Dit is onzin op de door mexicano benoemde Japanner naquote:Op maandag 21 september 2020 19:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, is ook verwarrend. Gelukkig was ik er al achter gekomen dat dit nu het geval is maar dat geldt niet voor alle andere spelers van "jong" AZ.
Jorrit , Dani en Noa als neefjesquote:Op maandag 21 september 2020 19:32 schreef Zipportal het volgende:
Seuntjens is de puurste vorm van inteelt. @:PowerLoungen
Het valt gewoon niet uit te leggen.quote:Op maandag 21 september 2020 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jorrit , Dani en Noa als neefjes
Dit is niet het VBL SC topic.quote:Op maandag 21 september 2020 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Fascinerend dat "Jodenhoer" als grappig wordt ervaren.
Ik ben tegen humor
Evjen speelt ook wel eens en Reijnders viel dus laatst in, maar dat is het wel.quote:Op maandag 21 september 2020 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is onzin op de door mexicano benoemde Japanner na
Afgelopen zaterdag idd. Maar moet er niet 48 uur na aanvang van de volgende dag tussen zitten of geldt dat enkel als club?quote:Op maandag 21 september 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evjen speelt ook wel eens en Reijnders viel dus laatst in, maar dat is het wel.
3 en 4 wedstrijden (waarschijnlijk korte invalbeurten). Die belofte elftallen zijn natuurlijk helemaal klote maar dit elftal/ eerste elftal ervaring mag voor een De Graafschap geen excuus zijn.quote:Op maandag 21 september 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evjen speelt ook wel eens en Reijnders viel dus laatst in, maar dat is het wel.
Ik zag gisteren Rondo, toen viel zei Ruud dat hij vanwege zijn zoon niet over AZ wilde praten of zoiets. Het was trouwens echt een ongelofelijke kutuitzending.quote:Op maandag 21 september 2020 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ruud Gullit zijn zoon speelt daarentegen wel mee. Dat wist ik niet.
Dit wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 21 september 2020 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel Cruijff bloed door de aderen.
Oké Mark Rutte.quote:Op maandag 21 september 2020 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat scheelt ons je willekeurige en alles behalve ontopic onzin hier
Neuh, jAZ hoeft niet meer, Graafschap wel maar wat jAZ er wel in prikt, doet Graafschap niet, heb al 3 volle kansen zien gaan. Graafschap scoort er nog max 2.quote:
6-2 :’)quote:Op maandag 21 september 2020 20:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Neuh, jAZ hoeft niet meer, Graafschap wel maar wat jAZ er wel in prikt, doet Graafschap niet, heb al 3 volle kansen zien gaan. Graafschap scoort er nog max 2.
En op zich ook wel een mooi schot. Wegdraaiend buiten bereik van de keeper. Speldenprikjes gaan er bij De Graafschap niet in, dan was het nu 6-6 geweest.quote:
Dankzij Jack van Gelder.quote:Op maandag 21 september 2020 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was trouwens echt een ongelofelijke kutuitzending.
Ik dacht dat de knvb had gezegd dat wedstrijden hoe dan ook doorgingen?quote:Op donderdag 24 september 2020 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
Blijkbaar Muhren en Schouten, de wedstrijd staat ook op de tocht. Hebben nog maar 15 spelers en kunnen ook niet 'lenen' uit u21. (ook coronageval)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |