Nee. Mercedes was blij met Hamilton en Rosberg. Daar zou niemand anders neergezet worden.quote:Op maandag 14 september 2020 10:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij Mercedes een jaar nadat hij debuteerde bij Toro Rosso. Misschien.
Hij zal misschien toen geen kans gekregen hebben direct.quote:Op maandag 14 september 2020 10:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bij welk ander topteam dat het beter doet dan RedBull had Verstappen terecht gekund?
Toen niet. Maar gezien hoe Max altijd is wil hij wel meer dan alleen soms kans maken. Hij zit niet te wachten op een team dat vaker achteruit moet kijken dan dat hij de komende jaren ooit kans gaat maken op een titel.quote:Op maandag 14 september 2020 10:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Er viel op geen ander paard te wedden.
Het lastige is, is dat er maar één team is waar je momenteel wereldkampioen kan worden. En zolang Lewis daar zit, is daar voor Max geen plek. RBR is the best of the rest. Vanaf 2022, met de nieuwe reglementen, heeft hij misschien meer kans op de titel. Misschien.quote:Op maandag 14 september 2020 14:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij zal misschien toen geen kans gekregen hebben direct.
Maar hij wil nou wel iets meer dan alleen heel zelden kans hebben op een winst.
[..]
Toen niet. Maar gezien hoe Max altijd is wil hij wel meer dan alleen soms kans maken. Hij zit niet te wachten op een team dat vaker achteruit moet kijken dan dat hij de komende jaren ooit kans gaat maken op een titel.
Dat klopt, buiten Mercedes ga je sowieso geen kans hebben.quote:Op maandag 14 september 2020 14:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het lastige is, is dat er maar één team is waar je momenteel wereldkampioen kan worden. En zolang Lewis daar zit, is daar voor Max geen plek. RBR is the best of the rest. Vanaf 2022, met de nieuwe reglementen, heeft hij misschien meer kans op de titel. Misschien.
Dat RBR (volgens jou dan) van buitenaf een onprettig team is, dat moet geen reden zijn om van team te verwisselen. Max voelt zich daar goed. Bovendien is hij de oogappel van beide genoemde heren.quote:Op maandag 14 september 2020 14:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat klopt, buiten Mercedes ga je sowieso geen kans hebben.
Ik zou echter alsnog dan graag bij een RBR weg willen. Dat is echt een zeer onprettig team, van buitenaf dan he.
Horner en Marko in de media zijn echt afgrijselijke figuren.
Daarnaast is RBR alleen maar op een pad achteruit bezig terwijl teams als RP, Renault en Mclaren juist vooruitgang boeken en al gelijkwaardig zijn aan RBR. Altijd is minstens 1 van die teams wel beter dan RBR (Max even niet meerekenen he want die haalt er veel meer uit).
Ik zie ook een team als Ferrari eerder de weg omhoog vinden dan dat RBR aan zou sluiten als echt subtop, laat staan top met Mercedes.
Buiten een kleine groep zijn er niet veel RBR fans hoor. Kijk maar rond en bij F1 kanalen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat RBR (volgens jou dan) van buitenaf een onprettig team is, dat moet geen reden zijn om van team te verwisselen. Max voelt zich daar goed. Bovendien is hij de oogappel van beide genoemde heren.
Heeft dat idd meer met de Max-factor te maken of met de RBR-factor?quote:En in mijn ogen zijn andere teams niet gelijkwaardig aan RBR, anders zou Max niet zover voor ze uitrijden. Los van dat hij als een van de beste coureurs van de grid ook zelf een verschil maakt.
RBR werkt nauw samen met Honda, dus dat is een pre (directe lijntjes met motorleverancier). Dit in tegenstelling tot RP en McLaren, die klantenmotoren krijgen. Welk team het het beste voor elkaar gaat krijgen in 2022 is echter nog ongewis. Al gok ik op Mercedes.
Dat mag niet. Die moeten identieke motoren leveren aan hun klanten. Ik neem aan dat de vermogens dan ook gelijk zijn. Toch?quote:Op maandag 14 september 2020 23:33 schreef Fer het volgende:
Denk dat Aston Martin en McLaren nog wel dichterbij zullen komen, maar uiteindelijk zal Mercedes hun vermogen laten terugschroeven als ze te dichtbij komen.
Motoren moeten gelijk zijn maar de software kan verschillen dacht ik.quote:Op maandag 14 september 2020 23:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat mag niet. Die moeten identieke motoren leveren aan hun klanten. Ik neem aan dat de vermogens dan ook gelijk zijn. Toch?
Een klantenmotor van Mercedes is beter maar de eerste Mercedes klantenmotor staat achter een Honda en een Renault klantenmotor en zit in een auto die grotendeels gekopieerd is van Mercedes F1. Ja, nee, logisch.quote:Op maandag 14 september 2020 22:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Buiten een kleine groep zijn er niet veel RBR fans hoor. Kijk maar rond en bij F1 kanalen.
Bijna iedereen is dat constante gejank en hypocriete gedoe van Horner en Marko wel zat.
Hoe het intern overkomt zal niemand van ons weten, dus dat kan anders zijn.
Natuurlijk is Max daar de oogappel en is hij helemaal gebracht. Maar gezien al zijn reacties voelt hij zich niet per se helemaal goed, al heeft dat meer met de slechte kwaliteiten te maken.
[..]
Heeft dat idd meer met de Max-factor te maken of met de RBR-factor?
Albon is ook niet een eerlijke factor daarin, die is gewoon te slecht voor woorden.
Max in een RP, Renault of Mclaren zou wss nog sneller zijn dan hij nu is.
Als je ziet dat al die 3 teams constant niet eens heel ver achter Max kunnen zitten en bijna altijd wel voor Albon zitten dan vind ik ze niet echt minder dan RBR.
Een directe lijn met Honda is prettig. Het is echter slechts Honda.
Die hebben nog een flinke weg te gaan. Zelfs een klantenmotor van Mercedes is beter.
En qua pakket heeft een Mclaren het ook echt beter voor elkaar, dus dat wordt nog interessant met een Mercedes motor.
Ik zie Mercedes het niet snel kwijtraken in 2022. Gezien de kwaliteiten qua ontwikkelen zie ik RBR eerder nog verder weg gaan zakken. Ferrari er nog wel weer bij komen, het blijft toch Ferrari.
Nee. En vanaf de derde motor moeten ze zelfs met dezelfde engine mapping rijden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 01:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Motoren moeten gelijk zijn maar de software kan verschillen dacht ik.
Wat klets jij nou?quote:Op dinsdag 15 september 2020 01:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een klantenmotor van Mercedes is beter maar de eerste Mercedes klantenmotor staat achter een Honda en een Renault klantenmotor en zit in een auto die grotendeels gekopieerd is van Mercedes F1. Ja, nee, logisch.
Pfffff.... Alle kampioenen hebben jarenlang ook in materiaal rondgereden waar je geen kampioen kon worden maar enkel races kon winnen (of slechter). Schumacher, Senna, Prost, Hamilton, Hakkinen, noem ze maar op. Zo steekt de F1 nou eenmaal in elkaar, het is geen indycar of Motogp waar meer dan 2 topplekjes zijn.quote:Op zondag 13 september 2020 22:06 schreef bianconeri het volgende:
Zal Max dan eindelijk doorhebben dat hij bij een zeer matig team zit?
Aan zijn reacties te horen wel.
Op het verkeerde paard gewed om kampioen te worden, paar wedstrijden winnen lukt nog wel. Maar dat is het ook wel. Zeer zeer matige teamgenoot. Nog veel slechtere auto. Kansloos verhaal.
Okquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat je bij Renault moet zijn in de toekomst. Die zitten duidelijk in de lift en hebben alle kaarten in handen om met Mercedes te kunnen wedijveren. Ik geloof er niet in dat je met een Mercedes klantenmotor het Mercedes fabrieksteam kunt (mag) verslaan. Alleen lijkt Max met zijn grote smoel de bruggen met Renault vakkundig te hebben verbrandt.
Red Bull-Honda lijkt haar plateau te hebben bereikt. Sowieso loop je met een Honda tegen teveel DNF's aan om een rol van betekenis te kunnen spelen in het kampioenschap. Ik geloof er ook niet in dat de samenwerking tussen de Engelsen en Japanners die bij McLaren zeer moeizaam verliep bij RBR wel op rolletjes loopt.
Als Hamilton stopt bij Mercedes dan staat Max wel duidelijk op pole position om hem op te volgen. Dat is zijn enige hoop. Bij Ferrari zal er ook nog wel wat oud zeer zitten ten opzichte van Max. Ik vind zijn gedrag zo dom. Je hebt Renault en Ferrari tegen je in het harnas gejaagd, tel uit je winst. Lekker punten scoren bij fucking Jack Plooij van Ziggo Sport en ondertussen je eigen onderhandelingspositie binnen de sport verzwakken. Hoe stom kun je zijn. Nu lijkt Honda aan de beurt te zijn. Hopelijk wordt hij op een dag volwassen.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:29 schreef roninho het volgende:
[..]
Pfffff.... Alle kampioenen hebben jarenlang ook in materiaal rondgereden waar je geen kampioen kon worden maar enkel races kon winnen (of slechter). Schumacher, Senna, Prost, Hamilton, Hakkinen, noem ze maar op. Zo steekt de F1 nou eenmaal in elkaar, het is geen indycar of Motogp waar meer dan 2 topplekjes zijn.
2009 - 2dequote:Op dinsdag 15 september 2020 08:49 schreef bianconeri het volgende:
RBR is wel echt een zeer waardeloos team.
Man man manquote:RBR is wel echt een zeer waardeloos team.
quote:Ferrari is wel echt een zeer waardeloos team.
Wat een onzin man, er is maar 1 team waar Max het de afgelopen jaren beter had gedaan en dat was Mercedes geweest. Waar geen plek voor hem was. Alle andere teams was een achteruitgang geweest. In de toekomst kijken is sowieso lastig, maar ik ben erg benieuwd welke vooruitgang jij bij andere teams dan Mercedes ziet dat je denkt dat hij beter daar naartoe kan gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar Mercedes steekt er natuurlijk wel ver bovenuit en RBR is wel echt een zeer waardeloos team.
Hele atmosfeer daar klopt gewoon niet met Horner en Marko.
De vooruitgang is er totaal niet. Dus dan kun je alleen maar denken dat Max altijd beter een stap naar een ander team kan maken.
Daar is heel veel mis mee want hij wint alleen als Mercedes het een keer laat liggen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kampioenschap is voorlopig alleen voor Mercedes weggelegd. Max moet zich daar bij neerleggen, focussen op podiumplaatsen en hier en daar een GP winnen. Niks mis mee. Geen schande.
Mercedes stopt na 2021. Wordt overgenomen door een ander, en gaat als semi-fabrieksteam verder. Dus voorlopig is nog maar 1 jaar. Daarna hebben we gewoon weer een paar jaar waarin RBR het dominante team is, en daarna is Renault aan de beurt... Ferrari zien we in 2030 weer voorin.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kampioenschap is voorlopig alleen voor Mercedes weggelegd. Max moet zich daar bij neerleggen, focussen op podiumplaatsen en hier en daar een GP winnen. Niks mis mee. Geen schande.
Wat een optimisme...quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:23 schreef TagForce het volgende:
[..]
Mercedes stopt na 2021. Wordt overgenomen door een ander, en gaat als semi-fabrieksteam verder. Dus voorlopig is nog maar 1 jaar. Daarna hebben we gewoon weer een paar jaar waarin RBR het dominante team is, en daarna is Renault aan de beurt... Ferrari zien we in 2030 weer voorin.
Lekkere verloren jaren er bij gaan pakkenquote:
Max had de afgelopen jaren beter bij Ferrari gezeten. Dit jaar waren Renault, RP en Mclaren beter geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:26 schreef roninho het volgende:
[..]
Wat een onzin man, er is maar 1 team waar Max het de afgelopen jaren beter had gedaan en dat was Mercedes geweest. Waar geen plek voor hem was. Alle andere teams was een achteruitgang geweest. In de toekomst kijken is sowieso lastig, maar ik ben erg benieuwd welke vooruitgang jij bij andere teams dan Mercedes ziet dat je denkt dat hij beter daar naartoe kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |