abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201233381
Ik was van het weekend naar een woord en daad kringloop hier. Hij zit er sinds een jaar ofzo. Wat een dure winkel zeg. Onderste moet uit de kan onder de noemer het is voor een goed doel. Een boek van kippenvel 3 euro (koop ik bij andere voor 0,50-0,75). En een boekje van saskia en jeroen 2 euro.
  zondag 5 september 2021 @ 21:29:49 #202
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201233386
Geen kringloop, wel marktplaats:

Vorige week opgehaald want past mooi bij deze (3 jaar geleden gekocht bij Niemansland in Groningen):

Resistance is futile.
pi_201233529
quote:
7s.gif Op zondag 5 september 2021 21:29 schreef Seven. het volgende:

[ afbeelding ]

Vorige week opgehaald want past mooi bij deze (3 jaar geleden gekocht bij Niemansland in Groningen):

[ afbeelding ]
Nah is toch leuk! :D

Ik heb een originele vliegtuig Trolley gescoord op MP voor weinig :D

Bijna dezelfde als deze

https://www.pamono.eu/ind(...)KSdMXLMaAhvOEALw_wcB

Maar die van mij is ie nog helemaal compleet en zoals géén beschadigingen, ik was er helemaal niet
op zoek, maar ik vond hem zo leuk.... dus we moesten wel even naar Haarlem rijden maar nu staat ie
hier..

Bij die van mij zit er nog een orgineel uitklapbaar dienblad en houten plankjes
die had die man erin gezet en ik heb de plankjes blauw geschilderd.

En ik heb er écht geen 400 euro's betaald hoor (8> :P

[ Bericht 6% gewijzigd door FANNN op 05-09-2021 21:43:29 ]
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_201237016
quote:
7s.gif Op zondag 5 september 2021 21:29 schreef Seven. het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waaauw, wat een prachtige lampen!!!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_201237264
Mooie lampen O+
Ik haalde zaterdag bij de kringloop in de wijk een paar gloednieuwe enkellaarsjes, twee shirtjes, een paar tuintijdschriften voor inspiratie voor de nieuwe tuin en een fijne kaasrasp https://nl.boska.com/products/easy-grater nog nieuw in de verpakking
pi_201430535

Plantentafeltje O+
pi_201508001
Mooi plantentafeltje, ik zag er deze week toevallig ook 2 staan.
Bij de kledingkringloop vlakbij vond ik weer leuke kleding (en een paar gloednieuwe laarsjes)die toevallig ook nog bij elkaar past, dat overkomt me eigenlijk nooit, ik koop nooit complete outfits, het was allemaal mosgroen en donkerblauw. Toen vond ik dat een bijpassende ketting niet mocht ontbreken en die kreeg ik er uiteindelijk gratis bij. Ze rekenen daar sowieso vriendelijke prijzen en je mag maar 1 paar schoenen per persoon/bezoek kopen, om te voorkomen dat de hele voorraad in een keer meegerausd wordt.

Vanmiddag weer eens langs bij de andere in de wijk, al begint Symph te klagen dat de kasten te vol worden.

Oh ja, ik kocht afgelopen week ook nog mijn 8e kookboek van Jamie Oliver en een lamp voor mijn make-upspiegel

[ Bericht 8% gewijzigd door Doedezemaar op 25-09-2021 12:10:25 ]
pi_201509799
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 18:42 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Plantentafeltje O+
Jouw orbi heeft er ook geen zin meer in zie ik :D Die van mij zat onder de trips dus die is in krap drie weken tijd van stralend en prachtig naar een stompje gegaan.
Tap tap tap
pi_201543830
De tafel staat inmiddels ook! Nu hebben we eigenlijk enkel nog een vloerkleed op het oog, een perzisch tapijt - ook van marktplaats! Blauw/beige van kleur en niet rood wat een meer voorkomendere kleur onder perzische tapijten is.

Ben tevreden met dit hoekje, maar het is wel goed als er dan ook een kleed ligt, omdat het nu een beetje een hout-overkill is! :p

pi_201544527
Als ik zie dat Margaretha gepost heeft ben in al jaloers voor de pagina geladen is :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201544628
O+ O+ O+

Ik ben zelf ook wel trots op ons stulpje! Maar het heeft ook wel lang geduurd voordat we überhaupt wat aan onze interieur hebben gedaan! Vorig jaar stond mijn hoofd er veel minder naar en mijn vriend vond eigenlijk ook wel alles prima zoals het was! >:)
pi_201544925
Ik ben benieuwd naar je tapijt, wij hebben er nog 1 (van de 3) van mijn schoonmoeder, in het nieuwe huis gaan we ‘m weer neerleggen. Een van de andere hebben we voor een spotprijs verkocht en de derde is zelfs naar de kringloop gegaan, we hadden destijds geen tijd om rustig een koper af te wachten, het huis moest opgeleverd worden.

We hadden ‘m hier eerst onder de eettafel liggen, maar dat werkte niet met onze stoelen, ik kon ze niet schuiven. Nu staat hij al een paar jaar opgerold naast de kast.
pi_201550175
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Jouw orbi heeft er ook geen zin meer in zie ik :D Die van mij zat onder de trips dus die is in krap drie weken tijd van stralend en prachtig naar een stompje gegaan.
Hij is weer aan het opknappen, maar de bruine randen blijven, helaas...
pi_201583616
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben benieuwd naar je tapijt, wij hebben er nog 1 (van de 3) van mijn schoonmoeder, in het nieuwe huis gaan we ‘m weer neerleggen. Een van de andere hebben we voor een spotprijs verkocht en de derde is zelfs naar de kringloop gegaan, we hadden destijds geen tijd om rustig een koper af te wachten, het huis moest opgeleverd worden.
[ link | afbeelding ]
We hadden ‘m hier eerst onder de eettafel liggen, maar dat werkte niet met onze stoelen, ik kon ze niet schuiven. Nu staat hij al een paar jaar opgerold naast de kast.
We halen op zondag dit kleed van marktplaats op:

Je had inderdaad flink wat geld voor zo'n kleed kunnen vragen, zelfs tweedehands worden ze nog voor honderden/duizenden euro's aangeboden! :O
pi_201584985
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:11 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]
We halen op zondag dit kleed van marktplaats op:

[ afbeelding ]

Je had inderdaad flink wat geld voor zo'n kleed kunnen vragen, zelfs tweedehands worden ze nog voor honderden/duizenden euro's aangeboden! :O
Mooi! O+
pi_201589113
Thanks! Ik vind het best spannend, omdat het wel echt een heel ‘aanwezig’ kleed in de woonkamer wordt. Maar we zullen zien! :))
pi_201605782

Prachtig Art Deco kastje gevonden voor de koffie en thee :)
pi_201606134
Jeetje, jij vindt mooie Art-Deco dingen zeg O+

Het is vandaag Nationale Kringloopdag, dus we gingen vanmiddag op pad. Ik vond weer een kookboek van Jamie Oliver, 3 jurkjes, een paar suede enkellaarsjes, wat nuttige keukenspulletjes (waaronder coffee/tea to go bekers) en 2 truien en een paar schoenen voor Symph.
Gisteren in Harlingen even via de recyclewinkel aldaar gegaan, maar die gaan we echt niet meer bezoeken, een vorige keer was het al niet boeiend en nu werd ik echt verdrietig van de kledingafdeling, zeker 80% was echt compleet afgedragen en rijp voor de voddenzak en het is niet dat het allemaal (bijna) gratis was ofzo. Ik vond er uiteindelijk een Engels boek van JoJo Moyes, dus het was niet helemaal sneu, maar ik snap echt niet wat ze daar met die winkel willen.
pi_201606729
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje, jij vindt mooie Art-Deco dingen zeg O+
Ja, ik ben hier ook wel echt blij mee!

quote:
Het is vandaag Nationale Kringloopdag, dus we gingen vanmiddag op pad. Ik vond weer een kookboek van Jamie Oliver, 3 jurkjes, een paar suede enkellaarsjes, wat nuttige keukenspulletjes (waaronder coffee/tea to go bekers) en 2 truien en een paar schoenen voor Symph.

Nou, jij vindt ook altijd best veel! ;)
pi_201625379
Yaaay! Het kleed ligt en ben er super blij mee! Het is net een andere variant dan de foto hierboven - iets kleiner, aangeboden door dezelfde verkoopster, maar voor ons eigenlijk perfect!

Dit hoekje is nu helemaal af! :)
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:19:21 #221
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201625473
Staat prachtig!
Resistance is futile.
pi_201625988
Leuk kleed!
afspraak tandarts verzetten
pi_201626026
Dankjewel!! :D
pi_201626248
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 18:42 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Plantentafeltje O+
Ooh, deze post is me helemaal ontgaan! Wat een mooi plantentafeltje! :o
pi_201628372
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:15 schreef margaretha_01 het volgende:
Yaaay! Het kleed ligt en ben er super blij mee! Het is net een andere variant dan de foto hierboven - iets kleiner, aangeboden door dezelfde verkoopster, maar voor ons eigenlijk perfect!

[ afbeelding ]

Dit hoekje is nu helemaal af! :)
Mooie combinatie! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')