abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202220476
Wat leuk! En da's inderdaad Japans! :)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_202220942
Leuk. Onlangs zag ik ook een collectie van zulke boekjes, heb nog even getwijfeld of ik ze mee zou nemen, gewoon vanwege de mooie plaatjes en het grafische, maar ik heb ze toch maar voor een origamiliefhebber laten liggen.
Vanmiddag onverwacht 2 kringloopwinkels bezocht en een paar leuke boeken (ja, ik weet het) gevonden, en voor mij een vrolijk rood jurkje van Lien&Giel
pi_202222701
Leuk, die Japanse origami-boekjes :)
pi_202269555
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 21:29 schreef coinchantal het volgende:
Ik was van het weekend naar een woord en daad kringloop hier. Hij zit er sinds een jaar ofzo. Wat een dure winkel zeg. Onderste moet uit de kan onder de noemer het is voor een goed doel. Een boek van kippenvel 3 euro (koop ik bij andere voor 0,50-0,75). En een boekje van saskia en jeroen 2 euro.
Zal per filiaal verschillen dan. Ik kocht een zgan naaimachine voor 25,- die hooguit een paar jaar oud is en een nieuwprijs heeft van 600,-
pi_202271258
Wajoo, ik teken voor broeken van 3 euro hoor :o

Oh :') boek :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202372054
Vandaag vond ik 8 van deze bakken https://www.ikea.com/nl/nl/p/variera-bak-wit-30155019/ voor ¤1 per stuk, erg blij mee, we hebben er al zeker zoveel her en der in huis in gebruik en ze zijn ideaal voor straks in de lades van de nieuwe keuken.
Oh en 2 soepkommen van Jenaer glas https://www.retro-en-desi(...)soepkom/#description we hadden er al een paar schaaltjes van dus deze passen er mooi bij en staan leuk in de kast zo naast al het Arcopal
pi_202455610
Ik vond vandaag de juiste maat drinkglazen bij de kringloop. In de winkels hier in de buurt zijn ze al tijden niet verkrijgbaar, dus dit was een mooie meevaller.
En ik heb een zak ongesorteerde Lego gescoord, met veel steentjes, daken, raampjes enz O+
pi_202455891
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 23:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wajoo, ik teken voor broeken van 3 euro hoor :o

Oh :') boek :')
Zag hier van de week een boek liggen van de Zeven zussen ofzo? Zes euro. :{
Tap tap tap
pi_202455958
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 20:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Waaaauuuw, dat is volgens mij ook nog eens de nieuwe 50 shades ook, daar worden kringlopen vast binnenkort mee platgegooid...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202456564
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 20:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]
:o
Ik koop boeken meestal voor 1 euro, maximaal 2,50
pi_202457328
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:30 schreef cafca het volgende:

[..]
:o
Ik koop boeken meestal voor 1 euro, maximaal 2,50
Wij waren woensdag bij een kringloop waar ze het eindelijk begrepen hebben en de boeken niet meer prijzen, alle boeken kosten ¤0,50 en zo blijf je doorloop houden. Ik zag er boeken tussen die ze ooit op ¤2,95 enzo geprijsd hadden, ja, dan blijven ze wel staan.
Ze hebben daar de coronasluiting goed besteed en de winkel gereorganiseerd en vooral ook overal goede ledverlichting aangebracht, daar word ik echt blij van.
pi_202457615
Ik vind de 1 na de andere origami boek. Deze week liep ik tegen dit boek aan. Ze vroegen er 9.50 voor maar toen ik navraag ging doen of dat echt de prijs was mocht ik hem meenemen voor 1.50.

pi_202460694
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef coinchantal het volgende:
Ik vind de 1 na de andere origami boek. Deze week liep ik tegen dit boek aan. Ze vroegen er 9.50 voor maar toen ik navraag ging doen of dat echt de prijs was mocht ik hem meenemen voor 1.50.

[ afbeelding ]
Ja, soms denk ik ook dat ze gewoon geen idee hebben wat ze moeten vragen.
pi_202567197
Een vriend van me heeft net drie roze West-Germany bloempotten voor me meegenomen Bij de kringloop O+ en nog een witte. Vijftig cent per stuk. De roze zocht ik al, de witte had ik al maar voor dat geld O+ Denk dat iemand z'n verzameling heeft afgegeven.
Tap tap tap
pi_202570326
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef coinchantal het volgende:

[ afbeelding ]
:o deze had ik vroeger O+
pi_203447022
Het was een goede kringloopweek, ik vond een aantal boekjes voor mijn verzamelingen: 4 Gouden Boekjes en 2 boekjes van Dick Bruna, waaronder een speciale XL-uitgave van Het feest van Nijntje O+
Symph heeft er weer een trui bij en ik 2 jurkjes.
Blij dat de kringloopwinkels weer open zijn, al heeft de kledingkringloop hier in de buurt zijn pashokjes weer dicht ‘vanwege coronamaatregelen’, ik snap daar echt niks van.
pi_203447321
Weer een antieke lijst meegenomen. Wil een kleine verzameling maken voor een projectje in m'n nieuwe huis, dus weer blij. O+

En verder snap ik weinig van de prijzen bij de kringloop. Een kleinere minder mooie glazen karaf 3 euro, een grotere en mooiere 1,5 euro. Ik heb wel geleerd dat zoeken en vergelijken echt helpt bij de kringloop, want een echte logica zit er niet achter. :D
pi_203447757
Prijzenlogica bij veel kringloopwinkels, werkelijk niet te doorgronden. Zaterdag vond ik een panty van de Action met een prijskaartje van ¤2,50. Uhm, bij de Action zelf is hij goedkoper. Bij een andere dikke panty’s zonder verpakking (waarschijnlijk zelfs gedragen) ¤1,95. Wat denk je nou zelf? En ik snap best dat je eens een keer een beschadiging aan een kledingstuk over het hoofd ziet, maar als de helft van wat er hangt rijp voor de voddenbak is dan gaat er toch echt iets mis. En dan meld je: ‘joh, bij het passen merkte ik dat er een fikse scheur zit’ dan krijg je als reactie: ‘we controleren het altijd voordat we het van het rek met gepaste kleding weer terughangen’ en zie je vervolgens diezelfde medewerker dat overhemd vrolijk weer terughangen 8)7
  maandag 31 januari 2022 @ 17:43:26 #269
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_203449034
Die rode vaas?
Tap tap tap
pi_203449102
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2022 17:43 schreef Ludwig. het volgende:
[ link | afbeelding ]

Raad eens wat er van deze foto nu bij mij in de vensterbank staat. :7
Welke kringloper is dit?
pi_203449106
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2022 17:43 schreef Ludwig. het volgende:
[ link | afbeelding ]

Raad eens wat er van deze foto nu bij mij in de vensterbank staat. :7
Het gele eierdopje!
pi_203449148
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 17:58 schreef cafca het volgende:

[..]
Het gele eierdopje!
Ik ging nog zoeken naar het gele eierdopje ook :D :')

Gevonden btw :7
  maandag 31 januari 2022 @ 18:20:34 #274
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_203449411
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:20 schreef Ludwig. het volgende:

[..]
Yes, de Roth 312 Guitar vase.

[ afbeelding ]
[..]
Het Allegaartje, meer een curiosa- en sneupwinkel.
Mooi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')