Wakker is een groot woord.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 06:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeg wakker zo met die wintertijd.
jammer dat het zo snel het afvoerputje in gingquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Heilige jezus.
WGR / Scheiden met schuld.
Jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus omdat het zo kut gesteld is moeten we nu maar smullen van verzonnen topics
Je kunt toch ook revealen op een latere leeftijd, zorgt vast voor meer acceptatiequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoop dat de transgenders een keer moeilijk gaan doen over het bestaan van gender reveal party's en dat het dan sociaal onacceptabel wordt.
Hmm, dat zorgt alsnog voor een sterke reductie in gender reveal party's dus ik ben voorstander!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kunt toch ook revealen op een latere leeftijd, zorgt vast voor meer acceptatie
na de gender reveal kunnen ze dan een gender choice of gender change party houdenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoop dat de transgenders een keer moeilijk gaan doen over het bestaan van gender reveal party's en dat het dan sociaal onacceptabel wordt.
Dan wordt het een biologisch geslacht reveal party. Gewoon revealen wat er tussen de benen hangt zonder het kinds gender te assumen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:17 schreef Lokasenna het volgende:
Persoonlijk vind ik dat het biologische geslacht het best onthuld kan worden aan de ouders enkele seconden na de geboorte en dat de rest het ziet op het geboortekaartje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan wordt het een biologisch geslacht reveal party. Gewoon revealen wat er tussen de benen hangt zonder het kinds gender te assumen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |