Heh hoezo niet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:42 schreef Murdera het volgende:
het is hier sowieso nergens meer te krijgen.
Ohja ik snap je.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:44 schreef Murdera het volgende:
k denk omdat het goedkope troep is waar geen winst op gemaakt kan worden.
pillen per 100, sos, keta, alles pak je wel een aardig winstje op. maar troep van 5 eur de gram.nope.
die ken ik niet meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja ik snap je.Ja ik vraag gewoon aan mensen die het toch gebruiken haha.
Naja zoals ik al zei ik gebruik het zelf ook nog maar zelden en laatste keer kon ik gewoon van iemand pakken als ik wou.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
die ken ik niet meerde enigen die t leuk vonden kunnen t niet meer vinden
Hahahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:00 schreef Murdera het volgende:
lekker blijven liggen.
rustiggg
RUSTAAAHG
Ja zoals elk weekend. Jij dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:40 schreef scrupuleus het volgende:
Geniet nog van je vrije dagen chia
Beter dan een sok in je gatquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:06 schreef naatje_1 het volgende:
Gat in sok, meh. Het is weer tijd om sokken te kopen
He Mikey.quote:
Waardoor kan het komen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:18 schreef Amarantha het volgende:
@:Ettovanbelgie ik voel me steeds meer jou. Ik heb inmiddels alweer 3 maanden hoofdpijn ofzo.
quote:
Sorry voor deze dadjokequote:
goed goed en daar?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Mikey.
Hoe is het ermee ouwe reus?
[..]
Waardoor kan het komen?
[..]
[..]
Sorry voor deze dadjoke
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:27 schreef JanCees het volgende:
👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀 good shit go౦ԁ sHit👌 thats ✔ some good👌👌shit right👌👌there👌👌👌 right✔there ✔✔if i do ƽaү so my self 💯 i say so 💯 thats what im talking about right there right there (chorus: ʳᶦᵍʰᵗ ᵗʰᵉʳᵉ) mMMMMᎷМ💯 👌👌 👌НO0ОଠOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 👌👌 👌 💯 👌 👀 👀 👀 👌👌Good shit
Oke danquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:27 schreef JanCees het volgende:
👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀 good shit go౦ԁ sHit👌 thats ✔ some good👌👌shit right👌👌there👌👌👌 right✔there ✔✔if i do ƽaү so my self 💯 i say so 💯 thats what im talking about right there right there (chorus: ʳᶦᵍʰᵗ ᵗʰᵉʳᵉ) mMMMMᎷМ💯 👌👌 👌НO0ОଠOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 👌👌 👌 💯 👌 👀 👀 👀 👌👌Good shit
Wel oké. Beetje een rare aanval aan mijn luchtwegen gehad gisteravond, maar is nu weer weg.quote:
Probeer je me ongeremde celdeling aan mijn ogen te geven?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:27 schreef JanCees het volgende:
Koekoekquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Probeer je me ongeremde celdeling aan mijn ogen te geven?
sterkte dat klinkt niet goed even langs de dokter ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel oké. Beetje een rare aanval aan mijn luchtwegen gehad gisteravond, maar is nu weer weg.
[..]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooiquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:27 schreef JanCees het volgende:
Als het nog terug komt, zeker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
sterkte dat klinkt niet goed even langs de dokter ?
een verjaardag overdag ? kinderverjaardag ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het nog terug komt, zeker.
Heb dus zeer matig geslapen, en moet nu eigenlijk naar verjaardag. Ik kom dus maar wat later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |