SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
Onderschat Kim nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Marianne lijkt me eerder persoon om gore levende dingen te vreten
nee ik had dezelfde titel maakt niet uit verderquote:
Held.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zou die proef wel zonder tips doen.
jij kan goed dat soort puzzeldingen doen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zou die proef wel zonder tips doen.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:26 schreef Chia het volgende:
Voor een goede puzzelaar is dit dus helemaal geen eetproef
was vorige keer ook met Shelly vs de onbekende oervrouw.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:26 schreef Chia het volgende:
En Akwasi was de enige die niet l klapte maar zijn hoofd liet hangen. Dan moet het toch wel mariana zijn zou je zeggenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Marianne lijkt me eerder persoon om gore levende dingen te vreten
Zijn geen van beide heldere lichten dus er zal wel wat gegeten wordenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:26 schreef Chia het volgende:
Nee, maar ik zou het toch proberen. de som van alle cijfers is 45. de som per rij zou dan 15 moeten zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
jij kan goed dat soort puzzeldingen doen?
Ja, daarom puzzel ik wel verder hoor.quote:
Mariana was daar al achter volgens mijquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het toch proberen. de som van alle cijfers is 45. de som per rij zou dan 15 moeten zijn.
jep, lijkt het wel op.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Mariana was daar al achter volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |