Wat een geweldig leuk merk. Ik word erg hebberig van die sitequote:Op maandag 5 juli 2021 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ging even een kringloopwinkel binnen en liep naar buiten met 2 boekensteunen en 2 jurkjes van King Louie. Dit is er eentje https://www.asadventure.c(...)alon-4162C90042.html en de ander is hetzelfde model maar dan in een ander stofje
Nice! Mooie plant ook!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:12 schreef margaretha_01 het volgende:
Hele gave lamp cafca! Wij hebben voor onze woning tweedehands een mid century lamp gevonden! Ik houd van zulke oude lampen! Art Deco is dan zelfs nog ouder!
Dit is trouwens de stoel die ik twee weken geleden opgehaald heb:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:42 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ] https://i.imgur.com/xaxafui.jpg
Een gloednieuwe foute bank gevonden bij Canilos in Gulpen. Tom is er dolgelukkig mee
Oh die hadden mijn honden ook wel erg leuk gevonden denk ik, nice!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:42 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ] https://i.imgur.com/xaxafui.jpg
Een gloednieuwe foute bank gevonden bij Canilos in Gulpen. Tom is er dolgelukkig mee
Deze was ook nieuw. Een dierenwinkel had een massa nieuwe manden, banken en slaapzakken voor honden en katten gedoneerdquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Leuk![]()
Voor mijn hond een tijdje geleden een groot ligkussen gekocht voor ¤3,95. Was gewoon nog nieuw.
Ja, mijn oma en opa hadden vroeger de serie.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:40 schreef cafca het volgende:
Die piggelmee bij de eskimo's ben ik toevallig van de week ook tegengekomen, op de boekenmarkt!
Dat is de Van Nelle serie, toch?
Wij hadden vroeger die ene, daarom viel het me op. Ik had geen idee dat er een serie van wasquote:Op donderdag 2 september 2021 09:28 schreef coinchantal het volgende:
[..]
Ja, mijn oma en opa hadden vroeger de serie.
Witte kasten zijn niet zo mijn ding, maar deze is wel mooi! Vooral die lijst bovenop en die bovenste ruitjesquote:Op donderdag 2 september 2021 20:40 schreef Poppejans het volgende:
Deze werd laatst de mijne voor 95 euro (Foto nog van uit de kringloop)
Zooo verliefd op
[ link | afbeelding ]
upload online free
Die bovenkant past goed bij jouw lamp.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Witte kasten zijn niet zo mijn ding, maar deze is wel mooi! Vooral die lijst bovenop en die bovenste ruitjes
Erg mooie aankoopquote:Op donderdag 2 september 2021 20:40 schreef Poppejans het volgende:
Zooo verliefd op
[ link | afbeelding ]
upload online free
Een boekenkast met boeken!quote:Op zondag 5 september 2021 15:19 schreef margaretha_01 het volgende:
De boekenkast is er!!!![]()
[ afbeelding ]
Op de bovenste plank heb ik een West Germany vaas en een backgammon spel uit Damascus neergelegd die nu ook eindelijk beter tot hun recht komen! Die zijn ook beide vintage en van marktplaats!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je! En jaaaa, ik houd van boeken in de woonkamer! Het maakt het een stuk gezellig er!quote:Op zondag 5 september 2021 15:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Een boekenkast met boeken!
Staat mooi zo!
quote:Op zondag 5 september 2021 18:22 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Dank je! En jaaaa, ik houd van boeken in de woonkamer! Het maakt het een stuk gezellig er!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.check![]()
Wat een geweldige kast dit. Zou mijn boekenkasten eruit gooien als ik zoiets vond.quote:Op zondag 5 september 2021 15:19 schreef margaretha_01 het volgende:
De boekenkast is er!!!![]()
[ afbeelding ]
Op de bovenste plank heb ik een West Germany vaas en een backgammon spel uit Damascus neergelegd die nu ook eindelijk beter tot hun recht komen! Die zijn ook beide vintage en van marktplaats!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op donderdag 2 september 2021 20:40 schreef Poppejans het volgende:
Zooo verliefd op
[ link | afbeelding ]
upload online free
quote:Op zondag 5 september 2021 18:45 schreef cafca het volgende:
[..]Aaah zo’n kast die de hele wand in beslag neemt is nog mooier! Zelf hebben we eigenlijk niet genoeg boeken om zo’n wand te vullen. Ik probeer ook meer en meer digitaal te lezen. Maar dit zijn mijn favoriete boeken die hier staan! :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.check...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
quote:Op zondag 5 september 2021 18:45 schreef cafca het volgende:
[..]Zoiets had ik ook in mijn vroegere huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.checkDaar zaten allemaal DVD Boxen in, had een vermogen
gekostverkocht op MP voor een habbekrats, best wel zonde, maar jah.. die mensen waren er blij
in dus ...George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
Waarom durf je dat niet te zeggen?quote:Op zondag 5 september 2021 20:32 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar we hebben dus gister ook nog een vintage tafel op marktplaats gevonden voor bij de bank. Vrijdag halen we die een uurtje rijden bij ons vandaan op. We hebben dan na een jaar hier gewoond te hebben eindelijk een mooie zithoek!
Waarschijnlijk is het omdat de donkere dagen gauw weer voor de deur staan en we weer meer tijd binnen gaan doorbrengen dat ik me de laatste tijd zo veel met ons interieur bezig houd!
Omdat het zoveel lijkt wat we de afgelopen tijd aanschaffen! 8Dquote:
Nou dat is toch jouw zaak?quote:Op zondag 5 september 2021 21:05 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Omdat het zoveel lijkt wat we de afgelopen tijd aanschaffen! 8D
Nah is toch leuk!quote:Op zondag 5 september 2021 21:29 schreef Seven. het volgende:
Geen kringloop, wel marktplaats:
[ afbeelding ]
Vorige week opgehaald want past mooi bij deze (3 jaar geleden gekocht bij Niemansland in Groningen):
[ afbeelding ]
Waaauw, wat een prachtige lampen!!!quote:Op zondag 5 september 2021 21:29 schreef Seven. het volgende:
Geen kringloop, wel marktplaats:
[ afbeelding ]
Vorige week opgehaald want past mooi bij deze (3 jaar geleden gekocht bij Niemansland in Groningen):
[ afbeelding ]
Jouw orbi heeft er ook geen zin meer in zie ikquote:
Hij is weer aan het opknappen, maar de bruine randen blijven, helaas...quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw orbi heeft er ook geen zin meer in zie ikDie van mij zat onder de trips dus die is in krap drie weken tijd van stralend en prachtig naar een stompje gegaan.
We halen op zondag dit kleed van marktplaats op:quote:Op maandag 27 september 2021 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben benieuwd naar je tapijt, wij hebben er nog 1 (van de 3) van mijn schoonmoeder, in het nieuwe huis gaan we ‘m weer neerleggen. Een van de andere hebben we voor een spotprijs verkocht en de derde is zelfs naar de kringloop gegaan, we hadden destijds geen tijd om rustig een koper af te wachten, het huis moest opgeleverd worden.
[ link | afbeelding ]
We hadden ‘m hier eerst onder de eettafel liggen, maar dat werkte niet met onze stoelen, ik kon ze niet schuiven. Nu staat hij al een paar jaar opgerold naast de kast.
Mooi!quote:Op donderdag 30 september 2021 20:11 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
We halen op zondag dit kleed van marktplaats op:
[ afbeelding ]
Je had inderdaad flink wat geld voor zo'n kleed kunnen vragen, zelfs tweedehands worden ze nog voor honderden/duizenden euro's aangeboden!
Ja, ik ben hier ook wel echt blij mee!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje, jij vindt mooie Art-Deco dingen zeg![]()
Nou, jij vindt ook altijd best veel!quote:Het is vandaag Nationale Kringloopdag, dus we gingen vanmiddag op pad. Ik vond weer een kookboek van Jamie Oliver, 3 jurkjes, een paar suede enkellaarsjes, wat nuttige keukenspulletjes (waaronder coffee/tea to go bekers) en 2 truien en een paar schoenen voor Symph.
Ooh, deze post is me helemaal ontgaan! Wat een mooi plantentafeltje!quote:
Mooie combinatie!quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:15 schreef margaretha_01 het volgende:
Yaaay! Het kleed ligt en ben er super blij mee! Het is net een andere variant dan de foto hierboven - iets kleiner, aangeboden door dezelfde verkoopster, maar voor ons eigenlijk perfect!
[ afbeelding ]
Dit hoekje is nu helemaal af!
Kijk maar uit dat er niemand op trapt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 13:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Hier ook naar de kringloop geweest. Twee jeans van Esprit, ¤2,95 per stuk, een winterjas (stomerij kostte meer dan die had) en een paar blauwe suede schoenen, waren nog als nieuw, ben er niet echt happig op om tweedehands schoenen te dragen normaal.
Dick Bruna varzameling!quote:Op zondag 24 oktober 2021 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was herfstvakantie en niet zo mooi weer, dus dan maar weer naar wat kringloopwinkels. Weer leuke en ook nuttige dingen gescoord zoals een W-Germany vaasje en bloempot, wat plastic bakjes van Sistema om o.a. salade in mee te kunnen nemen, een boekje van Dick Bruna voor mijn verzameling, eindelijk weer eens een vintage jurk, een vest en kamerjas voor Symph, 4 paar laarzenspanners, een paar enkellaarsjes, leggings, kookboeken, opbergbakken van Ikea en 2 oranje W-Germany fondueborden
Ik kan lezen heb ik nog niet, Pim en Wim wel. Ik heb er zo ontzettend veel dat ik ze echt op een lijst afstreep en die lijst zit standaard in mijn tas. Ik zal wel eens een foto van de rij maken.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Dick Bruna varzameling!
Heb je "Ik kan al lezen?" en Pim en Wim?
Leuk! Ik heb ze helaas allemaal weggedaan, sorry.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan lezen heb ik nog niet, Pim en Wim wel. Ik heb er zo ontzettend veel dat ik ze echt op een lijst afstreep en die lijst zit standaard in mijn tas. Ik zal wel eens een foto van de rij maken.
Toen ik in Utrecht woonde kwam ik meneer Bruna wel eens tegen, zijn fietsroute (zijn fiets staat nu zelfs in het museum) kruiste mijn looproute naar de bushalte.
Heb je zijn "het boek van Klaas Vaak en het ABC van de slaap" al? Zo nee, dan heb ik 'm voor je.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:35 schreef coinchantal het volgende:
Eindelijk vond ik weer een boek voor mijn rien poortvliet collectie, die ik nog niet had. Heb er best al veel maar mis er ook nog aanzienlijk.
[ afbeelding ]
Ik ‘scoor’ wel eens tupperware-achtige dingen. Gewoon een keer goed heet afwassen. Wat is het risico?quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Voor het eerst in twee jaar weer bij de kringloop geweest. Wat ze online hadden gezet hadden ze niet, wisten niet waar het over gingof dat er überhaupt een Instagram-account was. Wel een WG-bloempot gekocht die zo lelijk is dat hij weer leuk is, en wat Pip Studio-bekers.
Hebben mensen hier vaker bekers ofzo van de kringloop? Ik twijfelde nog omdat ik het misschien niet zo fris vondZet ze een paar keer in de kookwas in de vaatwasser denk ik.
Ja in het restaurant denk je er niet over na natuurlijk, komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ‘scoor’ wel eens tupperware-achtige dingen. Gewoon een keer goed heet afwassen. Wat is het risico?
Hier zaten keurige stickertjes op die ik er in één keer af kon halenquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Servies en bestek, opbergbakjes en andere gebruiksvoorwerpen van de kringloop, mijn kasten staan er vol mee. Gewoon 1 of 2 rondjes vaatwasser op heet programma, of met (zuiverings)zout of azijn schoonmaken. Die vervelende stickers eraf krijgen is het grootste probleem
Krijg je weerstand van hoor. Kan me daar nou echt niet druk om makenquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ‘scoor’ wel eens tupperware-achtige dingen. Gewoon een keer goed heet afwassen. Wat is het risico?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ja die zijn hetquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Die bloempot is gewoon mooiWelke bekers van Pip Studio heb je? Ik heb er een aantal van de serie Royal Raja, destijds met spaarpunten bij de Douwe Egbertswinkel gehaald en ooit 1 bij de kringloop, ik drink er dagelijks thee uit.
Zal per filiaal verschillen dan. Ik kocht een zgan naaimachine voor 25,- die hooguit een paar jaar oud is en een nieuwprijs heeft van 600,-quote:Op zondag 5 september 2021 21:29 schreef coinchantal het volgende:
Ik was van het weekend naar een woord en daad kringloop hier. Hij zit er sinds een jaar ofzo. Wat een dure winkel zeg. Onderste moet uit de kan onder de noemer het is voor een goed doel. Een boek van kippenvel 3 euro (koop ik bij andere voor 0,50-0,75). En een boekje van saskia en jeroen 2 euro.
Zag hier van de week een boek liggen van de Zeven zussen ofzo? Zes euro.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wajoo, ik teken voor broeken van 3 euro hoor
Ohboek
Waaaauuuw, dat is volgens mij ook nog eens de nieuwe 50 shades ook, daar worden kringlopen vast binnenkort mee platgegooid...quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag hier van de week een boek liggen van de Zeven zussen ofzo? Zes euro.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag hier van de week een boek liggen van de Zeven zussen ofzo? Zes euro.
Wij waren woensdag bij een kringloop waar ze het eindelijk begrepen hebben en de boeken niet meer prijzen, alle boeken kosten ¤0,50 en zo blijf je doorloop houden. Ik zag er boeken tussen die ze ooit op ¤2,95 enzo geprijsd hadden, ja, dan blijven ze wel staan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik koop boeken meestal voor 1 euro, maximaal 2,50
Ja, soms denk ik ook dat ze gewoon geen idee hebben wat ze moeten vragen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef coinchantal het volgende:
Ik vind de 1 na de andere origami boek. Deze week liep ik tegen dit boek aan. Ze vroegen er 9.50 voor maar toen ik navraag ging doen of dat echt de prijs was mocht ik hem meenemen voor 1.50.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef coinchantal het volgende:
Ik vind de 1 na de andere origami boek. Deze week liep ik tegen dit boek aan. Ze vroegen er 9.50 voor maar toen ik navraag ging doen of dat echt de prijs was mocht ik hem meenemen voor 1.50.
[ afbeelding ]
Welke kringloper is dit?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:43 schreef Ludwig. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Raad eens wat er van deze foto nu bij mij in de vensterbank staat.
Het gele eierdopje!quote:Op maandag 31 januari 2022 17:43 schreef Ludwig. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Raad eens wat er van deze foto nu bij mij in de vensterbank staat.
Mooi!quote:Op maandag 31 januari 2022 18:20 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Yes, de Roth 312 Guitar vase.
[ afbeelding ]
[..]
Het Allegaartje, meer een curiosa- en sneupwinkel.
Wat win ik?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:20 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Waaaaahquote:Op maandag 31 januari 2022 18:20 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ohhh dat is voor mij echt letterlijk aan de andere kant van Nederlandquote:Op maandag 31 januari 2022 18:20 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bij mij is het lang geleden dat ik me echt geslaagd voelde bij de kringloop. De prijzen schieten door het dak en de kwaliteit is tegelijkertijd omlaag gekelderd. Ik ben echt al jaaaren niet jubelend naar buiten gelopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit topic mag wel weer iets meer gaan leven
Kom eigenlijk veel dezelfde Action-dingen tegen, en bij de boeken vooral Karin Slaughter en 50 Tinten Grijsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij mij is het lang geleden dat ik me echt geslaagd voelde bij de kringloop. De prijzen schieten door het dak en de kwaliteit is tegelijkertijd omlaag gekelderd. Ik ben echt al jaaaren niet jubelend naar buiten gelopen.
O die is wel het omrijden waard dus? Ga ik ook eens kijken! Heb je nog meer tips in de regio?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren weer twee stoelen gekocht bij de kringloop. En ik zoek nu een lading glazen die allemaal verschillend zijn en het liefst ook met wat verschillende kleurtjes, dus daarvoor ook al flink wat kringlopen afgegaan.
Ik heb niet hetzelfde gevoel met de stijgende prijzen en de mindere kwaliteit. Al ga ik naar heel veel verschillende kringlopen en er zitten soms wel wat treurige tussen. De twee kringlopen in Hazerswoude Rijndijk waren gisteren bijvoorbeeld echt geweldig, maar Kringloopmania in Leiden was echt de treurigste kringloop waar ik ooit ben geweest.
Ja, dat je denkt, kieper het gelijk door naar de stort mensen!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom eigenlijk veel dezelfde Action-dingen tegen, en bij de boeken vooral Karin Slaughter en 50 Tinten Grijs
Ik vond het zeker de moeite waard.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
O die is wel het omrijden waard dus? Ga ik ook eens kijken! Heb je nog meer tips in de regio?
Wowquote:Op zondag 27 maart 2022 14:15 schreef coinchantal het volgende:
Kon het dus niet laten en vond dit wollen schilderij gister in de lokale kringloop. En heb hem meegenomen. Hij is ruim 2 meter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee staat er niet op!quote:Op zondag 27 maart 2022 14:38 schreef margaretha_01 het volgende:
Wat gaaf, joh! Het is wel iets wat maar net toevallig in je woning moet passen, maar het is een heel interessant en mooi werk!
(Waar het vandaan komt, staat er waarschijnlijk niet op, of?)
Herkenbaar. Ik neem mij ook altijd voor dat ik niks nodig heb.... en bijna altijd vind ik weer watquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:08 schreef brother52 het volgende:
Ik had me voorgenomen om afgelopen maand niks te kopen maar dat is zeker 8 keer mislukt.
Nadeel van vrijwilligerswerk doen bij een kringloop.
Twijfel nu ook heel erg over een smeedijzeren staande lamp, ik denk art nouveau of net daarna uit België of Frankrijk.
Moet mezelf nog even overtuigen dat ik er echt wel plek voor heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |