abonnement Unibet Coolblue
pi_189659904
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:51 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Fred Rutten op dat vlak erbij betrekken zou mooi zijn
Ik denk dat een goede psycholoog goedkoper is hoor
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:53:33 #252
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189659914
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:47 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Sorry ik neem jou niet serieus. Altijd een beetje rare types die meer posten in het topic van een andere club.
Oke, dat is prima hoor. Geen enkel probleem.

Overigens heb ik nog nooit vernomen dat ik een raar type ben. Vandaag post ik hier toevallig veel, maar doorgaans helemaal niet hoor.
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:55:11 #253
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189659943
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:48 schreef Durmada het volgende:

[..]

Top vent :') :D
Hoe ik hem ken wel ja. Maar ongetwijfeld heeft iedereen zn eigen gevoel of ervaringen bij (bijvoorbeeld) Marco.
pi_189659970
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:36 schreef SaferSephy het volgende:
Ik snap de ophef niet. Kijkend naar het verschil in materiaal is het toch heel normaal dat je weggespeeld wordt in Amsterdam? Ik denk niet dat ze in Alkmaar of Utrecht of zelfs in Eindhoven zo'n stennis hadden geschopt bij een 4-0 verlies in de ArenA.
Geen inzet
pi_189659993
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:52 schreef fetX het volgende:

[..]

Dit hadden, met alle respect, gewoon 12 punten moeten zijn. En dan nemen we Utrecht thuis en Heerenveen uit niet eens mee (die ook schandalig slecht waren).
Ja eens. En ik vind dat gewoon falen van de trainer. Je hoort met dit materiaal die potjes te winnen. Jaap heeft het gewoon niet. Die gaat na Feyenoord hooguit Almere City trainen.
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:58:25 #256
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189660005
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:57 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja eens. En ik vind dat gewoon falen van de trainer. Je hoort met dit materiaal die potjes te winnen. Jaap heeft het gewoon niet. Die gaat na Feyenoord hooguit Almere City trainen.
Eens.
pi_189660009
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:53 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Oke, dat is prima hoor. Geen enkel probleem.

Overigens heb ik nog nooit vernomen dat ik een raar type ben. Vandaag post ik hier toevallig veel, maar doorgaans helemaal niet hoor.
Nou houden zo. Ik hoop je morgen niet meer te zien hier.
pi_189660053
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:56 schreef Daario het volgende:

[..]

Geen inzet
Ajax hield zich in , liepen gewoon te geinen met elkaar. Fcking vernederend. Zelfs RKC had meer respect van hun.
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:01:33 #259
438851 Oldground
El Poderoso
pi_189660064
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:45 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Pardon? Absoluut niet. Het is echt een top vent. Altijd heel aardig en uiterst sympathiek. Alleen op camera komt hij misschien minder leuk over, al heb ik dat gevoel zelf nooit zo erg gehad.
Van Basten is een zelfingenomen kwal.
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:01:40 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189660066
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:53 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Overigens heb ik nog nooit vernomen dat ik een raar type ben. Vandaag post ik hier toevallig veel, maar doorgaans helemaal niet hoor.
Rare types vinden zichzelf doorgaans nooit rare types inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189660067
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:51 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Fred Rutten op dat vlak erbij betrekken zou mooi zijn
Die heeft dat wat meer in zich ja. Een typerende uitspraak van Feyenoorders na een (verloren) wedstrijd is dat ze vinden dat ze wel kwaliteiten hebben. Terwijl in de wedstrijden duidelijk blijkt dat ze daar helemaal niet in geloven. Dan klopt er psychisch dus iets niet in die koppies. Stam lijkt mij niet iemand die daar oog voor heeft, die geeft de schuld liever aan journalisten van Rijnmond.
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:02:19 #262
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189660076
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:58 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nou houden zo. Ik hoop je morgen niet meer te zien hier.
Geen idee waarom zo'n hatelijke opmerking. Ik heb geen gekke dingen gezegd. Vind het zelf juist leuk dat iedereen kan meepraten in het Ajax topic. Geloof dat jij de hele voetbalwereld wel echt serieus neemt.
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:04:49 #263
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_189660111
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:55 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Hoe ik hem ken wel ja. Maar ongetwijfeld heeft iedereen zn eigen gevoel of ervaringen bij (bijvoorbeeld) Marco.
Ging mij meer om de spelling.
AZ
ALKMAAR
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:06:36 #264
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189660135
_

[ Bericht 99% gewijzigd door GwaiLow op 27-10-2019 23:07:12 ]
pi_189660153
Ik zie zelf ook wel heil in een systeem waarbij meerdere "trainers" samenwerken met een groep. Dus bijvoorbeeld een of twee trainer(s) voor het veldwerk, een trainer die het sociale aspect in de broekzak heeft, een trainer voor de nabespreking en de interviews.

Of in een andere meer dynamische vorm dan het systeem dat nu wordt gehanteerd.
Momenteel is t ook zo lik-op-stuk; geen goede resultaten = trainer schuldig, trainer gaat weg.... De helft die t gewend is met die ene trainer blijft wel zitten en de volgende trainer komt weer binnen met dezelfde verantwoordelijkheden.
Aardig wat stagnatiepunten blijven in dit systeen hangen, een ander dynamischer systeem houdt het hele randgebeuren (noem t randgebeuren omdat het elftal resultaten moeten halen) meer fris en legt de nadruk juist op het gebied van de spelers en dat ze zichzelf kunnen ontplooien in een meer dynamische omgeving waar er wordt uitgegaan van talenten op de juiste plek krijgen en deze talenten meer te kunnen ontwikkelen... Hierdoor zal ook de spelvreugde en de algemene vreugde stijgen wat dan weer zijn uitwerking zal hebben op de resultaten.
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:08:29 #266
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189660176
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:00 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ajax hield zich in , liepen gewoon te geinen met elkaar. Fcking vernederend. Zelfs RKC had meer respect van hun.
Ja, zo is het.

Slaap lekker 😊
pi_189660212
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die heeft dat wat meer in zich ja. Een typerende uitspraak van Feyenoorders na een (verloren) wedstrijd is dat ze vinden dat ze wel kwaliteiten hebben. Terwijl in de wedstrijden duidelijk blijkt dat ze daar helemaal niet in geloven. Dan klopt er psychisch dus iets niet in die koppies. Stam lijkt mij niet iemand die daar oog voor heeft, die geeft de schuld liever aan journalisten van Rijnmond.
Stam komt op mij eerlijk over maar ik denk niet dat Stam dit in zijn eentje tot een goed eind gaat breien. Die moet de eer lekker bij zichzelf houden.
Soms moet je de teugels even laten vieren, de rottende zeilen van de mast trekken (om t zo maar te zeggen) en dan te bekijken waar t paard of schip strand.
Lijkt mij bij Feyenoord nu even geen slecht besluit.
pi_189660245
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:10 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Stam komt op mij eerlijk over maar ik denk niet dat Stam dit in zijn eentje tot een goed eind gaat breien. Die moet de eer lekker bij zichzelf houden.
Soms moet je de teugels even laten vieren, de rottende zeilen van de mast trekken (om t zo maar te zeggen) en dan te bekijken waar t paard of schip strand.
Lijkt mij bij Feyenoord nu even geen slecht besluit.
Kan iemand mij vertellen wat die Bakatti toevoegd?
pi_189660277
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:12 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Kan iemand mij vertellen wat die Bakatti toevoegd?
Geen idee, dat jij en ik (het als waarschijnlijk allebei Feyenoordsupporters zijnde) niet weten zegt al genoeg over de geslotenheid van het technische systeem.
pi_189660279
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:07 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik zie zelf ook wel heil in een systeem waarbij meerdere "trainers" samenwerken met een groep. Dus bijvoorbeeld een of twee trainer(s) voor het veldwerk, een trainer die het sociale aspect in de broekzak heeft, een trainer voor de nabespreking en de interviews.

Of in een andere meer dynamische vorm dan het systeem dat nu wordt gehanteerd.
Momenteel is t ook zo lik-op-stuk; geen goede resultaten = trainer schuldig, trainer gaat weg.... De helft die t gewend is met die ene trainer blijft wel zitten en de volgende trainer komt weer binnen met dezelfde verantwoordelijkheden.
Aardig wat stagnatiepunten blijven in dit systeen hangen, een ander dynamischer systeem houdt het hele randgebeuren (noem t randgebeuren omdat het elftal resultaten moeten halen) meer fris en legt de nadruk juist op het gebied van de spelers en dat ze zichzelf kunnen ontplooien in een meer dynamische omgeving waar er wordt uitgegaan van talenten op de juiste plek krijgen en deze talenten meer te kunnen ontwikkelen... Hierdoor zal ook de spelvreugde en de algemene vreugde stijgen wat dan weer zijn uitwerking zal hebben op de resultaten.
Iets zoals dit zou wel wat kunnen zijn. De voetballerij is alleen nogal conservatief dus vernieuwing zal wel niet snel gebeuren. Heb wel eens verhalen gelezen van topcoaches uit andere sporten en wat zij gemeenschappelijk hadden is dat zij, behalve inzicht in het spel zelf, ook allemaal enorm veel mensenkennis hadden en het maximale uit de sporters haalden. Dat zie ik niet vaak in het voetbal. Jurgen Klopp is een goed voorbeeld van een coach die wel echt goed is. De meesten zijn gewoon te dom en denken alleen in clichés.
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:15:54 #271
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_189660290
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
_
:')
AZ
ALKMAAR
pi_189660345
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Iets zoals dit zou wel wat kunnen zijn. De voetballerij is alleen nogal conservatief dus vernieuwing zal wel niet snel gebeuren. Heb wel eens verhalen gelezen van topcoaches uit andere sporten en wat zij gemeenschappelijk hadden is dat zij, behalve inzicht in het spel zelf, ook allemaal enorm veel mensenkennis hadden en het maximale uit de sporters haalden. Dat zie ik niet vaak in het voetbal. Jurgen Klopp is een goed voorbeeld van een coach die wel echt goed is. De meesten zijn gewoon te dom en denken alleen in clichés.
Ja Klopp is een mooi voorbeeld! Lijkt me ook iemand die wat meer diepgang in zijn trainerschap heeft dan een andere willekeurige trainer.... Maar niet iedereen is als Klopp, vindt er maar eens wat :P daarom juist zou krachten meer gaan bundelen helemaal niet verkeerd zijn, kunnen ze ook nog wat elkaar leren ;)
pi_189660364
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Iets zoals dit zou wel wat kunnen zijn. De voetballerij is alleen nogal conservatief dus vernieuwing zal wel niet snel gebeuren. Heb wel eens verhalen gelezen van topcoaches uit andere sporten en wat zij gemeenschappelijk hadden is dat zij, behalve inzicht in het spel zelf, ook allemaal enorm veel mensenkennis hadden en het maximale uit de sporters haalden. Dat zie ik niet vaak in het voetbal. Jurgen Klopp is een goed voorbeeld van een coach die wel echt goed is. De meesten zijn gewoon te dom en denken alleen in clichés.
Ik vind die Ten Hag ook een goede coach. Hadden wij ook kunnen hebben toen Gio na zijn 7 potjes zonder winst op de wipstoel zat.
Ook Zyiech konden we hebben maar Fred lag dwars, Tagliafico was niet goed genoeg.. beleid...
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 23:23:10 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189660405
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
Toch een apart fenomeen dat opwachten van zo'n spelersbus. En dan over en weer maar wat loze dingen roepen. Alleen maar om te de-escaleren en de agressieve fans te sussen.

Geef dan een signaal af door weg te blijven in het stadion en grote spandoeken neer te leggen of iets.
joden lopen altijd weg.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:25:27 #275
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_189660446
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:20 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik vind die Ten Hag ook een goede coach. Hadden wij ook kunnen hebben toen Gio na zijn 7 potjes zonder winst op de wipstoel zat.
Ook Zyiech konden we hebben maar Fred lag dwars, Tagliafico was niet goed genoeg.. beleid...
Tagliafico is wel beter dan Haps maar de linksback positie is echt wel het laatste probleem nu bij Feyenoord hoor.
AZ
ALKMAAR
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')