abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189663500
Dit is geen BNW geval, het is alleen geen censuur maar een soort SJW mentaliteit.

Zie je ook op fok.

In de lange reeks inmiddels, Turkije wat Syrië binnenviel zag je weet ik veel hoeveel turken in woord en zin juichen en allerlei dingen roepen over de koerden, over israel, over alles wat westers is, een en al haat.

Werd niets aan gemodereerd, and believe me, heel wat TR's gemacht.

Noem een keer iets in dezelfde trend over moslims/islam/turken/etc, gegarandeerd een ban.. believe me ik heb er genoeg achter de kiezen inmiddels. :')
pi_189663514
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Noem een keer iets in dezelfde trend over moslims/islam/turken/etc, gegarandeerd een ban.. believe me ik heb er genoeg achter de kiezen inmiddels. :')
En je liegt dit niet ?
pi_189663543
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En je liegt dit niet ?
Nee, ik heb er wel tien gehad ofzo alleen al afgelopen jaar.
Zowel op FP als forum.

Meestal week bans soms wat langer, soms wat korter.

Maar turken die hopen dat alle joden dood gaan en Turkije het ottamaanse rijk weer hersteld word geen strobreed in de weggelegd.. zie je het al voor je als iemand zou roepen dat het derde rijk in zijn glorie weer hersteld zou moeten worden? Yeh dacht het ook niet.
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:40:58 #54
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189663579
Wie is Jan Maat overigens? _O- :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_189663596
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Zowel op FP als forum.

Dan wordt het tijd dat je eens de hand in eigen boezem steekt, toch ?
Je schrijft superlullige teksten en je wil dat niet erkennen. Dat is je fout.
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:44:15 #56
116015 SicSicSics
pi_189663624
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zowel op FP als forum.

Meestal week bans soms wat langer, soms wat korter.

Maar turken die hopen dat alle joden dood gaan en Turkije het ottamaanse rijk weer hersteld word geen strobreed in de weggelegd.. zie je het al voor je als iemand zou roepen dat het derde rijk in zijn glorie weer hersteld zou moeten worden? Yeh dacht het ook niet.
Dus omdat jij geen maat weet te houden, omdat jij niet kunt balanceren op het randje van toegestaan en erover, is de site fout? Is het censuur?

Je zou ook kunnen denken; misschien moet ik wat aan mijn boodschap doen? ;)

Hand in eigen boezem? Stukje zelfreflectie? Vanuit die positie verder strijden tegen het grote onrecht. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_189664233
quote:
3s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:44 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus omdat jij geen maat weet te houden, omdat jij niet kunt balanceren op het randje van toegestaan en erover, is de site fout? Is het censuur?

Je zou ook kunnen denken; misschien moet ik wat aan mijn boodschap doen? ;)

Hand in eigen boezem? Stukje zelfreflectie? Vanuit die positie verder strijden tegen het grote onrecht. :D
Het is meten met twee maten waar ik over val.
Niet mijn bans zozeer, meer het feit als je dat terecht vond, dan ook het andere bannen.
pi_189664236
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dan wordt het tijd dat je eens de hand in eigen boezem steekt, toch ?
Je schrijft superlullige teksten en je wil dat niet erkennen. Dat is je fout.
Nergens ontken ik dat.
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:49:46 #59
116015 SicSicSics
pi_189664310
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is meten met twee maten waar ik over val.
Niet mijn bans zozeer, meer het feit als je dat terecht vond, dan ook het andere bannen.
Dat snap ik, maar je kunt daar op twee manieren mee omgaan;
1. Je reacties overtrekken en gillen dat ze dat alleen bij jou doen en dat de wereld oneerlijk is en iedereen een SJW'er en dat censuur welig tiert, etc.
2. Of je kunt de hoge grond zoeken, netjes blijven en aankaarten dat wat die ander zegt niet constructief is. ;)
Fine, fuck you then!
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:52:28 #60
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189664344
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:40 schreef SicSicSics het volgende:
Wie is Jan Maat overigens? _O- :D
Broertje van Ferry.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_189664583
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar je kunt daar op twee manieren mee omgaan;
1. Je reacties overtrekken en gillen dat ze dat alleen bij jou doen en dat de wereld oneerlijk is en iedereen een SJW'er en dat censuur welig tiert, etc.
2. Of je kunt de hoge grond zoeken, netjes blijven en aankaarten dat wat die ander zegt niet constructief is. ;)
Ik doe beide.
pi_189677170
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:30 schreef Bluesdude het volgende:

Wel correct de feiten weergeven.
* hij werd ontvoerd, brak zijn arm
* werd toen gemarteld, tong eruit gerukt
* andere arm werd afgehakt
* hij overleed aan bloedverlies
* toen werd hij verbrand, dus hij was al dood
[..]

Hij was onzin aan het roepen, doe jij toch ook ?
Misschien deed hij dat bewust, dan is hij een leugernaar
Misschien wilde hij graag die fantasietjes geloven. Of begreep hij de FOX-propaganda verkeerd
[..]

https://www.rtlnieuws.nl/(...)orry-tegen-nederland
Het klopt, Jan Maat werd niet levend verbrand.
Dit gebeurde er :

Aanslag op Centrumdemocraten in Kedichem op 29 maart 1986
https://nl.wikipedia.org/(...)hem_op_29_maart_1986

Dus toen Hoekstra het had over politici die in brand worden gestoken, hetgeen jij wel zo sportief citeert, dan had hij wmb gelijk.

Gisteren is trouwens op het kantoor van Vlaams Belang een aanslag geweest.
Niet om VB 1 op 1 met CD te vergelijken, maar wel om te laten zien dat er sinds die tijd niets is bereikt.
De terreur blijft gewoon doorgaan.

https://nos.nl/artikel/23(...)lang-in-brussel.html
shift-knop defekt
pi_189677203
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:15 schreef SicSicSics het volgende:
Er is heel veel censuur. Op het moment dat ik deze reactie plaats, zet ik updates en meldingen voor dit topic uit. O+

Dat is al censuur.

Fenixx algoritmisch onderdrukken is natuurlijk, in woord, censuur. Hoewel je het niet achterhoudt, je biedt het alleen anders aan. Toch een verschil. In de prakijk is het natuurlijk gewoon 'opruimen'.

Met vieze trucjes bovenaan in de lijst komen zou wel mogen? Maar daarna teruggeschopt worden niet? :D

Er zijn sowieso 1.001 oorzaken te bedenken waarom een website niet of minder bereikbaar is en de vraag 'Waar eindigt dit?' is niet te beantwoorden. :)

Zolang de censuur niet van overheidswegen komt, niet door de staat gesanctioneerd wordt met wetgeving, maak ik me nog geen zorgen. ^O^
Probleem is dat bepaalde partijen een militante tak hebben.
Dus zelfs al komt de censuur niet van staatswege dan nog kan 'het woord' niet gesproken worden.
shift-knop defekt
pi_189677219
Overheden hebben gewoon moeite met de fenomenen internet en sociale media. Het maakt het spuien van strafbare beledigingen maar ook zwaardere zaken zoals bedreigingen allemaal zo verdomd eenvoudig.

De macht is niet langer in handen van de overheid maar van een handjevol private bedrijven. En iedereen vindt dat onwenselijk. Maar hoe het dan wel moet is nog een zoektocht. En je ziet landen verschillend reageren.

Ik ga er van uit dat het evenwicht zich over 10/20 jaar wel weer heeft hersteld
zie email 27 oktober
pi_189677298
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 00:01 schreef TomLuny het volgende:
Dus toen Hoekstra het had over politici die in brand worden gestoken, hetgeen jij wel zo sportief citeert, dan had hij wmb gelijk.
Hij kon uiteindelijk erkennen dat hij uit zijn nek kletste.
Jij blijkbaar niet .
pi_189677323
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 00:21 schreef Bluesdude het volgende:

Hij kon uiteindelijk erkennen dat hij uit zijn nek kletste.
Jij blijkbaar niet .
Er was dus niks aan de hand, niks gebeurd, rotje tegen het raam gegooid en dat was het ?
Of probeer je zulke gruwelijke aanslagen door extreem-links goed te praten ? (ik hanteer nu dezelfde tactiek als jij)
shift-knop defekt
pi_189677336
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 00:07 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Dus zelfs al komt de censuur niet van staatswege dan nog kan 'het woord' niet gesproken worden.
Welke partijen hebben een militante tak ?
VVD? CDA ? SP ? 50+partij.
En wat doen die zgn 'militanten' allemaal. ?
Je blaast normale meningsuiting van mensen op tot aanvallen op meningsuitingen die jij wenselijk vind. Je zult moeten accepteren dat door jou ongewenste meningsuitingen in een democratie normaal zijn.
En idd jouw extremistische meningen krijgen veel kritiek . Heel gewenst in een democratie
pi_189677357
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 00:25 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Er was dus niks aan de hand, niks gebeurd, rotje tegen het raam gegooid en dat was het ?
Of probeer je zulke gruwelijke aanslagen door extreem-links goed te praten ? (ik hanteer nu dezelfde tactiek als jij)
Hoekstra heeft het nooit over Janmaat gehad... Die nooit in brand is gestoken.
Doe niet zo dom en gewoon erkennen dat je zit te lallen.
pi_189677414
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 00:27 schreef Bluesdude het volgende:

Welke partijen hebben een militante tak ?
VVD? CDA ? SP ? 50+partij.
En wat doen die zgn 'militanten' allemaal. ?
Je blaast normale meningsuiting van mensen op tot aanvallen op meningsuitingen die jij wenselijk vind. Je zult moeten accepteren dat ongewenste meningsuitigen in een democratie normaal zijn.
En idd jouw extremistische meningen krijgen veel kritiek . Heel gewenst in een democratie

Er zijn politici die lopen met vlaggen en spelden van de terreur-organisatie antifa de vergaderzalen binnen.
Groen Links heeft ook een lange historie van radicale elementen in de gelederen.
Moslim partijen hebben ook hun connecties waardoor het heel moeilijk, zo niet onmogelijk is om bepaalde evenementen te houden of bepaalde zaken te benoemen. Partijen trouwens die niet perse geregistreerd hoeven te staan als politieke partij maar wel als maatschappelijke, denk bijvoorbeeld aan Cair in Amerika.
AfD wordt verdacht van banden met neo-nazi groeperingen.
En ga zo maar door.

Je blaast normale meningsuiting van mensen op tot aanvallen op meningsuitingen die jij wenselijk vind. Je zult moeten accepteren dat ongewenste meningsuitingen in een democratie normaal zijn.

Als bijvoorbeeld een spreker eerst 50.000 euro moet neerleggen voor beveiliging voordat hij een toespraak kan houden op een universiteit dan noem ik dat censuur.
Dit topic gaat wmb niet uitsluitend over wat de rechter in dit land veroordeelt als overschrijding/overtreding van het gebruik van de VvMU.

Voorbeeldje van dat laatste, dit wordt momenteel onderzocht :

Het Openbaar Ministerie gaat onderzoeken of een poll op de Facebookpagina van de boerenactiegroep Farmers Defence Force (FDF) strafbaar is. In de poll stelt FDF-voorman Mark van den Oever de vraag: “Moeten we CDA-Statenleden in Brabant persoonlijk aanpakken na het verraad van 25 oktober?” Op die dag besloot de provincie, inclusief het CDA, dat een nieuwe stikstofwet niet wordt uitgesteld, ondanks felle boerenprotesten.

https://tpo.nl/2019/10/27(...)l-over-cda-politici/

Ik ken iemand die kreeg ook een persoonlijk plan van aanpak maar die voelde zich totaal niet bedreigd maar juist goed geholpen.
shift-knop defekt
pi_189677446
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 00:31 schreef Bluesdude het volgende:

Hoekstra heeft het nooit over Janmaat gehad... Die nooit in brand is gestoken.
Doe niet zo dom en gewoon erkennen dat je zit te lallen.
Dus wiki verspreidt nep berichten ?

https://nl.wikipedia.org/(...)hem_op_29_maart_1986

En ik weet niet of Hoekstra dat incident in gedachten had, hij heeft de uitweg van excuses aanbieden gekozen en ik heb het hemzelf nog niet gevraagd waar hij met die uitspraak op doelde.
Ik weet nog wel dat ik destijds zelf bij de aanslag op Janmaat terechtkwam toen ik Hoekstra's uitspraak op nep ging checken.

------

(David Berger)
Na de gruweldaad van gisteren door Limburg was de verontwaardiging begrijpelijkerwijs groot.
Maar het werd snel vervangen door de verontwaardiging dat ooggetuigenvideo's circuleerden over de vreselijke daad op het net. Bedreigingen van politie West-Hessen tegen de distributeurs van de video volgden.

De dienst werd aangevuld door het Twitter-kantoor van de Westhessen-politie, die mensen drie uur na de aankondiging van het incident liet weten: "We weten dat video's van de uitvoering van het misdrijf op het net circuleren.
Stop de heruitzending - we zullen consequent een strafprocedure starten tegen iedereen die / een video plaatst / deelt / publiceert vanwege geweld (§ 131 StGB)! "

>
https://philosophia-peren(...)-mit-strafverfahren/
via
https://ejbron.wordpress.(...)-van-limburg-update/

-------------

nog zoiets, Zelf-censuur

Mon Oct 21, 2019 Robert Spencer

New Zealand: Crusaders Rugby Team Drops Sword from Logo Because of Christchurch Mosque Massacres

You will be relieved to know that the New Zealand rugby team known as the Crusaders have changed their logo, removing the sword-brandishing Crusader who up to now lurked by the C in the team's name. According to the New Zealand Herald, the change is because of the shootings in mosques in Christchurch: "The Crusaders announced earlier this year that they would be considering a change to their name and branding following the attacks that killed 50 people and left dozens injured, insisting the status quo is 'no longer tenable.'"

Oh, was it Crusaders who attacked the Christchurch mosques? I hadn't realized. I guess I'm just not woke enough.
The Herald explains that "the name was seen as insensitive by many, given its links to the military campaigns launched by Christians against Muslims during the medieval period." And while the sword-bearing Crusader has been jihaded, "it is still unknown whether the franchise will go as far as changing its name, with opinion heavily divided among fans." In reality, of course, it is about as likely that the Crusaders will keep their name as it is that Tulsi Gabbard will be Hillary Clinton's running mate on the 2020 Democratic Party ticket.

>
https://www.frontpagemag.(...)logo-robert-spencer/

nieuw logo hier te zien, bovenaan in het midden

https://crusaders.co.nz/

-------------

As the officers said they would, they smashed the lock on my front door
causing approximately £100 worth of damage.

At least three officers, one of whom was PC Choudhury, rushed into the house and into the kitchen at the back of the house. PC Choudhury then cautioned me, arrested me for 'Malicious communication and racial and religious hatred' and put me in handcuffs. They guided me out into the front garden where they searched me and then put me in the back of a police van and took me to the local police station. Whilst I was being searched in the front garden my son escaped from his Mum and ran downstairs to the front door and saw his daddy being searched and taken away by police. If I recall correctly I turned to my son and said to him 'don't worry, it will be all right, daddy loves you'. He's been asking me 'are the policemen going to come back again?' I will never forgive or forget the trauma that these officers put my child through.

This incident will not discourage me from standing up not just for the idea of freedom of speech, which includes freedom of speech for those with whom I vehemently disagree. I am also not discouraged in my view that 'hate speech' legislation has no place in a society that considers itself to be free as not only do 'hate speech' laws have a chilling effect on a citizen or subject's speech, but also because they create a two tier system where one group is given virtually carte blanche to say what they want but others do not have this right. If I'm not fighting here, I will be fighting this fight elsewhere and I would encourage others to peacefully and politely protest against both the removal of free speech rights for Britons, but also the damaging and all too easily abused categories of 'hate speech' and 'hate crime' legislation. In these matters we should be treated as equals no matter what our skin colour or belief system, something that the plethora of 'hate crime' legislation does not do. I'm going to fight this case as hard as I possibly can as it's not just my fight but the same fight as everyone who wants freedom of speech and the repeal of the increasingly hated 'hate speech' and 'hate crime' laws.

>
https://www.fahrenheit211(...)-got-a-tale-to-tell/

[ Bericht 4% gewijzigd door TomLuny op 29-10-2019 06:17:06 ]
shift-knop defekt
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 07:41:54 #71
116015 SicSicSics
pi_189678057
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 00:07 schreef TomLuny het volgende:
Dat is op zichzelf geen probleem. :)
En we kunnen vrijer spreken dan ooit! ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 00:51 schreef TomLuny het volgende:
nog zoiets, Zelf-censuur
Nee... een mooi gebaar in tijden waarin het belangrijk is om dichter bij elkaar te komen! O+
Fine, fuck you then!
pi_189682577
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 07:41 schreef SicSicSics het volgende:

Dat is op zichzelf geen probleem. :)
En we kunnen vrijer spreken dan ooit! ^O^
Het is geen probleem dat partijen hun militante tak hebben die onderdrukking op de straten uitvoeren ? Of is het geen probleem omdat niet zozeer van Staatwege de censuur komt ?
En dat laatste valt nog te bezien, ik had net een voorbeeld gegeven waar het schrijven van de woorden 'persoonlijk aanpakken' leidt tot een onderzoek door het OM.

Het kan zijn dat jij het geen probleem vindt, dat mag je helemaal zelf weten natuurlijk.
Maar verplaats je eens in een situatie dat jij graag zou willen horen wat iemand te vertellen heeft maar dat het niet door kan gaan vanwege censuur.

Bijvoorbeeld met deze spreker :

maart 2018

Nederlandse veiligheidsdiensten weigeren de best beveiligde vrouw van Frankrijk, Arabiste Zineb El Rhazoui, die donderdagavond in Amsterdam spreekt, te beveiligen. De Balie-directeur Youri Albrecht spreekt van een ’laakbare zorgeloosheid’ van de Nederlandse veiligheidsdiensten en regering.

>
https://www.telegraaf.nl/(...)iliging-in-nederland

In oktober 2016 verscheen haar boek Détruire le fascisme islamique. In maart 2018 volgde de Nederlandse vertaling van dat boek onder de titel Vernietig het islamitisch fascisme.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Zineb_El_Rhazoui

augustus 2019

Voormalig Charlie Hebdo-journalist Zineb El Rhazoui (37) komt vrijdagavond niet spreken op Celebrating Dissident, een festival in De Balie. Haar Franse beveiliging kreeg geen vergunning voor het dragen van een vuurwapen in Nederland.

>
https://www.parool.nl/ams(...)sproblemen~b952e037/

quote:
Nee... een mooi gebaar in tijden waarin het belangrijk is om dichter bij elkaar te komen! O+
Nou ok, ik kan me voorstellen dat jij en anderen dat blijkbaar zo zien en dit was een voorbeeld waar een particuliere organisatie zn eigen zelf-censuur keuze maakt (ik las namelijk niets over bedreigingen) dus daar valt verder weinig aan te doen behalve fan te worden van een andere rugby club want ik vermoed dat men niet tegelijkertijd aan Saudi Arabië heeft gevraagd om het zwaard uit hun landsvlag te schrappen.
shift-knop defekt
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:26:18 #73
116015 SicSicSics
pi_189683017
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:57 schreef TomLuny het volgende:
Het is geen probleem dat partijen hun militante tak hebben ...
Dat op zich is geen probleem, nee.

quote:
... die onderdrukking op de straten uitvoeren ?
Dat natuurlijk wel. ^O^

quote:
En dat laatste valt nog te bezien ...
Lastig meten, maar over het algemeen zijn we absoluut vrijer dan ooit.
Er zijn meer zaken bespreekbaar, er zijn meer persoonlijke vrijheden in huwelijk, seksuele moraal, etc.
quote:
ik had net een voorbeeld gegeven waar het schrijven van de woorden 'persoonlijk aanpakken' leidt tot een onderzoek door het OM.
Dat is toch prima? Dat kan je namelijk perfect opvatten als bedreiging of als bedreigend. Laat het OM dat onderzoeken en de rechter desnoods oordelen, zoals het hoort. ^O^

Iemand niet mogen bedreigen, is dat censuur?
quote:
Bijvoorbeeld met deze spreker :

maart 2018

Nederlandse veiligheidsdiensten weigeren de best beveiligde vrouw van Frankrijk, Arabiste Zineb El Rhazoui, die donderdagavond in Amsterdam spreekt, te beveiligen. De Balie-directeur Youri Albrecht spreekt van een ’laakbare zorgeloosheid’ van de Nederlandse veiligheidsdiensten en regering.

>
https://www.telegraaf.nl/(...)iliging-in-nederland

In oktober 2016 verscheen haar boek Détruire le fascisme islamique. In maart 2018 volgde de Nederlandse vertaling van dat boek onder de titel Vernietig het islamitisch fascisme.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Zineb_El_Rhazoui

augustus 2019

Voormalig Charlie Hebdo-journalist Zineb El Rhazoui (37) komt vrijdagavond niet spreken op Celebrating Dissident, een festival in De Balie. Haar Franse beveiliging kreeg geen vergunning voor het dragen van een vuurwapen in Nederland.
>
https://www.parool.nl/ams(...)sproblemen~b952e037/
Mooie vrouw! :o
Maar geen censuur. Ze schrijft boeken, haar boek wordt zelfs vertaald in het nederlands... Is toch geen censuur?
Ze mag vertellen en zeggen wat ze wil. Ze mag alleen geen beveiliging meenemen die (eigen) wapens dragen.

Het is wel heel far fetched om dat censuur te noemen.
quote:
Nou ok, ik kan me voorstellen dat jij en anderen dat blijkbaar zo zien en dit was een voorbeeld waar een particuliere organisatie zn eigen zelf-censuur keuze maakt (ik las namelijk niets over bedreigingen) dus daar valt verder weinig aan te doen behalve fan te worden van een andere rugby club want ik vermoed dat men niet tegelijkertijd aan Saudi Arabië heeft gevraagd om het zwaard uit hun landsvlag te schrappen.
Ja-maar-hunnie-hebben-wel-een-zwaard ;(
Heeft er geen fuck mee te maken. :D :*

En dat ik jou nu niet voor vanalles en nogwat uitscheldt? Is dat ook zelf-censuur? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door SicSicSics op 29-10-2019 13:36:38 ]
Fine, fuck you then!
pi_189683539
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 00:42 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Er zijn politici die lopen met vlaggen en spelden van de terreur-organisatie antifa de vergaderzalen binnen.
Groen Links heeft ook een lange historie van radicale elementen in de gelederen.
Antifa is geen terreurorganisatie.
En wie vroeger linksradicaal was is niet hedendaags militant te noemen.
Zover ik weet heeft Groenlinks geen militante tak die overal censuur instelt. Dat is jouw radicalistische frame

quote:
AfD wordt verdacht van banden met neo-nazi groeperingen.
En ga zo maar door.
wbt betreft sommige individuen is dat ook zo.
Zeg je nou dat die militanten censuur in Duitsland uitoefenen ?

quote:
Als bijvoorbeeld een spreker eerst 50.000 euro moet neerleggen voor beveiliging voordat hij een toespraak kan houden op een universiteit dan noem ik dat censuur.
Toe maar... je bent het begrip censuur heel ruim aan het invullen, om je gelijk te halen.
Maar welke militante tak van welke politieke partij is hier de schuld aan ?
pi_189683678
:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')