als je van regen houdt welquote:Op maandag 28 oktober 2019 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moggel! Het is super mooi weer vandaag.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had nog niet om het hoekje gekeken. Daar is het wat donker
Nou, is dat geschreeuw echt nodig?quote:
JA!!!!quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, is dat geschreeuw echt nodig?
quote:
hier 2 ziek en 2 op vakantiequote:
Wat je lekker noemt.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:30 schreef crv het volgende:
[..]
hier 2 ziek en 2 op vakantie
lerkker rustig
Koffie brengenquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ik dan moet doen?
Haagsverdiërquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt over te onderhandelen
Oh? Nou 30 euro per uur?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt over te onderhandelen
Donderdag laatste dagquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een paar dagen. Even volhouden! Denk aan zon, zee, strand en vrouwen in bikini
Neu. Ik bracht zelf die mededeling.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik merk dat je de nare mededeling op het werk van afgelopen vrijdag nog met je meedraagt
Ga je stoppen als blauwe?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu. Ik bracht zelf die mededeling.
Nou ja dan stijgt het uurloon wel natuurlijkquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als je ook werkzaamheden onder het bureau van Haags verricht
Trolletjequote:Op maandag 28 oktober 2019 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als je ook werkzaamheden onder het bureau van Haags verricht
“Ik ga op vakantie. Julie moeten dagelijks duizend posts op FOK! maken.”quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu. Ik bracht zelf die mededeling.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Ik ga op vakantie. Julie moeten dagelijks duizend posts op FOK! maken.”
dat moet haast wel koffie met een happy end zijnquote:
[..]
tot een hoogtepuntquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dan stijgt het uurloon wel natuurlijk
Ik vond het vooral heel rare mensen, met die mod misschien wel voorop. Ze voelden zich aangevallen om niks.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met positieve gevoelens. Heb mij wel vermaakt eigenlijk.
Jij?
Denk dat die hele club beter op hun plek is op viva.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vond het vooral heel rare mensen, met die mod misschien wel voorop. Ze voelden zich aangevallen om niks.
zijn probleemquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags moet wel een beetje gunstig in de statistieken blijven
Ik zal het even doorgevenquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat die hele club beter op hun plek is op viva.
[..]
duurt maar 10 jaarquote:
Zware dag vandaag?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bedankt voor het lachen Buda
Wat heb jij dan voor nutteloze baan?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:53 schreef MCH het volgende:
Ik heb in het eerste uur vandaag al meer gedaan als de hele vorige werkweek
Daar probeer ik zelf ook nog achter te komen, volgend weekend nieuwe brieven schrijven. Heb m'n droomvacature in deze organisatie gezienquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor nutteloze baan?
Een functie die nog nuttelozer is?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar probeer ik zelf ook nog achter te komen, volgend weekend nieuwe brieven schrijven. Heb m'n droomvacature in deze organisatie gezien
Zodat hij nog meer kan trollen op FOK!quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een functie die nog nuttelozer is?
Ja in een uur al meer gedaan dan de hele vorige week en wel constant posten in slowchatsquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zodat hij nog meer kan trollen op FOK!
Zal waarschijnlijk sociale werkplaats zijn, dus voor hemzelf nuttiger dan voor de maatschappijquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Dan vraag ik mij echt af hoe nodig die baan is
Nee, waar je wel resultaten kunt boeken. Nu zit ik regelmatig met mensen aan tafel die quasi hooggeleid lullen (lees 6 keer hetzelfde bespreken en nog geen conclusie kunnen trekken). Ik snap ze gewoon niet en ik val regelmatig bijna in slaap bij zo'n gesprek.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een functie die nog nuttelozer is?
Is ook dan niet jouw taak om ze te snappen. Jij moet ze gewoon die koffie brengen en zorgen voor voldoende water.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, waar je wel resultaten kunt boeken. Nu zit ik regelmatig met mensen aan tafel die quasi hooggeleid lullen (lees 6 keer hetzelfde bespreken en nog geen conclusie kunnen trekken). Ik snap ze gewoon niet en ik val regelmatig bijna in slaap bij zo'n gesprek.
Nu verwar je jouw taak met mijn taak, ik ben al de trolquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is ook dan niet jouw taak om ze te snappen. Jij moet ze gewoon die koffie brengen en zorgen voor voldoende water.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Nu verwar je jouw taak met mijn taak, ik ben al de trol
Prima, er komen vacatures vrij binnenkort. Ik heb Buda ook al aangeraden, het leek hem ook wel leuk.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:05 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed ik zou dan wel graag op je huidige functie willen solliciteren als jij gaat upgraden?
Schuift vast meer dan wat ik nu verdien. En hele dag tijd om te fokken.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Prima, er komen vacatures vrij binnenkort. Ik heb Buda ook al aangeraden, het leek hem ook wel leuk.
Geen idee, ik denk alleen niet dat je dan elk jaar 4 maanden kunt chillen in ladyboylandquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Schuift vast meer dan wat ik nu verdien. En hele dag tijd om te fokken.
Doe ik nu toch ook niet. 1 keer per jaarquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk alleen niet dat je dan elk jaar 4 maanden kunt chillen in ladyboyland
Ik denk dat Haags net tot de ontdekking kwam dat hij nog geen zwembroek heeft voor zijn vakantie.quote:
Volgens mij heb je steeds meer drank nodig om er niks van te voelenquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor.... je voelt er niks van.....
Nah, minder. Aftakeling yo.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij heb je steeds meer drank nodig om er niks van te voelen
wie zegt dat het een upgrade isquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:05 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed ik zou dan wel graag op je huidige functie willen solliciteren als jij gaat upgraden?
Volgens mij heeft horecapersoneel best veel gedoe aan hun hoofdenquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Een hogere functie is niet altijd een upgrade. Meer verantwoordelijkheden, meer gedoe aan je hoofd etc
Hey, genoten van Ajax gisteren?quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:47 schreef Leonos het volgende:
Hallon![]()
Zie dat jullie weer een beetje aan het bitchen zijn, graag weer normaal doen.
Joejoe!
Zit jij in het stadion?quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jazeker!
Saaie 2e helft wel. Nu weer herstellen van een katertje.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij heeft horecapersoneel best veel gedoe aan hun hoofden
quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:05 schreef bitterbal het volgende:
Hey Fan!quote:
Vetquote:Op maandag 28 oktober 2019 11:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey Fan!
Had hem al eens eerder gepost in de 40+ maar geen idee of je hem toen gezien had. Kijk eens wat ik in Batumi (Georgië) tegenkwam afgelopen reis? Was je er toch weer bij.
[ afbeelding ]
In Thailand kwam ik de UI van fan eens tegen in de bar van mijn hotel. Dus ze reist regelmatig met me mee.quote:
of je wordt weggepromoveerdquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Een hogere functie is niet altijd een upgrade. Meer verantwoordelijkheden, meer gedoe aan je hoofd etc
natuurloijk....quote:
Wauw! De is Mooi!!!quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey Fan!
Had hem al eens eerder gepost in de 40+ maar geen idee of je hem toen gezien had. Kijk eens wat ik in Batumi (Georgië) tegenkwam afgelopen reis? Was je er toch weer bij.
[ afbeelding ]
Die van jou is mooier!quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Wauw! De is Mooi!!!![]()
Ik heb die ook geschilderd hij hangt hier ik de huiskamer![]()
[ afbeelding ]
80 x 60 cm
dus niet zo groot als die.... Mooi Lies
Zon hier.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Neem mijn opmerking over het mooie weer terug.
Ik ben van de leg door dat uur. Honger.quote:
Haha ja dat had ik gister ook.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zon hier.
[..]
Ik ben van de leg door dat uur. Honger.
Ik heb gevoel dat hele weekend druk geweest ben en geen weekend gehad heb. Had helemaal geen zin om te werken vanochtend.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zon hier.
[..]
Ik ben van de leg door dat uur. Honger.
Oh ja, irritant is dat, door moeten gaan zonder "pauze". Dan begin je de week al met een achterstand ofzo.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb gevoel dat hele weekend druk geweest ben en geen weekend gehad heb. Had helemaal geen zin om te werken vanochtend.
Sporthal, voetballen, boodschappen, opruimen, hele dag met kind alleen om te vermaken.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, irritant is dat, door moeten gaan zonder "pauze". Dan begin je de week al met een achterstand ofzo.
Wel een leuk weekend gehad of viel dat ook tegen?quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Sporthal, voetballen, boodschappen, opruimen, hele dag met kind alleen om te vermaken.
en toen was het weer maandagochtend.
Even knipperen en het weekend is weer om.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Sporthal, voetballen, boodschappen, opruimen, hele dag met kind alleen om te vermaken.
en toen was het weer maandagochtend.
Ik ben verder redelijk neutraal, alleen dat wachten op een handig eettijdstip...quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder vind ik wintertijd wel![]()
Voetbal verloren. Drama wedstrijd wel. Ajax gewonnen dus goed.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een leuk weekend gehad of viel dat ook tegen?
Oh ach, doe mij maar permanente wintertijd.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even knipperen en het weekend is weer om.
[..]
Ik ben verder redelijk neutraal, alleen dat wachten op een handig eettijdstip...Zomertijd vind ik wel irritant, maar da's omdat ze slaap afpakken.
Maar het eeuwige gemekker over of de klok nu vooruit of achteruit moet dan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ach, doe mij maar permanente wintertijd.
Leuk circuit altijd wel ja.quote:
Ja dat is mij echt om het even. Die 2 keer per jaar.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het eeuwige gemekker over of de klok nu vooruit of achteruit moet dan.
Max was wel echt super achterlijk bezig afgelopen weekendquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voetbal verloren. Drama wedstrijd wel. Ajax gewonnen dus goed.
Max gooit op zaterdag zijn eigen glazen in, maar goeie hoop voor zondag nog eigenlijk tot na de eerste paar rondjes.
Verder was de race best saai.
Blij dat over 4 dagen weer F1 is. Kijken wat er dan kan. Amerika is ie ook altijd wel goed.
Is die tijdens de race zelf al leeggelopen?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wel echt enorm gelachen om die leeggelopen Ziggodome.
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is die tijdens de race zelf al leeggelopen?
Begrijpelijk wel met het gemiddeld publiek dat ziggo heeft met het f1 programma.quote:
Mwoah. Zaterdag was echt stom van hem ja. En ook wel van het team dat ze hem niet gewaarschuwd hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Max was wel echt super achterlijk bezig afgelopen weekend![]()
Voor Amerika ben ik bang dat het een Hamilton show gaat worden
Nou ja, niet dus. Als het had gekund, had 'ie zichzelf niet lek gereden.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:45 schreef Arch-Indar het volgende:
en Bottas daar inhalen was wat opportunistisch, maar kon wel
Bottas stuurt in terwijl Max daar al zat. Twee keer zelfs. Die vind ik niet Max aan te rekenen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, niet dus. Als het had gekund, had 'ie zichzelf niet lek gereden.
Een divebomb draagt gewoon extra risico's met zich mee. Bottas reed "gewoon" de normale lijnen en gaat ook aan de kant voor Verstappen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bottas stuurt in terwijl Max daar al zat. Twee keer zelfs. Die vind ik niet Max aan te rekenen.
Achterop iemand rijden ben je altijd fout. Pech dat je dan een lekke band op loopt ook nog natuurlijk.
Met Hamilton was inderdaad gewoon een race incident wat voor beide (Hamilton alleen eerste instantie) fout afliep. De actie met Bottas vond ik vanuit Max zijn oogpunt wel begrijpelijk dat hij het probeerde, maar alsnog opportunistisch om het daar te proberen. Maar goed, beste stuurlui dit datquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mwoah. Zaterdag was echt stom van hem ja. En ook wel van het team dat ze hem niet gewaarschuwd hebben.
Zondag was meer gewoon pech wel met Hamilton, en Bottas daar inhalen was wat opportunistisch, maar kon wel.
In de Porsche supercup werd op hetzelfde punt ook iemand ingehaald succesvol, zij het ook met contact. Alleen zijn dat iets meer beuk wagens dan F1 auto's dat zijnquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, niet dus. Als het had gekund, had 'ie zichzelf niet lek gereden.
Ik heb er eigenlijk niks van gemerkt. Al mijn klokken worden radiografisch aangestuurd.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is mij echt om het even. Die 2 keer per jaar.
Precies.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met Hamilton was inderdaad gewoon een race incident wat voor beide (Hamilton alleen eerste instantie) fout afliep. De actie met Bottas vond ik vanuit Max zijn oogpunt wel begrijpelijk dat hij het probeerde, maar alsnog opportunistisch om het daar te proberen. Maar goed, beste stuurlui dit dat![]()
Hopen dat hij in Amerika wel weer gewoon mee kan strijden voor het podium en hopelijk voor de overwinning.
Ja, die geven elkaar vaker duwtjes zonder dat er echt incidenten uit volgen. En Ho Ping-Tun had het er ook over dat die F1 banden gewoon niet gemaakt zijn voor horizontale impact, dus een klein tikje ís gewoon genoeg om lek te rijden.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de Porsche supercup werd op hetzelfde punt ook iemand ingehaald succesvol, zij het ook met contact. Alleen zijn dat iets meer beuk wagens dan F1 auto's dat zijn
Die van Kvyat was ook mooi.. Net zon tikje aan de achterkant.. hop, zo een spin de bandenstapel in.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die geven elkaar vaker duwtjes zonder dat er echt incidenten uit volgen. En Ho Ping-Tun had het er ook over dat die F1 banden gewoon niet gemaakt zijn voor horizontale impact, dus een klein tikje ís gewoon genoeg om lek te rijden.
De kleine vond de wintertijd ook geslaagd gisteren... lekker op zondagochtend om 7.15 met papa naar de speeltuin toequote:Op maandag 28 oktober 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder vind ik wintertijd wel![]()
Ik vond het wel enorm sneu voor HUL.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die van Kvyat was ook mooi.. Net zon tikje aan de achterkant.. hop, zo een spin de bandenstapel in.
Ik heb soms weleens gedachten om dat op de snelweg te doen met een wegpiraat....
quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kleine vond de wintertijd ook geslaagd gisteren... lekker op zondagochtend om 7.15 met papa naar de speeltuin toe.
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het wel enorm sneu voor HUL.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kleine vond de wintertijd ook geslaagd gisteren... lekker op zondagochtend om 7.15 met papa naar de speeltuin toe.
True, al speelt het in de F1 ook mee dat die voorvleugels ook niet de meest stompe plaatstalen bumpers ter wereld zijnquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die geven elkaar vaker duwtjes zonder dat er echt incidenten uit volgen. En Ho Ping-Tun had het er ook over dat die F1 banden gewoon niet gemaakt zijn voor horizontale impact, dus een klein tikje ís gewoon genoeg om lek te rijden.
Lekker scherp carbon.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True, al speelt het in de F1 ook mee dat die voorvleugels ook niet de meest stompe plaatstalen bumpers ter wereld zijn
OUWE PIK OUWE PIJPquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:54 schreef MCH het volgende:
Geef mij maar zomertijd met schaarsgeklede vrouwen
wintertijd met schaars geklede dames vindt ik ook prima hoorquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:54 schreef MCH het volgende:
Die zijn bij het uitgaan toch altijd schaars gekleed man.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:54 schreef MCH het volgende:
Dven vriend!quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die zijn bij het uitgaan toch altijd schaars gekleed man.
dag maatquote:
Very well well welllquote:
Niet gekekenquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Very well well welll
genoten van ASO gisteren?
Ik ook niet.quote:
dus jij bent pissed op iemand die "jouw" laptoplader vergeten isquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ajax-Feyenoord ook niet gezien omdat die teringlijer van een maat van me gisteren vergeten is mijn laptoplader mee te nemenEn nog erger : Ik vandaag speciaal 20km reizen om op kantoor waar hij werkt te gaan werken zodat ik die lader kan meenemen, heeft die eikel tegen eigenaar gezegd dat hij 's middags wel komt (want megakater natuurlijk) en nu is hij er nog niet
Die ga ik straks een flinke draai om zijn oren geven.
Hij heeft zelf voorgesteld de lader voor mij mee te nemen terwijl ik hem min of meer bewust op dat kantoor heb laten liggen omdat ik er zondag toch al in de buurt zou zijn. En bemoei je er niet mee johquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:53 schreef crv het volgende:
[..]
dus jij bent pissed op iemand die "jouw" laptoplader vergeten is
Had je die dan beter eerst zelf niet kunnen vergeten
quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De klok hoefde maar een uur achteruit he?
Nee ik had nachtdienst, dus ik ging om 07:00 slapenquote:
‘s Nachts werken lijkt me wel fijn. Had vroeger een baan met avonddiensten. Vond ik ook heerlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:13 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Nee ik had nachtdienst, dus ik ging om 07:00 slapen
Ergens wel lekker opzich. Continu het gevoel dat je enorm uitslaapt
Qua werken is het echt chill inderdaad. Lekker je ding doen en niemand die je lastig valt. Ik doe ook altijd een stuk meerquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
‘s Nachts werken lijkt me wel fijn. Had vroeger een baan met avonddiensten. Vond ik ook heerlijk.
Ik was vaak de enige in een verder leeg kantoorgebouw. Samen met een ex-commando als nachtwakerquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:16 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Qua werken is het echt chill inderdaad. Lekker je ding doen en niemand die je lastig valt. Ik doe ook altijd een stuk meer
quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was vaak de enige in een verder leeg kantoorgebouw. Samen met een ex-commando als nachtwaker
Is het niet zwaar om nooit echt sociale activiteiten te kunnen ondernemen, omdat je ritme zo anders is dan dat van andere mensen? Of is dat maar een vooroordeel en kan dat wel gewoon?quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:16 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Qua werken is het echt chill inderdaad. Lekker je ding doen en niemand die je lastig valt. Ik doe ook altijd een stuk meer
Hey, Rocknijn, leuk dat je weer even op bezoek bentquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is het niet zwaar om nooit echt sociale activiteiten te kunnen ondernemen, omdat je ritme zo anders is dan dat van andere mensen? Of is dat maar een vooroordeel en kan dat wel gewoon?
Wat wil je nog meer als je een vriendin hebtquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is het niet zwaar om nooit echt sociale activiteiten te kunnen ondernemen, omdat je ritme zo anders is dan dat van andere mensen? Of is dat maar een vooroordeel en kan dat wel gewoon?
Hey Buda, liefquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey, Rocknijn, leuk dat je weer even op bezoek bent
Maar heb je nog wel geneukt?quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ajax-Feyenoord ook niet gezien omdat die teringlijer van een maat van me gisteren vergeten is mijn laptoplader mee te nemenEn nog erger : Ik vandaag speciaal 20km reizen om op kantoor waar hij werkt te gaan werken zodat ik die lader kan meenemen, heeft die eikel tegen eigenaar gezegd dat hij 's middags wel komt (want megakater natuurlijk) en nu is hij er nog niet
Die ga ik straks een flinke draai om zijn oren geven.
Foutje van het systeemquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hey Buda, lief. Huh, wat spring jij terwijl ik dit aan het typen ben ineens op blauw? Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Die nieuwe knopjes zijn wel even wennen. Voor je het weet geef je iemand een permban
Dank je! Ik weet niet wat je typte, maar het had een bijzonder effectquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hey Buda, lief. Huh, wat spring jij terwijl ik dit aan het typen ben ineens op blauw? Gefeliciteerd!
Nachtdienst is voor mij hooguit 2 weken achter elkaar en alleen in de drukke periodes (om achterstanden in te halen). Dus op een jar valt het mee, maar inderdaad in die 2 weken leef je wel een beetje langs de normale werkende mens heen zegmaar. Dat is wel jammer.quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen iddquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die commando had toffe verhalen ook
quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JA DIE ZAGEN WE NIET AANKOMEN HE
HAHAHAHAHAHAHHA
Gefeliciteerd man! Kun je eindelijk al mijn positieve notes inzienquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Kun je eindelijk al mijn positieve notes inzien
Rustaaaaghquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JA DIE ZAGEN WE NIET AANKOMEN HE
HAHAHAHAHAHAHHA
quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ontroerende verhalenquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, keihard in m'n eigen knuistje.quote:
Niks mis meequote:Op maandag 28 oktober 2019 15:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja, keihard in m'n eigen knuistje.
Bij MCH geloof ik dat, bij jou nietquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja, keihard in m'n eigen knuistje.
Alsof jij niet nog af en toe een fapje legt nu je een chickie hebtquote:Op maandag 28 oktober 2019 16:00 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Bij MCH geloof ik dat, bij jou niet
Niet bepaald Duitse gründlichkeitquote:Op maandag 28 oktober 2019 16:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Buddaaaaaaaa, de zweefbaan lag vandaag weer een uur stil
Nou nou...quote:
Moloquote:Op maandag 28 oktober 2019 16:42 schreef Molo het volgende:
Hey Buda, ouwe Biblebelter!
Nu als crew! Sterkte endezo
Dat ben ik niet, dat doe ik enkel in speciale gevallen.quote:
Scrup! Heel verstandig!quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:13 schreef scrupuleus het volgende:
Haha Buda![]()
Even kijken wat dit gaat worden..
WEER een rel?quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wil je haar weer verleiden tot een rel?
Ik denk dat Buda binnen 40-45 dagen weer gekapt is, hij kan dit allemaal niet aan johquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:23 schreef scrupuleus het volgende:
En je hebt een extra uitvalsbasis nodig nu Buda hier de baas is.
Was alleen een beetje op Zurie, de rest was gewoon heel erg ongastvrijquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zag je wel in 40+ ouwe rakker.
We gaan het zien ende belevenquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat Buda binnen 40-45 dagen weer gekapt is, hij kan dit allemaal niet aan joh
Overijverig gedrag ligt inderdaad op de loer.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat Buda binnen 40-45 dagen weer gekapt is, hij kan dit allemaal niet aan joh
Precies, ik gun je geen afgangquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gaan het zien ende beleven
Ik moest keihard lachen om @ieniminimuis en zij kent hem toch van binnen en van buiten dus het zit wel snorquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Overijverig gedrag ligt inderdaad op de loer.
De analyse van jouw gedrag vond ik vrij matig, wellicht dat hij nu voor alle zielen hier een rustige plek maakt.
Ach zo nu een dan is even goed sparren wel nodigquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Was alleen een beetje op Zurie, de rest was gewoon heel erg ongastvrij
Ja, ging het goed op de sofa vandaag?quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach zo nu een dan is even goed sparren wel nodig
weet niemand.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer...
Jammer zeg, maar wellicht beter.
Reden?
Komt allemaal wel goed.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen om @:ieniminimuis en zij kent hem toch van binnen en van buiten dus het zit wel snor
Absoluut overbodigquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij eerder (denk ik serieus). Ik kan je helpen maar dan moet je er wel voor open staan.
Hij was niet echt in z'n nopjes de laatste tijd.quote:
Zeker in het strafhok bij budaquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:36 schreef MCH het volgende:
Wat een worstenfeest weer, waar zijn de leuke vrouwtjes
Doet @Leonos ook nietquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerlijk delen met de twee andere mods hier.
Ook niet doen hoor, die kan ineens full-rage mode gaabquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft wel de oudste rechten, dus daar durf ik niks van te zeggen Mos
We hebben Yvonne.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:48 schreef scrupuleus het volgende:
Hoe ligt eigenlijk de verhouding man/vrouw bij de crew?
Naar vrouwen wil ik nog wel eens luisteren.
Ja, schuimbekken en zo?quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:49 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ook niet doen hoor, die kan ineens full-rage mode gaab
Ik overweeg nu een nickchangequote:Op maandag 28 oktober 2019 17:53 schreef Voxs het volgende:
Bluedabeer! feli en succes![]()
Even koffie zetten.
Ik vraag me af hoe jij eruit ziet en of je echt 45 bentquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:53 schreef Voxs het volgende:
Bluedabeer! feli en succes![]()
Even koffie zetten.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik overweeg nu een nickchange
Koffie, lekker. Ik ga eerst even eten.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij eruit ziet en of je echt 45 bent
hmm nee, eigenlijk ben ik al ver in de 70quote:
Kan ik beamen!quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm nee, eigenlijk ben ik al ver in de 70
Nee ik denk dat je klein lekker en compact bentquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm nee, eigenlijk ben ik al ver in de 70
quote:
lol!quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee ik denk dat je klein lekker en compact bent
Hoe maak je ze klaar? En is er inkt, dan zou je een risotto nero kunnen maken ook.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:02 schreef Molo het volgende:
Ik ga even inktvissen schoonmaken
Wordt vast ook 8 uur eer ik eet
Die beesten leven in de zee joh. Die zijn schoon genoegquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:02 schreef Molo het volgende:
Ik ga even inktvissen schoonmaken
Wordt vast ook 8 uur eer ik eet
Grillen op de grillplaat buiten zoquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoe maak je ze klaar? En is er inkt, dan zou je een risotto nero kunnen maken ook.
Heerlijk! ( en leuk!) winter bbq-ig.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Grillen op de grillplaat buiten zo
Als het goed is kleine inktzakjes ja, maar denk dat ik die wegmik. Gaat er niet van komen risotto mee te maken vrees ik
Snap ik. Je kan zo’n naaktmodel niet laten wachten tot na het eten.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:58 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik eet pas tegen 8 uur vanavond vrees ik.
Wat?quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik. Je kan zo’n naaktmodel niet laten wachten tot na het eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |