Nah is toch leuk!quote:Op zondag 5 september 2021 21:29 schreef Seven. het volgende:
Geen kringloop, wel marktplaats:
[ afbeelding ]
Vorige week opgehaald want past mooi bij deze (3 jaar geleden gekocht bij Niemansland in Groningen):
[ afbeelding ]
Waaauw, wat een prachtige lampen!!!quote:Op zondag 5 september 2021 21:29 schreef Seven. het volgende:
Geen kringloop, wel marktplaats:
[ afbeelding ]
Vorige week opgehaald want past mooi bij deze (3 jaar geleden gekocht bij Niemansland in Groningen):
[ afbeelding ]
Jouw orbi heeft er ook geen zin meer in zie ikquote:
Hij is weer aan het opknappen, maar de bruine randen blijven, helaas...quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw orbi heeft er ook geen zin meer in zie ikDie van mij zat onder de trips dus die is in krap drie weken tijd van stralend en prachtig naar een stompje gegaan.
We halen op zondag dit kleed van marktplaats op:quote:Op maandag 27 september 2021 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben benieuwd naar je tapijt, wij hebben er nog 1 (van de 3) van mijn schoonmoeder, in het nieuwe huis gaan we ‘m weer neerleggen. Een van de andere hebben we voor een spotprijs verkocht en de derde is zelfs naar de kringloop gegaan, we hadden destijds geen tijd om rustig een koper af te wachten, het huis moest opgeleverd worden.
[ link | afbeelding ]
We hadden ‘m hier eerst onder de eettafel liggen, maar dat werkte niet met onze stoelen, ik kon ze niet schuiven. Nu staat hij al een paar jaar opgerold naast de kast.
Mooi!quote:Op donderdag 30 september 2021 20:11 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
We halen op zondag dit kleed van marktplaats op:
[ afbeelding ]
Je had inderdaad flink wat geld voor zo'n kleed kunnen vragen, zelfs tweedehands worden ze nog voor honderden/duizenden euro's aangeboden!
Ja, ik ben hier ook wel echt blij mee!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje, jij vindt mooie Art-Deco dingen zeg![]()
Nou, jij vindt ook altijd best veel!quote:Het is vandaag Nationale Kringloopdag, dus we gingen vanmiddag op pad. Ik vond weer een kookboek van Jamie Oliver, 3 jurkjes, een paar suede enkellaarsjes, wat nuttige keukenspulletjes (waaronder coffee/tea to go bekers) en 2 truien en een paar schoenen voor Symph.
Ooh, deze post is me helemaal ontgaan! Wat een mooi plantentafeltje!quote:
Mooie combinatie!quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:15 schreef margaretha_01 het volgende:
Yaaay! Het kleed ligt en ben er super blij mee! Het is net een andere variant dan de foto hierboven - iets kleiner, aangeboden door dezelfde verkoopster, maar voor ons eigenlijk perfect!
[ afbeelding ]
Dit hoekje is nu helemaal af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |