Nee. Mercedes was blij met Hamilton en Rosberg. Daar zou niemand anders neergezet worden.quote:Op maandag 14 september 2020 10:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij Mercedes een jaar nadat hij debuteerde bij Toro Rosso. Misschien.
Hij zal misschien toen geen kans gekregen hebben direct.quote:Op maandag 14 september 2020 10:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bij welk ander topteam dat het beter doet dan RedBull had Verstappen terecht gekund?
Toen niet. Maar gezien hoe Max altijd is wil hij wel meer dan alleen soms kans maken. Hij zit niet te wachten op een team dat vaker achteruit moet kijken dan dat hij de komende jaren ooit kans gaat maken op een titel.quote:Op maandag 14 september 2020 10:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Er viel op geen ander paard te wedden.
Het lastige is, is dat er maar één team is waar je momenteel wereldkampioen kan worden. En zolang Lewis daar zit, is daar voor Max geen plek. RBR is the best of the rest. Vanaf 2022, met de nieuwe reglementen, heeft hij misschien meer kans op de titel. Misschien.quote:Op maandag 14 september 2020 14:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij zal misschien toen geen kans gekregen hebben direct.
Maar hij wil nou wel iets meer dan alleen heel zelden kans hebben op een winst.
[..]
Toen niet. Maar gezien hoe Max altijd is wil hij wel meer dan alleen soms kans maken. Hij zit niet te wachten op een team dat vaker achteruit moet kijken dan dat hij de komende jaren ooit kans gaat maken op een titel.
Dat klopt, buiten Mercedes ga je sowieso geen kans hebben.quote:Op maandag 14 september 2020 14:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het lastige is, is dat er maar één team is waar je momenteel wereldkampioen kan worden. En zolang Lewis daar zit, is daar voor Max geen plek. RBR is the best of the rest. Vanaf 2022, met de nieuwe reglementen, heeft hij misschien meer kans op de titel. Misschien.
Dat RBR (volgens jou dan) van buitenaf een onprettig team is, dat moet geen reden zijn om van team te verwisselen. Max voelt zich daar goed. Bovendien is hij de oogappel van beide genoemde heren.quote:Op maandag 14 september 2020 14:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat klopt, buiten Mercedes ga je sowieso geen kans hebben.
Ik zou echter alsnog dan graag bij een RBR weg willen. Dat is echt een zeer onprettig team, van buitenaf dan he.
Horner en Marko in de media zijn echt afgrijselijke figuren.
Daarnaast is RBR alleen maar op een pad achteruit bezig terwijl teams als RP, Renault en Mclaren juist vooruitgang boeken en al gelijkwaardig zijn aan RBR. Altijd is minstens 1 van die teams wel beter dan RBR (Max even niet meerekenen he want die haalt er veel meer uit).
Ik zie ook een team als Ferrari eerder de weg omhoog vinden dan dat RBR aan zou sluiten als echt subtop, laat staan top met Mercedes.
Buiten een kleine groep zijn er niet veel RBR fans hoor. Kijk maar rond en bij F1 kanalen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat RBR (volgens jou dan) van buitenaf een onprettig team is, dat moet geen reden zijn om van team te verwisselen. Max voelt zich daar goed. Bovendien is hij de oogappel van beide genoemde heren.
Heeft dat idd meer met de Max-factor te maken of met de RBR-factor?quote:En in mijn ogen zijn andere teams niet gelijkwaardig aan RBR, anders zou Max niet zover voor ze uitrijden. Los van dat hij als een van de beste coureurs van de grid ook zelf een verschil maakt.
RBR werkt nauw samen met Honda, dus dat is een pre (directe lijntjes met motorleverancier). Dit in tegenstelling tot RP en McLaren, die klantenmotoren krijgen. Welk team het het beste voor elkaar gaat krijgen in 2022 is echter nog ongewis. Al gok ik op Mercedes.
Dat mag niet. Die moeten identieke motoren leveren aan hun klanten. Ik neem aan dat de vermogens dan ook gelijk zijn. Toch?quote:Op maandag 14 september 2020 23:33 schreef Fer het volgende:
Denk dat Aston Martin en McLaren nog wel dichterbij zullen komen, maar uiteindelijk zal Mercedes hun vermogen laten terugschroeven als ze te dichtbij komen.
Motoren moeten gelijk zijn maar de software kan verschillen dacht ik.quote:Op maandag 14 september 2020 23:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat mag niet. Die moeten identieke motoren leveren aan hun klanten. Ik neem aan dat de vermogens dan ook gelijk zijn. Toch?
Een klantenmotor van Mercedes is beter maar de eerste Mercedes klantenmotor staat achter een Honda en een Renault klantenmotor en zit in een auto die grotendeels gekopieerd is van Mercedes F1. Ja, nee, logisch.quote:Op maandag 14 september 2020 22:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Buiten een kleine groep zijn er niet veel RBR fans hoor. Kijk maar rond en bij F1 kanalen.
Bijna iedereen is dat constante gejank en hypocriete gedoe van Horner en Marko wel zat.
Hoe het intern overkomt zal niemand van ons weten, dus dat kan anders zijn.
Natuurlijk is Max daar de oogappel en is hij helemaal gebracht. Maar gezien al zijn reacties voelt hij zich niet per se helemaal goed, al heeft dat meer met de slechte kwaliteiten te maken.
[..]
Heeft dat idd meer met de Max-factor te maken of met de RBR-factor?
Albon is ook niet een eerlijke factor daarin, die is gewoon te slecht voor woorden.
Max in een RP, Renault of Mclaren zou wss nog sneller zijn dan hij nu is.
Als je ziet dat al die 3 teams constant niet eens heel ver achter Max kunnen zitten en bijna altijd wel voor Albon zitten dan vind ik ze niet echt minder dan RBR.
Een directe lijn met Honda is prettig. Het is echter slechts Honda.
Die hebben nog een flinke weg te gaan. Zelfs een klantenmotor van Mercedes is beter.
En qua pakket heeft een Mclaren het ook echt beter voor elkaar, dus dat wordt nog interessant met een Mercedes motor.
Ik zie Mercedes het niet snel kwijtraken in 2022. Gezien de kwaliteiten qua ontwikkelen zie ik RBR eerder nog verder weg gaan zakken. Ferrari er nog wel weer bij komen, het blijft toch Ferrari.
Nee. En vanaf de derde motor moeten ze zelfs met dezelfde engine mapping rijden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 01:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Motoren moeten gelijk zijn maar de software kan verschillen dacht ik.
Wat klets jij nou?quote:Op dinsdag 15 september 2020 01:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een klantenmotor van Mercedes is beter maar de eerste Mercedes klantenmotor staat achter een Honda en een Renault klantenmotor en zit in een auto die grotendeels gekopieerd is van Mercedes F1. Ja, nee, logisch.
Pfffff.... Alle kampioenen hebben jarenlang ook in materiaal rondgereden waar je geen kampioen kon worden maar enkel races kon winnen (of slechter). Schumacher, Senna, Prost, Hamilton, Hakkinen, noem ze maar op. Zo steekt de F1 nou eenmaal in elkaar, het is geen indycar of Motogp waar meer dan 2 topplekjes zijn.quote:Op zondag 13 september 2020 22:06 schreef bianconeri het volgende:
Zal Max dan eindelijk doorhebben dat hij bij een zeer matig team zit?
Aan zijn reacties te horen wel.
Op het verkeerde paard gewed om kampioen te worden, paar wedstrijden winnen lukt nog wel. Maar dat is het ook wel. Zeer zeer matige teamgenoot. Nog veel slechtere auto. Kansloos verhaal.
Okquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat je bij Renault moet zijn in de toekomst. Die zitten duidelijk in de lift en hebben alle kaarten in handen om met Mercedes te kunnen wedijveren. Ik geloof er niet in dat je met een Mercedes klantenmotor het Mercedes fabrieksteam kunt (mag) verslaan. Alleen lijkt Max met zijn grote smoel de bruggen met Renault vakkundig te hebben verbrandt.
Red Bull-Honda lijkt haar plateau te hebben bereikt. Sowieso loop je met een Honda tegen teveel DNF's aan om een rol van betekenis te kunnen spelen in het kampioenschap. Ik geloof er ook niet in dat de samenwerking tussen de Engelsen en Japanners die bij McLaren zeer moeizaam verliep bij RBR wel op rolletjes loopt.
Als Hamilton stopt bij Mercedes dan staat Max wel duidelijk op pole position om hem op te volgen. Dat is zijn enige hoop. Bij Ferrari zal er ook nog wel wat oud zeer zitten ten opzichte van Max. Ik vind zijn gedrag zo dom. Je hebt Renault en Ferrari tegen je in het harnas gejaagd, tel uit je winst. Lekker punten scoren bij fucking Jack Plooij van Ziggo Sport en ondertussen je eigen onderhandelingspositie binnen de sport verzwakken. Hoe stom kun je zijn. Nu lijkt Honda aan de beurt te zijn. Hopelijk wordt hij op een dag volwassen.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:29 schreef roninho het volgende:
[..]
Pfffff.... Alle kampioenen hebben jarenlang ook in materiaal rondgereden waar je geen kampioen kon worden maar enkel races kon winnen (of slechter). Schumacher, Senna, Prost, Hamilton, Hakkinen, noem ze maar op. Zo steekt de F1 nou eenmaal in elkaar, het is geen indycar of Motogp waar meer dan 2 topplekjes zijn.
2009 - 2dequote:Op dinsdag 15 september 2020 08:49 schreef bianconeri het volgende:
RBR is wel echt een zeer waardeloos team.
Man man manquote:RBR is wel echt een zeer waardeloos team.
quote:Ferrari is wel echt een zeer waardeloos team.
Wat een onzin man, er is maar 1 team waar Max het de afgelopen jaren beter had gedaan en dat was Mercedes geweest. Waar geen plek voor hem was. Alle andere teams was een achteruitgang geweest. In de toekomst kijken is sowieso lastig, maar ik ben erg benieuwd welke vooruitgang jij bij andere teams dan Mercedes ziet dat je denkt dat hij beter daar naartoe kan gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar Mercedes steekt er natuurlijk wel ver bovenuit en RBR is wel echt een zeer waardeloos team.
Hele atmosfeer daar klopt gewoon niet met Horner en Marko.
De vooruitgang is er totaal niet. Dus dan kun je alleen maar denken dat Max altijd beter een stap naar een ander team kan maken.
Daar is heel veel mis mee want hij wint alleen als Mercedes het een keer laat liggen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kampioenschap is voorlopig alleen voor Mercedes weggelegd. Max moet zich daar bij neerleggen, focussen op podiumplaatsen en hier en daar een GP winnen. Niks mis mee. Geen schande.
Mercedes stopt na 2021. Wordt overgenomen door een ander, en gaat als semi-fabrieksteam verder. Dus voorlopig is nog maar 1 jaar. Daarna hebben we gewoon weer een paar jaar waarin RBR het dominante team is, en daarna is Renault aan de beurt... Ferrari zien we in 2030 weer voorin.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kampioenschap is voorlopig alleen voor Mercedes weggelegd. Max moet zich daar bij neerleggen, focussen op podiumplaatsen en hier en daar een GP winnen. Niks mis mee. Geen schande.
Wat een optimisme...quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:23 schreef TagForce het volgende:
[..]
Mercedes stopt na 2021. Wordt overgenomen door een ander, en gaat als semi-fabrieksteam verder. Dus voorlopig is nog maar 1 jaar. Daarna hebben we gewoon weer een paar jaar waarin RBR het dominante team is, en daarna is Renault aan de beurt... Ferrari zien we in 2030 weer voorin.
Lekkere verloren jaren er bij gaan pakkenquote:
Max had de afgelopen jaren beter bij Ferrari gezeten. Dit jaar waren Renault, RP en Mclaren beter geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:26 schreef roninho het volgende:
[..]
Wat een onzin man, er is maar 1 team waar Max het de afgelopen jaren beter had gedaan en dat was Mercedes geweest. Waar geen plek voor hem was. Alle andere teams was een achteruitgang geweest. In de toekomst kijken is sowieso lastig, maar ik ben erg benieuwd welke vooruitgang jij bij andere teams dan Mercedes ziet dat je denkt dat hij beter daar naartoe kan gaan.
Stel dit zou allemaal zo zijn, dan ga je er wel heel gemakkelijk vanuit dat een rijder heel makkelijk zelf elk jaar een team uit kan kiezen. De werkelijkheid is alleen dat dit amper voorkomt, en dat het over het algemeen voor de toprijders meerjarige contracten is.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lekkere verloren jaren er bij gaan pakken
En goede scorebordjournalistiek ook.
Man man man.
[..]
[quote] Max had de afgelopen jaren beter bij Ferrari gezeten. Dit jaar waren Renault, RP en Mclaren beter geweest.
En dan noem je Ferrari als betere keuze de afgelopen jaren, terwijl die achteruit zijn gegaan de afgelopen jaren... Tsja.quote:En bij andere teams zie je in elk geval vooruitgang, bij RBR niets van dat.
Natuurlijk is niets zo veranderlijk als de F1. Maar dan nog.
Dit weet ik zo net nog niet. F1 is voor Mercedes commercieel succesvol maar dat hangt ook sterk samen met dat ze voorin meedoen. Al hun uitingen hebben wel de ondertoon van kwaliteit en succes. Als straks elk team 150 mio kan besteden dan gaat er vanzelf een moment komen dat anderen ook succesvol gaan worden. Mercedes heeft nu 2 voordelen, namelijk een supersterke organisatie en financieel zitten ze in de top. Dat laatste gaat nu wegvallen en maakt de kans op succes op lange termijn kleiner.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:50 schreef Fer het volgende:
Mercedes blijft wel. F1 heeft zoveel voor hun merk gedaan. Ze zijn van taxi-merk voor oude mannen met een sigaar getransformeerd in een sportief premium merk voor de succesvolle jup en zakenman.
Zeker als de kosten in 2022 zakken naar 145 miljoen en de motorontwikkeling wordt bevroren is het relatief een schijntje voor de exposure die ze krijgen. Al worden ze af en toe geen kampioen.
Ik denk dat je in de toekomst ook met 300m achter de schermen nog wel wat prestaties kan inkopen.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:42 schreef roninho het volgende:
[..]
Dit weet ik zo net nog niet. F1 is voor Mercedes commercieel succesvol maar dat hangt ook sterk samen met dat ze voorin meedoen. Al hun uitingen hebben wel de ondertoon van kwaliteit en succes. Als straks elk team 150 mio kan besteden dan gaat er vanzelf een moment komen dat anderen ook succesvol gaan worden. Mercedes heeft nu 2 voordelen, namelijk een supersterke organisatie en financieel zitten ze in de top. Dat laatste gaat nu wegvallen en maakt de kans op succes op lange termijn kleiner.
Ik denk zelf dat Mercedes liever 300 mio uitgeeft met 'zekerheid' dat ze een van de top 3 teams zijn dan 150 mio uitgeven maar dan ook de kans dat je ineens een jaar gewoon telkens op plek 12 en 14 ligt. Dan denk ik dat Mercedes het duurbetaalde 150 mio vind
Omdat feiten niet tellen, alleen als je er RBR mee af kan zeikenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:34 schreef roninho het volgende:
[..]
Stel dit zou allemaal zo zijn, dan ga je er wel heel gemakkelijk vanuit dat een rijder heel makkelijk zelf elk jaar een team uit kan kiezen. De werkelijkheid is alleen dat dit amper voorkomt, en dat het over het algemeen voor de toprijders meerjarige contracten is.
Je noemt Ferrari als betere keuze in het verleden, maar wanneer Max hetzelfde contract had getekend bij Ferrari had hij nu mooi in die puinzooi in het midden gezeten.
Voor wat betreft betere keuzes dit jaar... Hoe kun je serieus een Renault noemen wanneer je ziet dat Ricciardo uberhaupt geen podium kan pakken in een Renault? Hoe zou Max daar nou beter hebben gepresteerd dit jaar dan wat hij nu bij RB laat zien? Hij was nooit in de buurt gekomen van zijn prestaties dit jaar.
Nobele poging. Maar @bianconeri is niet geinteresseerd in feiten. Hij wil alleen maar RBR en Max bashen. Als Max naar Ferrari was gegaan, dan had hij nu exact hetzelfde geschreven. En als Max naar Mercedes was gegaan en hij was wereldkampioen geworden, had hij wel weer een ander kutverhaal verzonnen.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:34 schreef roninho het volgende:
[..]
Stel dit zou allemaal zo zijn, dan ga je er wel heel gemakkelijk vanuit dat een rijder heel makkelijk zelf elk jaar een team uit kan kiezen. De werkelijkheid is alleen dat dit amper voorkomt, en dat het over het algemeen voor de toprijders meerjarige contracten is.
Je noemt Ferrari als betere keuze in het verleden, maar wanneer Max hetzelfde contract had getekend bij Ferrari had hij nu mooi in die puinzooi in het midden gezeten.
Voor wat betreft betere keuzes dit jaar... Hoe kun je serieus een Renault noemen wanneer je ziet dat Ricciardo uberhaupt geen podium kan pakken in een Renault? Hoe zou Max daar nou beter hebben gepresteerd dit jaar dan wat hij nu bij RB laat zien? Hij was nooit in de buurt gekomen van zijn prestaties dit jaar.
[..]
En dan noem je Ferrari als betere keuze de afgelopen jaren, terwijl die achteruit zijn gegaan de afgelopen jaren... Tsja.
Vandaar dat ik ook zei de afgelopen jaren. En het is niet alsof hij bij RBR nu veel beter zit.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:34 schreef roninho het volgende:
[..]
Stel dit zou allemaal zo zijn, dan ga je er wel heel gemakkelijk vanuit dat een rijder heel makkelijk zelf elk jaar een team uit kan kiezen. De werkelijkheid is alleen dat dit amper voorkomt, en dat het over het algemeen voor de toprijders meerjarige contracten is. [quote]
Ik zeg nergens dat een coureur altijd alle keuzevrijheid heeft. Je zag het dit jaar wel dat er genoeg gedoe over contracten is.
[quote]Je noemt Ferrari als betere keuze in het verleden, maar wanneer Max hetzelfde contract had getekend bij Ferrari had hij nu mooi in die puinzooi in het midden gezeten.
Omdat Renault als geheel dit jaar een beter pakket lijkt te hebben dan RBR. Zie het verschil met Albon.quote:Voor wat betreft betere keuzes dit jaar... Hoe kun je serieus een Renault noemen wanneer je ziet dat Ricciardo überhaupt geen podium kan pakken in een Renault? Hoe zou Max daar nou beter hebben gepresteerd dit jaar dan wat hij nu bij RB laat zien? Hij was nooit in de buurt gekomen van zijn prestaties dit jaar.
De afgelopen jaren was Ferrari anders toch altijd beter dan RBR.quote:En dan noem je Ferrari als betere keuze de afgelopen jaren, terwijl die achteruit zijn gegaan de afgelopen jaren... Tsja.
Feiten tellen juist.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nobele poging. Maar @:Bianconeri is niet geinteresseerd in feiten. Hij wil alleen maar RBR en Max bashen. Als Max naar Ferrari was gegaan, dan had hij nu exact hetzelfde geschreven. En als Max naar Mercedes was gegaan en hij was wereldkampioen geworden, had hij wel weer een ander kutverhaal verzonnen.
Waarom negeer je ze dan?quote:
Dat is door meerdere mensen al meerdere keren aangegeven met goede argumenten. Als je dat niet wilt lezen dan gaat het over.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Feiten tellen juist.
En waar bash ik Max dan? Ik zeg juist een aantal keer duidelijk dat het puur Max is die nog veel uit die RBR weet te halen wat er eigenlijk niet in zit.
Wat in mijn verhaal klopt niet dan?
Het gaat hier toch juist over Max en wat ik aangeef is dat als Max echt wat zou willen hij absoluut bij RBR weg moet. Dat team is gewoon waardeloos.
Ik heb hier nog niemand gezien die heeft aangegeven dat RBR de goede plek is om voor kampioenschappen kan gaan.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:42 schreef roninho het volgende:
[..]
Dat is door meerdere mensen al meerdere keren aangegeven met goede argumenten. Als je dat niet wilt lezen dan gaat het over.
Waarom negeer jij ze dan?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waarom negeer je ze dan?
Ik negeer helemaal niks. Jij loopt te wauwelen dat Red Bull een slecht team is, terwijl ze vanaf intrede in de F1, op 1 seizoen na, altijd bij de beste 3 constructeurs zaten.quote:
RBR is gewoon geen goed team op dit moment.quote:Op donderdag 17 september 2020 08:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niks. Jij loopt te wauwelen dat Red Bull een slecht team is, terwijl ze vanaf intrede in de F1, op 1 seizoen na, altijd bij de beste 3 constructeurs zaten.
Logische conclusie: Je bent alleen maar aan het Red Bull-bashen.
Nee, dat is een indicatie voor hoe goed ze zijn. Net zoals Vettel 4 titels heeft, Hamilton 6 en Schumacher 7. Of is dat ook alleen maar scorebordjournalistiek?quote:Op donderdag 17 september 2020 09:57 schreef bianconeri het volgende:
Maar dat is scorebordjournalistiek.
Dit! Er is geen beter team waar Max nu naar toe kan.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:02 schreef daNpy het volgende:
De RBR is nog steeds een stuk beter dan de Renault, want Albon haalde Ricciardo toch weer mooi buitenom in.
Er is maar 1 beter team en daar is geen plaats.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit! Er is geen beter team waar Max nu naar toe kan.
Dat zegt hij jaquote:Op donderdag 17 september 2020 13:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er is maar 1 beter team en daar is geen plaats.
Renault heeft 1,5e goede race laten zien. Maar er komt eigenlijk al jaren niks noemenswaardigs van dat team. Dat terwijl ze het grootste budget van het midfield hebben. En zolang die pannekoek daar aan het roer staat wordt het nooit een topteam.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat je bij Renault moet zijn in de toekomst. Die zitten duidelijk in de lift en hebben alle kaarten in handen om met Mercedes te kunnen wedijveren. Ik geloof er niet in dat je met een Mercedes klantenmotor het Mercedes fabrieksteam kunt (mag) verslaan. Alleen lijkt Max met zijn grote smoel de bruggen met Renault vakkundig te hebben verbrandt.
Red Bull-Honda lijkt haar plateau te hebben bereikt. Sowieso loop je met een Honda tegen teveel DNF's aan om een rol van betekenis te kunnen spelen in het kampioenschap. Ik geloof er ook niet in dat de samenwerking tussen de Engelsen en Japanners die bij McLaren zeer moeizaam verliep bij RBR wel op rolletjes loopt.
Als Hamilton stopt bij Mercedes dan staat Max wel duidelijk op pole position om hem op te volgen. Dat is zijn enige hoop. Bij Ferrari zal er ook nog wel wat oud zeer zitten ten opzichte van Max. Ik vind zijn gedrag zo dom. Je hebt Renault en Ferrari tegen je in het harnas gejaagd, tel uit je winst. Lekker punten scoren bij fucking Jack Plooij van Ziggo Sport en ondertussen je eigen onderhandelingspositie binnen de sport verzwakken. Hoe stom kun je zijn. Nu lijkt Honda aan de beurt te zijn. Hopelijk wordt hij op een dag volwassen.
Nee dat is scorebordjournalistiek.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, dat is een indicatie voor hoe goed ze zijn. Net zoals Vettel 4 titels heeft, Hamilton 6 en Schumacher 7. Of is dat ook alleen maar scorebordjournalistiek?
Ik blijf er bij: Red Bull-bashen.
Inderdaad. Dat heeft Ferrari veel beter voor elkaar.quote:Op donderdag 17 september 2020 08:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niemand gezien die heeft aangegeven dat RBR de goede plek is om voor kampioenschappen kan gaan.
Dan wel dat RBR echt aan het vooruitgaan is en echt boven teams zoals RP, Renault en Mclaren staat.
Dankzij Max staan ze daar boven, maar kwalitatief niet.
[..]
Waarom negeer jij ze dan?
Ik kan bij het lijstje voor Ferrari ook wel de tijd van Schumacher aanhalen en zeggen dat je nu bij Ferrari moet zitten. Lekker nutteloos.
Iedereen kan toch zien dat dit RBR niet het RBR is dat om plek 1 kan vechten in kampioenschappen?
De enige goede plek om voor het kampioenschap te gaan is bezet. Door een middelmatige coureur (Bottas) en een goeie coureur die daar maar net bovenuit steekt (Lewis).quote:Op donderdag 17 september 2020 08:13 schreef bianconeri het volgende:
Ik heb hier nog niemand gezien die heeft aangegeven dat RBR de goede plek is om voor kampioenschappen kan gaan.
Naar Renault kennelijkquote:Op donderdag 17 september 2020 21:55 schreef vosss het volgende:
[..]
De enige goede plek om voor het kampioenschap te gaan is bezet. Door een middelmatige coureur (Bottas) en een goeie coureur die daar maar net bovenuit steekt (Lewis).
Dus wat moet Max dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |