Met militante poogde ik eigenlijk dat meteen erbij te impliceren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat op zich is geen probleem, nee.
[..]
Dat natuurlijk wel.
Ik vind dat wel mee vallen. Wie bijvoorbeeld tegen homosexualiteit is wordt al gauw tot homofoob gebombardeerd en naar de zijlijn gemanouvreerd.quote:Lastig meten, maar over het algemeen zijn we absoluut vrijer dan ooit.
Er zijn meer zaken bespreekbaar, er zijn meer persoonlijke vrijheden in huwelijk, seksuele moraal, etc.
Er hoort dus taalpolitie te zijn ?quote:Dat is toch prima? Dat kan je namelijk perfect opvatten als bedreiging of als bedreigend.
Laat het OM dat onderzoeken en de rechter desnoods oordelen, zoals het hoort.
Iemand niet mogen bedreigen, is dat censuur?
Far-fetched .. maybe.quote:Mooie vrouw!![]()
Maar geen censuur. Ze schrijft boeken, haar boek wordt zelfs vertaald in het nederlands... Is toch geen censuur?
Ze mag vertellen en zeggen wat ze wil. Ze mag alleen geen beveiliging meenemen die (eigen) wapens dragen.
Het is wel heel far fetched om dat censuur te noemen.
Nee, dat is geen calimero-hoedje.quote:Ja-maar-hunnie-hebben-wel-een-zwaard![]()
Heeft er geen fuck mee te maken.![]()
Nee, dat zijn fatsoenlijke omgangsnormen.quote:En dat ik jou nu niet voor van alles en nog wat uitscheldt? Is dat ook zelf-censuur?
Nu word ik aan het werk gezet, dank je.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Welke politici zijn trouwens met Antifa-vlaggen en -spelden vergaderzalen binnengelopen?
antifa is eigenlijk helemaal geen organisatie maar een club losse afdelingen over talloze landen verspreid. Ik gebruikte in dit geval het woord antifa overigens meer als noemer voor een hele verzameling van links-extremistische groepen. Staan zij op de terreur-lijst ? Niet in de zin als Hamas of ETA zover ik weet hoewel er in de VS inmiddels wel stappen in die richting worden gezet. Plegen leden van antifa (de noemer) terreur ? Ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:01 schreef Bluesdude het volgende:
Antifa is geen terreurorganisatie.
En wie vroeger linksradicaal was is niet hedendaags militant te noemen.
Zover ik weet heeft Groenlinks geen militante tak die overal censuur instelt. Dat is jouw radicalistische frame
Het gaat niet zozeer om het gelijk halen maar het leek me handig als er duidelijk is wat wel of niet onder censuur wordt verstaan binnen een topic met zo'n titel.quote:wbt betreft sommige individuen is dat ook zo.
Zeg je nou dat die militanten censuur in Duitsland uitoefenen ?
Toe maar... je bent het begrip censuur heel ruim aan het invullen, om je gelijk te halen.
Maar welke militante tak van welke politieke partij is hier de schuld aan ?
ahhh je las de extreemrechtse site fenixx.org Prima toch als het nu niet meer bestaat. Dan kan jij je jezelf niet meer vergiftigen met die haatpropaganda.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:45 schreef TomLuny het volgende:
Democratieverachting: Martina Renner (Die Linke) draagt in de Bundestag het symbool van Antifa - fenixx.org
fenixx.org
Je begon met partijen de schuld te geven . Die censureren dmv van hun militante tak. beweerde jequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:45 schreef TomLuny het volgende:
Dat doet niet ter zake, welke partij dan ook die dat doet, of eraan meewerkt,
Zeg dan gewoon dat jij wel voor censuur bent en er anders tegenover staat als mij en dan kan dit gevit achterwege blijven en met een punt worden afgesloten met een we agree to disagree. Punt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:50 schreef Bluesdude het volgende:
ahhh je las de extreemrechtse site fenixx.org Prima toch als het nu niet meer bestaat. Dan kan jij je jezelf niet meer vergiftigen met die haatpropaganda.
Je hebt het over 1 Duitser die ooit iets "ergs" deed... stellingnemen tegen jouw vriendjes.
Je hebt het dus niet over Nederlanders. Of wel.... maar dat zoog je uit je grote teen.
Staat hier toch :quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je begon met partijen de schuld te geven . Die censureren dmv van hun militante tak. beweerde je
En nu ben je aan het draaien.
Uiteraard kun je geen voorbeeld geven van een militante tak van een politieke partij in Nederland.
Overdrijven, fantaseren, drogredeneren, liegen.... is jouw stijl.
Ik zeg dat je veel fantaseert tot in het leugenachtige .quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:06 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat jij wel voor censuur bent
Ik zou het liever politieke partijen in nederland noemen als nederlandse politieke partijen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:17 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zeg dat je veel fantaseert tot in het leugenachtige .
Bijv die militante takken van Nederlandse politieke partijen is zo'n leugen.
Die zijn er niet.
Er zijn wel buiten Nederland militante gewelddadige takken van extreemrechts.... jouw vriendjes dus.. En hun moordpartijen is zeker wel het soort militantie die erop gericht is bevolkingsgroepen de mond te snoeren, te verdrijven.
Wat vind je van Breivik ? Vrijheidsstrijder of is hij zo'n militante tak die je bedoelde ?
Jij doet een bewering, ik vraag om uitleg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:28 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ik zou het liever politieke partijen in nederland noemen als nederlandse politieke partijen.
maar goed,
Ja, zit er beetje doorheen, ben geen fanatieke activist, ik tik wat op een toetsenbord.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:40 schreef Bluesdude het volgende:
Jij doet een bewering, ik vraag om uitleg.
Die uitleg kun je natuurlijk nooit geven, want het is een fantasie van je dat Nederlandse politieke partijen via een militante tak actief censuur bedrijven.
wbr Breivik... als je werkelijk de man verafschuwt, dan moet je je distantieren van zijn voedingsbodem ... en die verdedig je juist
Dat is de club die je verdedigt in dti topicquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:47 schreef TomLuny het volgende:
Distantieren van voedingsbodem ... en dat is ?
Ik heb je ook geen fanatieke activist genoemd. Ik zie wel je gedrevenheid de vrijheid van haatuitingen van rigide rechtse lieden te verdedigen in oa dit topicquote:Ja, zit er beetje doorheen, ben geen fanatieke activist, ik tik wat op een toetsenbord.
laat ik eerst beginnen met het terugnemen van mijn woordgebruik, ik had beter water naar de zee dragen kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:57 schreef Bluesdude het volgende:
Dat is de club die je verdedigt in dti topic
Ik heb je ook geen fanatieke activist genoemd. Ik zie wel je gedrevenheid de vrijheid van haatuitingen van rigide rechtse lieden te verdedigen in oa dit topic
Nee hoor... die komt van extreemrechts in Nederland.. Die willen bevolkingsgroepen het recht om te leven, wonen, werken en de meningen te uiten in Nederland afpakken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:08 schreef TomLuny het volgende:
aangaat, de roep om censuur komt met name van de zogenaamd progressieve partijen.
Bron voor dat alles?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor... die komt van extreemrechts in Nederland.. Die willen bevolkingsgroepen het recht om te leven, wonen, werken en de meningen te uiten in Nederland afpakken.
Jij wil die haatuitingen voortzetten , dus die voedingsbodem voor moordenaars als Breivik handhaven en zelfs uitbreiden.
Dat noemen we moderator op FOK!.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 00:01 schreef Interloper het volgende:
Overigens is een ieder die andere mensen de mond wil snoeren een verachtelijke wappie.
Ah ja, okéquote:Op woensdag 30 oktober 2019 00:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kranten, tv, radio, 90 jaar historie van extreemrechts
Moreel gezien is dat absoluut verachtelijk. Echter, ze hebben het volste recht om hun eigen forum naar eigen inzicht te modereren, dus dáár zul je mij niet over horen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 00:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat noemen we moderator op FOK!.
Niks verachtelijks an.
??? dus moderators hier zijn wel moreel verachtelijk... of toch niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 00:10 schreef Interloper het volgende:
[..]
Moreel gezien is dat absoluut verachtelijk. Echter, ze hebben het volste recht om hun eigen forum naar eigen inzicht te modereren, dus dáár zul je mij niet over horen.
Als ze als doel hebben om mensen de mond te snoeren? Jazeker. Als ze als doel hebben om de huisregels na te leven, dan niet. Of niet per se.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 00:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
??? dus moderators hier zijn wel moreel verachtelijk... of toch niet?
Ja ook goedemorgen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:52 schreef Bluesdude het volgende:
Nee hoor... die komt van extreemrechts in Nederland.. Die willen bevolkingsgroepen het recht om te leven, wonen, werken en de meningen te uiten in Nederland afpakken.
Jij wil die haatuitingen voortzetten , dus die voedingsbodem voor moordenaars als Breivik handhaven en zelfs uitbreiden.
Laatst was er een dame in Oostenrijk die werd door een EU Hof rechter toch mooi veroordeeld. Zal kijken of ik die terug kan vinden.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 00:23 schreef Digi2 het volgende:
Censuur is mijnsinziens juist afgenomen want godslastering is niet langer strafbaar terwijl onder de noemer van godslastering de vrijheid van meningsuiting flink ingeperkt kan raken.
Het Wetboek van Strafrecht legt geen verbod meer op smadelijke godslastering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |