SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:31 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ik kom me heeeeeel voorzichtig hier melden. Gisteren een positieve test gehad. Ieeeh!
Ik kon met een week of 8 a 10 mijn eigen broeken ook niet meer aan. Ik kreeg ze nog net dicht, maar het zat echt niet meer lekker. Ik heb 3 zwangerschapsbroeken nu, 1 x H&M, 1x Bonprix en 1x Love2Wait. Die laatste zit mij het beste.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:43 schreef CosPhi het volgende:
Mag ik mij bij jullie aansluiten? Ik ben eigenlijk meelezer op fok maar nu toch een account aangemaakt. Ben nu 8 weken zwanger maar omdat ik in een branche met alleen mannelijke collega’s werk heb ik eigenlijk geen contact met andere dames.
Verder vrees ik dat ik binnenkort al nieuwe broeken moet gaan kopen (is dat normaal?) maar zie door de bomen het bos niet meer. Hebben jullie nog voorkeur voor een merk?
Ah top, thanks voor de tip! Ik heb ze helaas wel vaker, maar heb nooit echt een fijne oplossing gevonden nog. Gaan we proberen!quote:Op zondag 3 november 2019 10:49 schreef elamanilo het volgende:
Sicilia, ik heb ook 1 keer een aambei gehad en hier was ie dezelfde dag nog weg met zoutoplossing Neusspray van A Vogel!
Dat is ook heel herkenbaar en blijft deels, maar trekt wel langzaam bij.quote:Op zondag 3 november 2019 13:24 schreef CosPhi het volgende:
Bedankt voor de tips, heb nu maar van 3 merken een broek besteld (mamalicious, noppies en love2wait).
Nog gefeliciteerd BellaaElisa! Fijn dat het uiteindelijk toch nog snel ging. Voor mij is het nog lang niet in zicht maar het is wel iets waar ik het meest tegen op kijk... naast het moment dat ik het op mijn werk moet vertellen.
Ja, tot 24 weken elke ochtend. Maar dan was het daarna ook goed en kon ik alles eten en doen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:57 schreef Sicilia het volgende:
O Donna dat kostendat lijkt me zo naar en dubbel ook. Want keek voor kwaaltjes die een soort van geruststellend zijn, maar dat dat precies deze nare kwaal moet zijn is wel heftig! Ik hoop heel hard met je mee dat het in ieder geval voor een hele mooie reden is. Had je het bij je eerste zwangerschap ook?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:31 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ik kom me heeeeeel voorzichtig hier melden. Gisteren een positieve test gehad. Ieeeh!
Waar was de voorlichting voor? Hopelijk heb je nog goede vragen kunnen bedenkenquote:Op maandag 4 november 2019 21:15 schreef B.ertha het volgende:
Fijn he, knopen doorhakkenhopelijk heb je er nu een beter gevoel bij.
Wij gaan morgen naar de voorlichting van het ziekenhuis. Wat zijn nou nog goede vragen om te stellen?
Was het een beetje wat je had verwacht?quote:Op woensdag 6 november 2019 11:30 schreef B.ertha het volgende:
Voor bevallen in het ziekenhuis. Ja, ik had nog wel goede vragen vond ik zelf.
Het typische was, er zaten zeker dertig stellen in die zaal en het gros van de vragen kwam van mij en één andere vrouw.
Bij ons werden er helemaal geen vragen gesteld haha. De voorlichting film was duidelijk denk ik (of mensen hebben achteraf vragen gesteld bij de informatie markt)quote:Op woensdag 6 november 2019 11:30 schreef B.ertha het volgende:
Voor bevallen in het ziekenhuis. Ja, ik had nog wel goede vragen vond ik zelf.
Het typische was, er zaten zeker dertig stellen in die zaal en het gros van de vragen kwam van mij en één andere vrouw.
Oh wat een fijn bericht, xm! Dan was het toch al snel weer raak na de miskraam? Super! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 november 2019 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom hier ook maar eens even weer langs!
Inmiddels ruim 17 weken zwanger en van het weekend ontdekt dat Mup1 een zusje krijgt.
Ben 2e paasdag (13/4) uitgerekend![]()
25 november 20-weken echo en als dan alles ok is, gaan we aan het kamertje beginnen.
Nu vol ongeduld aan het afwachten tot ik iets ga voelen, want dat is tot op heden nog niet het geval. bij Mup1 was dat ook pas >23 weken, dus ik vrees dat ik nog even geduld moet hebben...
15 april de mk, op 7 aug weer een positieve testquote:Op donderdag 7 november 2019 12:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh wat een fijn bericht, xm! Dan was het toch al snel weer raak na de miskraam? Super! Gefeliciteerd!
Oh wat gaaf!!!!!quote:Op donderdag 7 november 2019 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Inmiddels ruim 17 weken zwanger en van het weekend ontdekt dat Mup1 een zusje krijgt.
25 november 20-weken echo en als dan alles ok is, gaan we aan het kamertje beginnen.
Nu vol ongeduld aan het afwachten tot ik iets ga voelen, want dat is tot op heden nog niet het geval. bij Mup1 was dat ook pas >23 weken, dus ik vrees dat ik nog even geduld moet hebben...
quote:Op donderdag 7 november 2019 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
XMquote:Op donderdag 7 november 2019 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 november 2019 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Proficiatquote:Op donderdag 7 november 2019 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ontlurk; ik zwoer (zwoor? zweerde?) bij de panty's van de hema. 40 denier en in maat 48/50 ofzo rekken ze echt in alle richtingen mee. Zwangerschapspanty's zat zo'n ondersteunende band in en daar werd ik echt heel ongelukkig van.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:08 schreef B.ertha het volgende:
Zijn er meer lange mensen hier? Zwangerschapspanty's zijn echt vreselijk, dat kruis zit veel te laag en in gewone panty's los ik dat op met een grotere maat maar deze rekken echt niet mee in de lengte. Ik draag al L/XL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |