als je van regen houdt welquote:Op maandag 28 oktober 2019 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moggel! Het is super mooi weer vandaag.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had nog niet om het hoekje gekeken. Daar is het wat donker
Nou, is dat geschreeuw echt nodig?quote:
JA!!!!quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, is dat geschreeuw echt nodig?
quote:
hier 2 ziek en 2 op vakantiequote:
Wat je lekker noemt.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:30 schreef crv het volgende:
[..]
hier 2 ziek en 2 op vakantie
lerkker rustig
Koffie brengenquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ik dan moet doen?
Haagsverdiërquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt over te onderhandelen
Oh? Nou 30 euro per uur?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt over te onderhandelen
Donderdag laatste dagquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een paar dagen. Even volhouden! Denk aan zon, zee, strand en vrouwen in bikini
Neu. Ik bracht zelf die mededeling.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik merk dat je de nare mededeling op het werk van afgelopen vrijdag nog met je meedraagt
Ga je stoppen als blauwe?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu. Ik bracht zelf die mededeling.
Nou ja dan stijgt het uurloon wel natuurlijkquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als je ook werkzaamheden onder het bureau van Haags verricht
Trolletjequote:Op maandag 28 oktober 2019 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als je ook werkzaamheden onder het bureau van Haags verricht
“Ik ga op vakantie. Julie moeten dagelijks duizend posts op FOK! maken.”quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu. Ik bracht zelf die mededeling.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Ik ga op vakantie. Julie moeten dagelijks duizend posts op FOK! maken.”
dat moet haast wel koffie met een happy end zijnquote:
[..]
tot een hoogtepuntquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dan stijgt het uurloon wel natuurlijk
Ik vond het vooral heel rare mensen, met die mod misschien wel voorop. Ze voelden zich aangevallen om niks.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met positieve gevoelens. Heb mij wel vermaakt eigenlijk.
Jij?
Denk dat die hele club beter op hun plek is op viva.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vond het vooral heel rare mensen, met die mod misschien wel voorop. Ze voelden zich aangevallen om niks.
zijn probleemquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags moet wel een beetje gunstig in de statistieken blijven
Ik zal het even doorgevenquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat die hele club beter op hun plek is op viva.
[..]
duurt maar 10 jaarquote:
Zware dag vandaag?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bedankt voor het lachen Buda
Wat heb jij dan voor nutteloze baan?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:53 schreef MCH het volgende:
Ik heb in het eerste uur vandaag al meer gedaan als de hele vorige werkweek
Daar probeer ik zelf ook nog achter te komen, volgend weekend nieuwe brieven schrijven. Heb m'n droomvacature in deze organisatie gezienquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor nutteloze baan?
Een functie die nog nuttelozer is?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar probeer ik zelf ook nog achter te komen, volgend weekend nieuwe brieven schrijven. Heb m'n droomvacature in deze organisatie gezien
Zodat hij nog meer kan trollen op FOK!quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een functie die nog nuttelozer is?
Ja in een uur al meer gedaan dan de hele vorige week en wel constant posten in slowchatsquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zodat hij nog meer kan trollen op FOK!
Zal waarschijnlijk sociale werkplaats zijn, dus voor hemzelf nuttiger dan voor de maatschappijquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Dan vraag ik mij echt af hoe nodig die baan is
Nee, waar je wel resultaten kunt boeken. Nu zit ik regelmatig met mensen aan tafel die quasi hooggeleid lullen (lees 6 keer hetzelfde bespreken en nog geen conclusie kunnen trekken). Ik snap ze gewoon niet en ik val regelmatig bijna in slaap bij zo'n gesprek.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een functie die nog nuttelozer is?
Is ook dan niet jouw taak om ze te snappen. Jij moet ze gewoon die koffie brengen en zorgen voor voldoende water.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, waar je wel resultaten kunt boeken. Nu zit ik regelmatig met mensen aan tafel die quasi hooggeleid lullen (lees 6 keer hetzelfde bespreken en nog geen conclusie kunnen trekken). Ik snap ze gewoon niet en ik val regelmatig bijna in slaap bij zo'n gesprek.
Nu verwar je jouw taak met mijn taak, ik ben al de trolquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is ook dan niet jouw taak om ze te snappen. Jij moet ze gewoon die koffie brengen en zorgen voor voldoende water.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Nu verwar je jouw taak met mijn taak, ik ben al de trol
Prima, er komen vacatures vrij binnenkort. Ik heb Buda ook al aangeraden, het leek hem ook wel leuk.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:05 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed ik zou dan wel graag op je huidige functie willen solliciteren als jij gaat upgraden?
Schuift vast meer dan wat ik nu verdien. En hele dag tijd om te fokken.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Prima, er komen vacatures vrij binnenkort. Ik heb Buda ook al aangeraden, het leek hem ook wel leuk.
Geen idee, ik denk alleen niet dat je dan elk jaar 4 maanden kunt chillen in ladyboylandquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Schuift vast meer dan wat ik nu verdien. En hele dag tijd om te fokken.
Doe ik nu toch ook niet. 1 keer per jaarquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk alleen niet dat je dan elk jaar 4 maanden kunt chillen in ladyboyland
Ik denk dat Haags net tot de ontdekking kwam dat hij nog geen zwembroek heeft voor zijn vakantie.quote:
Volgens mij heb je steeds meer drank nodig om er niks van te voelenquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor.... je voelt er niks van.....
Nah, minder. Aftakeling yo.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij heb je steeds meer drank nodig om er niks van te voelen
wie zegt dat het een upgrade isquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:05 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed ik zou dan wel graag op je huidige functie willen solliciteren als jij gaat upgraden?
Volgens mij heeft horecapersoneel best veel gedoe aan hun hoofdenquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Een hogere functie is niet altijd een upgrade. Meer verantwoordelijkheden, meer gedoe aan je hoofd etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |