SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:51 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Melting gisteren aan de pillen of aan de poeders gezeten?
Maar het bleek een uur later te zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:35 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Even verwarring over de tijd toen ik wakker werd, ik dacht dat het 1 uur eerder was
quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar het bleek een uur later te zijn.
Goedemorgen.
Op het gemakje.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:37 schreef just me het volgende:
[..]Nu kan ik op m'n gemak koffie drinken ipv racen naar de golfbaan
dank jequote:Op zondag 27 oktober 2019 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Op het gemakje.
Veel succes en speelplezier vandaag.
Hij zal wel verrast zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:20 schreef peaceman het volgende:
Verloren zoon is weer onderweg naar huis en zijn kamer is klaar
Dat hopen we wel ja.quote:
Melting's schuld.quote:
Goedemorgen livelink.... zit je nog in vakantiemodus? Zo lang uitslapen!quote:
Het idee morgen weer te moeten gaan werken spreekt me echt helemaal niet aan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.... zit je nog in vakantiemodus? Zo lang uitslapen!
Maar nog een dag thuisblijven is ook niet echt een optie, of wel?quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het idee morgen weer te moeten gaan werken spreekt me echt helemaal niet aan.
Nee, dat ook weer niet. En is ook alleen maar uitstel natuurlijk. Dus we gaan er gewoon weer fris tegenaan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar nog een dag thuisblijven is ook niet echt een optie, of wel?
Goede insteek.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet. En is ook alleen maar uitstel natuurlijk. Dus we gaan er gewoon weer fris tegenaan.
Helaas wel. Dan maar binnen blijven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef CindieY het volgende:
Hoezo de echte tijd? Ik kan helemaal niks met de wintertijd, het begint nu al te schemeren
Op het terras was het ook prima uit te houden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was heerlijk wandelweer vanmiddag, ik kreeg zowaar Symph mee
En dan te bedenken dat we eigenlijk nu nog een uur eerder hadden moeten hebben om in het juiste dag/nacht ritme te zittenquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef CindieY het volgende:
Hoezo de echte tijd? Ik kan helemaal niks met de wintertijd, het begint nu al te schemeren
Wij hebben vandaag de middenweg bewandeldquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het terras was het ook prima uit te houden.
Min of meer per ongeluk belandden we vanmiddag alweer bij de Ginkelse heide bij Ede, waar het nu stukken rustiger was dan een paar weken geleden...
Zomertijd is kunstmatig. Wintertijd is de juiste tijd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef CindieY het volgende:
Appelboomgaard gevonden?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag de middenweg bewandeld
Ja, richting het tuincentrum...quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is dat niet helemaal aan de zuidkant?
Van het idee alleen al gaan mijn haartjes recht overeind staan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:36 schreef CindieY het volgende:
Update over Coca Cola Cinnamon (zero sugar): ik vind het alsof je vloeibare kaneelstokjes drinktniet helemaal mijn ding.
Ah, dat hoeft dan niet op mijn lijstje.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:36 schreef CindieY het volgende:
Update over Coca Cola Cinnamon (zero sugar): ik vind het alsof je vloeibare kaneelstokjes drinktniet helemaal mijn ding.
Fireballsquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het idee alleen al gaan mijn haartjes recht overeind staan.
Alles waar kaneel overheerst, mag van mij rechtstreeks de kliko in...
De eerste heb ik zo op straat uitgespuugd, het was me te heftig, ik kan nog zo aanwijzen waar dat was, wel netjes in de goot. En toch vond ik ze lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
Die waren "lekker" idd, tot het jawbreakers werden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |