Zeker, het was ook niet nodig om te blijven stappen aangezien niemand sneller gegaan was.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Andermaal zeer dom van Verstappen.
Ik zie graag eerlijkheid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Andermaal zeer dom van Verstappen.
Dit. Maar goed, ik lees morgen de uitkomst wel. Kijken of het een inhaalrace wordt of niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:46 schreef VacaLoca het volgende:
Als Max gewoon zou zeggen van 'I was aware that Bottas crashed but didn't notice any yellow flag until I was already almost passed him. I had no yellow on my display and chose to continue, by that time I was already passed Bottas anyway so it was safe to do so'
Of whatever. Iig niet dit, nu weet je dat de FIA een voorbeeld wil gaan zetten..
Je hebt de data van Hamilton?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:50 schreef Kyran het volgende:
Nou ja, kunnen uren doorgaan.
Mijn mening is dat data duidelijk laat zien dat hij gelift heeft. Wat niet duidelijk is waar dit gebeurd is en of het genoeg is. Het lijkt erop dat het pas op het rechte stuk is gebeurd en niet in de bocht zelf waar geel was. Wat Max verder zegt of doet moet er absoluut niet toe doen.
FIA is weer fout bezig. Als ze Max straffen moeten ze Hamilton ook straffen in ieder geval, maar dat zal wel niet gebeuren, Max is makkelijk te pakken. Als ze Max gewoon meteen na de Q zijn snelste ronde hadden afgepakt was het klaar geweest.
Met eerlijkheid win je geen wedstrijden. Zie Ferrari en Mercedes. Sport is hard. Het enige wat telt is de winst, glorie of vergetelheid. In moreel opzicht heb je natuurlijk wel gelijk.quote:
Dat vind ik ook wel apart ja, los van de vraag of hij vol doorrijdt of niet (en op welk moment), was het niet eens meer nodig omdat hij toch al pole had..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zeker, het was ook niet nodig om te blijven stappen aangezien niemand sneller gegaan was.
Ben je tegenwoordig al een NSB’er als je een kritische vraag steltquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:51 schreef hjansen82 het volgende:
En Jack hoeft helemaal niet te vragen of Max het gas losliet. Hij is misschien een slechte interviewer maar geen NSB-er.
Hamilton had ook z'n beste 3de sector, dat lijkt me onmogelijk als je gelift hebt (en dat geldt dan voor Max ook).quote:
Heeft Hamilton weer geluk hoor, die hoefde niet naar de persconferentie!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
In de persco toegegeven. Geen Plooij voor nodig.
Waar heb je dat vandaan dat Ham zn beste 3de sector had? (niet dat ik je niet geloof ik ben gewoon nieuwsgierig)quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hamilton had ook z'n beste 3de sector, dat lijkt me onmogelijk als je gelift hebt (en dat geldt dan voor Max ook).
Bij Bottas snelate tijd tijdens een rode vlag telde het moment dat die door de computer in het message systeem van de FIA geregistreerd was.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Vlag is leidend. Want ter plaatse geconstateerd.
Of je volgt eeaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan dat Ham zn beste 3de sector had? (niet dat ik je niet geloof ik ben gewoon nieuwsgierig)
Ik las net dat de FIA gezegd zou hebben dat Verstappen in de laatste mini sector gelift zou hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hamilton had ook z'n beste 3de sector, dat lijkt me onmogelijk als je gelift hebt (en dat geldt dan voor Max ook).
Blijkbaar zijn ze daar op terug gekomen.quote:The FIA has claimed Verstappen did lift at the corner as per the mini-sectors, meaning he is not currently set to face any investigation for the incident.
Als de FIA Ferrari constant de hand boven het hoofd houd, dan mag je als NL verslaggever Max toch ook wel helpen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig al een NSB’er als je een kritische vraag stelt
Vlag telt. Ik ga het niet nog 3x uitleggenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bij Bottas snelate tijd tijdens een rode vlag telde het moment dat die door de computer in het message systeem van de FIA geregistreerd was.
14 punten meer dan Bottas.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:56 schreef Dazalbest het volgende:
Wat moet Hamilton morgen halen om het seizoen binnen te halen en bij welke uitslag is ie het niet?
Niet bij die rode vlag in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vlag telt. Ik ga het niet nog 3x uitleggen
Zou hij de pole gewoon weigeren als hij hem alsnog krijgt?quote:The straight is very, very long into turn one. That’s why I was very happy to be second because, of course, we also have the straight line speed advantage compared to the Red Bull so second [is] a good place to start.”
Tot ze lucht kregen vd perscoquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik las net dat de FIA gezegd zou hebben dat Verstappen in de laatste mini sector gelift zou hebben.
Zal de bron even opzoeken.
Er was geen rode vlagquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet bij die rode vlag in ieder geval.
Die paar meter voorsprong kun je maar beter hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou hij de pole gewoon weigeren als hij hem alsnog krijgt?
haha nee, ik vraag gewoon iets volkomen relevants in dit topic.quote:
Niet deze race. Eerder in het seizoen.quote:
P3 is beter.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:02 schreef beantherio het volgende:
Ik ga er zomaar vanuit dat Max morgen niet op P1 zal starten.
Even kijken wat de orange army kan doen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:02 schreef Dazalbest het volgende:
Valt me wel op dat elke keer als er een wel niet straf situatie is over iets met Max het telkens zo super lang moet duren......
nee, want dan moet je extra meters naar bocht 1 goed gaan makenquote:
Slipstream....quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, want dan moet je extra meters naar bocht 1 goed gaan maken
Die door een slipstream gek genoeg makkelijker zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, want dan moet je extra meters naar bocht 1 goed gaan maken
Heb jij het gezien? Want ik heb je hoog zitten. En wat mij betreft was het vrij duidelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet deze race. Eerder in het seizoen.
Straf zou logisch zijn maar FIA is nooit logisch. Bottas die onder een rode vlag zijn snelste tijd neerzet en die mag houden omdat de rode vlag op zijn display nog niet te zien was sloeg alles.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:02 schreef beantherio het volgende:
Ik ga er zomaar vanuit dat Max morgen niet op P1 zal starten.
En dan beukt Leclerc Max er weer af in de bocht.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, want dan moet je extra meters naar bocht 1 goed gaan maken
Denk dat er geen straf gaat volgen eigenlijk (of in ieder geval geen straf die hem pole kost), ook al was het duidelijk niet heel slim wat Max deed.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:02 schreef beantherio het volgende:
Ik ga er zomaar vanuit dat Max morgen niet op P1 zal starten.
dat had Max ook niet nu geel op zijn Display dus als hij dat gebruikt zal de FIA niets meer kunnen doen , dat is ook wat e teambaas van RBR aangaf dat ze niet wisten dat er geel wasquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:05 schreef franske19 het volgende:
[..]
Straf zou logisch zijn maar FIA is nooit logisch. Bottas die onder een rode vlag de snelste tijd neerzet en die mag houden omdat de rode vlag op zijn display nog niet te zien was sloeg alles.
Spreken is zilver en zwijgen is goud blijkt maar weer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:05 schreef franske19 het volgende:
[..]
Straf zou logisch zijn maar FIA is nooit logisch. Bottas die onder een rode vlag de snelste tijd neerzet en die mag houden omdat de rode vlag op zijn display nog niet te zien was sloeg alles.
Dat was gewoon dom en ook geen respect voor veiligheid.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat er geen straf gaat volgen eigenlijk (of in ieder geval geen straf die hem pole kost), ook al was het duidelijk niet heel slim wat Max deed.
Zichzelf opheffen moeten ze, want de geloofwaardigheid zijn ze nu helemaal kwijt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik denk van wél. FIA moet iets nu.
Ze waren zelf ook redelijk laks. Middle of the road wellicht. Snelste tijd wordt geschrapt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik denk van wél. FIA moet iets nu.
Dit lijkt mij ook. Anders ben je niet geloofwaardig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik denk van wél. FIA moet iets nu.
Denk dat ze gewoon laat zijn met het nieuwsberichtquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:08 schreef Maver24 het volgende:
???
https://twitter.com/fia/status/1188212892040077323?s=19
Ik weet niet waar je op doelt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij het gezien? Want ik heb je hoog zitten. En wat mij betreft was het vrij duidelijk.
Wat is de vraag?quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:08 schreef Maver24 het volgende:
???
https://twitter.com/fia/status/1188212892040077323?s=19
Kan een uitweg zijn voor de FIA. Als je wil.quote:
Wilden ze. Nu niet meer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan een uitweg zijn voor de FIA. Als je wil.
Maar we gaan het zien.
Het scheelt f5-en op de FIA.com.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:09 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij zijn we in deze 'discussie' in een uur 0,0 opgeschoten
Lijkt mij ook de meest 'sportieve' oplossing. De systemen faalde ook nogal (blijkbaar heeft Bottas de systemen gesloopt in zijn crash).quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:09 schreef Kyran het volgende:
1x geel, niet gelift, snelste tijd afpakken, iedereen blij.
Kan FIA zeggen dat ze gestraft hebben en heeft Max er geen last van. Even achter de schermen tegen Max zeggen dat die even zijn bek moet houden in de toekomst en klaar.
Huh?quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Of dit vertraagt online gezet is pre Verstappen summoned of post
Die Tweet is net online gezet, dus hij vraagt zich af ofquote:
De hamvraag is toch of Max van pole mag vertrekken of niet. Door het tijdstip van het plaatsen van die tweet (ver nadat Max bij de stewards moest komen) kun je gaan afvragen of de stewards er bij laten zitten. Of niet want die tweet is alvast klaar gezet voor überhaupt bekend was dat Max naar de stewards moest.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die Tweet is net online gezet, dus hij vraagt zich af of
1) Omdat het nu online is gezet Max inderdaad geen straf gaat krijgen
of
2) Twitter account van niks weet en gewoon dingen post, zonder weet te hebben of te wachten op de stewards.
Verstappen is summonedquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die Tweet is net online gezet, dus hij vraagt zich af of
1) Omdat het nu online is gezet Max inderdaad geen straf gaat krijgen
of
2) Twitter account van niks weet en gewoon dingen post, zonder weet te hebben of te wachten op de stewards.
Nou lijkt me duidelijk dan als de FIA het zelf zo meldt.quote:Verstappen then proved unstoppable in the final Q3 top-10 shootout. After going quickest in the first runs with a lap of 1:14.910 that left him 0.124s clear of Leclerc the Dutchman ramped up the pace in final runs to set a pole position time of 1:14.758. There was confusion in the final moments, however, as Bottas crashed in the final corner on his final run bringing out the yellow flags. The impact was heavy but he was soon out of the car and safe.
With Verstappen on pole and Leclerc on the front row, third place went to Vettel, with Hamilton fourth. Albon scored his best qualifying result to date with fifth and Bottas qualified sixth, though the heavy damage to his car calls into question where he might start. Sainz qualified seventh ahead of team-mate Norris and the final top 10 places were filled by Toro Rosso’s Kvyat and Gasly.
https://www.fia.com/news/(...)s-bottas-crashes-out
Lijkt me duidelijk het laatste. Ik vermoed dat de Twitter-account van FIA niet wordt beheerd door de stewards van deze race. En waarschijnlijk ook niet eens door mensen die zich echt interesseren voor deze situatie.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die Tweet is net online gezet, dus hij vraagt zich af of
1) Omdat het nu online is gezet Max inderdaad geen straf gaat krijgen
of
2) Twitter account van niks weet en gewoon dingen post, zonder weet te hebben of te wachten op de stewards.
Lieverd, je leest niet.quote:
Die eerlijkheid van Max die jij zo hoog hebt zitten valt best mee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
In de persco toegegeven. Geen Plooij voor nodig.
Hij is een uur geleden pas naar de stewards gegaan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:15 schreef Mothzor het volgende:
Dit duurt toch allemaal veel te lang zeg. We zijn gewoon al ruim 3 uur verder
Door de persco. 23:10 uur bij de stewardsquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:15 schreef Mothzor het volgende:
Dit duurt toch allemaal veel te lang zeg. We zijn gewoon al ruim 3 uur verder
wees blij dat je niet mijn werkgever heb daar zit ik al meer dan 20 jaar te wachten op antwoord .....quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:15 schreef Mothzor het volgende:
Dit duurt toch allemaal veel te lang zeg. We zijn gewoon al ruim 3 uur verder
Neem aan dat ze in zo'n artikel wel iets zetten over een onderzoek m.b.t. Max en die gele vlag en de tekst dus van daarvoor is. (en dus waarschijnlijk niet zoveel zegt over een eventuele straf voor Max)quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou lijkt me duidelijk dan als de FIA het zelf zo meldt.
Yup.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:17 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is nu het hele verhaal?
Verstappen rijdt tijdens geel zijn snelste tijd en de minisector waar geel was, daar was hij langzamer dan de vorige snelste ronde dus vond de FIA het geen straf waardig, maar omdat Verstappen een grote mond had tijdens de persconferentie is de FIA gedwongen om toch nog een keer te kijken naar zijn gedrag in die sector?
Dat is het toch?
Snap ik, maar we gaan een voetballer ook niet zijn goal afpakken als ie na de wedstrijd vertelde dat hij de bal met zijn hand aannam.quote:
Of je bent aangenomen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:16 schreef RAVW het volgende:
[..]
wees blij dat je niet mijn werkgever heb daar zit ik al meer dan 20 jaar te wachten op antwoord .....![]()
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:16 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Die eerlijkheid van Max die jij zo hoog hebt zitten valt best mee.
De eerste vraag is simpel: heb je een gele vlag gezien?
Geen ja, geen nee, geen duidelijk antwoord.
Hij ontwijkt de vraag en geeft aan dat hij wist van de crash van Bottas.
Daarna de vraag of hij zijn gas heeft losgelaten.
Max reactie: "gezien de snelle rondetijd ziet het daar niet naar uit, of wel?"
Opnieuw geen direct/eerlijk antwoord.
Dus?quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:16 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Die eerlijkheid van Max die jij zo hoog hebt zitten valt best mee.
De eerste vraag is simpel: heb je een gele vlag gezien?
Geen ja, geen nee, geen duidelijk antwoord.
Hij ontwijkt de vraag en geeft aan dat hij wist van de crash van Bottas.
Daarna de vraag of hij zijn gas heeft losgelaten.
Max reactie: "gezien de snelle rondetijd ziet het daar niet naar uit, of wel?"
Opnieuw geen direct/eerlijk antwoord.
Ja in 1995 alquote:
Ja.. en gelukkig konden we daar op FOK heel lang over discussiėrenquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:17 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is nu het hele verhaal?
Verstappen rijdt tijdens geel zijn snelste tijd en de minisector waar geel was, daar was hij langzamer dan de vorige snelste ronde dus vond de FIA het geen straf waardig, maar omdat Verstappen een grote mond had tijdens de persconferentie is de FIA gedwongen om toch nog een keer te kijken naar zijn gedrag in die sector?
Dat is het toch?
Bij het tweede scenario is het wel gek dat die persoon dit bericht drie uur t laat postquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lieverd, je leest niet.
Dat weten we .... maar als FIA nu nadat Max al bij de stewards is geweest opeens post dat Max pole heeft kan je je afvragen of dat betekent dat Max geen straf gaat krijgen.
Of het kan gewoon zijn dat diegene die hun Twitter-account beheert zich van niks aantrekt en alles online kwakt.
Ik denk tweede
Mja, het is geen direct antwoord op de vragen, maar is duidelijk genoeg toch?quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:16 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Die eerlijkheid van Max die jij zo hoog hebt zitten valt best mee.
De eerste vraag is simpel: heb je een gele vlag gezien?
Geen ja, geen nee, geen duidelijk antwoord.
Hij ontwijkt de vraag en geeft aan dat hij wist van de crash van Bottas.
Daarna de vraag of hij zijn gas heeft losgelaten.
Max reactie: "gezien de snelle rondetijd ziet het daar niet naar uit, of wel?"
Opnieuw geen direct/eerlijk antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |