SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Nee. Waar volg ik dat?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de Belgische versie gezien?
Die was echt geweldig. Beter dan de NL versie en bijna live online te volgen...
Via VIer, de Belgische zender.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:02 schreef CindieY het volgende:
Ik schakel ondertussen ook even met 3FMZe zenden 3 nummers live uit van het akoestische optreden van Editors.
Hoe laat?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Morgenvroeg zijn Editors op radio 2 te horen bij Jan Willem Roodbeen...
Nog altijd huilen als ik denk aan een hele fles Pure Purple van Hugo Boss die ik kapot liet vallenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:04 schreef Melting het volgende:
Die was van Hugo Boss.
[ afbeelding ]
Tussen 6 en 9 uur. Maar is denk ik later wel terug te luisteren. Ik verwacht dat ze tussen 08:00 en 09:00 uur spelen.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog altijd huilen als ik denk aan een hele fles Pure Purple van Hugo Boss die ik kapot liet vallen
Doe je dat expres of wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
En zomer 2018 ook al zo'n duur parfum. Echt hè
Hoef ik een keer niet om 6 uur op te staan...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tussen 6 en 9 uur. Maar is denk ik later wel terug te luisteren. Ik verwacht dat ze tussen 08:00 en 09:00 uur spelen.
Goeie titel welquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:07 schreef Melting het volgende:
Dit komt uit een Coca Cola Zero reclame.
Ik heb geen hoesje, maar het zijn:
Diplo & Lazerdisk Party Sex - Set it off
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goeie titel wel![]()
Wat een kutnummer
Ik denk dat het wel terug te luisteren is later op de dag.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoef ik een keer niet om 6 uur op te staan...
Ik luister wel tussen 7 en 8quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel terug te luisteren is later op de dag.
Neequote:
Tas ook nog naar de kl*te natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
NeeDie zat in m'n tas en die lag achterin een auto, dus waarschijnlijk ergens tegenaan geslagen.
Nee, good old sturdy Eastpack, die gaat al jaren meequote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Tas ook nog naar de kl*te natuurlijk.
Dat had ik met een fles bruine rum uit Curacao...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
NeeDie zat in m'n tas en die lag achterin een auto, dus waarschijnlijk ergens tegenaan geslagen.
Ow ja dat is/was er ook nog.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:14 schreef Melting het volgende:
Deze was van Blackberry.
[ afbeelding ]
Echt hè, dan sta je flink te balenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had ik met een fles bruine rum uit Curacao...
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:15 schreef CindieY het volgende:
Deze komt me wel bekend voor. XS4All?
Een liter rum door je tas is best wel sticky.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt hè, dan sta je flink te balen
Bruine rum
Ja, dat is met parfum gelukkig niet, m'n trouwe Eastpack (al sinds de middelbare school!) kon gewoon de was in. Sindsdien laat ik niet zomaar meer een flesje parfum in m'n tas slingeren.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een liter rum door je tas is best wel sticky.
Reistas kon de vuilnisbak in...
Succes op het voetbalveld morgen!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga afsluiten. Bedankt voor de muziekjes Melting en allemaal nog een fijne avond
Fijne avond.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga afsluiten. Bedankt voor de muziekjes Melting en allemaal nog een fijne avond
Morgen? Morgen is het vrijdag....quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes op het voetbalveld morgen!
Aahhhhh...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Morgen? Morgen is het vrijdag....![]()
Zaterdag hoeft hij trouwens ook niet ivm de vakantie.
Geeft niets, dat had ik vorige week...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aahhhhh...![]()
Ik denk steeds dat het al vrijdag is...
Ook niet zuiverquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:26 schreef peaceman het volgende:
de kwaliteit van die reclame liedjes is nogal wisselend...
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:26 schreef brother52 het volgende:
Dit zal vast van een uitvaartverzekering zijn.
quote:
Daar val je toch spontaan van, dat dramatische nummerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:28 schreef Melting het volgende:
Deze kunnen jullie niet raden, denk ik.
Hij was namelijk van Valwijzer.nl
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar val je toch spontaan van, dat dramatische nummer
Ha, da's ook wel een goed thema voor een show. Allemaal liedjes uit series en films en wij radenquote:
Uit een wolkenkrabber?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar val je toch spontaan van, dat dramatische nummer
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:35 schreef peaceman het volgende:
gabrielle chilmi ofzoiets. merk geen idee. fa?
ga achter de pc vandaag. nek werkt vandaag niet meer.
Bedankt melting!
Dat hoef ik niet, vandaar ook mijn misser...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geeft niets, dat had ik vorige week...
Maar het valt dan wel tegen dat je morgen nog een dagje moet werken.
Kijk/luister even naar 3FMquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:40 schreef Melting het volgende:
CindieY wilde een nummer van na 2000?
Sorry, beetje aan het fangirlen hierquote:
Ik zat te denken aan een energieleverancierquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:43 schreef Melting het volgende:
Die plaat was van Red Bull.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een energieleverancier
Het is inderdaad wel erg luchtig....quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:53 schreef Melting het volgende:
Deze is van de maag lever darm stichting.
Bovenste nummer van deze:
[ afbeelding ]
Die wasmiddelen fabrikant...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie heeft deze zanger ooit wat laten opnemen en uitbrengen? Het klinkt nergens naar
Dank Melting en slaap lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
Allemaal weer bedankt voor het luisteren en raden.
Ik ga douchen en plat.
Fijne avond en/of welterusten.
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Heeft ie eerst een hapje genomen voor hij ging zingen?
Ik sluit me hierbij aan.quote:
Waarom blijf je niet in je bed liggen dan.quote:
Heb geen zin om dat uit te leggen aan m'n baas. Dus dan maar het minst vervelende van de 2 opties en dat is opstaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:47 schreef Melting het volgende:
Waarom blijf je niet in je bed liggen dan.
quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:59 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen
Ziggo is lekker bezig, gister geen telefoon en nu ligt alles plat.
Goedemorgen.quote:
Is er dan zo'n run op die kaartjes?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:39 schreef peaceman het volgende:
Straks kaartjes voor Nick Cave proberen te bemachtigen en daarna sauzen..
Geen idee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
Is er dan zo'n run op die kaartjes?
Goedemorgen Diaan.quote:
Dan groot gelijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee.
Kaarten op naam geloof ik, dus verwacht dat het wel meevalt. Zekere voor het onzekere nemen hè?!
quote:
Het is Editors....quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Heather Nova, the Editors, the Hu, Nick Cave and the Bad Seeds, Nightwish, lekker gevarieerde shows voor R49'ers 👍🏻
Edit het maar.quote:
Je vergeet Annekequote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Heather Nova, the Editors, the Hu, Nick Cave and the Bad Seeds, Nightwish, lekker gevarieerde shows voor R49'ers 👍🏻
Anneke?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet Anneke![]()
In april komt Anvil hier in het dorp... moet ik misschien toch wel naar toe.
Van Giersbergenquote:
Ah, ik dacht al "Grönloh is al een tijdje niet meer bij ons, toch?"quote:
Het werd haar te heet onder de voetenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al "Grönloh is al een tijdje niet meer bij ons, toch?"
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het werd haar te heet onder de voeten
Ja. Ik zit er zelfs aan te denken om een show te gaan doen. Mits die plek niet al is ingenomen.quote:
Ik wil evt ook een 2019 show gaan doen.. met de voorwaarde dat jij als uitdrager van nieuwe muziek op radio 49 aanwezig bentquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja. Ik zit er zelfs aan te denken om een show te gaan doen. Mits die plek niet al is ingenomen.
Ik draai ook maar gewoon wat ik leuk vind hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil evt ook een 2019 show gaan doen.. met de voorwaarde dat jij als uitdrager van nieuwe muziek op radio 49 aanwezig bent
Tja ik heb voor 4 uur materiaal (meeste heb ik zelf nog niet eens gehoordquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik draai ook maar gewoon wat ik leuk vind hoorMaar hoe laat zou je willen draaien?
Oké, dan kan ik beter naar zaterdag of zondag gaan met mijn showquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik heb voor 4 uur materiaal (meeste heb ik zelf nog niet eens gehoord), maar dacht aan half 8.
Ow maar was niet van plan om 4 uur te gaan draaien hoor. En als jij ervoor wilt, kan ik wel wat later beginnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké, dan kan ik beter naar zaterdag of zondag gaan met mijn show
Ik vind het niet zo'n punt om het naar morgen of zondag uit te stellen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow maar was niet van plan om 4 uur te gaan draaien hoor. En als jij ervoor wilt, kan ik wel wat later beginnen.
Oke dan wil ik wel vanavond.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n punt om het naar morgen of zondag uit te stellen.
Moet wel, want dat staat al op de feesboek!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OkéMaar je gaat dus een 2019 show maken?
Ik bedoelde eigenlijk meer of Peaceman nog 219 suggesties nodig heeftquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet wel, want dat staat al op de feesboek!
Ja alleen maar liedjes van platen die in 2019 uitgekomen zijn (mocht er een grensgeval zijn, dan pech gehad).quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OkéMaar je gaat dus een 2019 show maken?
Maar je hebt dus al 4 uur muziek?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja alleen maar liedjes van platen die in 2019 uitgekomen zijn (mocht er een grensgeval zijn, dan pech gehad).
Mijn favoriete broodje!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:04 schreef Melting het volgende:
En omdat het weer vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag een stuk pretzel:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
Dank voor het aanbod en dat je aan me gedacht hebt, maar ik heb geen interesse.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:40 schreef brother52 het volgende:
@:MadMaster heb je ook belangstelling bij een display voor Glenkinchie, Lagavulin, Oban, Cragganmore, Talisker en Dalwhinnie?
Helaas zonder de flessen. Is hier bij de kringloop binnen gekomen, heb hem even apart gezet.
[ afbeelding ]
Die van de Lidl zijn best ok trouwensquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn favoriete broodje!
Ik neem er nu wel een stuk of wat...
Eens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die van de Lidl zijn best ok trouwens
quote:Wildmenu
21 t/m 27 oktober 2019
Wildterrine en een gekonfijt boutje van wilde eend,
met vosbessen, shi take en een toastje van kruidkoek
xxxxxx
Wildragout, klassiek geserveerd in bladerdeeg
met een knoflook kletskop
Xxxxxx
Hertenbiefstuk van de bout
met noten spätzel, rode kool, zoetzuur van spruitjes
saus van pure chocolade
Xxxxxx
Wentelteefjes van suikerbrood
met rum-rozijnen ijs en kaneelsaus
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:29 schreef DJ11 het volgende:
Overigens ga ik dit jaar natuurlijk ook weer een Top 100 maken, waarvan ik de Top 50 eind dit jaar op Radio 49 uitzend. En ik speel ook met de gedachte om een Top 100 van de jaren 10 te maken; uit te zenden in de eerste dagen van 2020.
Die portugese dingen zijn ook erg lekker ja, het is maar goed dat ik niet meer zo vaak bij de Lidl kom, want anders kwam er van het afvallen weinig terechtquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens.![]()
Ben ik ook blij mee, want verder zijn ze lastig verkrijgbaar hier.
Net als de Portugese Pastel de Nata's...
Ik had hem waarschijnlijk voor veel minder meegekregen maar het loont dus de moeite om het even na te zoeken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod en dat je aan me gedacht hebt, maar ik heb geen interesse.
Ik heb de 6 Classic Malts al jaren niet meer in huis...
Ik weet niet wat 'ie kost, maar ze gaan soms voor 50 euro over de toonbank...
Pics!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vanmiddag de (uitgestelde) make-upworkshop, erg leuk. Er zit meer spul op mijn gezicht dan waarmee ik zelf voor een feestje uitpak, maar het ziet er op zich prima uit, op mijn wimpers na dan, want daar ging eerst een of andere primer op voordat we mascara gingen smeren en nu heb ik een beetje spinnepoten (al vonden de anderen dat het wel meeviel bij mij). Toen we bij de lippenstift als afsluiter aankwamen zei ik als enige: kom maar op met een heftige kleur, dat doe ik zelf meestal ook. Verder waren de reacties: doe maar iets heel onopvallends, ik gebruik normaal alleen een beetje gloss, ik heb een hekel aan iets op mijn lippen, ik heb nog nooit lippenstift gebruikt etc.
Klinkt lekker. Eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:42 schreef MadMaster het volgende:
We gaan zo heel wild dineren bij onze favoriete kok die na 2 jaar sabbatical gelukkig weer eens aan de bak gaat...
[..]
soort voorprogrammaatjequote:
haha eigenlijke show begint om half 8 hoor. maar wilde ook wat liedjes draaien waar ik gewoon zin in had.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Ah zoIk was er niet echt op voorbereid dat het zo vroeg zou beginnen. Moet nog even eten klaarmaken. Maar dat gebeurt vlakbij de plek waar de speakers staan, dus ik hoor de muziek wel.
De uil van Minerva?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo nog even weg, halloween avond op het winkelcentrum hier.
Voorheen stond er dan altijd iemand met een Fok!king grote uil op zijn schouder. Die wil ik nog even zien, indien die er is.
Maar moest eerst donker zijn
Geen idee maar heb wat met vogels, dus dat is wel tof.quote:
nummer is opgenomen door Weezer in 2018, maar pas dit jaar op plaat verschenen.quote:
Discutabel dus.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
nummer is opgenomen door Weezer in 2018, maar pas dit jaar op plaat verschenen.
nee, vind ik niet en klachten mogen in 3-fout ingediend worden en worden dan vakkundig behandeling door het eenmalige archief (de prullenbak)quote:
Ik ben het er ook niet mee eens! Dus dat is al 3.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, vind ik niet en klachten mogen in 3-fout ingediend worden en worden dan vakkundig behandeling door het eenmalige archief (de prullenbak)
had je betaald dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens! Dus dat is al 3.
Wij eisen.....ons geld terug!
eerst ff tijdmachine uit gaan vinden danquote:
Okéquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, vind ik niet en klachten mogen in 3-fout ingediend worden en worden dan vakkundig behandeling door het eenmalige archief (de prullenbak)
quote:Geachte heer Peaceman,
Bij deze dien ik een klacht in over het draaien van een nummer van Weezer, opgenomen in 2018, uitgezonden in een thema-uitzending over 2019. Dit kan natuurlijk niet.
Hoogachtend,
DJ11
Bij deze dien ik een klacht in over het draaien van een nummer van Weezer, opgenomen in 2018, uitgezonden in een thema-uitzending over 2019. Dit kan natuurlijk niet.
Hoogachtend,
DJ11
Hoogachtend,
DJ11
quote:
Noorsquote:
ik vertrouw erop dat mijn selectie enorm verschilt van wat jij zou draaienquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NoorsZoals zo veel goede muziek anno nu. In mijn komende show heb ik ook weer een geweldig nieuw nummer van een Noorse zangeres zitten.
Ik ben mee van de losse nummers / singles dan van de albums. Maar er zijn toch zeker ook een paar albums uitgebracht in 2019 die ik prima vind. En dat zal ook in mijn jaarlijst zichtbaar wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vertrouw erop dat mijn selectie enorm verschilt van wat jij zou draaien![]()
ik zit namelijk slecht in de singles
staat het album van Black Pumas er al in?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben mee van de losse nummers / singles dan van de albums. Maar er zijn toch zeker ook een paar albums uitgebracht in 2019 die ik prima vind. En dat zal ook in mijn jaarlijst zichtbaar worden
Er is wel een ander nummer van dat album dat ik sterk vond / vind: OCT 33.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat het album van Black Pumas er al in?
Geboren in North Shields bij Newcastle, hetzelfde geboortedorp als Neil Tennant (Pet Shop Boys-zanger)quote:
Zeker. De uiterst getalenteerde FINNEAS aan het werk. Schrijft en produceert zo'n beetje alles voor z'n zus Billie Eilishquote:
en zij voert het uitstekend uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker. De uiterst getalenteerde FINNEAS aan het werk. Schrijft en produceert zo'n beetje alles voor z'n zus Billie Eilish
Zeker.quote:
staat uiteraard bij die 4 uur muziekquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker.
FINNEAS heeft nu ook een EP / annex mini-album uit, dus daar kun je dan ook naar gaan luisteren
Voor een keer klinkt het best aardig maar ik mis er een stukje spanning in.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:04 schreef CindieY het volgende:
Maar ik lees iets over alleen muziek uit 2019?
Ja, ik steek mijn collega-DJ's aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:04 schreef CindieY het volgende:
Maar ik lees iets over alleen muziek uit 2019?
ja dat was lizzo die heb ik eerder gedraaid. even refreshen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:05 schreef CindieY het volgende:
Ik hoor een vrouw zingen... Iets over truth hurts
Dat nummer is eerder gedraaid. Even verversen of via een andere browser proberenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:05 schreef CindieY het volgende:
Ik hoor een vrouw zingen... Iets over truth hurts
ja snap ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De stem doet me wat denken aan Roísin Murphy (zangeres van Moloko)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
ik ben er ook. Uitgeteld en languit op de bank. Zo’n kamer sausen, is best nog inspannend.
Ik vond het een baggernummer tot we op Tenerife waren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:16 schreef DJ11 het volgende:
We mogen dit toch wel bekronen tot de zomerhit van 2019.
[riazop modus] Meer dan 891 miljoen keer afgespeeld op Spotify. [/riazop modus]
Heel eerlijk? Nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:16 schreef DJ11 het volgende:
We mogen dit toch wel bekronen tot de zomerhit van 2019.
[riazop modus] Meer dan 891 miljoen keer afgespeeld op Spotify. [/riazop modus]
Da's vreemd. Ben je al bij Deutschland?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:19 schreef CindieY het volgende:
Hmm, doordat ik net tussendoor gebeld werd lag ik opeens achter op de stream. Terwijl ik de stream niet mobiel heb
Na een refresh welquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Da's vreemd. Ben je al bij Deutschland?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:22 schreef peaceman het volgende:
Finneas - Let's Fall in Love for the Night
toen stond het nog niet op plaatquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
(Hoewel dit nummer eigenlijk uit 2018 komt, maar dat geeft niet)
daarom deze show!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:24 schreef CindieY het volgende:
Ik ken tot nu toe alleen dat nummer van Rammstein. Ik heb niet zoveel meegekregen van de muziek uit 2019
Er zijn toch wel een paar erg goede albums uitgekomen hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:24 schreef CindieY het volgende:
Ik ken tot nu toe alleen dat nummer van Rammstein. Ik heb niet zoveel meegekregen van de muziek uit 2019
Oh jawel, dat wel. Maar daarin volg ik vooral de artiesten die ik al luister. Weinig nieuws ontdekt, laat ik het zo zeggen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zijn toch wel een paar erg goede albums uitgekomen hoor.
Dan heb je te weinig naar mijn shows geluisterdquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:24 schreef CindieY het volgende:
Madmaster heeft in zijn alfabetshow nog een nummer uit 2019 gedraaid.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh jawel, dat wel. Maar daarin volg ik vooral de artiesten die ik al luister. Weinig nieuws ontdekt, laat ik het zo zeggen.
Ik zal de radio wat braver volgenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig naar mijn shows geluisterdEn Peaceman draait ook wel met regelmaat actuele nummers. Naatje soms ook.
dat is toch juist leuk?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens ook muziek die ik amper ken. Dit zegt met niks
Verdwaald?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zal de radio wat braver volgenMaar ja, ik ben niet altijd thuis. Ik zou ook alleen voor lunch en ijs van Salute de deur uitgaan om half 1, maar ik was net pas om 20 thuis
Dat heb je dan lang volgehoudenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zal de radio wat braver volgenMaar ja, ik ben niet altijd thuis. Ik zou ook alleen voor lunch en ijs van Salute de deur uitgaan om half 1, maar ik was net pas om 20 thuis
Nee, we besloten toen om naar de bios te gaan en ach, toen was het ook wel zo langzamerhand etenstijdquote:
Ja hoor, leuk. Beetje in de richting van The Streets, Rayleigh Ritchie, etc...quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is toch juist leuk?
dit is best lekker dromerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |