Zal per filiaal verschillen dan. Ik kocht een zgan naaimachine voor 25,- die hooguit een paar jaar oud is en een nieuwprijs heeft van 600,-quote:Op zondag 5 september 2021 21:29 schreef coinchantal het volgende:
Ik was van het weekend naar een woord en daad kringloop hier. Hij zit er sinds een jaar ofzo. Wat een dure winkel zeg. Onderste moet uit de kan onder de noemer het is voor een goed doel. Een boek van kippenvel 3 euro (koop ik bij andere voor 0,50-0,75). En een boekje van saskia en jeroen 2 euro.
Zag hier van de week een boek liggen van de Zeven zussen ofzo? Zes euro.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wajoo, ik teken voor broeken van 3 euro hoor
Ohboek
Waaaauuuw, dat is volgens mij ook nog eens de nieuwe 50 shades ook, daar worden kringlopen vast binnenkort mee platgegooid...quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag hier van de week een boek liggen van de Zeven zussen ofzo? Zes euro.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag hier van de week een boek liggen van de Zeven zussen ofzo? Zes euro.
Wij waren woensdag bij een kringloop waar ze het eindelijk begrepen hebben en de boeken niet meer prijzen, alle boeken kosten ¤0,50 en zo blijf je doorloop houden. Ik zag er boeken tussen die ze ooit op ¤2,95 enzo geprijsd hadden, ja, dan blijven ze wel staan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik koop boeken meestal voor 1 euro, maximaal 2,50
Ja, soms denk ik ook dat ze gewoon geen idee hebben wat ze moeten vragen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef coinchantal het volgende:
Ik vind de 1 na de andere origami boek. Deze week liep ik tegen dit boek aan. Ze vroegen er 9.50 voor maar toen ik navraag ging doen of dat echt de prijs was mocht ik hem meenemen voor 1.50.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef coinchantal het volgende:
Ik vind de 1 na de andere origami boek. Deze week liep ik tegen dit boek aan. Ze vroegen er 9.50 voor maar toen ik navraag ging doen of dat echt de prijs was mocht ik hem meenemen voor 1.50.
[ afbeelding ]
Welke kringloper is dit?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:43 schreef Ludwig. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Raad eens wat er van deze foto nu bij mij in de vensterbank staat.
Het gele eierdopje!quote:Op maandag 31 januari 2022 17:43 schreef Ludwig. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Raad eens wat er van deze foto nu bij mij in de vensterbank staat.
Mooi!quote:Op maandag 31 januari 2022 18:20 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Yes, de Roth 312 Guitar vase.
[ afbeelding ]
[..]
Het Allegaartje, meer een curiosa- en sneupwinkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |