SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
Onderschat Kim nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Marianne lijkt me eerder persoon om gore levende dingen te vreten
nee ik had dezelfde titel maakt niet uit verderquote:
Held.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zou die proef wel zonder tips doen.
jij kan goed dat soort puzzeldingen doen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zou die proef wel zonder tips doen.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:26 schreef Chia het volgende:
Voor een goede puzzelaar is dit dus helemaal geen eetproef
was vorige keer ook met Shelly vs de onbekende oervrouw.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:26 schreef Chia het volgende:
En Akwasi was de enige die niet l klapte maar zijn hoofd liet hangen. Dan moet het toch wel mariana zijn zou je zeggenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Marianne lijkt me eerder persoon om gore levende dingen te vreten
Zijn geen van beide heldere lichten dus er zal wel wat gegeten wordenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:26 schreef Chia het volgende:
Nee, maar ik zou het toch proberen. de som van alle cijfers is 45. de som per rij zou dan 15 moeten zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
jij kan goed dat soort puzzeldingen doen?
Ja, daarom puzzel ik wel verder hoor.quote:
Mariana was daar al achter volgens mijquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het toch proberen. de som van alle cijfers is 45. de som per rij zou dan 15 moeten zijn.
jep, lijkt het wel op.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Mariana was daar al achter volgens mij
Nou zo fit dat ze nog geen 2 rondjes kon lopen bij tikkertjequote:Op zondag 27 oktober 2019 20:31 schreef Momo het volgende:
Mariana is toch wel heel fit voor een vrouw die bijna 60 is
Dat was taktiekquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nou zo fit dat ze nog geen 2 rondjes kon lopen bij tikkertje
is al heel wat op die leeftijd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat was door haar stijfheid op de hindernissen. Qua rennen deed ze volgens mij niet onder voor Fien.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je weet dat dat geen normaal tikkertje was. In vergelijking met de rest hier is ze natuurlijk minder fit maar voor de gemiddelde 60 jarige vrouwquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Akwasi en Kalvijn niet neequote:Op zondag 27 oktober 2019 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn er volgens mij niet blij mee.
Echt een duivelquote:
dat in elk geval jaquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nu wel meer fan van Mariana
fan? je kan ook té ver gaanquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
fan, is misschien niet het juiste woord, maar je snapt wel wat ik bedoel, toch?quote:
NEEEE, dat mag niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:42 schreef Prisha het volgende:
Ik ving net op dat ze Thomas / Tim uit elkaar willen...Tim naar huis zou niet zo leuk zijn
ja je bent fan..zo van joeeeehhh mariannaaaquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fan, is misschien niet het juiste woord, maar je snapt wel wat ik bedoel, toch?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, zoiets wel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja je bent fan..zo van joeeeehhh mariannaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja is wel goed voor het programma jaquote:
Hoezo?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:47 schreef Prisha het volgende:
nee he. Finale weer in de bioscopen![]()
Als er één uitzending geen hol aan is, dan is dat de finale wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |