Alsof er tegen die tijd nog een verzorgingstaat is.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik zal ze vertellen dat ze jouw kontje niet wassen wanneer je in het bejaardenhuis zit. .
En weer ontopic.
En de officiele van RBtwitter:ToroRosso twitterde op dinsdag 12-11-2019 om 11:12:05 It's @kvyatofficial and @PierreGASLY for 2020! 🤜🤛 We are pleased to confirm that Daniil Kvyat and Pierre Gasly will be continuing with the team in 2020!Full story 📲 https://t.co/Gh8s9MCiG5 https://t.co/tJjeUSTUyP reageer retweet
twitter:redbullracing twitterde op dinsdag 12-11-2019 om 11:22:00 ? "With a growing reputation as a tenacious, fiercely committed racer, Alex has proved that he fully deserves to continue his progress." Christian on 2020! ? More here ? reageer retweet
Was te verwachten. Rijdt zeer solide en haalt netjes zijn punten.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:11 schreef potjecreme het volgende:
Albon rijdt in 2020 voor rbr.
https://m.gpupdate.net/nl(...)-verstappen-in-2020/
ook commercieel interessanterquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Was te verwachten. Rijdt zeer solide en haalt netjes zijn punten.
Albon haalt de punten die Gasly liet liggen.quote:
"we kunnen geen betere vinden"quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Was te verwachten. Rijdt zeer solide en haalt netjes zijn punten.
Inderdaad. Ricciardo zat ook (voornamelijk in de race) makkelijk drie tienden of meer per ronde achter Max aan te hobbelen in de meeste races.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Albon haalt de punten die Gasly liet liggen.
Ricciardo kwam nog wel eens wat hoger dan een 6e plek, maar om nou te zeggen dat hij steevast met Ferrari/Mercedes vocht...
Inderdaad. Ricciardo is vaker op P4 of lager geëindigd, dan op het podium. Ook in het kampioenschap kwam-ie de laatste jaren niet veel verder dan P5 of P6.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Albon haalt de punten die Gasly liet liggen.
Ricciardo kwam nog wel eens wat hoger dan een 6e plek, maar om nou te zeggen dat hij steevast met Ferrari/Mercedes vocht...
Sja, met al die uitvallers van Renooit kwam Max ook ook niet veel verder. Overigens lag Max wel altijd voor Ric als hij uitviel, dus ja. Prima 2e rijder, maar waarom ze bij Renault nou 2 2e rijders wildenquote:Op dinsdag 12 november 2019 14:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Ricciardo is vaker op P4 of lager geëindigd, dan op het podium. Ook in het kampioenschap kwam-ie de laatste jaren niet veel verder dan P5 of P6.
Gebrek aan leesvermogen aan jouw kant. Er staat "key role", niet "de toekomst is alleen hybrid en niets anders".quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:09 schreef nils7 het volgende:
Voor degene die de F1 app hebben en de notificatie zagen binnen komen om de F1 CO2 neutraal te worden.
Man man man wat een treurige visie zeg.
Alles wordt elektrisch qua aandrijving voor straat auto’s (of je daar fan van bent of niet), zelfs de grote Duitse fabrikanten stappen er op over.
En dan lees ik in het persbericht dat Hybride motoren de way to go zijn volgens hen.
Om even te quoten:
[..]
Hybride techniek was hip in 2015!
Dat station zijn we voor de automotive industrie allang gepasseerd.
Waarom snappen ze dit niet?
Dat je er voor kiest om er toch een V6 of wat voor brandstof aangedreven motor er in te laten liggen snap ik ergens wel: nostalgie, geluid enzo.
Maar doe niet alsof dit de toekomst is van de automotive want het is al geschiedenis in de automotive.
Gebrek aan visie bij de FIA en FOM.
Een key rol vertaal ik als toch significant genoeg, ofwel groot aandeel qua nieuw geproduceerde auto’s.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Gebrek aan leesvermogen aan jouw kant. Er staat "key role", niet "de toekomst is alleen hybrid en niets anders".
Ik zie hybrid nog wel groeien hoor. Niet in de Prius-vorm, maar toch. Sowieso valt er in elke auto veel te winnen door remenergie terug te winnen. Dat werkt heel goed maar is alleen de moeite waard als je al een accu hebt die ook voor andere dingen gebruikt wordt. Maar we zitten ook nog met range en plekken op de planeet waar je gewoon veel nodig hebt. In die situaties kan hybrid wel degelijk een logische keus zijn. Als je na betere accuontwikkeling bv. 150-ish km kan rijden op de accu maar voor de rest van de dag een motor kan gebruiken, dan kun je 1. remenergie gaan terugwinnen, 2. de eerste 150 km van je rit schoon rijden en 3. gaan spelen met waar je op welke manier rijdt, denk bv. aan elektrisch only in de stad, of bij optrekken, wanneer fossiel het meest onzuinig is.
Fair enough.quote:
Dude, seriously?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:19 schreef nils7 het volgende:
Maar voor 90% van de wereldbevolking is de range van de huidige elektrische auto’s al ruim voldoende voor dagelijks gebruik
ben eens benieuwd naar de Honda motor als ze die eens op 100% zettenquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc krijgt een nieuw motortje in Brazilië. Ben benieuwd hoeveel van 2020 Ferrari daar al in gestopt heeft
Dat was in Oostenrijk en misschien doen ze het in de tweede helft van de race in Abu Dhabi wel weerquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben eens benieuwd naar de Honda motor als ze die eens op 100% zetten
Sorry maar voor 90% van de wereldbevolking is een dagelijkse range van 400 km (200km heen en 200km terug) toch echt ruim voldoende voor dagelijks auto gebruik.quote:
Ik had ergens gelezen dat die 14% binnen 1 autolengte eigenlijk het dubbele (28-30%) zou zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:04 schreef Dauthi het volgende:
En ook Ross Brawn is een opportunistische leugenaar...
https://www.motorsport.co(...)es-reduction/4595914
Zijn jullie nou echt zo naïef 90% van de wereld hééft geen auto, duh...quote:Op woensdag 13 november 2019 07:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Sorry maar voor 90% van de wereldbevolking is een dagelijkse range van 400 km (200km heen en 200km terug) toch echt ruim voldoende voor dagelijks auto gebruik.
En je weet dat Formule E het alleen recht heeft van de FIA voor elektrische motoren...?quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:09 schreef nils7 het volgende:
Voor degene die de F1 app hebben en de notificatie zagen binnen komen om de F1 CO2 neutraal te worden.
Man man man wat een treurige visie zeg.
Alles wordt elektrisch qua aandrijving voor straat auto’s (of je daar fan van bent of niet), zelfs de grote Duitse fabrikanten stappen er op over.
En dan lees ik in het persbericht dat Hybride motoren de way to go zijn volgens hen.
Om even te quoten:
[..]
Hybride techniek was hip in 2015!
Dat station zijn we voor de automotive industrie allang gepasseerd.
Waarom snappen ze dit niet?
Dat je er voor kiest om er toch een V6 of wat voor brandstof aangedreven motor er in te laten liggen snap ik ergens wel: nostalgie, geluid enzo.
Maar doe niet alsof dit de toekomst is van de automotive want het is al geschiedenis in de automotive.
Gebrek aan visie bij de FIA en FOM.
je vraagt het op FOK, de meesten komen niet van hun zolderkamer afquote:Op woensdag 13 november 2019 10:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zijn jullie nou echt zo naïef 90% van de wereld hééft geen auto, duh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |