abonnement Unibet Coolblue
pi_189663990


Jaja, het is zo ver. We hebben besloten toch eens te gaan kijken of een slowchat een toevoegende waarde kan hebben voor ons mooie gezellige subforum CRE. Onder voorbehoud, welteverstaan, want het mag niet ten koste gaan van de activiteit in de andere topics.
Dat is ook de reden dat CRE tot op de dag van vandaag geen SC heeft gehad. We hebben niet zo zeer behoefte aan 'offtopic geneuzel', maar creatieve topics en ontopic geneuzel dáár. Het is dan ook niet de bedoeling dat creatief werk hier inhoudelijk besproken wordt, wel mag er hier eventueel een link geplaatst worden naar het betreffende topic waar je je werk hebt gepost om mensen daar naartoe te verwijzen.
Daarnaast leek het ons gewoon leuk om iedereen uit alle hoekjes van CRE de kans te geven samen te babbelen over het leven, het weer, je dagelijkse bezigheden, en waar je dan ook maar zin in hebt om over te kletsen.
Verder gelden uiteraard de normale regels. Wees lief voor elkaar, anders krijg je een boze Samzz aan je broek.
Deze OP zal in de loop der tijd vast ook wel wat opgeknapt worden, maar voor nu: brand los*O*
pi_189664026
Ah, een verse. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189664036
Wow... gaat dat rap of lijkt het maar zo?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189664102
Valt wel mee toch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189664115
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Valt wel mee toch?
Ik heb er niet op gelet. Misschien een ander topic dat ik volg die dichtging en dat ik me vergist heb :P En tijd is relatief natuurlijk ;) (om even de wijsneus uit de hangen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:29:04 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189664119
“Uw bestelling is verstuurd.” *O*

Ik hoop dat mijn stofschaar morgen door de brievenbus past.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189664169
Ik hoop met je mee :) Cadeautje op de mat is leuk bij thuiskomst ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189664178
Pakjes. *O*

Ik wacht al sinds vrijdag op een pakje, helaas voor mij was het handigste aflevermoment morgenavond, dus mja. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189664179
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:29 schreef Lienekien het volgende:
“Uw bestelling is verstuurd.” *O*

Ik hoop dat mijn stofschaar morgen door de brievenbus past.
*O*
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:42:36 #10
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189664240
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Pakjes. *O*

Ik wacht al sinds vrijdag op een pakje, helaas voor mij was het handigste aflevermoment morgenavond, dus mja. :')
Ik wacht al sinds donderdag. Zalando heeft de boel niet helemaal op orde, het is nog niet verstuurd.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189664388
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik wacht al sinds donderdag. Zalando heeft de boel niet helemaal op orde, het is nog niet verstuurd.
Flauw! Geen dingen met haast hoop ik?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:16:37 #12
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189664616
Betalingen, bestellingen en bloggen gedaan, tijd voor creativiteit!

Zo weer verder met de kerstkaarten.

Gaat er nog iemand naar de KreaDoe?
pi_189664772
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:16 schreef Patapon het volgende:
Betalingen, bestellingen en bloggen gedaan, tijd voor creativiteit!

Zo weer verder met de kerstkaarten.

Gaat er nog iemand naar de KreaDoe?
Ik! Met mijn moeder, zaterdag
Via de spoorvoordeelwinkel een treinretour + ticket voor ¤25,- (vanuit Groningen een erg goede deal)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189664788
Nope, ik sla weer een jaartje over. De vorige keer te weinig spannends gezien en de dag dat m'n groepje gaat, wil ik eigenlijk wat leuks doen met kerel (want 7 oid jaar samen dan). :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:37:07 #15
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189664876
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik! Met mijn moeder, zaterdag
Via de spoorvoordeelwinkel een treinretour + ticket voor ¤25,- (vanuit Groningen een erg goede deal)
Ik ga ook zaterdag met een groepje FB vriendinnen. Ook met dezelfde deal van de spoorwinkel.
pi_189664975
Goeie deal wel als je van verder weg komt. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189665006
Jazeker! Ben er erg blij mee :)

Misschien komen we elkaar onbewust tegen in de drukte Patapon
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189665083
Alvast sterkte met het rolkoffer-ontwijken. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189665212
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Alvast sterkte met het rolkoffer-ontwijken. _O-
Daar heb ik dankzij mijn moeder wel stalen tenen en schenen voor ontwikkeld
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189665330
Nuttige vaardigheid, ik was de eerste keer vooral blij met m'n stevige laarzen. :+ Wonderlijk hoeveel mensen in zo'n hal passen altijd.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189665424
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Nuttige vaardigheid, ik was de eerste keer vooral blij met m'n stevige laarzen. :+ Wonderlijk hoeveel mensen in zo'n hal passen altijd.
Hahahaha ja... Ik moet zeggen dat ik tijden het aanleren niet zo blij was ermee. Zeker omdat ze die kar meeneemt naar de boekenmarkt en er tientallen boeken in passen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:42:20 #22
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189665834
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Flauw! Geen dingen met haast hoop ik?
Neuh schoenen die ik nu toch maar bestelde omdat ze bijna uitverkocht waren.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189666458
Hebben jullie ideeën voor een leeg notitieboek? Ik had er een gekocht omdat de vriendin die mijn bujo voor volgend jaar zou maken in scheiding ligt. Die vertelde ik voorzichtig dat ik een bujo had, dus dat ze geen druk moest voelen... alleen ze heeft hem wel gemaakt. Alleen ik zit nu met een heel mooi boekje dat ik voor wat speciaals wil gebruiken (die bujo die zij maakt ga ik als bujo gebruiken).

Dus ideeën?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:43:21 #24
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189666608
Dagboek Of ideetjes boek?
pi_189666632
Wat wil je gaan bijhouden in het bujo?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189666633
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:43 schreef Patapon het volgende:
Dagboek Of ideetjes boek?
Dagboek ik er twee van *) Boekjesverslaafd :+

Ideetjesboek is wel leuk.
Zelf zat ik ook al te denken aan een inspiratieboekje, maar ik moet nog even verzinnen hoe en wat... Misschien leg ik hem gewoon weg en ik heb vanzelf een boekje nodig voor het een of ander
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189666659
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat wil je gaan bijhouden in het bujo?
In mijn bujo staan trackers, moodtracker, tekening/zin per dag. Doelen per maand. Stress-, slaap- en menstruatietracker. Boeken en films en series die ik gezien heb. En zo nu en dan een losse pagina in thema. En natuurlijk een versierde plaat voor elke maand

(I need al life :@ ;))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189666968
Ah, het wordt een goedgevuld bujo dus! Klinkt als een goed idee om gewoon even af te wachten met het boekje dat je nu "over" hebt, volgens mij komt er vanzelf wel inspiratie voor. (En anders heb je vast een verse voor als een van je dagboeken vol is. 8-) )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189667002
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, het wordt een goedgevuld bujo dus! Klinkt als een goed idee om gewoon even af te wachten met het boekje dat je nu "over" hebt, volgens mij komt er vanzelf wel inspiratie voor. (En anders heb je vast een verse voor als een van je dagboeken vol is. 8-) )
hahahahaa ja :D Ik leg hem idd aan de kant. Boekjes bederven niet en hij is te mooi om de bestelling te annuleren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189667093
De boekjestic klinkt trouwens bekend, ik heb ook overal en nergens (lege) boekjes zwerven. Ik moet me er ook gewoon eens toe zetten om het daadwerkelijk bij te gaan houden. :')

Toch mijn kamer maar eens wat opruimen en 's avonds wat meer gaan zitten in plaats van suf zitten internetten. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189667139
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
De boekjestic klinkt trouwens bekend, ik heb ook overal en nergens (lege) boekjes zwerven. Ik moet me er ook gewoon eens toe zetten om het daadwerkelijk bij te gaan houden. :')

Toch mijn kamer maar eens wat opruimen en 's avonds wat meer gaan zitten in plaats van suf zitten internetten. :+
Hahahaha, ik heb er een stuk of twaalf in gebruik en vier reserve boekjes (en straks dus vijf).

Opruimen is altijd leuk om te doen. Schatten vinden! Al woon ik dusdanig klein dat ik helaas elke dag opruim ;)

En suf internetten is toch ook leuk?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189667314
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha, ik heb er een stuk of twaalf in gebruik en vier reserve boekjes (en straks dus vijf).

Opruimen is altijd leuk om te doen. Schatten vinden! Al woon ik dusdanig klein dat ik helaas elke dag opruim ;)

En suf internetten is toch ook leuk?
Suf internetten is vooral mijn uitstelmechanisme geloof ik. :') Lang genoeg twijfelen over waar ik zin in heb om te eindigen met helemaal niets doen, omdat iets pakken qua tijd de moeite niet meer is. :+ Ik vermoed dat ik sneller boven zou gaan zitten als het er geen bende was.

Maar "opruimen" staat al heel lang op het prioriteitenlijstje. Het is bijvoorbeeld ook hoog tijd om mijn kleren eens uit te zoeken en naar het leger des heils oid te brengen. Alleen dat zin maken... :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189667375
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Suf internetten is vooral mijn uitstelmechanisme geloof ik. :') Lang genoeg twijfelen over waar ik zin in heb om te eindigen met helemaal niets doen, omdat iets pakken qua tijd de moeite niet meer is. :+ Ik vermoed dat ik sneller boven zou gaan zitten als het er geen bende was.

Maar "opruimen" staat al heel lang op het prioriteitenlijstje. Het is bijvoorbeeld ook hoog tijd om mijn kleren eens uit te zoeken en naar het leger des heils oid te brengen. Alleen dat zin maken... :')
Ah snap ik! Ik doe het samen met knutselen. Serie op waarbij ik niet na hoeft te denken en dan lekker met mijn handen bezig :) Maar ik snap ook dat het uitstelgedrag is (heb ik soms ook ;)) [bemoeial]Kun je niet gewoon een dag in je agenda reserveren van dan ga je opruimen? [/bemoeial]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189667528
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ah snap ik! Ik doe het samen met knutselen. Serie op waarbij ik niet na hoeft te denken en dan lekker met mijn handen bezig :) Maar ik snap ook dat het uitstelgedrag is (heb ik soms ook ;)) [bemoeial]Kun je niet gewoon een dag in je agenda reserveren van dan ga je opruimen? [/bemoeial]
Inplannen en me daaraan houden moet ik inderdaad 'gewoon doen'. :Y Denk dat ik vanmiddag ook gewoon maar begin, m'n oud papier is ook aardig opgestapeld en volgens mij kan ik nu vrij makkelijk bij de papierkliko. ('s Avonds staat er een auto voor en ik haat klimmen.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189667841
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Inplannen en me daaraan houden moet ik inderdaad 'gewoon doen'. :Y Denk dat ik vanmiddag ook gewoon maar begin, m'n oud papier is ook aardig opgestapeld en volgens mij kan ik nu vrij makkelijk bij de papierkliko. ('s Avonds staat er een auto voor en ik haat klimmen.)
*O* You can do it!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189672618
Morgen ga ik weer met de wereld-sjaal beginnen. Eindelijk weer genoeg rust in de bol :) Gaat traag die sjaal, maar het is zo'n gaaf project
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189673449
Maar het hoeft ook niet snel toch. Als het maar gaat. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189679391
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

*O* You can do it!
Het was meer karton dan ik dacht, dus ik kan beter even wachten met de kliko tot de rand volstampen. _O- Wel een stapel plastic weggewerkt, dus in ieder geval begonnen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189680822
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het was meer karton dan ik dacht, dus ik kan beter even wachten met de kliko tot de rand volstampen. _O- Wel een stapel plastic weggewerkt, dus in ieder geval begonnen. *O*
Goed bezig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189693321
Toen waren we weer op de helft van de week

Straks tekenles en daarna lekker thuis handwerken O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189693523
Gisteravond lekker met een vriendin verder gewerkt aan mijn carnavalsjurkje. Inmiddels is de pasvorm goed en heb ik de hals al gemaakt. Nu weer verder aan de onderkant.

Helaas vandaag werken, had graag willen naaien. Hopelijk liggen de jongens op tijd op bed vanavond, kan ik dan weer aan de slag.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_189693571
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 07:57 schreef LeSage het volgende:
Gisteravond lekker met een vriendin verder gewerkt aan mijn carnavalsjurkje. Inmiddels is de pasvorm goed en heb ik de hals al gemaakt. Nu weer verder aan de onderkant.

Helaas vandaag werken, had graag willen naaien. Hopelijk liggen de jongens op tijd op bed vanavond, kan ik dan weer aan de slag.
Wat een gaaf project! Ik vind het zo knap als mensen dat kunnen :*

Ik hoop met je mee :* en werkse
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189693636
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 08:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat een gaaf project! Ik vind het zo knap als mensen dat kunnen :*

Ik hoop met je mee :* en werkse
Nou, kunnen is een groot woord. Het is vooral veel proberen en uithalen enzo. Met de rits ben ik 3 uur bezig geweest. Mijn vriend hoorde me vloeken vanuit ons bed :X :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_189693671
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 08:06 schreef LeSage het volgende:

[..]

Nou, kunnen is een groot woord. Het is vooral veel proberen en uithalen enzo. Met de rits ben ik 3 uur bezig geweest. Mijn vriend hoorde me vloeken vanuit ons bed :X :')
Dat maakt het alleen maar knapper (niet het vloeken, dat maakt het menselijk)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189694934
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 08:06 schreef LeSage het volgende:

[..]

Nou, kunnen is een groot woord. Het is vooral veel proberen en uithalen enzo. Met de rits ben ik 3 uur bezig geweest. Mijn vriend hoorde me vloeken vanuit ons bed :X :')
:D

Maar hij zit er wel mooi in. *O*

Gisteren weer lekker zitten plakken, m'n malle poes gaat hard nu. Alleen nu een vrij groot stuk met één kleur, da's altijd wat jammer. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 30 oktober 2019 @ 11:47:56 #46
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696427
Ritsen zijn over het algemeen een geklungel ja. Ik adviseer eigenlijk altijd een blinde rits met blinde rits voetje. Toen ik dat eenmaal ging gebruiken och heerlijkheid.
Voor mij is het nu stik en stik en hij zit erin.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189696609
Lekker tekenles gehad. Leukste ochtend van de week
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:03:45 #48
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696654
Oeh en rokje dat ik afgelopen zondag maakte.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189696756
Leuk!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:36:20 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189697154
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh en rokje dat ik afgelopen zondag maakte.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!

French terry?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:40:11 #51
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697227
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Leuk!

French terry?
Meer een scuba suedine. Al ben ik niet helemaal thuis in die nieuwe stofnamen.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:09:57 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189698312
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Meer een scuba suedine. Al ben ik niet helemaal thuis in die nieuwe stofnamen.
Oh, synthetisch. -O-

Ziet er wel mooi uit, maar zelf kan ik er slecht tegen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189698335
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ritsen zijn over het algemeen een geklungel ja. Ik adviseer eigenlijk altijd een blinde rits met blinde rits voetje. Toen ik dat eenmaal ging gebruiken och heerlijkheid.
Voor mij is het nu stik en stik en hij zit erin.
Ja, dat zag ik later ook, dat zoiets bestaat. En ik heb zelfs zo’n voetje bij mijn machine zitten :')
Onthouden voor de volgende.

Wat een tof rokje heb je gemaakt ^O^
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_189698339
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh en rokje dat ik afgelopen zondag maakte.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat je goed! Mooi model en mooie stof. Knap gedaan hoor :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:50:47 #55
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189698968
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, synthetisch. -O-

Ziet er wel mooi uit, maar zelf kan ik er slecht tegen.
Ja ik ook niet, maar zo in de winter met een panty eronder enzo kan ik het wel hebben.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189703987
Per ongeluk goed gelukt :@ (ik heb wel mooiere pagina's, maar deze is best goed gelukt

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189715103
Oh en ik werd gewezen op een dikke spelfout. Maar ach... het is maar een bujo, don't care
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 31 oktober 2019 @ 15:03:55 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189715177
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh en ik werd gewezen op een dikke spelfout. Maar ach... het is maar een bujo, don't care
That's the spirit. :*

Ik maak ook fouten, doe ik ook liever niet. Ik sneed wat al te enthousiast een stukje naadwaarde weg en sneed toen ook een gat in een mouw. :+ Wel op kunnen lossen. Maar kost wel weer tijd en wat frustratie. Ik heb volgens mij nog nooit iets woedend in de hoek gegooid. *O*
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 15:09:37 #59
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189715251
Kennen jullie Kaart van Troje?

Leuke kaarten en zelfs schriftjes.

https://www.kaartvantroje.be/
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189715421
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

That's the spirit. :*

Ik maak ook fouten, doe ik ook liever niet. Ik sneed wat al te enthousiast een stukje naadwaarde weg en sneed toen ook een gat in een mouw. :+ Wel op kunnen lossen. Maar kost wel weer tijd en wat frustratie. Ik heb volgens mij nog nooit iets woedend in de hoek gegooid. *O*
Ik moest er vooral hard om lachen _O- Ik was zo geconcentreerd om (voor mijn doen) netjes werken dat ik het echt niet door had. En de vriendin die bij me kwam met haar bujo zag het ook niet

Als kind heb ik op school een keer wat boos in de prullenbak gegooid. Ik kreeg enorm op mijn flikker. De leraar belde mijn moeder. Mijn moeder gaf mij gelijk O+

Met naaien en zo lijkt me dat een behoorlijk stuk lastiger! En een beetje frustratie hoort erbij. Zonder downs geen ups. Dat geldt voor alles in mijn ogen :) Het is ook saai als alles in een keer goed gaat
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 31 oktober 2019 @ 15:29:48 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189715504
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik moest er vooral hard om lachen _O- Ik was zo geconcentreerd om (voor mijn doen) netjes werken dat ik het echt niet door had. En de vriendin die bij me kwam met haar bujo zag het ook niet

Als kind heb ik op school een keer wat boos in de prullenbak gegooid. Ik kreeg enorm op mijn flikker. De leraar belde mijn moeder. Mijn moeder gaf mij gelijk O+

Met naaien en zo lijkt me dat een behoorlijk stuk lastiger! En een beetje frustratie hoort erbij. Zonder downs geen ups. Dat geldt voor alles in mijn ogen :) Het is ook saai als alles in een keer goed gaat
Zonder fouten te maken kom je gewoon niet verder, volgens mij. Bij kleding naaien moet je, zo merk ik steeds weer, er wel een beetje mee om kunnen gaan dat het vaak niet in een keer goed gaat.

Ik doe het voor mijn plezier, er hangt niks vanaf of iets vandaag wel of niet af is of perfect. O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_189715549
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zonder fouten te maken kom je gewoon niet verder, volgens mij. Bij kleding naaien moet je, zo merk ik steeds weer, er wel een beetje mee om kunnen gaan dat het vaak niet in een keer goed gaat.

Ik doe het voor mijn plezier, er hangt niks vanaf of iets vandaag wel of niet af is of perfect. O+
Helemaal mee eens! Lekker dat je die houding (ook) hebt :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 31 oktober 2019 @ 15:37:40 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189715579
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Lekker dat je die houding (ook) hebt :*
:*
The love you take is equal to the love you make.
pi_189717298
:W

Op vakantie dus lekker aan het genieten en niet echt aan het fok!ken. Hopelijk gaat het goed met iedereen.
pi_189720654
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:03 schreef Sarabi het volgende:
:W

Op vakantie dus lekker aan het genieten en niet echt aan het fok!ken. Hopelijk gaat het goed met iedereen.
Lekker! Waar ben je?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189720751
Zo... een hele lijst gemaakt met al mijn lopende projecten (gęnant lange lijst). Eerst dat allemaal af voordat ik met wat nieuws mag beginnen van mezelf.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 1 november 2019 @ 07:59:33 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189725031
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... een hele lijst gemaakt met al mijn lopende projecten (gęnant lange lijst). Eerst dat allemaal af voordat ik met wat nieuws mag beginnen van mezelf.
Punt 1 op de lijst: vandaag iets doen zonder op je lijst te kijken. ;)

Ik breek ook even met routines. Meestal ga ik op vrijdag met de emmer sop door het huis, maar omdat we vorige week op pad waren (vrijdag en zaterdag), heb ik het maandag zo’n beetje gedaan. Dus vandaag... Ga ik lekker naar de kapper! En dan misschien vanmiddag mijn nieuwe stofschaar inwijden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189725385
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2019 07:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Punt 1 op de lijst: vandaag iets doen zonder op je lijst te kijken. ;)

Ik breek ook even met routines. Meestal ga ik op vrijdag met de emmer sop door het huis, maar omdat we vorige week op pad waren (vrijdag en zaterdag), heb ik het maandag zo’n beetje gedaan. Dus vandaag... Ga ik lekker naar de kapper! En dan misschien vanmiddag mijn nieuwe stofschaar inwijden.
Het scheelt dat ik toevallig zin heb om aan een sjaal te haken die halverwege is ;) Geen flauw idee welke prior ik die heb gegeven, maar ik doe gewoon lekker wat ik wil

Oh lekker dat je even vrij neemt! :P Misschien kan de kapper je stofschaar inwijden ;)
Geniet ervan meid (zowel de kapper als je stofschaar inwijden) :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:15:00 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189725743
The love you take is equal to the love you make.
pi_189725788
quote:
Yes! Wist er niet van, maar ik ga nu stemmen... Even twijfelen hoor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189725805
Vector-i en jij?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:19:15 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189725821
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vector-i en jij?
Ja, ik ook. *O*
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:20:02 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189725831
De enige stoffenwinkel die onze stad rijk is, is daar vlakbij!
The love you take is equal to the love you make.
pi_189725858
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, ik ook. *O*
Die halfronde boogbrug (hoe leg je dat uit) vind ik heel erg mooi O+

quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:20 schreef Lienekien het volgende:
De enige stoffenwinkel die onze stad rijk is, is daar vlakbij!
Eerst je arm kopen en dan lekker genieten in het zonnetje... hm... ik zou er bijna voor gaan naaien ;) (ik heb een keer zelf kostuums voor een musical ontworpen en genaaid. Goed gelukt. En daarna nooit meer een naaimachine aangeraakt behalve voor gordijnen van mezelf en anderen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:27:16 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189725918
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Die halfronde boogbrug (hoe leg je dat uit) vind ik heel erg mooi O+
[..]

Eerst je arm kopen en dan lekker genieten in het zonnetje... hm... ik zou er bijna voor gaan naaien ;) (ik heb een keer zelf kostuums voor een musical ontworpen en genaaid. Goed gelukt. En daarna nooit meer een naaimachine aangeraakt behalve voor gordijnen van mezelf en anderen)
Dat vind ik best een project! Dan kun je dus goed uit de voeten op een naaimachine!

Dat eerste ontwerp deed me wel denken aan het Noorderplantsoen, qua vormen. Ik vind die plekken om even te gaan zitten ook leuk. Zo’n lange steiger spreekt me minder aan. En in een van de ontwerpen lijkt het of het de bedoeling is dat mensen ook het water in kunnen. Zou ik niet doen. :X
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:28:37 #76
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189725938
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:20 schreef Lienekien het volgende:
De enige stoffenwinkel die onze stad rijk is, is daar vlakbij!
Een stoffenwinkel hebben :o
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189725965
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat vind ik best een project! Dan kun je dus goed uit de voeten op een naaimachine!

Dat eerste ontwerp deed me wel denken aan het Noorderplantsoen, qua vormen. Ik vind die plekken om even te gaan zitten ook leuk. Zo’n lange steiger spreekt me minder aan. En in een van de ontwerpen lijkt het of het de bedoeling is dat mensen ook het water in kunnen. Zou ik niet doen. :X
Ja zeker! Steiger was het woord dat ik zocht inderdaad
Het is wel grappig hoe we beiden voor hetzelfde ontwerp kiezen om compleet andere redenen :)! Maar de vormen vind ik ook heel erg mooi...

Naja... niks kan het plantsoen overtreffen voor mijn gevoel ;)

Naja... gewoon basisdingen kan ik naaien. De mensen die me vroegen of ik het wilde doen waren tevreden. Alleen tja... ik houd meer van priegelen. Met stukjes vilt en kraaltjes en zo kleine beestjes naaien...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189725977
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Een stoffenwinkel hebben :o
Heb je die niet? :o Zelfs wij hebben een vrij grote in de buurt!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189726022
persoonlijk vind ik de lapjesmarkt altijd heel erg leuk :@ Dat brengt me echt in verleiding...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:36:37 #80
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189726045
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Heb je die niet? :o Zelfs wij hebben een vrij grote in de buurt!
Niet zover ik weet.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:40:03 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189726082
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
persoonlijk vind ik de lapjesmarkt altijd heel erg leuk :@ Dat brengt me echt in verleiding...
Dat is één kraam! Of ga je ook nog elders wel eens naar een lapjesmarkt?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:41:19 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189726091
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Een stoffenwinkel hebben :o
Vooral voor garen heel makkelijk. Dan kun je tenminste door als je garen op is.

Bestel jij dan meestal online stoffen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_189726098
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is één kraam! Of ga je ook nog elders wel eens naar een lapjesmarkt?
Ahem... de laatste keer dat ik ging is een tijdje terug... *) misschien eerder lang geleden... Zelfbescherming. Daarom ga ik alleen naar de Action en Pipoos wanneer ik mezelf mag verwennen. Anders loop ik er met een grote boog omheen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:42:35 #84
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189726110
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vooral voor garen heel makkelijk. Dan kun je tenminste door als je garen op is.

Bestel jij dan meestal online stoffen?
Ik bezoek markten en fournituren kan ik op de markt krijgen en er zitten ook 3 winkeltjes in de buurt . Dus ik kom wel aan mijn spullen
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189726249
Help eens mee met kiezen. Om me heen liggen vier werkjes uitgestald:
- Dino-eenhoorn haken
- Sjaal haken
- Sok om te breien (ik heb een obsessie voor sokken)
- Fair isle sjaal

(en ik heb nog duizend projecten, maar elke avond leg ik er een paar op mijn plekje neer en dan ga ik er de volgende dag mee aan de slag). Keuzestress!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 1 november 2019 @ 10:27:35 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189726587
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Help eens mee met kiezen. Om me heen liggen vier werkjes uitgestald:
- Dino-eenhoorn haken
- Sjaal haken
- Sok om te breien (ik heb een obsessie voor sokken)
- Fair isle sjaal

(en ik heb nog duizend projecten, maar elke avond leg ik er een paar op mijn plekje neer en dan ga ik er de volgende dag mee aan de slag). Keuzestress!
Weet je het al? :D

Ik heb tegen heug en meug een tweede sok afgebreid. Wat een saaie wol. Nu nog de hakken erin en ik pak weer een bol met leuke streepjes.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189726999
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Help eens mee met kiezen. Om me heen liggen vier werkjes uitgestald:
- Dino-eenhoorn haken
- Sjaal haken
- Sok om te breien (ik heb een obsessie voor sokken)
- Fair isle sjaal

(en ik heb nog duizend projecten, maar elke avond leg ik er een paar op mijn plekje neer en dan ga ik er de volgende dag mee aan de slag). Keuzestress!
Dino-eenhoorn. Absoluut.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189728351
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 10:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Weet je het al? :D

Ik heb tegen heug en meug een tweede sok afgebreid. Wat een saaie wol. Nu nog de hakken erin en ik pak weer een bol met leuke streepjes.
:P Het is een dutje geworden. 'k Was even duizelig van de moeheid

Na de lunch neem ik een beslissing. Ik denk dat het haken word... en ik denk de sjaal (niet 100% nog). Lekker simpel, Netflix erbij aan... ontspannen maar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189728364
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2019 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dino-eenhoorn. Absoluut.
Hahahaha, ja eigenlijk "moet" dat wel, want het is een cadeau voor mijn beste vriend. Ik heb alleen nog een sneetje in mijn vinger van die glitterwol... Dus ik zit een beetje te miepen erover
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189728632
Gewoon doen wat je zelf wil natuurlijk he. Hij klinkt vooral awesome, de dino-eenhoorn. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189728944
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon doen wat je zelf wil natuurlijk he. Hij klinkt vooral awesome, de dino-eenhoorn. :D
ja tuurlijk! Alleen hij wordt voor een heel erg dierbaar persoon. En hij wordt ook awesome! Het is een geweldig ding.

Op dit moment ben ik nog lui en ik denk dat ik er straks de haaksjaal bij pak

ik heb even een "niks moet en alles mag"-dag. Domme filmpjes kijken op YouTube en gedachteloos haken. Dus dat wordt waarschijnlijk maandag weer die dino-eenhoorn. (morgen kreadoe, dat is echt slecht voor mijn crea op korte termijn ;)) en zondag ervan bijkomen en dan heb ik er maandag waarschijnlijk heel veel zin in
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189728954
(en kreadoe met mijn moeder, dus dat wordt stiekem leuke dingen voor mezelf kopen als ze niet kijkt. Mijn moeder is in staat om alles op die beurs voor mij te kopen).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189729174
En allemaal nieuwe dingetjes schreeuwen uiteraard om de aandacht. :9

Ik heb het koud. De trui die ik nu aanheb, is duidelijk niet zo warm meer. Op zich niet heel gek, want volgens mij heb ik 'm ook alweer 7 jaar. (Volgens mij had ik 'm nét toen ik wat met vent kreeg. En da's morgen 7 jaar. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189729208
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En allemaal nieuwe dingetjes schreeuwen uiteraard om de aandacht. :9

Ik heb het koud. De trui die ik nu aanheb, is duidelijk niet zo warm meer. Op zich niet heel gek, want volgens mij heb ik 'm ook alweer 7 jaar. (Volgens mij had ik 'm nét toen ik wat met vent kreeg. En da's morgen 7 jaar. :+)
Hahahaha ja, maar knutsels bederven niet. Eerst afmaken wat ik begonnen ben ;( (nee dat is hartstikke leuk)

Misschien niet helemaal vreemd dat je het dan koud hebt. Even een dekentje om je schouders? Kopje thee?

Morgen zeven jaar samen? Gefeliciteerd! :* *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189729252
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha ja, maar knutsels bederven niet. Eerst afmaken wat ik begonnen ben ;( (nee dat is hartstikke leuk)

Misschien niet helemaal vreemd dat je het dan koud hebt. Even een dekentje om je schouders? Kopje thee?

Morgen zeven jaar samen? Gefeliciteerd! :* *O*
Dekentjes heb ik hier helaas niet (zit op mijn werk), hoogstens de handdoek die ik straks voor het sporten nodig heb. :D (Ga direct door naar de sportschool zo, heb ik de avond lekker vrij. :9 )

En jep! Wonderlijk hoe snel de tijd gaat. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189729291
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dekentjes heb ik hier helaas niet (zit op mijn werk), hoogstens de handdoek die ik straks voor het sporten nodig heb. :D (Ga direct door naar de sportschool zo, heb ik de avond lekker vrij. :9 )

En jep! Wonderlijk hoe snel de tijd gaat. :o
Ahem...sorry, even vergeten dat de meeste mensen werken ;) Handdoek is misschien een beetje vreemd

Lekker van het sporten en een avondje vrij! Ga je nog wat doen vanavond met je vrijheid?

Wat leuk *O* Gaan jullie het vieren?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189729303
Ik weet niet hoe, maar mijn mooie garen zijn enorm gaan stinken. Als de sjaal af is (daar ben ik mee bezig gegaan, de keuze is gemaakt) Even laten luchten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189729418
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ahem...sorry, even vergeten dat de meeste mensen werken ;) Handdoek is misschien een beetje vreemd

Lekker van het sporten en een avondje vrij! Ga je nog wat doen vanavond met je vrijheid?

Wat leuk *O* Gaan jullie het vieren?
Ik zit alleen nu, dus het zķu kunnen. :+

En we willen nog wel uit eten, maar het wordt nogal nat dit weekend, dus thuis blijven klinkt aantrekkelijker. _O-

Vanavond lekker F1 kijken (trainingen, de race is zondag) en misschien nog wat steentjes plakken. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 1 november 2019 @ 14:21:35 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189729471
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En allemaal nieuwe dingetjes schreeuwen uiteraard om de aandacht. :9

Ik heb het koud. De trui die ik nu aanheb, is duidelijk niet zo warm meer. Op zich niet heel gek, want volgens mij heb ik 'm ook alweer 7 jaar. (Volgens mij had ik 'm nét toen ik wat met vent kreeg. En da's morgen 7 jaar. :+)
7 jaar, waar blijft de tijd! Gefeliciteerd! ^)
The love you take is equal to the love you make.
pi_189729475
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik zit alleen nu, dus het zķu kunnen. :+

En we willen nog wel uit eten, maar het wordt nogal nat dit weekend, dus thuis blijven klinkt aantrekkelijker. _O-

Vanavond lekker F1 kijken (trainingen, de race is zondag) en misschien nog wat steentjes plakken. :9
Hahaha, wat houd je tegen ;)

Thuis is altijd aantrekkelijk O+ Gewoon even kijken hoeveel zin jullie hebben? Of een drogere dag kiezen. Of binnen ipv op het terras zitten :+

Je doet vanavond allemaal dingen die ik minder vind _O- (naja, steentje plakken moet ik mezelf toe zetten. Als ik ermee bezig ben word ik helemaal zen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 1 november 2019 @ 14:24:58 #101
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189729501
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahaha, wat houd je tegen ;)

Thuis is altijd aantrekkelijk O+ Gewoon even kijken hoeveel zin jullie hebben? Of een drogere dag kiezen. Of binnen ipv op het terras zitten :+

Je doet vanavond allemaal dingen die ik minder vind _O- (naja, steentje plakken moet ik mezelf toe zetten. Als ik ermee bezig ben word ik helemaal zen)
We hebben al afgesproken dat we een andere avond kiezen. :Y Komt beter uit ook, want kwalificatie is morgenavond en prioriteiten. _O- (Gelukkig denken we daar hetzelfde over, liever kwalificatie kijken en een andere keer wat anders leuks doen. :9)

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

7 jaar, waar blijft de tijd! Gefeliciteerd! ^)
Dank!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189729517
hahahaah geweldig! Teken van een goede relatie toch ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 1 november 2019 @ 14:28:52 #103
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189729542
Qua match hadden we het niet beter kunnen treffen nee. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189729599
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua match hadden we het niet beter kunnen treffen nee. O+
Ik ben blij voor je :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189731491
Het begint ergens op te lijken

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 1 november 2019 @ 17:23:08 #106
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189732055
Alvast gefeliciteerd Ijs *O*
pi_189732340
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 17:23 schreef Patapon het volgende:
Morgen KreaDoe! *O*
Jaaaaaa hier ook *O* Ben helemaal hyper van de gedachte eraan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 1 november 2019 @ 17:55:07 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189732525
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het begint ergens op te lijken

[ afbeelding ]
Wow!
The love you take is equal to the love you make.
pi_189732592
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2019 17:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wow!
:)!

Vandaag issie een keer zo lang geworden... Beetje kramp in de handen, maar ik vind het zo leuk om te doen en hij wordt (in mijn ogen) zo mooi O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 1 november 2019 @ 18:28:16 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189733103
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

:)!

Vandaag issie een keer zo lang geworden... Beetje kramp in de handen, maar ik vind het zo leuk om te doen en hij wordt (in mijn ogen) zo mooi O+
Wat voor garen is het?
The love you take is equal to the love you make.
pi_189733319
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat voor garen is het?
Mini cake van de Xenos. Acryl. Heerlijk spul om mee te werken... Lekker zacht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 1 november 2019 @ 18:48:56 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189733494
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mini cake van de Xenos. Acryl. Heerlijk spul om mee te werken... Lekker zacht
Verrassend!
The love you take is equal to the love you make.
pi_189734646
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Verrassend!
Ik gebruik meestal goedkoop garen (alhoewel... bij mijn laatste projecten heb ik Scheepjes gekocht)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189738693
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

That's the spirit. :*

Ik maak ook fouten, doe ik ook liever niet. Ik sneed wat al te enthousiast een stukje naadwaarde weg en sneed toen ook een gat in een mouw. :+ Wel op kunnen lossen. Maar kost wel weer tijd en wat frustratie. Ik heb volgens mij nog nooit iets woedend in de hoek gegooid. *O*
Midden op mijn jurkje een haal gemaakt afgelopen week, bijna janken.

Totdat ik het aantrok en zag dat het precies ter hoogte van mijn riem zit. Dus mijn jurkje krijgt een leuke band :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_189739846
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 23:14 schreef LeSage het volgende:

[..]

Midden op mijn jurkje een haal gemaakt afgelopen week, bijna janken.

Totdat ik het aantrok en zag dat het precies ter hoogte van mijn riem zit. Dus mijn jurkje krijgt een leuke band :+
Prima toch! Oplossing geregeld :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189741763
KreaDoedag! Over een half uur (ongeveer) de deur uit :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 2 november 2019 @ 08:05:36 #118
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189741815
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 07:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
KreaDoedag! Over een half uur (ongeveer) de deur uit :)
Veel plezier!
pi_189741841
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 08:05 schreef Patapon het volgende:

[..]

Veel plezier!
Dank je wel!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 2 november 2019 @ 08:17:58 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189741863
Ja, veel plezier!
The love you take is equal to the love you make.
pi_189741869
Thnx

Ik heb besloten mezelf te verwennen (dat houdt in stiekem dingen kopen, en hopen dat mijn moeder het niet ziet, anders betaalt zij. Ik ben een enorm verwend kreng :'))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 2 november 2019 @ 08:46:17 #122
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189741988
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thnx

Ik heb besloten mezelf te verwennen (dat houdt in stiekem dingen kopen, en hopen dat mijn moeder het niet ziet, anders betaalt zij. Ik ben een enorm verwend kreng :'))
Ah lekker toch! Ik verwen mijn dochter ook. :@
pi_189747893
Ik word graag door mijn moeder verwend, daar is ze heel goed in. En ik doe dat nu ook weer bij mijn kinderen. Zolang je het waardeert (en niet als een vanzelfsprekendheid aan neemt) is er niets mis mee volgens mij :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_189748979
Ik ben super de super de super verwend. En het was ook super gezellig.
Recht (kopjes, kikkers, vogels) zijn stempels. Koe om te haken en links stickers

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 2 november 2019 @ 22:51:39 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189753204
Ben benieuwd wat het allemaal wordt!

En nu heel rustig bijkomen! Zo’n drukke beurs is niet niks. :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_189756378
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 22:51 schreef Lienekien het volgende:
Ben benieuwd wat het allemaal wordt!

En nu heel rustig bijkomen! Zo’n drukke beurs is niet niks. :*
Nou ik ben net mijn bed uitgerold (ipv zes uur) en mijn plan van vandaag overdag (dat mag ik anders nooit van mezelf) in mijn luie stoel (heb geen bank) een serie bingen op de televisie. Misschien een haakwerkje erbij, maar niks moet en alles mag

En ik heb besloten mijn eigen regels te breken. Als het haakwerkje voor een vriend af is (een knuffel) mag ik eerst die koe maken en dan ga ik wel weer netjes verder met mijn lijstje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 3 november 2019 @ 11:18:45 #127
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189758146
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben super de super de super verwend. En het was ook super gezellig.
Recht (kopjes, kikkers, vogels) zijn stempels. Koe om te haken en links stickers

[ afbeelding ]
Leuk! Ik heb maar 2 stempels gekocht. En nu ontzettend last van mijn rug dus vandaag na de schoonmaak niet veel meer doen.
pi_189758221
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:18 schreef Patapon het volgende:

[..]

Leuk! Ik heb maar 2 stempels gekocht. En nu ontzettend last van mijn rug dus vandaag na de schoonmaak niet veel meer doen.
Hoezo maar? Twee stempels zijn toch ook super leuk! Ik had de mazzel dat er iemand bij was die alles uit mijn handen haalde als ik er langer dan drie seconden naar keek om het voor me te kopen ;)

En rustig aan idd! Beentjes omhoog bewijze van spreken. Het is zondag! Sterkte met je rug :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 3 november 2019 @ 11:32:17 #129
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189758330
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hoezo maar? Twee stempels zijn toch ook super leuk! Ik had de mazzel dat er iemand bij was die alles uit mijn handen haalde als ik er langer dan drie seconden naar keek om het voor me te kopen ;)

En rustig aan idd! Beentjes omhoog bewijze van spreken. Het is zondag! Sterkte met je rug :*
Ik had de afgelopen dagen heel veel online gekocht :@
Dus alles wat er hing had ik al. En wat ik zocht was er niet. Dus straks lekker rondneuzen op internet. :+
pi_189758436
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:32 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ik had de afgelopen dagen heel veel online gekocht :@
Dus alles wat er hing had ik al. En wat ik zocht was er niet. Dus straks lekker rondneuzen op internet. :+
Ooooh oke! Ik voelde me even lullig over mijn hoeveelheid spullen ;)

Gezien ik er wel voor gespaard had ga ik van de week even naar de Action en Pipoos om te kijken of er nog wat bijhangt wat ik leuk vind :@ (yep, nog steeds een verwend kreng...).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 3 november 2019 @ 11:46:07 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189758557
Een verwend kreng vind ik echt wat anders. Die verwacht dat ze alles maar krijgt wat ze wil hebben. Dat ben jij niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189758658
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 11:46 schreef Lienekien het volgende:
Een verwend kreng vind ik echt wat anders. Die verwacht dat ze alles maar krijgt wat ze wil hebben. Dat ben jij niet.
Nee joh, ik noem het zo bij grap! Ik weet het verschil :) :* Het is gewoon heel grappig hoe dat gaat. En ik neem het inderdaad niet als vanzelfsprekend aan. Ik ben echt een gezegend mens

En reken maar dat mijn moeder verwend wordt op haar verjaardag (af en toe doe ik het zo maar, maar daar is ze het mee oneens).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189758796
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nou ik ben net mijn bed uitgerold (ipv zes uur) en mijn plan van vandaag overdag (dat mag ik anders nooit van mezelf) in mijn luie stoel (heb geen bank) een serie bingen op de televisie. Misschien een haakwerkje erbij, maar niks moet en alles mag

En ik heb besloten mijn eigen regels te breken. Als het haakwerkje voor een vriend af is (een knuffel) mag ik eerst die koe maken en dan ga ik wel weer netjes verder met mijn lijstje
Waarom mag je normaal overdag niet in je luie stoel? -O-
pi_189758852
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 12:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waarom mag je normaal overdag niet in je luie stoel? -O-
Ik houd ervan om dingen "speciaal" te houden (zo ben ik ook een beetje opgevoed), want dan geniet ik er meer van.
Het zijn geen strikte regels of zo uit misgunnen, maar juist om meer te genieten.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189758865
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik houd ervan om dingen "speciaal" te houden (zo ben ik ook een beetje opgevoed), want dan geniet ik er meer van.
Het zijn geen strikte regels of zo uit misgunnen, maar juist om meer te genieten.
Oké nouja als jij er maar gelukkig van wordt :)
pi_189758931
Geloof me, tegenwoordig houd ik van mezelf (echt!) en gun ik mezelf al het leuks in de wereld :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189770615
Ik wil even iedereen laten weten hoe zielug ik ben: Net naar de HAP geweest met de verdenking van een longembolie. Gelukkig (echt heel erg gelukkg) is het dat niet, maar wel een longontsteking. Dus ik moet even mijn week opnieuw indelen hierdoor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 3 november 2019 @ 21:53:42 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189771591
Hoe kom je nou aan een longontsteking?

Beterschap.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189771682
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 21:53 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kom je nou aan een longontsteking?

Beterschap.
Dank je wel. Mijn moeder was gisteren echt goed ziek (verteld ze me als we in de trein zitten... geen commentaar) dus of zij heeft me aangestoken of iemand anders van die honderden mensen op de beurs.

Ik ben sowieso erg gevoelig voor infecties, mijn weerstand is niet zo best door alles wat ik slik
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 3 november 2019 @ 22:12:11 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189772159
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel. Mijn moeder was gisteren echt goed ziek (verteld ze me als we in de trein zitten... geen commentaar) dus of zij heeft me aangestoken of iemand anders van die honderden mensen op de beurs.

Ik ben sowieso erg gevoelig voor infecties, mijn weerstand is niet zo best door alles wat ik slik
Oh, dat is vrij k**, dan.

:*
The love you take is equal to the love you make.
pi_189775781
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 22:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, dat is vrij k**, dan.

:*
Ja...

Maar goed... 'k ga er vast niet dood aan, ook al voel ik me nu knap beroerd (of eigenlijk goed ziek)

maar ik heb mijn warmste huispak aangetrokken, dekentje en heel veel drinken, rondklikken op YouTube (te beroerd om zelf te knutselen, dus ik kijk naar tutorials om anderen te zien knutselen _O-). Dan komt het wel goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 4 november 2019 @ 08:46:26 #142
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189776190
Ah, wat vervelend CotS.

Beterschapsknuffels


En dit zijn de stempels die ik op de KreaDoe heb gekocht.

pi_189776210
Beterschap CotS.
Paar maanden geleden had ik ook een longontsteking, nu ook afentoe nog last van.

Zometeen koffer inpakken en dan weer lekker naar huis O+.
  maandag 4 november 2019 @ 08:53:36 #144
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189776272
De afgelopen maand gekocht. :@

En er gaat nu net weer een bestelling de deur uit.



Eest maar eens deze netjes opbergen.
  maandag 4 november 2019 @ 09:17:29 #145
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189776492
Beterschap CotS!

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 08:53 schreef Patapon het volgende:
De afgelopen maand gekocht. :@

En er gaat nu net weer een bestelling de deur uit.

[ afbeelding ]

Eest maar eens deze netjes opbergen.
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189776636
Dank jullie :* Komt wel goed

OMG! lichtelijk jaloers nu! Wat een heerlijke verzameling stempels!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189777608
Weer thuis *O*
Vakantie was fijn maar thuis komen is ook altijd weer fijn.
Helaas is mijn man ziek geworden dus mag hem mooi verzorgen.

En vanavond weer dansen *O* optredens voorbereiden.
pi_189777890
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:47 schreef Sarabi het volgende:
Weer thuis *O*
Vakantie was fijn maar thuis komen is ook altijd weer fijn.
Helaas is mijn man ziek geworden dus mag hem mooi verzorgen.

En vanavond weer dansen *O* optredens voorbereiden.
Fijn dat alles fijn was en is! Beterschap voor je man
En veel plezier met dansen :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189778241
Dankjewel.

Ondertussen staat de eerste was ook al weer aan.
  maandag 4 november 2019 @ 11:37:56 #150
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189778278
Wassen na vakanties, altijd leuk. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189778318
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Wassen na vakanties, altijd leuk. :')
Nope, en de katten hebben ook nog op bed gekotst dus komt nog een extra was bij.
pi_189778556
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:35 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel.

Ondertussen staat de eerste was ook al weer aan.
Ow... is het een grote bult? Succes ermee!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 4 november 2019 @ 11:57:57 #153
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189778558
Dat gaat veel ruimte kosten. _O- Of heb je een droger? Dit is een mooi moment voor een droger.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189778653
Beddengoed gaat in de droger :Y voor de rest is meer dan genoeg ruimte
  maandag 4 november 2019 @ 12:06:49 #155
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189778713
Dat scheelt al. :D Hier geen droger, dus als we veel handdoeken/beddengoed hebben, is het altijd even plannen qua ophangen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189778883
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat scheelt al. :D Hier geen droger, dus als we veel handdoeken/beddengoed hebben, is het altijd even plannen qua ophangen. :+
Heel herkenbaar. Al is het bij mij meer een geval van gekruiste vingers ipv plannen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 4 november 2019 @ 12:31:23 #157
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189779045
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Al is het bij mij meer een geval van gekruiste vingers ipv plannen
Het scheelt dat ik een redelijk lege zolder met wasrekken heb, beddengoed kan eventueel nog over het hekje bij het trapgat ook.

En verder vooral van vol wasrek naar vol wasrek, vooral in de winter zijn die dingen nooit leeg. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189779116
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het scheelt dat ik een redelijk lege zolder met wasrekken heb, beddengoed kan eventueel nog over het hekje bij het trapgat ook.

En verder vooral van vol wasrek naar vol wasrek, vooral in de winter zijn die dingen nooit leeg. :')
Wow... dat is inderdaad even anders dan hier. Mijn woon/slaapkamer (1 ruimte) is 25m2. Dus het is 1 wasrek en altijd passen en meten. Ik ben blij wanneer ik volgend jaar (als ik wat leuks kan vinden) een woning heb met meer ruimte :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 4 november 2019 @ 12:41:52 #159
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189779208
Ruimte scheelt enorm bij de was doen. :Y

Het nodigt wel uit tot meer spullen verzamelen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189779323
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ruimte scheelt enorm bij de was doen. :Y

Het nodigt wel uit tot meer spullen verzamelen. :+
Kan bij mij niet echt erger worden ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189779437
Hier ook een hele zolder :Y wel fijn zo uit zicht
  maandag 4 november 2019 @ 13:00:26 #162
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189779473
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Kan bij mij niet echt erger worden ;)
Dat dacht ik ook altijd. _O- Nu heb ik gewoon in drie kamers spullen liggen in plaats van in één. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189779486
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Kan bij mij niet echt erger worden ;)
Geloof me, het kan altijd erger. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189779505
Naja... elke keer als ik mezelf wat leuks gun omdat ik vind dat ik iets goed heb gedaan ga ik naar de Action _O-

Ach :) ik zie het dan wel :) Ik ben wel een net mens en ik gooi ook vaak spullen weg die ik niet meer gebruik, dus het valt wel mee hier. Eerlijk is eerlijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 4 november 2019 @ 13:05:20 #165
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189779532
Ja, dat weggooien komt er hier nooit zo erg van. Toch ruimte zat om het te laten liggen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189779737
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, dat weggooien komt er hier nooit zo erg van. Toch ruimte zat om het te laten liggen. :')
Naja...Als ik verhuisd ben koop ik nog een paar extra kasten en dat is het dan. Daar moet alles inpasssen. Het moeilijkst worden de boekenkasten nog wel (ik ben zo'n boekennerd). Ik heb er nu vier :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189782624
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:01 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Geloof me, het kan altijd erger. :')
:D
pi_189783409
Ik heb heel erg mijn best aan het doen om niet een bepaald (te duur) haakpakket te kopen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189783614
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb heel erg mijn best aan het doen om niet een bepaald (te duur) haakpakket te kopen
Je hebt al veel leuke knutselspullen toch?
Stop dit geld in een potje voor je nieuwe huis :)
pi_189783695
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 17:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je hebt al veel leuke knutselspullen toch?
Stop dit geld in een potje voor je nieuwe huis :)
Ja daarom! Ik doe het ook niet ;) alleen het kost even discipline :P Ik ga hem niet kopen

Ik ben zo trots dat het me met een wajong lukt om te sparen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189783711
Dat is ook zeker knap :Y
Ons lukt het niet altijd.
pi_189783734
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Dat is ook zeker knap :Y
Ons lukt het niet altijd.
Naja... altijd niet. Het lukt negen van de tien keer ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189783781
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... altijd niet. Het lukt negen van de tien keer ;)
Mooie score toch :)
Wij sparen het vakantiegeld en bonussen. Maar wil per maand eigenlijk ook weer gaan sparen.
pi_189783798
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 17:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mooie score toch :)
Wij sparen het vakantiegeld en bonussen. Maar wil per maand eigenlijk ook weer gaan sparen.
Dat begrijp ik wel. Als je maar niet het genot van het leven schrapt :* Sparen is leuk, maar het moet wel kunnen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189783807
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel. Als je maar niet het genot van het leven schrapt :* Sparen is leuk, maar het moet wel kunnen
Precies, je leeft toch nu :)
pi_189783878
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 17:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Precies, je leeft toch nu :)
Ja daarom! Mijn spaardoelen zijn ook om van het leven te genieten (oke en om bedrag X achter de hand te hebben voor als er iets stuk gaat oid), dus om een mooi huisje te maken (mag pas in april gaan kijken naar een huis. Rustig aan rustig aan). En ik vind het nu al leuk om te kijken naar banken (ik wil heel graag een bank), ander meubels. En gordijnen en kleuren... Ik heb een boekje met moodboards voor het nieuwe huis (waaraan ik me vast niet aan ga houden, maar he, ik word er blij van om dat te doen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189784302
Van het kastje naar de muur gestuurd worden :( probeer een rekeningnummer bij verzekeringen te veranderen maar iedereen wijst naar elkaar waar ik het door moet geven.
pi_189786141
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 18:32 schreef Sarabi het volgende:
Van het kastje naar de muur gestuurd worden :( probeer een rekeningnummer bij verzekeringen te veranderen maar iedereen wijst naar elkaar waar ik het door moet geven.
Poh, daar heb ik me toch een hekel aan.

We zijn zelf ook al 2 maanden bezig met de autoverzekering, omdat iemand anders tegen onze auto aan had gezeten. En ze blijven maar moeilijk doen (vragen om een schadeformulier dat ze na controle inderdaad toch wel blijken te hebben :X dat soort gedoe).

Succes ermee ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_189786173
Ik stond vanmorgen om half 8 al de ovenschotel voor vanavond klaar te maken. Toen van half 9 tot half 7 gewerkt. Daarna boodschappen, toen thuis gegeten en de kinderen in bed gelegd.

Ik ga mijn joggingpak aantrekken, mijn breiwerk meenemen op de bank en ik kom er voorlopig niet meer van af.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_189788965
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 20:11 schreef LeSage het volgende:
Ik stond vanmorgen om half 8 al de ovenschotel voor vanavond klaar te maken. Toen van half 9 tot half 7 gewerkt. Daarna boodschappen, toen thuis gegeten en de kinderen in bed gelegd.

Ik ga mijn joggingpak aantrekken, mijn breiwerk meenemen op de bank en ik kom er voorlopig niet meer van af.
Lange dag zo voor je!

Ik ben benieuwd of ik morgen wat wijzer word van de verzekeringen. Anders laat ik het misschien maar zo.....

Net voor het eerst in een maand weer getraind. Ben nu al bang voor de spierpijn morgen.
pi_189791162
Zo nieuwe dag met nieuwe kansen. Even genieten van mijn kerstboompjes en kerstlichtjes (waarom zou dat alleen 's avonds mogen ;)).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189791229
Ennnn weer lekker naar bed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189792263
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 07:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnn weer lekker naar bed
Lekker O+

Hier net wakker van allerlei klusgeluiden
  dinsdag 5 november 2019 @ 09:44:25 #184
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189792341
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 20:11 schreef LeSage het volgende:
Ik stond vanmorgen om half 8 al de ovenschotel voor vanavond klaar te maken. Toen van half 9 tot half 7 gewerkt. Daarna boodschappen, toen thuis gegeten en de kinderen in bed gelegd.

Ik ga mijn joggingpak aantrekken, mijn breiwerk meenemen op de bank en ik kom er voorlopig niet meer van af.
Was het bivakkeren op de bank nog gelukt? :D

Ik wil mijn bed weer in, maar het kan niet. ;( Vanavond maar écht vroeg naar bed. :+

Al krijg ik wel spul binnen om m'n DP mee te sealen, dus waarschijnlijk wil ik daar eerst mee spelen. (Ik weet nog niet of ik 'm in ga lijsten, dus ter behoud lijkt een beschermlaagje me wel handig.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189792369
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]


Al krijg ik wel spul binnen om m'n DP mee te sealen, dus waarschijnlijk wil ik daar eerst mee spelen. (Ik weet nog niet of ik 'm in ga lijsten, dus ter behoud lijkt een beschermlaagje me wel handig.)
Ben benieuwd wat het resultaat daar van gaat zijn. Laat je het hier of in het DP topic zien?
  dinsdag 5 november 2019 @ 09:51:08 #186
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189792414
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 09:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat het resultaat daar van gaat zijn. Laat je het hier of in het DP topic zien?
Sowieso daar, maar zal hier ook wel even een gil geven dan. Als het goed is, krijg ik de Mod Podge Ultra Gloss binnen, daar zijn ze online in ieder geval enthousiast over.

En die is tenminste in NL te koop, het spul dat de yanks gebruiken, kon ik zo snel niet vinden hier.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189792536
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Was het bivakkeren op de bank nog gelukt? :D

Ik wil mijn bed weer in, maar het kan niet. ;( Vanavond maar écht vroeg naar bed. :+

Al krijg ik wel spul binnen om m'n DP mee te sealen, dus waarschijnlijk wil ik daar eerst mee spelen. (Ik weet nog niet of ik 'm in ga lijsten, dus ter behoud lijkt een beschermlaagje me wel handig.)
Haha, dat voornemen lukt mij dus nooit!

Heerlijk op de bank gehangen, maar weinig gebreid. Eerst een rij gedaan, maar dat bleek niet de goede, dus dat stuk terug gebreid en toen was ik er wel klaar mee.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_189792645
Ow... achteruit breien is idd nooit leuk... Snap wel dat je er daarna klaar mee bent
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:13:38 #189
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189792691
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:01 schreef LeSage het volgende:

[..]

Haha, dat voornemen lukt mij dus nooit!

Heerlijk op de bank gehangen, maar weinig gebreid. Eerst een rij gedaan, maar dat bleek niet de goede, dus dat stuk terug gebreid en toen was ik er wel klaar mee.
Hier lukt het ook meestal niet. :') Maar nu zodanig gaar dat ik vanzelf wel op de bank in slaap ga vallen denk ik. :+ En herkenbaar van de het "het ging fout, het is nu weer op een punt dat het klopt, maar nu heb ik geen zin meer".
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:15:39 #190
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189792717
Ik heb nog niets nieuws geproduceerd hier op creatief vlak. Ja schoenendozen ingepakt met papier om ze dan als opbergdoos te kunnen gebruiken.
Voor de rest nog niets.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:20:40 #191
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189792792
Geen inspiratie ieni?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:22:27 #192
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189792819
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen inspiratie ieni?
Ik had een paar stomme dagen op werk, pms, was aan het opruimen geslagen en nu weet ik het even niet.
Ik ga zo wel opzoek naar inspiratie
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189792828
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik had een paar stomme dagen op werk, pms, was aan het opruimen geslagen en nu weet ik het even niet.
Ik ga zo wel opzoek naar inspiratie
Je hoeft toch niet altijd creatief te zijn :* Zo te lezen heb je al genoeg aan je hoofd. En goed dat je opgeruimd hebt. Dikke knuffel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:25:33 #194
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189792848
Collega zei laatst ook al dat ik de streng was voor mezelf. Ik vond van niet. Ik vind dat ik soms best nog wat strenger voor mezelf mag zijn.

Maargoed ik denk dat ik eerst maar eens ga koken voor de komende avonden.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:26:37 #195
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189792873
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik had een paar stomme dagen op werk, pms, was aan het opruimen geslagen en nu weet ik het even niet.
Ik ga zo wel opzoek naar inspiratie
Oh ja, dat is altijd wel een "goede" combinatie ja.

Met dat soort dagen wil er ook niks lukken hier, dus ik begin er maar niet aan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189792900
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Collega zei laatst ook al dat ik de streng was voor mezelf. Ik vond van niet. Ik vind dat ik soms best nog wat strenger voor mezelf mag zijn.

Maargoed ik denk dat ik eerst maar eens ga koken voor de komende avonden.
Dat herken ik wel...
Een ding weet ik zeker, in dit geval heeft je collega waarschijnlijk gelijk. Zeker als het om een hobby gaat, Die doe je voor je plezier, niet uit moeten ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:28:27 #197
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189792902
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh ja, dat is altijd wel een "goede" combinatie ja.

Met dat soort dagen wil er ook niks lukken hier, dus ik begin er maar niet aan.
Ik ook niet. Ik voelde met ronduit kut, had in een ochtend al 3x lopen janken om niets. Wilde wat doen maar wist dat alles fout zou gaan dus toen maar niets gedaan.
Toen werd het gelukkig weekend :+
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:29:51 #198
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189792922
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat herken ik wel...
Een ding weet ik zeker, in dit geval heeft je collega waarschijnlijk gelijk. Zeker als het om een hobby gaat, Die doe je voor je plezier, niet uit moeten ;)
Klopt daarom wil ik ook geen projecten voor andere mensen aannemen. Mensen vragen wel eens of ik iets voor hen wil naaien of een kaartje oid wil maken. Ik begin er gewoon niet aan dan wordt het een moetje ipv een fijne hobby.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:32:26 #199
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189792962
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Klopt daarom wil ik ook geen projecten voor andere mensen aannemen. Mensen vragen wel eens of ik iets voor hen wil naaien of een kaartje oid wil maken. Ik begin er gewoon niet aan dan wordt het een moetje ipv een fijne hobby.
Er moet al genoeg, lekker voor jezelf houden die hobby. Dan maakt het ook niet uit of iets een jaar blijft liggen. :9

En PMS'en is gewoon kut. Waarom dát er niet uit geëvolueerd is... }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189792964
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Klopt daarom wil ik ook geen projecten voor andere mensen aannemen. Mensen vragen wel eens of ik iets voor hen wil naaien of een kaartje oid wil maken. Ik begin er gewoon niet aan dan wordt het een moetje ipv een fijne hobby.
Daar ben ik ook strenger in geworden. Ik heb een jaar lang alleen voor anderen gehaakt, doe ik niet meer. Alleen nog een knuffel voor mijn beste vriend.

Ik geef je groot en groot en groot gelijk :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189792971
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Er moet al genoeg, lekker voor jezelf houden die hobby. Dan maakt het ook niet uit of iets een jaar blijft liggen. :9

En PMS'en is gewoon kut. Waarom dát er niet uit geëvolueerd is... }:|
Nou, die hele menstruatie ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 10:33:30 #202
382129 crew  Donna
pi_189792977
Ik ben ook al een tijdje niet CRE haha. Na de miskraam meteen weer zwanger geraakt met 10.000 kwaaltjes. Dus buiten kotsen en slapen doe ik niet zo heel veel.
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:35:25 #203
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189793004
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nou, die hele menstruatie ;)
Naja, daar valt op zich nog wat voor te zeggen in een hoop gevallen.

Al zijn de verhalen zoals die van @Donna dan weer prima anticonceptie. _O- Wel vervelend Donna, hopelijk heb je er snel niet zoveel last meer van, klinkt energievretend.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189793007
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:33 schreef Donna het volgende:
Ik ben ook al een tijdje niet CRE haha. Na de miskraam meteen weer zwanger geraakt met 10.000 kwaaltjes. Dus buiten kotsen en slapen doe ik niet zo heel veel.
Ow wat ongelooflijk heftig meis... Dat is echt een rollercoaster... Heel veel sterkte :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189793018
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Naja, daar valt op zich nog wat voor te zeggen in een hoop gevallen.

Al zijn de verhalen zoals die van @:Donna dan weer prima anticonceptie. _O- Wel vervelend Donna, hopelijk heb je er snel niet zoveel last meer van, klinkt energievretend.
hahahha, ik ben aseksueel zonder kinderwens, en zonder relatiewens. Dus ik vind dat ik die toestanden wel mag overslaan ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:38:34 #206
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189793032
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

hahahha, ik ben aseksueel zonder kinderwens, en zonder relatiewens. Dus ik vind dat ik die toestanden wel mag overslaan ;)
We moeten gewoon een aan/uitknop. Even aanzetten bij een kinderwens en daarna lekker stabiel met de hormonen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189793041
Bij mij zouden ze ook heel mijn menstruatie mogen hebben :D stom gedoe.

Man is nog steeds ziek thuis dus raar ritme hier. Wil zometeen eigenlijk nog wel even de laatste toer van deze week haken. Maar denk eerst even voor vanavond koken.
pi_189793070
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

We moeten gewoon een aan/uitknop. Even aanzetten bij een kinderwens en daarna lekker stabiel met de hormonen. :9
Ja! Inderdaad :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:39 schreef Sarabi het volgende:
Bij mij zouden ze ook heel mijn menstruatie mogen hebben :D stom gedoe.

Man is nog steeds ziek thuis dus raar ritme hier. Wil zometeen eigenlijk nog wel even de laatste toer van deze week haken. Maar denk eerst even voor vanavond koken.
Nog meer eens met jou

Wat vervelend van je kerel. Veel sterkte :* Naja, het duurt nog even voordat het avond is ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:45:00 #209
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189793121
Vervelend Sarabi! Had 'ie er tijdens de vakantie al last van?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:58:41 #210
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189793330
Weg met die kut hormonen! Al heb ik over het algemeen het meeste last van de pms. Ik noem de menstruatie ook wel eens feestweek.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 5 november 2019 @ 11:01:17 #211
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189793379
Eerst kwaad op alles en iedereen, daarna niet normaal kunnen kijken en daarna janken. Echt fantastisch. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189793525
Oh buiten mijn menstruatie wil ik ook mijn longontsteking kwijt. Dat laatste is wel een realistisch doel (even klagen hoor ;))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189793526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Vervelend Sarabi! Had 'ie er tijdens de vakantie al last van?
Nee, pas de ochtend dat we naar huis gingen.
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 11:13:46 #214
382129 crew  Donna
pi_189793534
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ow wat ongelooflijk heftig meis... Dat is echt een rollercoaster... Heel veel sterkte :*
Komt wel weer goed! Hopelijk na 12 weken een beetje rustiger qua misselijkheid. Ben nu 7 weken, dus nog 5 to go.
(En dan nog 28 ahhaha)
pi_189793540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 11:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee, pas de ochtend dat we naar huis gingen.
Dat is dan nog een "meevaller", nog steeds naar, maar op vakantie zou vervelender zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 11:14:51 #216
382129 crew  Donna
pi_189793547
Hahaha. Nou ladies ik menstrueer liever inclusief alle hormonen en emoties dan dat ik pril zwanger ben. Jemig deze hormonen zijn niet normaal hoor. 8)7
  dinsdag 5 november 2019 @ 11:16:23 #217
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189793561
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerst kwaad op alles en iedereen, daarna niet normaal kunnen kijken en daarna janken. Echt fantastisch. O+
Je beschreef woensdag, donderdag en vrijdag :o
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 5 november 2019 @ 11:17:09 #218
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189793571
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 11:14 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Nou ladies ik menstrueer liever inclusief alle hormonen en emoties dan dat ik pril zwanger ben. Jemig deze hormonen zijn niet normaal hoor. 8)7
Bedankt voor het advies. No way dat er ooit een baby uit mij komt.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189793574
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Bedankt voor het advies. No way dat er ooit een baby uit mij komt.
Die kan er niet de rest van je leven in zitten :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 november 2019 @ 11:18:27 #220
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189793583
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Je beschreef woensdag, donderdag en vrijdag :o
En iedere keer heb ik het pas door als de hoofdpijnen beginnen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189793603
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 11:14 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Nou ladies ik menstrueer liever inclusief alle hormonen en emoties dan dat ik pril zwanger ben. Jemig deze hormonen zijn niet normaal hoor. 8)7
Maar je krijgt er zo veel voor terug ;)
pi_189793604
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En iedere keer heb ik het pas door als de hoofdpijnen beginnen. :')
Boks!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 november 2019 @ 11:23:24 #223
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189793656
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En iedere keer heb ik het pas door als de hoofdpijnen beginnen. :')
Ik pas als ik heb loop bitchen naar mensen en mijn menstruatie app open om te kijken hoe lang nog en zie dat het weer die tijd is.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189793666
Hoofdpijn heb ik dan gelukkig nooit last van. Wel dat ik ga bitchen :D
  dinsdag 5 november 2019 @ 11:42:18 #225
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189793942
Bitchen, depressie, pijnlijke borsten.
Vooral die depressie vind ik moeilijk. Dan ben ik een dag vrolijk wil ik daarna 2 dagen niets doen behalve in bed in een hoekje liggen terwijl er verder niets aan de hand is. Met alle andere depressie symptomen erbij die niet zo leuk zijn.
Gelukkig iets minder last van de afgelopen jaar, maar het was wel eens zo erg dat ik het leven niet meer zag zitten. En dan ben je een paar uur ongesteld en lacht het leven je weer toe.
Huisarts kan het eigenlijk niet zoveel aan doen, was al langs geweest. Slik wel supplementen op aanrader van haar. Ik weet niet of het echt helpt, maar het is sindsdien wel beter geworden. Dus mss placebo effect omdat ik sindsdien ook mijn leven wat meer op orde heb en geaccepteerd heb dat ik pms heb met die klachten en dat ik er nu beter mee om kan gaan. Dus ik durf ook niet te stoppen eigenlijk
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 5 november 2019 @ 12:21:54 #226
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189794465
De meeste supplementen zijn niet zo'n groot probleem toch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 november 2019 @ 12:51:59 #227
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189794920
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
De meeste supplementen zijn niet zo'n groot probleem toch?
Klopt ik slik multi vitamine, teunisbloemolie en monninkspeper. Laatste op aanraden van de huisarts. Laatste heeft wel werking op eventuele medicatie die ook op de hormonen werkt dus niet in combi met de pil slikken.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 5 november 2019 @ 15:15:39 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189796740
Ik ben er misschien al vanaf, de menstruatie. Ze houden als maatstaf aan dat het een jaar weg moet zijn. Ik was er al eens een half jaar vanaf, maar toen kwam het terug. De teller loopt nou weer.

Overgang. Schijnt erg te verschillen hoeveel vrouwen daar last van hebben. Pms in het kwadraat, lees je soms wel, naast lichamelijke klachten. Ik ben geneigd te zeggen dat het mij tot nu toe erg meevalt, maar wie weet jinx ik het daarmee en komt het nog in alle hevigheid. :o

Enfin, laatst ‘gevierd’ dat ik 40 jaar geleden voor het eerst ongesteld werd. :X

Ik ben hier de oudste, hč? *O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_189797093
Ik ben al bijna 22 jaar ongesteld...elk jaar moet ik er toch aan denken op die datum. Op je 9e maakt het wel een indruk.
pi_189797105
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben er misschien al vanaf, de menstruatie. Ze houden als maatstaf aan dat het een jaar weg moet zijn. Ik was er al eens een half jaar vanaf, maar toen kwam het terug. De teller loopt nou weer.

Overgang. Schijnt erg te verschillen hoeveel vrouwen daar last van hebben. Pms in het kwadraat, lees je soms wel, naast lichamelijke klachten. Ik ben geneigd te zeggen dat het mij tot nu toe erg meevalt, maar wie weet jinx ik het daarmee en komt het nog in alle hevigheid. :o

Enfin, laatst ‘gevierd’ dat ik 40 jaar geleden voor het eerst ongesteld werd. :X

Ik ben hier de oudste, hč? *O*
_O- ik ga er altijd vanuit dat iedereen mijn leeftijd heeft op Fok ;) Ik ben verbijsterd, lees je er niet vanaf ;)

Gefeliciteerd met de mijlpaal en ik hoop dat de overgang voor je mee gaat vallen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 16:08:21 #231
382129 crew  Donna
pi_189797676
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:39 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben al bijna 22 jaar ongesteld...elk jaar moet ik er toch aan denken op die datum. Op je 9e maakt het wel een indruk.
Neeee 9 wat vroeg. Ik was 11 :(
pi_189797764
_O- hier extreem laat. Tot mijn 16e niet ongesteld geworden (eetstoornis). Toen aan de pil gegaan. En sinds een half jaar doet mijn lichaam het zelf dus 31 (gestopt met de eetstoornisbullshit, letterlijk een klik in mijn kop en van de een of het andere moment kon ik het).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 november 2019 @ 16:17:30 #233
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189797872
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:39 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben al bijna 22 jaar ongesteld...elk jaar moet ik er toch aan denken op die datum. Op je 9e maakt het wel een indruk.
Da's wel echt vroeg ja! Ik was 13/14 ofzo, dan zit je er eerder op te wachten. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189797918
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:39 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben al bijna 22 jaar ongesteld...elk jaar moet ik er toch aan denken op die datum. Op je 9e maakt het wel een indruk.
Overheen gelezen, sorry... Dat is echt naar zo vroeg.. Ben je je niet rot geschrokken?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 november 2019 @ 16:23:35 #235
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189798005
Ik was nog nooit ongesteld geweest en dacht dat je dan niet zwanger kon worden....dus werd op mijn 15de moeder... :@

Nu is mijn dochter alweer 32.

Ik heb last van hormonale migraine dus tijdens de feestweek is er een bonkie bonkie feest in mijn hoofd. Gelukkig de laatste tijd minder last van misschien ook de overgang. :D
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 16:27:22 #236
382129 crew  Donna
pi_189798091
:o Patapon!

Wel heel logisch. Hoe moet je dat nou weten ook op die leeftijd. Er zijn nog genoeg volwassen vrouwen ook die sowieso helemaal niks snappen van 'de cyclus' enzo.
  dinsdag 5 november 2019 @ 16:29:01 #237
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189798123
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 16:27 schreef Donna het volgende:
:o Patapon!

Wel heel logisch. Hoe moet je dat nou weten ook op die leeftijd. Er zijn nog genoeg volwassen vrouwen ook die sowieso helemaal niks snappen van 'de cyclus' enzo.
Zelfs de huisarts zei dat het niet kon toen we zeiden dat we dachten dat ik zwanger was. :')
pi_189798216
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 16:23 schreef Patapon het volgende:
Ik was nog nooit ongesteld geweest en dacht dat je dan niet zwanger kon worden....dus werd op mijn 15de moeder... :@

Nu is mijn dochter alweer 32.

Ik heb last van hormonale migraine dus tijdens de feestweek is er een bonkie bonkie feest in mijn hoofd. Gelukkig de laatste tijd minder last van misschien ook de overgang. :D
Holy moly... Da's vroeg. Logisch dat je dat niet wist op die leeftijd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 16:34:56 #239
382129 crew  Donna
pi_189798249
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 16:29 schreef Patapon het volgende:

[..]

Zelfs de huisarts zei dat het niet kon toen we zeiden dat we dachten dat ik zwanger was. :')
Dat geloof ik zo als ik m'n moeder hoor over haar zwangerschap van mij. 1989/1990

Zoveel verschil met nu.
pi_189798468
(tot dit topic aan wist ik het ook niet :o )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189798986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Overheen gelezen, sorry... Dat is echt naar zo vroeg.. Ben je je niet rot geschrokken?
Geschrokken ik weet niet.....snapte er vooral weinig van.
Daarna veel schaamte, vooral op school.
Het was daar zo slecht geregeld, moest dan altijd naar het toilet van de leraren wat weer veel vragen opriep bij de andere kinderen.

@Patapon dat is pas schrikken...
pi_189799090
@Sarabi kan ik me voorstellen :{
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 november 2019 @ 18:56:50 #243
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189800733
Pata! :o
Sarabi! :o Ik was ook best vroeg, nog geen 11.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 19:08:55 #244
382129 crew  Donna
pi_189800976
Ik was wel blij dat m'n buurmeisje (jaar ouder) al ongesteld was. Dus ik wist wel een beetje wat het was.
pi_189810944
[zelfmedelijden] Bleh, ik slaap echt amper door de pijn van de longontsteking en het hoesten. Maar gelukkig moet ik niks, dus veel dutjes vandaag

[/zelfmedelijden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 november 2019 @ 07:40:52 #246
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189811416
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 05:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[zelfmedelijden] Bleh, ik slaap echt amper door de pijn van de longontsteking en het hoesten. Maar gelukkig moet ik niks, dus veel dutjes vandaag

[/zelfmedelijden
Het is ook niet niks, een longontsteking. Sterkte: :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_189811464
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is ook niet niks, een longontsteking. Sterkte: :*
Dank je :*
en ach, soms is het lekker om eventjes te klagen.
Ik heb een enorme stapel Quest en NG dus lekker lezen met verstand uit en plaatjes kijken. 'k Kijk meer plaatjes dan ik lees eigenlijk. Stapel dekens, grote pot thee en kerstlichtjes aan... 'k Komt wel goed. Laptopje erbij... dus gezien de omstandigheden weet ik er aardig wat van te maken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189812434
Heb je eigenlijk antibiotica of andere medicijnen gekregen?

En ik wil je niet bang maken maar nu na 2,5 maand ben ik nog steeds niet de oude. Een longontsteking is echt wel heftig.
  woensdag 6 november 2019 @ 09:42:03 #249
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189812487
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Heb je eigenlijk antibiotica of andere medicijnen gekregen?

En ik wil je niet bang maken maar nu na 2,5 maand ben ik nog steeds niet de oude. Een longontsteking is echt wel heftig.
Da's inderdaad niet niks. :o

Beterschap CotS. :* Lekker rustig aan doen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189812520
Ik merk dat elke verkoudheid nu gewoon erg heftig is. En dat is in die 2,5 maand al 3x gebeurd :(

Maar goed niet elke longontsteking is hetzelfde.
  woensdag 6 november 2019 @ 09:46:35 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189812552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik merk dat elke verkoudheid nu gewoon erg heftig is. En dat is in die 2,5 maand al 3x gebeurd :(

Maar goed niet elke longontsteking is hetzelfde.
Hoe kwam jij aan die longontsteking?
The love you take is equal to the love you make.
pi_189812662
Ik heb werkelijk geen idee. Ze wisten het ook niet 100% zeker of het bacterieel of viraal was.
  woensdag 6 november 2019 @ 10:08:38 #253
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189812820
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee. Ze wisten het ook niet 100% zeker of het bacterieel of viraal was.
Ik denk dan een verwaarloosde verkoudheid, dat je bijv. zwaar verkouden nog een veldloop had gedaan in de stromende regen.

Maar zoiets dus niet? :o
The love you take is equal to the love you make.
pi_189812871
Nope niets raars gedaan. Het was midden augustus dus ook niet buiten geweest in slecht weer volgens mij.
  woensdag 6 november 2019 @ 10:15:40 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189812917
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Nope niets raars gedaan. Het was midden augustus dus ook niet buiten geweest in slecht weer volgens mij.
Hoe kwam je erachter dat het een longontsteking was? Vrij plotseling kortademig?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 november 2019 @ 10:34:36 #256
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189813154
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dan een verwaarloosde verkoudheid, dat je bijv. zwaar verkouden nog een veldloop had gedaan in de stromende regen.

Maar zoiets dus niet? :o
Naja, het is over het algemeen een bacterie, dus dan is de kans groter dat je het van iemand hebt opgepikt, niet per se door kou ofzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189813229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Heb je eigenlijk antibiotica of andere medicijnen gekregen?

En ik wil je niet bang maken maar nu na 2,5 maand ben ik nog steeds niet de oude. Een longontsteking is echt wel heftig.
We hebben bewust gekozen om het af te wachten, want antibiotica niet lekker gaat met de antipsychotica die ik slik. En omdat ik nog maar net uit een psychose ben durf ik dat niet aan. 'k Ben nog niet stabiel genoeg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 november 2019 @ 10:41:13 #258
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189813247
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Naja, het is over het algemeen een bacterie, dus dan is de kans groter dat je het van iemand hebt opgepikt, niet per se door kou ofzo.
https://www.rivm.nl/longontsteking

Allerlei mogelijkheden, dus.

Ik heb dan altijd het idee dat een longontsteking een complicatie is, dat je het niet ‘zomaar’ oploopt zoals bijv. griep of verkoudheid. Hoeft natuurlijk niet te kloppen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189813253
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dan een verwaarloosde verkoudheid, dat je bijv. zwaar verkouden nog een veldloop had gedaan in de stromende regen.

Maar zoiets dus niet? :o
Bij mij was het echt dat ik ineens het gevoel had scheermesjes ingeslikt te hebben. Zo raar, ik heb toen maar de HAP gebeld, omdat een bijwerking van mijn medicatie kan zijn dat je een longemboli krijg. Ik denk dat een gemeen mens me op de beurs heeft aangestoken ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 november 2019 @ 10:43:02 #260
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189813272
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Bij mij was het echt dat ik ineens het gevoel had scheermesjes ingeslikt te hebben. Zo raar, ik heb toen maar de HAP gebeld, omdat een bijwerking van mijn medicatie kan zijn dat je een longemboli krijg. Ik denk dat een gemeen mens me op de beurs heeft aangestoken ;)
Volgende keer maar een mondkapje dragen. :o
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 november 2019 @ 10:44:35 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189813298
Ik ben met een nieuw paar sokken begonnen. Vorige was geen sokkenwol, maar een katoenmix voor sokken. Dan breit sokkenwol toch heel wat fijner.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189813309
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe kwam je erachter dat het een longontsteking was? Vrij plotseling kortademig?
Ik had een paar dagen keelpijn maar daarna werd het opeens erger. Snachts zo benauwd dat ik niet kon slapen/plat liggen. Maar ik ga niet zo snel naar de HA, pas toen mijn hartslag in rust niet meer onder de 120 kwam ben ik toch maar eens gegaan.
Heel slecht I know.
pi_189813319
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Volgende keer maar een mondkapje dragen. :o
Zoals die Japanners doen en zo :P Dan ga ik er nu een haken voor tegen die tijd ;)

quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben met een nieuw paar sokken begonnen. Vorige was geen sokkenwol, maar een katoenmix voor sokken. Dan breit sokkenwol toch heel wat fijner.
Kan ik me iets bij voorstellen! Nog een specifiek patroon dat je doet?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 november 2019 @ 10:48:46 #264
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189813355
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik had een paar dagen keelpijn maar daarna werd het opeens erger. Snachts zo benauwd dat ik niet kon slapen/plat liggen. Maar ik ga niet zo snel naar de HA, pas toen mijn hartslag in rust niet meer onder de 120 kwam ben ik toch maar eens gegaan.
Heel slecht I know.
:o

Dan weet je het voor de volgende keer. Die benauwdheid ‘s nachts is wel een alarmbel.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 november 2019 @ 10:50:30 #265
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189813382
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

https://www.rivm.nl/longontsteking

Allerlei mogelijkheden, dus.

Ik heb dan altijd het idee dat een longontsteking een complicatie is, dat je het niet ‘zomaar’ oploopt zoals bijv. griep of verkoudheid. Hoeft natuurlijk niet te kloppen.
Daarom 'over het algemeen'. :P

Zo te lezen ben je er sneller vatbaar voor als je longen het al moeilijk hebben, dus zo gek is de complicatie-associatie niet.

Een goeie om over te slaan, dat wel. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 6 november 2019 @ 10:51:50 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189813396
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zoals die Japanners doen en zo :P Dan ga ik er nu een haken voor tegen die tijd ;)
[..]

Kan ik me iets bij voorstellen! Nog een specifiek patroon dat je doet?
Gewoon rechttoe rechtaan. Van teen naar boord en de hak zet ik er achteraf in.

Sokken breien wil ik een beetje kunnen doen onder het tv kijken, bijv. Ik heb nog wel andere dingen die ik graag maak waar ik me meer op moet concentreren. Dan wil ik bij sokken niet ook nog eens hoeven tellen.

Kwam trouwens een muts ‘in progress’ tegen. Daar moet in het patroon weer even bij zoeken. Kan mijn man hem op als het kouder wordt. (Die werkt veel buiten.)
The love you take is equal to the love you make.
pi_189813398
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:o

Dan weet je het voor de volgende keer. Die benauwdheid ‘s nachts is wel een alarmbel.
Ja en het gevoel of je geen lucht, maar scheermesjes inademt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 november 2019 @ 10:53:01 #268
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189813412
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja en het gevoel of je geen lucht, maar scheermesjes inademt
Heel goed dat je direct de HAP belde!
The love you take is equal to the love you make.
pi_189813421
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Gewoon rechttoe rechtaan. Van teen naar boord en de hak zet ik er achteraf in.

Sokken breien wil ik een beetje kunnen doen onder het tv kijken, bijv. Ik heb nog wel andere dingen die ik graag maak waar ik me meer op moet concentreren. Dan wil ik bij sokken niet ook nog eens hoeven tellen.

Kwam trouwens een muts ‘in progress’ tegen. Daar moet in het patroon weer even bij zoeken. Kan mijn man hem op als het kouder wordt. (Die werkt veel buiten.)
Jaloers dat je dat kan! Ik ben echt onder de indruk

Oeh! Dat is leuk :) ! (muts) en lekker met dit weer O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189813432
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heel goed dat je direct de HAP belde!
Ja, het voelde echt niet goed. Ik was echt even bang :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 november 2019 @ 10:55:05 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189813443
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jaloers dat je dat kan! Ik ben echt onder de indruk

Oeh! Dat is leuk :) ! (muts) en lekker met dit weer O+
Ik kan zelf helemaal niet tegen mutsen. Hooguit zo’n band, tegen koude oren.

Zag ik ook nog een leuk patroon voor. :P
The love you take is equal to the love you make.
pi_189813488
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kan zelf helemaal niet tegen mutsen. Hooguit zo’n band, tegen koude oren.

Zag ik ook nog een leuk patroon voor. :P
Mutsen zijn zo fijn joh! maar een koude-oortjes-band ook (alleen dan wordt de bovenkant van de kop zo koud).

Je gaat het nog druk krijgen voor deze winter ;) Wel een strak schema maken he ;) (grapje!)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 november 2019 @ 11:00:45 #273
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189813519
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja, het voelde echt niet goed. Ik was echt even bang :@
Ik snap dat wel. Het beste wat je kon doen was bellen en gaan.

Zelf ook een paar keer SEH meegemaakt en ik heb daardoor wel aardig vertrouwen in ‘het systeem’ van HAPs en SEH.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189813534
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik snap dat wel. Het beste wat je kon doen was bellen en gaan.

Zelf ook een paar keer SEH meegemaakt en ik heb daardoor wel aardig vertrouwen in ‘het systeem’ van HAPs en SEH.
Daarom :) En met je eens :) Het is een goed systeem
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 november 2019 @ 11:02:03 #275
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189813536
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mutsen zijn zo fijn joh! maar een koude-oortjes-band ook (alleen dan wordt de bovenkant van de kop zo koud).

Je gaat het nog druk krijgen voor deze winter ;) Wel een strak schema maken he ;) (grapje!)
:o
The love you take is equal to the love you make.
pi_189813626
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:o

Dan weet je het voor de volgende keer. Die benauwdheid ‘s nachts is wel een alarmbel.
Ja zeker :Y
pi_189813634
Er ligt zoveel leuks klaar en ik zit er naar te staren alsof ik hoop dat het uit zichzelf gaat groeien

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189813659
Misschien moet ik langer staren en dan ruimt het zichzelf op
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 november 2019 @ 11:37:54 #279
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189813975
Begonnen aan een blouse. Dit omdat ik op werk ook wel eens wat anders wil dragen dan een stom shirt.
Labwerk trouwens, standaard labjas aan. De ene week doe ik werk met zuur enzo en dan draag ik altijd een oude spijkerbroek met vlekken erin en T-shirts. De andere week doe ik wat schoner werk en kan ik dus wel wat nets aan. Nou is het voor de nette week. Ik draag dan toch heel vaak een simpele longsleeve maar dat ben ik wel zat.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 6 november 2019 @ 11:39:15 #280
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189813991
En vreselijk overigens al die longontstekingen. Ik ben gezegend met een uitmuntend immuunsysteem en heb op een verkoudheid na nooit wat dus ik kan mij de eigenlijk ook geen voorstelling van maken.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189814095
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Begonnen aan een blouse. Dit omdat ik op werk ook wel eens wat anders wil dragen dan een stom shirt.
Labwerk trouwens, standaard labjas aan. De ene week doe ik werk met zuur enzo en dan draag ik altijd een oude spijkerbroek met vlekken erin en T-shirts. De andere week doe ik wat schoner werk en kan ik dus wel wat nets aan. Nou is het voor de nette week. Ik draag dan toch heel vaak een simpele longsleeve maar dat ben ik wel zat.
Oeh! klinkt als een leuk project een blouse. Wat voor stof heb je in gedachte?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 november 2019 @ 11:56:35 #282
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189814277
Klinkt leuk ieni! Nog een speciaal model in gedachten ook?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 6 november 2019 @ 12:01:15 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189814349
Blouse, leuk!

Ik heb nogal veel van tricot genaaid, laatst eens iets van ‘gewone’ stof. Dat is toch weer heel anders.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 november 2019 @ 12:27:09 #284
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189814777
Simpele blouse met zo'n strik bij de nek, witte stof met spikkels in groen, roze en zwart of bruin geloof ik.
Hij ligt al geknipt naast de naaimachine
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 6 november 2019 @ 12:27:59 #285
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189814795
Ik houd niet van dingen van tricot naaien. Ik kan er niet mee overweg.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189814800
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Simpele blouse met zo'n strik bij de nek, witte stof met spikkels in groen, roze en zwart of bruin geloof ik.
Hij ligt al geknipt naast de naaimachine
Ooooh die stof klinkt mooi en een strik is gaaf O+ en goed dat je al begonnen bent!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 november 2019 @ 12:30:33 #287
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189814834
Gisteren ongesteld geworden dus met mijn humeur zit het weer goed. Zin weer om dingen te doen.
Collega gisteren: vorige week was je echt een monster.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189814838
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren ongesteld geworden dus met mijn humeur zit het weer goed.
Collega gisteren: vorige week was je echt een monster.
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 november 2019 @ 12:34:06 #289
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189814890
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Simpele blouse met zo'n strik bij de nek, witte stof met spikkels in groen, roze en zwart of bruin geloof ik.
Hij ligt al geknipt naast de naaimachine
Ben benieuwd naar het resultaat. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 6 november 2019 @ 12:35:15 #290
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189814906
En ik ga me uitschrijven voor een paar nieuwsbrieven. Ik word er veel te hebberig van en ik heb écht niets nodig. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189814921
Bekentenis: ik heb gisteren voor tien euro aan stempels besteld op aliexpress. En gezien het daar amper wat kost ben ik over een paar weken heel wat stempels rijker :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189814926
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ga me uitschrijven voor een paar nieuwsbrieven. Ik word er veel te hebberig van en ik heb écht niets nodig. :')
Jep... herkenbaar...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 6 november 2019 @ 13:08:50 #293
382129 crew  Donna
pi_189815402
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ga me uitschrijven voor een paar nieuwsbrieven. Ik word er veel te hebberig van en ik heb écht niets nodig. :')
Hahahha. Ik heb dat ook gedaan een tijd terug. Ik ben nog in staat haak pakketten te kopen terwijl ik al 4 jaar niet gehaakt heb ofzo.
  woensdag 6 november 2019 @ 13:17:26 #294
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189815536
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:08 schreef Donna het volgende:

[..]

Hahahha. Ik heb dat ook gedaan een tijd terug. Ik ben nog in staat haak pakketten te kopen terwijl ik al 4 jaar niet gehaakt heb ofzo.
Dit is dan kleding/accessoires. Maar daar heb ik écht meer dan zat van, helemaal omdat de helft niet helemaal kantoorproof is. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 6 november 2019 @ 13:29:19 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189815664
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd niet van dingen van tricot naaien. Ik kan er niet mee overweg.
Kan aan je naaimachine liggen. Of je moet net even de handigheidjes weten.

Maar je hoeft natuurlijk geen tricot te kiezen als je dat niet wilt.

Ik zag filmpjes van iemand die zich in historische kleding naaien bekwaamt. Die deed ook veel met de hand.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 november 2019 @ 14:32:25 #296
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189816639
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kan aan je naaimachine liggen. Of je moet net even de handigheidjes weten.

Maar je hoeft natuurlijk geen tricot te kiezen als je dat niet wilt.

Ik zag filmpjes van iemand die zich in historische kleding naaien bekwaamt. Die deed ook veel met de hand.
Locker en goede naaimachine en ik kan het ook wel naaien. Heeft gewoon niet mijn voorkeur.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 6 november 2019 @ 14:55:51 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189816915
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Locker en goede naaimachine en ik kan het ook wel naaien. Heeft gewoon niet mijn voorkeur.
Ik heb nu een favoriet patroon voor een shirt. Heb er al drie van in de kast. O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_189818881
Soms zou ik willen dat ik super snel kon knutselen zodat ik alle leuke dingen die er gemaakt kunnen worden kan maken... Jep zit weer te lang op Pinterest te scrollen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189819546
Snel ben ik ook echt niet.
Moet langzaamaan ook echt eens aan de kerstkaarten beginnen.
pi_189820311
Ik ben op zich wel snel, alleen ik wil soms een soort knutselrobot zijn omdat pinterest onmogelijk veel opties en ideeën biedt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189820320
Dicht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')