Omdat Cambuur één keer thuis verliest, haken ze af?quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:35 schreef _UserName_ het volgende:
Roda is toch wel de verrassing de start dit seizoen. Cambuur en Volendam haken direct al af en zal NAC bovenin blijven? Vorig jaar lukte dat ze niet. Graafschap inmiddels op een aantal ploegen al 2 wedstrijden minder, kan nog een mooie inhaalslag worden.
Cambuur begon vorig jaar ook met twee nederlagen, tegen De Graafschap en NAC, en vervolgens ging het na de winterstop ook een paar keer weer mis.quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:35 schreef _UserName_ het volgende:
Roda is toch wel de verrassing de start dit seizoen. Cambuur en Volendam haken direct al af en zal NAC bovenin blijven? Vorig jaar lukte dat ze niet. Graafschap inmiddels op een aantal ploegen al 2 wedstrijden minder, kan nog een mooie inhaalslag worden.
Toegegeven, het kan nog alle kanten op natuurlijk. Ik zit nog te veel met vorig seizoen in mijn hoofd, waar Cambuur en De Graafschap in gevecht waren. Roda heeft goed ingekocht inderdaad. Ben benieuwd waar zij zullen eindigen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 09:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Cambuur één keer thuis verliest, haken ze af?
Roda JC heeft vooral verrassend veel goede spelers voor KKD-Niveau: Marzo, Absalem, Vossebelt, Croux, Alberg, Falkenburg, Serrarens..
Dat is zo, vorig seizoen waren het de nieuwkomers die vrij direct de top 3 vormden. Cambuur schoof later bij, toen NAC wegzakte.quote:Op zaterdag 19 september 2020 10:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Cambuur begon vorig jaar ook met twee nederlagen, tegen De Graafschap en NAC, en vervolgens ging het na de winterstop ook een paar keer weer mis.
Zou leuk zijn als Roda een beetje meekomt en nacompetitie haalt. Ik heb toch wel een zwak voor clubs in de KKD die ook Eredivisie hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik heb in jaren niet zo genoten van Roda. Toegegeven: we hebben gewonnen van op dit moment de nummers 18, 19 en 20. Maar wel heel overtuigend en ruim. Het blijft dus afwachten, maar de ploeg is heel gretig en straalt plezier uit. Ik kan nu al niet wachten op de volgende wedstrijd. Nacompetitie moeten we kunnen halen en wie weet..!
Dus je hebt een zwak voor 14 vd 17 clubs in de kkdquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Roda een beetje meekomt en nacompetitie haalt. Ik heb toch wel een zwak voor clubs in de KKD die ook Eredivisie hebben gespeeld.
Nee, dat ook weer niet. NAC, NEC, VOL, CAM, EXC, GAE en RJC dan houdt het wel op. Zijn gewoon leuke potjes om te zien als zij tegen elkaar spelen en ook geen schande als je daar van zou verliezen. Hoop vanavond in ieder geval een revanche te zien op vorig jaar, waar de enige verliespartij van het seizoen was vorig jaar, bij Jong AZquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:37 schreef SOG het volgende:
[..]
Dus je hebt een zwak voor 14 vd 17 clubs in de kkd
Half AZ1 staat in de basis. Koopmeinders stond zaterdag nog in de basis van AZ 1. Reijnders viel in en staat ook in de basis. Geloof ook nog 3-4 spelers van het eerste op de bank. Maar bij een Europese wedstrijd wel zeuren om rust. Sowieso zijn beloftenteams competitievervalsing.quote:Op maandag 21 september 2020 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is er met de Graafschap aan de hand? Na 30 minuten 3-0 achter.
Sugawara speelt ook gewoon geregeld basis bij AZ.quote:Op maandag 21 september 2020 19:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Half AZ1 staat in de basis. Koopmeinders stond zaterdag nog in de basis van AZ 1. Reijnders viel in en staat ook in de basis. Geloof ook nog 3-4 spelers van het eerste op de bank. Maar bij een Europese wedstrijd wel zeuren om rust. Sowieso zijn beloftenteams competitievervalsing.
Er schijnen mensen te zijn die een achternaam delen, familie en zo. Ook ik vind het een verwarrend geheel.quote:Op maandag 21 september 2020 19:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Half AZ1 staat in de basis. Koopmeinders stond zaterdag nog in de basis van AZ 1. Reijnders viel in en staat ook in de basis. Geloof ook nog 3-4 spelers van het eerste op de bank. Maar bij een Europese wedstrijd wel zeuren om rust. Sowieso zijn beloftenteams competitievervalsing.
Dit is zijn broertje hé.quote:Op maandag 21 september 2020 19:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maxim ja, kan er niet heel veel van.quote:Op maandag 21 september 2020 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ruud Gullit zijn zoon speelt daarentegen wel mee. Dat wist ik niet.
Klopt, is ook verwarrend. Gelukkig was ik er al achter gekomen dat dit nu het geval is maar dat geldt niet voor alle andere spelers van "jong" AZ.quote:Op maandag 21 september 2020 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die een achternaam delen, familie en zo. Ook ik vind het een verwarrend geheel.
Wel Cruijff / Gullit bloed door de aderen. Dit wordt een wereldspeler.quote:Op maandag 21 september 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maxim ja, kan er niet heel veel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |