SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:51 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Melting gisteren aan de pillen of aan de poeders gezeten?
Maar het bleek een uur later te zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:35 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Even verwarring over de tijd toen ik wakker werd, ik dacht dat het 1 uur eerder was
quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar het bleek een uur later te zijn.
Goedemorgen.
Op het gemakje.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:37 schreef just me het volgende:
[..]Nu kan ik op m'n gemak koffie drinken ipv racen naar de golfbaan
dank jequote:Op zondag 27 oktober 2019 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Op het gemakje.
Veel succes en speelplezier vandaag.
Hij zal wel verrast zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:20 schreef peaceman het volgende:
Verloren zoon is weer onderweg naar huis en zijn kamer is klaar
Dat hopen we wel ja.quote:
Melting's schuld.quote:
Goedemorgen livelink.... zit je nog in vakantiemodus? Zo lang uitslapen!quote:
Het idee morgen weer te moeten gaan werken spreekt me echt helemaal niet aan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.... zit je nog in vakantiemodus? Zo lang uitslapen!
Maar nog een dag thuisblijven is ook niet echt een optie, of wel?quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het idee morgen weer te moeten gaan werken spreekt me echt helemaal niet aan.
Nee, dat ook weer niet. En is ook alleen maar uitstel natuurlijk. Dus we gaan er gewoon weer fris tegenaan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar nog een dag thuisblijven is ook niet echt een optie, of wel?
Goede insteek.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet. En is ook alleen maar uitstel natuurlijk. Dus we gaan er gewoon weer fris tegenaan.
Helaas wel. Dan maar binnen blijven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef CindieY het volgende:
Hoezo de echte tijd? Ik kan helemaal niks met de wintertijd, het begint nu al te schemeren
Op het terras was het ook prima uit te houden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was heerlijk wandelweer vanmiddag, ik kreeg zowaar Symph mee
En dan te bedenken dat we eigenlijk nu nog een uur eerder hadden moeten hebben om in het juiste dag/nacht ritme te zittenquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef CindieY het volgende:
Hoezo de echte tijd? Ik kan helemaal niks met de wintertijd, het begint nu al te schemeren
Wij hebben vandaag de middenweg bewandeldquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het terras was het ook prima uit te houden.
Min of meer per ongeluk belandden we vanmiddag alweer bij de Ginkelse heide bij Ede, waar het nu stukken rustiger was dan een paar weken geleden...
Zomertijd is kunstmatig. Wintertijd is de juiste tijd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef CindieY het volgende:
Appelboomgaard gevonden?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag de middenweg bewandeld
Ja, richting het tuincentrum...quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is dat niet helemaal aan de zuidkant?
Van het idee alleen al gaan mijn haartjes recht overeind staan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:36 schreef CindieY het volgende:
Update over Coca Cola Cinnamon (zero sugar): ik vind het alsof je vloeibare kaneelstokjes drinktniet helemaal mijn ding.
Ah, dat hoeft dan niet op mijn lijstje.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:36 schreef CindieY het volgende:
Update over Coca Cola Cinnamon (zero sugar): ik vind het alsof je vloeibare kaneelstokjes drinktniet helemaal mijn ding.
Fireballsquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het idee alleen al gaan mijn haartjes recht overeind staan.
Alles waar kaneel overheerst, mag van mij rechtstreeks de kliko in...
De eerste heb ik zo op straat uitgespuugd, het was me te heftig, ik kan nog zo aanwijzen waar dat was, wel netjes in de goot. En toch vond ik ze lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
Die waren "lekker" idd, tot het jawbreakers werden.
Wou dat ik zo lang kon slapen, haha.quote:
Heb ik helemaal geen bezwaar tegenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2019 06:11 schreef livelink het volgende:
Ah, ik mag weer gaan slapen, hoor ik.
Nee, dat sloeg op de muziek. Het ging ineens van Duitse feestmuziek naar een Frans slaapliedje.quote:
Die wordt al automatisch in een text bestand gezet. Hoef je niets voor te doen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 06:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet even niet meer hoe je met VDJ je playlist naar een textbestand gooit, maar was wel redelijk duits/frans deze morgen.
Ah...... wel jammer.quote:Op maandag 28 oktober 2019 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat sloeg op de muziek. Het ging ineens van Duitse feestmuziek naar een Frans slaapliedje.
Dat komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 28 oktober 2019 07:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Op weg naar Dalfsen voor 2 dagen!
quote:Op maandag 28 oktober 2019 07:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Op weg naar Dalfsen voor 2 dagen!
quote:
Goedemorgen.quote:
SPOILER: tracklist van vanochtendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:16 schreef Rafeiro het volgende:
Dat kerstliedje is wel de moeite van het herbeluisteren waard, overigensSPOILER: tracklist van vanochtendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Was inderdaad wel een fijne versie. Beetje vroeg, maar heb ook al een uur kerstmuziek gedraaid, dus so whatquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kerstliedje is wel de moeite van het herbeluisteren waard, overigens
Doe jij het voorprogramma weer?quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:59 schreef Rafeiro het volgende:
Zijn er voor vanavond nog plannen?
Anders wil ik zo wel weer een uurtje.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal vanaf 20.00 uur weer een Platen Alphabet draaien.
Principe:
Songs met titels van A tot en met Z als beginletters, opvolgend per letter in het alfabet.
De keuze is zoveel als mogelijk aan jullie en je kan je keuze per DM aan mij kenbaar maken.
En ook voor u graag gedaan.quote:
Het is leuker als je MM dm't, dan zien wij het niet en blijft het een verrassingquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh als niemand anders komt, blackhole sun.
Ja maar bij de "C" heb ik juist geen ideequote:Op maandag 28 oktober 2019 20:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is leuker als je MM dm't, dan zien wij het niet en blijft het een verrassing
Je moet het ook niet in de laatste seconden bedenken, geef MM ook tijd om de plaat te zoeken en klaar te zettenquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb er 1, maar geen idee hoe het te schrijven
Die loopt nu, ja.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Zijn we nog steeds bij de C?
Die van Bad Religion?quote:
Die zijn wel sabbelbaar, ja.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Henk kan niet praten, hij sabbelt kaasflips naarbinnen
Och...quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Henk kan niet praten, hij sabbelt kaasflips naarbinnen
Nee, gemiste kansquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
Heb je I feel love wel geclaimed voor de I, Symphonic?
Ik zal m'n gehoor laten nakijken, want die D hoor ik nietquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I Feel Loved.
Met een 'D' op het eind...
Hij zal wel lispelen of zo...quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zal m'n gehoor laten nakijken, want die D hoor ik niet
Wel een met een sterke tekstquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik start de verkeerde plaat in...
Ik vind dat juist wel leuk, wat abrupte dingen zo nu en dan...quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
Sorry voor de tempo break. Maar deze is wel zo mooi
Rustig aan, take a break!quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even naar buiten. Suffe lichaam. Ook eens overdenken wie te vragen om me naar de huisarts te brengen. Gelul allemaal. Het geen lastpost willen zijn maakt het zo kut.
Ze vinden je vast geen lastpostquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even naar buiten. Suffe lichaam. Ook eens overdenken wie te vragen om me naar de huisarts te brengen. Gelul allemaal. Het geen lastpost willen zijn maakt het zo kut.
Zeker mooiquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
Sorry voor de tempo break. Maar deze is wel zo mooi
Het is echt een mooie vrouw. Al die make-up heeft ze toch niet nodig.quote:
K, M, O, P etc.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:44 schreef brother52 het volgende:
Vanaf waar is het nog vrij?
Ik bedenk steeds titels die ik jullie niet aan wil doen
Inmiddels toch wel, ben ik bang...quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is echt een mooie vrouw. Al die make-up heeft ze toch niet nodig.
Ja, inmiddels wel. Maar toen zeker niet.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inmiddels toch wel, ben ik bang...
Danger, high voltage kwam toch van jou? Die kon je ons prima aandoen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:44 schreef brother52 het volgende:
Vanaf waar is het nog vrij?
Ik bedenk steeds titels die ik jullie niet aan wil doen
quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Danger, high voltage kwam toch van jou? Die kon je ons prima aandoen.
Die was van mijquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee maar had zo maar gekund.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Prima keus in ieder geval!quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die was van mijTenzij Brother52 die ook heeft aangevraagd
#metooquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:01 schreef CindieY het volgende:
Hmm, de stream is dood bij mij. Ook na een paar keer refreshen.
Hier ook, doet het na een refresh een paar seconden en dan weer stilte.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:01 schreef CindieY het volgende:
Hier knalt hij er steeds na 3 seconden uitquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:01 schreef CindieY het volgende:
Mooi he?quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:03 schreef brother52 het volgende:
Per refresh kwamen er wel steeds meer luisteraars bij.
Ik zat al bijna aan de 100quote:
The Prodigy draait nu. Jouw keus, begreep ik. Helemaal opnieuw starten hielp bij mij.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm? Want ik heb nog steeds geen goede stream.
Ook al geprobeerdquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
The Prodigy draait nu. Jouw keus, begreep ik. Helemaal opnieuw starten hielp bij mij.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd
Mis ik m'n eigen verzoek
Ik rek het wel even op...quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd
Mis ik m'n eigen verzoek
quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:10 schreef CindieY het volgende:
Ik heb de stream naar een andere browser gegooid.
Yep, de Listen2MyRadio app.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:13 schreef CindieY het volgende:
Is R49 tegenwoordig ook nog te beluisteren via een app?
Heeeeel lang...quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:14 schreef CindieY het volgende:
Hoe lang luisteren we trouwens al naar mijn verzoek?
Best lang. Maar is geen probleem hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:14 schreef CindieY het volgende:
Hoe lang luisteren we trouwens al naar mijn verzoek?
Ik heb zelf 3 versies aan elkaar geplakt...quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dit een K&K mix of draai je zelf aan de knopjes?
Dit is een verzoek van mijzelf, omdat niemand een titel met een O heeft doorgegeven.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
Is dit dan een verzoek van Brother? Of heeft hij het opgegeven?
O...quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is een verzoek van mijzelf, omdat niemand een titel met een O heeft doorgegeven...
Nee, zo snel geef ik niet opquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
Is dit dan een verzoek van Brother? Of heeft hij het opgegeven?
Ja, de meest voor de hand liggende wel.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, zo snel geef ik niet op
Heeft er al iemand iets met een Q gevonden?
quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, zo snel geef ik niet op
Heeft er al iemand iets met een Q gevonden?
Wellicht, er was net een hapering van mijn internetconnectie.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Loop ik zo hard achter met mijn stream
Ik hoor nu M - Pop Music?quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, er was net een hapering van mijn internetconnectie.
Gewoon Fast Forward doen...
Het is een alfabet op titels. Nu de P dus.quote:
Dan ben ik gelukkig bij de tijdquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een alfabet op titels. Nu de P dus.
What's the use of getting sober, if you're gonna get drunk again?quote:
Elke dag dronken is ook een ritme.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
What's the use of getting sober, if you're gonna get drunk again?
Dat vind ik nog steeds een briljante vraag van Joe Jackson uit mijn hoofd.
Je kunt toch wel tussendoor iets aan MadMaster doorgeven?quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:32 schreef CindieY het volgende:
Lekker
Ik denk even niet mee, ik ben de was aan het ophangen
Een bak knijpers of zo?quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt toch wel tussendoor iets aan MadMaster doorgeven?
Een onderbroek?quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben sokken aan het matchen, dan denkt mijn hoofd verder niet zo naquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ga ik straks even opzoeken.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Matchbook Romance...
Zoek maar naar Monsters van hen...quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ga ik straks even opzoeken.
Dan denk ik de W:quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij denkt dat het is wat jij denkt...
Rotwerkje inderdaad. Maar je matcht ze dus al bij het ophangen? Zo methodisch ben ik niet.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben sokken aan het matchen, dan denkt mijn hoofd verder niet zo na
Te diepzinnig voor een maandag hoor. Ik was bleven steken bij Unterhosen. Mijn associatie toen we van onderbroek naar de U gingen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan denk ik de W:
Wenn du denkst du denkst, dann denkst du nur du denkst
quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Te diepzinnig voor een maandag hoor. Ik was bleven steken bij Unterhosen. Mijn associatie toen we van onderbroek naar de U gingen.
Ik vond dit al uitdaging genoeg. Heb je het alfabet inmiddels al rond, MadMaster?quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:43 schreef ACT-F het volgende:
De volgende keer alleen maar Duitse nummers van A tot Z. Dan hebben we tenminste een uitdaging
Doe dan Italiaans...quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:43 schreef ACT-F het volgende:
De volgende keer alleen maar Duitse nummers van A tot Z. Dan hebben we tenminste een uitdaging
Opeens heb ik een hele mooi Uquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:43 schreef ACT-F het volgende:
Ja, dan hoef ik er daarna alleen nog maar een bolletje van te makenquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Rotwerkje inderdaad. Maar je matcht ze dus al bij het ophangen? Zo methodisch ben ik niet.
Ik moet nog de V, X, Y en Z vullen...quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond dit al uitdaging genoeg. Heb je het alfabet inmiddels al rond, MadMaster?
quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dan hoef ik er daarna alleen nog maar een bolletje van te makenMaar ik heb sowieso een beetje een tik met dit soort dingen
Als ik bijvoorbeeld sokken in de zomer buiten ophang, dan moeten ze ook allebei hetzelfde soort en kleur wasknijper hebben
Ai, mijn dochter wil bij jou wonen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dan hoef ik er daarna alleen nog maar een bolletje van te makenMaar ik heb sowieso een beetje een tik met dit soort dingen
Als ik bijvoorbeeld sokken in de zomer buiten ophang, dan moeten ze ook allebei hetzelfde soort en kleur wasknijper hebben
De was hangt. Nu zit in m'n hoofd dat ik eerder vanavond iets met een Y heb bedacht, maar nu weet ik niet meer watquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet nog de V, X, Y en Z vullen...
En jij bent bang ons ergens mee lastig te vallen? Of je doet nu hele gangbare plaatjes of je onderschat onsquote:
Die kreeg ik vorige week ook al te horen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O ja, na Z gaan we natuurlijk wel door van 0 tot 9.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, mijn dochter wil bij jou wonen.
Dan moet ze wel op de bank slapenquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, mijn dochter wil bij jou wonen.
Ik kwam net alleen maar op nummers van Lamb of God, Meshuggah en dat soort bands.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
En jij bent bang ons ergens mee lastig te vallen? Of je doet nu hele gangbare plaatjes of je onderschat ons
Heb je al een V?quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kreeg ik vorige week ook al te horen.
Gooi er maar in...
Ze wil een tweepersoonsbed, dus je hebt geluk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |