En je liegt dit niet ?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Noem een keer iets in dezelfde trend over moslims/islam/turken/etc, gegarandeerd een ban.. believe me ik heb er genoeg achter de kiezen inmiddels.
Nee, ik heb er wel tien gehad ofzo alleen al afgelopen jaar.quote:
Dan wordt het tijd dat je eens de hand in eigen boezem steekt, toch ?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee, ik heb er wel tien gehad ofzo alleen al afgelopen jaar.
Zowel op FP als forum.
Dus omdat jij geen maat weet te houden, omdat jij niet kunt balanceren op het randje van toegestaan en erover, is de site fout? Is het censuur?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nee, ik heb er wel tien gehad ofzo alleen al afgelopen jaar.
Zowel op FP als forum.
Meestal week bans soms wat langer, soms wat korter.
Maar turken die hopen dat alle joden dood gaan en Turkije het ottamaanse rijk weer hersteld word geen strobreed in de weggelegd.. zie je het al voor je als iemand zou roepen dat het derde rijk in zijn glorie weer hersteld zou moeten worden? Yeh dacht het ook niet.
Het is meten met twee maten waar ik over val.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus omdat jij geen maat weet te houden, omdat jij niet kunt balanceren op het randje van toegestaan en erover, is de site fout? Is het censuur?
Je zou ook kunnen denken; misschien moet ik wat aan mijn boodschap doen?![]()
Hand in eigen boezem? Stukje zelfreflectie? Vanuit die positie verder strijden tegen het grote onrecht.
Nergens ontken ik dat.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je eens de hand in eigen boezem steekt, toch ?
Je schrijft superlullige teksten en je wil dat niet erkennen. Dat is je fout.
Dat snap ik, maar je kunt daar op twee manieren mee omgaan;quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is meten met twee maten waar ik over val.
Niet mijn bans zozeer, meer het feit als je dat terecht vond, dan ook het andere bannen.
Broertje van Ferry.quote:
Ik doe beide.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je kunt daar op twee manieren mee omgaan;
1. Je reacties overtrekken en gillen dat ze dat alleen bij jou doen en dat de wereld oneerlijk is en iedereen een SJW'er en dat censuur welig tiert, etc.
2. Of je kunt de hoge grond zoeken, netjes blijven en aankaarten dat wat die ander zegt niet constructief is.
Het klopt, Jan Maat werd niet levend verbrand.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:30 schreef Bluesdude het volgende:
Wel correct de feiten weergeven.
* hij werd ontvoerd, brak zijn arm
* werd toen gemarteld, tong eruit gerukt
* andere arm werd afgehakt
* hij overleed aan bloedverlies
* toen werd hij verbrand, dus hij was al dood
[..]
Hij was onzin aan het roepen, doe jij toch ook ?
Misschien deed hij dat bewust, dan is hij een leugernaar
Misschien wilde hij graag die fantasietjes geloven. Of begreep hij de FOX-propaganda verkeerd
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)orry-tegen-nederland
Probleem is dat bepaalde partijen een militante tak hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:15 schreef SicSicSics het volgende:
Er is heel veel censuur. Op het moment dat ik deze reactie plaats, zet ik updates en meldingen voor dit topic uit.
Dat is al censuur.
Fenixx algoritmisch onderdrukken is natuurlijk, in woord, censuur. Hoewel je het niet achterhoudt, je biedt het alleen anders aan. Toch een verschil. In de prakijk is het natuurlijk gewoon 'opruimen'.
Met vieze trucjes bovenaan in de lijst komen zou wel mogen? Maar daarna teruggeschopt worden niet?![]()
Er zijn sowieso 1.001 oorzaken te bedenken waarom een website niet of minder bereikbaar is en de vraag 'Waar eindigt dit?' is niet te beantwoorden.![]()
Zolang de censuur niet van overheidswegen komt, niet door de staat gesanctioneerd wordt met wetgeving, maak ik me nog geen zorgen.
Hij kon uiteindelijk erkennen dat hij uit zijn nek kletste.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:01 schreef TomLuny het volgende:
Dus toen Hoekstra het had over politici die in brand worden gestoken, hetgeen jij wel zo sportief citeert, dan had hij wmb gelijk.
Er was dus niks aan de hand, niks gebeurd, rotje tegen het raam gegooid en dat was het ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:21 schreef Bluesdude het volgende:
Hij kon uiteindelijk erkennen dat hij uit zijn nek kletste.
Jij blijkbaar niet .
Welke partijen hebben een militante tak ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:07 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Probleem is dat bepaalde partijen een militante tak hebben.
Dus zelfs al komt de censuur niet van staatswege dan nog kan 'het woord' niet gesproken worden.
Hoekstra heeft het nooit over Janmaat gehad... Die nooit in brand is gestoken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:25 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Er was dus niks aan de hand, niks gebeurd, rotje tegen het raam gegooid en dat was het ?
Of probeer je zulke gruwelijke aanslagen door extreem-links goed te praten ? (ik hanteer nu dezelfde tactiek als jij)
Er zijn politici die lopen met vlaggen en spelden van de terreur-organisatie antifa de vergaderzalen binnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:27 schreef Bluesdude het volgende:
Welke partijen hebben een militante tak ?
VVD? CDA ? SP ? 50+partij.
En wat doen die zgn 'militanten' allemaal. ?
Je blaast normale meningsuiting van mensen op tot aanvallen op meningsuitingen die jij wenselijk vind. Je zult moeten accepteren dat ongewenste meningsuitigen in een democratie normaal zijn.
En idd jouw extremistische meningen krijgen veel kritiek . Heel gewenst in een democratie
Dus wiki verspreidt nep berichten ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:31 schreef Bluesdude het volgende:
Hoekstra heeft het nooit over Janmaat gehad... Die nooit in brand is gestoken.
Doe niet zo dom en gewoon erkennen dat je zit te lallen.
Dat is op zichzelf geen probleem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:07 schreef TomLuny het volgende:
Probleem is dat bepaalde partijen een militante tak hebben.
Dus zelfs al komt de censuur niet van staatswege dan nog kan 'het woord' niet gesproken worden.
Nee... een mooi gebaar in tijden waarin het belangrijk is om dichter bij elkaar te komen!quote:
Het is geen probleem dat partijen hun militante tak hebben die onderdrukking op de straten uitvoeren ? Of is het geen probleem omdat niet zozeer van Staatwege de censuur komt ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:41 schreef SicSicSics het volgende:
Dat is op zichzelf geen probleem.![]()
En we kunnen vrijer spreken dan ooit!
Nou ok, ik kan me voorstellen dat jij en anderen dat blijkbaar zo zien en dit was een voorbeeld waar een particuliere organisatie zn eigen zelf-censuur keuze maakt (ik las namelijk niets over bedreigingen) dus daar valt verder weinig aan te doen behalve fan te worden van een andere rugby club want ik vermoed dat men niet tegelijkertijd aan Saudi Arabië heeft gevraagd om het zwaard uit hun landsvlag te schrappen.quote:Nee... een mooi gebaar in tijden waarin het belangrijk is om dichter bij elkaar te komen!
Dat op zich is geen probleem, nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:57 schreef TomLuny het volgende:
Het is geen probleem dat partijen hun militante tak hebben ...
Dat natuurlijk wel.quote:... die onderdrukking op de straten uitvoeren ?
Lastig meten, maar over het algemeen zijn we absoluut vrijer dan ooit.quote:En dat laatste valt nog te bezien ...
Dat is toch prima? Dat kan je namelijk perfect opvatten als bedreiging of als bedreigend. Laat het OM dat onderzoeken en de rechter desnoods oordelen, zoals het hoort.quote:ik had net een voorbeeld gegeven waar het schrijven van de woorden 'persoonlijk aanpakken' leidt tot een onderzoek door het OM.
Mooie vrouw!quote:Bijvoorbeeld met deze spreker :
maart 2018
Nederlandse veiligheidsdiensten weigeren de best beveiligde vrouw van Frankrijk, Arabiste Zineb El Rhazoui, die donderdagavond in Amsterdam spreekt, te beveiligen. De Balie-directeur Youri Albrecht spreekt van een ’laakbare zorgeloosheid’ van de Nederlandse veiligheidsdiensten en regering.
>
https://www.telegraaf.nl/(...)iliging-in-nederland
In oktober 2016 verscheen haar boek Détruire le fascisme islamique. In maart 2018 volgde de Nederlandse vertaling van dat boek onder de titel Vernietig het islamitisch fascisme.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zineb_El_Rhazoui
augustus 2019
Voormalig Charlie Hebdo-journalist Zineb El Rhazoui (37) komt vrijdagavond niet spreken op Celebrating Dissident, een festival in De Balie. Haar Franse beveiliging kreeg geen vergunning voor het dragen van een vuurwapen in Nederland.
>
https://www.parool.nl/ams(...)sproblemen~b952e037/
Ja-maar-hunnie-hebben-wel-een-zwaardquote:Nou ok, ik kan me voorstellen dat jij en anderen dat blijkbaar zo zien en dit was een voorbeeld waar een particuliere organisatie zn eigen zelf-censuur keuze maakt (ik las namelijk niets over bedreigingen) dus daar valt verder weinig aan te doen behalve fan te worden van een andere rugby club want ik vermoed dat men niet tegelijkertijd aan Saudi Arabië heeft gevraagd om het zwaard uit hun landsvlag te schrappen.
Antifa is geen terreurorganisatie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:42 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Er zijn politici die lopen met vlaggen en spelden van de terreur-organisatie antifa de vergaderzalen binnen.
Groen Links heeft ook een lange historie van radicale elementen in de gelederen.
wbt betreft sommige individuen is dat ook zo.quote:AfD wordt verdacht van banden met neo-nazi groeperingen.
En ga zo maar door.
Toe maar... je bent het begrip censuur heel ruim aan het invullen, om je gelijk te halen.quote:Als bijvoorbeeld een spreker eerst 50.000 euro moet neerleggen voor beveiliging voordat hij een toespraak kan houden op een universiteit dan noem ik dat censuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |