abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 november 2019 @ 09:08:45 #151
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189904549
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2019 09:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik zal ze vertellen dat ze jouw kontje niet wassen wanneer je in het bejaardenhuis zit. :W.

En weer ontopic.
Alsof er tegen die tijd nog een verzorgingstaat is. :')
  dinsdag 12 november 2019 @ 11:35:34 #153
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_189906007
Ook Kvyat en Gasly blijven bij TR

ToroRosso twitterde op dinsdag 12-11-2019 om 11:12:05 It's @kvyatofficial and @PierreGASLY for 2020! 🤜🤛 We are pleased to confirm that Daniil Kvyat and Pierre Gasly will be continuing with the team in 2020!Full story 📲 https://t.co/Gh8s9MCiG5 https://t.co/tJjeUSTUyP reageer retweet
En de officiele van RB

redbullracing twitterde op dinsdag 12-11-2019 om 11:22:00 ? "With a growing reputation as a tenacious, fiercely committed racer, Alex has proved that he fully deserves to continue his progress." Christian on 2020! ? More here ? reageer retweet
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_189906012
quote:
Was te verwachten. Rijdt zeer solide en haalt netjes zijn punten.
  dinsdag 12 november 2019 @ 11:38:03 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189906045
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Was te verwachten. Rijdt zeer solide en haalt netjes zijn punten.
ook commercieel interessanter
pi_189906080
Bij gebrek aan beter...
  dinsdag 12 november 2019 @ 13:00:21 #157
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189907209
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 11:41 schreef potjecreme het volgende:
Bij gebrek aan beter...
Albon haalt de punten die Gasly liet liggen.
Ricciardo kwam nog wel eens wat hoger dan een 6e plek, maar om nou te zeggen dat hij steevast met Ferrari/Mercedes vocht...
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189907977
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Was te verwachten. Rijdt zeer solide en haalt netjes zijn punten.
"we kunnen geen betere vinden"
pi_189908651
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 13:00 schreef daNpy het volgende:

[..]

Albon haalt de punten die Gasly liet liggen.
Ricciardo kwam nog wel eens wat hoger dan een 6e plek, maar om nou te zeggen dat hij steevast met Ferrari/Mercedes vocht...
Inderdaad. Ricciardo zat ook (voornamelijk in de race) makkelijk drie tienden of meer per ronde achter Max aan te hobbelen in de meeste races.

Albon doet niet veel onder voor Ricciardo en Sainz en ik denk dat ie voorlopig nog wel even neerlegt bij rol als tweede rijder sowieso dus Red Bull heeft daar wel een goede aan.
  dinsdag 12 november 2019 @ 14:50:00 #160
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_189908668
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 13:00 schreef daNpy het volgende:

[..]

Albon haalt de punten die Gasly liet liggen.
Ricciardo kwam nog wel eens wat hoger dan een 6e plek, maar om nou te zeggen dat hij steevast met Ferrari/Mercedes vocht...
Inderdaad. Ricciardo is vaker op P4 of lager geëindigd, dan op het podium. Ook in het kampioenschap kwam-ie de laatste jaren niet veel verder dan P5 of P6.
  dinsdag 12 november 2019 @ 15:26:19 #161
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189909112
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2019 14:50 schreef Tijn het volgende:

[..]

Inderdaad. Ricciardo is vaker op P4 of lager geëindigd, dan op het podium. Ook in het kampioenschap kwam-ie de laatste jaren niet veel verder dan P5 of P6.
Sja, met al die uitvallers van Renooit kwam Max ook ook niet veel verder. Overigens lag Max wel altijd voor Ric als hij uitviel, dus ja. Prima 2e rijder, maar waarom ze bij Renault nou 2 2e rijders wilden :?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 12 november 2019 @ 16:18:47 #162
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_189909870
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 08:09 schreef nils7 het volgende:
Voor degene die de F1 app hebben en de notificatie zagen binnen komen om de F1 CO2 neutraal te worden.

Man man man wat een treurige visie zeg.
Alles wordt elektrisch qua aandrijving voor straat auto’s (of je daar fan van bent of niet), zelfs de grote Duitse fabrikanten stappen er op over.

En dan lees ik in het persbericht dat Hybride motoren de way to go zijn volgens hen.
Om even te quoten:
[..]

Hybride techniek was hip in 2015!
Dat station zijn we voor de automotive industrie allang gepasseerd.

Waarom snappen ze dit niet?

Dat je er voor kiest om er toch een V6 of wat voor brandstof aangedreven motor er in te laten liggen snap ik ergens wel: nostalgie, geluid enzo.

Maar doe niet alsof dit de toekomst is van de automotive want het is al geschiedenis in de automotive.

Gebrek aan visie bij de FIA en FOM.
Gebrek aan leesvermogen aan jouw kant. Er staat "key role", niet "de toekomst is alleen hybrid en niets anders".

Ik zie hybrid nog wel groeien hoor. Niet in de Prius-vorm, maar toch. Sowieso valt er in elke auto veel te winnen door remenergie terug te winnen. Dat werkt heel goed maar is alleen de moeite waard als je al een accu hebt die ook voor andere dingen gebruikt wordt. Maar we zitten ook nog met range en plekken op de planeet waar je gewoon veel nodig hebt. In die situaties kan hybrid wel degelijk een logische keus zijn. Als je na betere accuontwikkeling bv. 150-ish km kan rijden op de accu maar voor de rest van de dag een motor kan gebruiken, dan kun je 1. remenergie gaan terugwinnen, 2. de eerste 150 km van je rit schoon rijden en 3. gaan spelen met waar je op welke manier rijdt, denk bv. aan elektrisch only in de stad, of bij optrekken, wanneer fossiel het meest onzuinig is.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 12 november 2019 @ 18:19:03 #163
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_189911665
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 16:18 schreef twiFight het volgende:

[..]

Gebrek aan leesvermogen aan jouw kant. Er staat "key role", niet "de toekomst is alleen hybrid en niets anders".

Ik zie hybrid nog wel groeien hoor. Niet in de Prius-vorm, maar toch. Sowieso valt er in elke auto veel te winnen door remenergie terug te winnen. Dat werkt heel goed maar is alleen de moeite waard als je al een accu hebt die ook voor andere dingen gebruikt wordt. Maar we zitten ook nog met range en plekken op de planeet waar je gewoon veel nodig hebt. In die situaties kan hybrid wel degelijk een logische keus zijn. Als je na betere accuontwikkeling bv. 150-ish km kan rijden op de accu maar voor de rest van de dag een motor kan gebruiken, dan kun je 1. remenergie gaan terugwinnen, 2. de eerste 150 km van je rit schoon rijden en 3. gaan spelen met waar je op welke manier rijdt, denk bv. aan elektrisch only in de stad, of bij optrekken, wanneer fossiel het meest onzuinig is.
Een key rol vertaal ik als toch significant genoeg, ofwel groot aandeel qua nieuw geproduceerde auto’s.
En dat zie ik niet gebeuren, althans niet meer in 2030.
Ja voor lange afstanden kan een hybride in the middle of nowhere interessanter zijn dan.
Maar voor 90% van de wereldbevolking is de range van de huidige elektrische auto’s al ruim voldoende voor dagelijks gebruik, laat staan hoe de techniek over 10 jaar is.

Ik moet zeggen ik rij zelf een hybride en zat tot voor kort bijna 4 jaar lang in de elektrische auto’s dus heb daar wel een hogere interesse in dan een willekeurige F1 liefhebber.

Als ik zie wat voor stappen er nu gemaakt worden vind ik het persoonlijk een gebrek aan visie door te zeggen dat in 2030 (ze noemen geen 2018 of zo) hybride aandrijving een key role speelt.
Ik denk dat het dan nog maar een fractie is.
Alle autofabrikanten zetten nu zwaar in op een aandrijflijn met 0 uitstoot, of dat nu waterstof of accu’s zijn dat laat ik dan in het midden.
Maar ik lees nergens meer dat ze met hybride bezig zijn.

Dan kan het er niet bij mij in dat een organisatie zoals de FIA dit soort dingen roept.

Het wordt niet gedragen door autofabrikanten dus waar ze hun visie op baseren snap ik werkelijk waar niet.

Of ze proberen half slachtig recht te lullen dat ze over 10 jaar nog met hybride ICE motoren rijden.
Ik snap de nostalgie en het geluid en dat ze het houden maar zeg dat gewoon eerlijk dan in plaats van dit soort onzin te verkondigen.

Dat zit me dwars of zou je het makkelijker kunnen geloven dat niemand bij de FIA snapt wat er gebeurd in de automotive wereld.

Het bewijs is geleverd door de FormulaE.
Fabrikanten staan in de rij om daar mee te mogen doen, ik zie dat niet bij DE hybride race klasse van nu. Laat staan over 10 jaar.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 12 november 2019 @ 19:14:38 #164
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_189912486
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:19 schreef nils7 het volgende:

Fair enough.
De FIA zit sowieso in een rare spagaat PR-technisch. Willen ze modern en innovatief overkomen dan promoten ze elektrisch en de FE en WRX, wat ze ook actief doen. Maar tegelijkertijd zetten ze daarmee 95% van hun productie in een achtergesteld daglicht. Misschien denken ze met hybride beide kanten te pleasen, ik weet niet.

Maar F1 is hun grootste markt en die is nu hybride dus voor nu snap ik wel dat ze daar positief over zijn. Anders zou iedereen gaan klagen over het 2021 regelement.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 12 november 2019 @ 19:30:58 #165
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_189912797
Leclerc krijgt een nieuw motortje in Brazilië. Ben benieuwd hoeveel van 2020 Ferrari daar al in gestopt heeft
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 12 november 2019 @ 19:35:55 #166
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_189912872
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:19 schreef nils7 het volgende:

Maar voor 90% van de wereldbevolking is de range van de huidige elektrische auto’s al ruim voldoende voor dagelijks gebruik
Dude, seriously? _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_189912879
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc krijgt een nieuw motortje in Brazilië. Ben benieuwd hoeveel van 2020 Ferrari daar al in gestopt heeft
ben eens benieuwd naar de Honda motor als ze die eens op 100% zetten
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 12 november 2019 @ 19:37:05 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_189912888
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ben eens benieuwd naar de Honda motor als ze die eens op 100% zetten
Dat was in Oostenrijk en misschien doen ze het in de tweede helft van de race in Abu Dhabi wel weer
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 12 november 2019 @ 22:04:29 #170
37887 Dauthi
Progressive
pi_189915600
En ook Ross Brawn is een opportunistische leugenaar... *O*


https://www.motorsport.co(...)es-reduction/4595914
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  woensdag 13 november 2019 @ 07:50:35 #171
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_189918570
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:35 schreef flipsen het volgende:

[..]

Dude, seriously? _O-
Sorry maar voor 90% van de wereldbevolking is een dagelijkse range van 400 km (200km heen en 200km terug) toch echt ruim voldoende voor dagelijks auto gebruik.
Er zijn uitzonderingen natuurlijk, de overige 10%, maar de huidige techniek is echt al wel ruim voldoende.
Sneller kunnen laden en dat terug brengen naar een kwartier of zo is een winst die we binnen 5 jaar kunnen verwachten en dan de smoes voor de korte range ook weg,

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 22:04 schreef Dauthi het volgende:
En ook Ross Brawn is een opportunistische leugenaar... *O*

https://www.motorsport.co(...)es-reduction/4595914
Ik had ergens gelezen dat die 14% binnen 1 autolengte eigenlijk het dubbele (28-30%) zou zijn.
Maar in hetzelfde artikel stond ook dat ze het eigenlijk niet weten omdat elke fabrikant hun auto maakt en niet op let op de vuile lucht achter hun auto (of het zelfs expres doet).

Nu weet ik niet of het doel de 14% of 30% reductie qua downforce was.
Als het de 30% (alsnog ongeveer de helft van nu) zou zijn dan lijkt het geslaagd maar het was inderdaad anders voorgespiegeld.
Ze hebben al een plan klaar staan met, jawel, bewegende aero mochten de 2021 regels niet afdoende zijn.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_189918630
Wel leuk voor Albon en TR.

Albon doet het helemaal niet slecht in zijn eerste jaar. Nu nog meedoen voor de podiumplaatsen.
SOONY
  woensdag 13 november 2019 @ 10:44:47 #173
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_189920597
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:50 schreef nils7 het volgende:

[..]

Sorry maar voor 90% van de wereldbevolking is een dagelijkse range van 400 km (200km heen en 200km terug) toch echt ruim voldoende voor dagelijks auto gebruik.
Zijn jullie nou echt zo naïef :? 90% van de wereld hééft geen auto, duh...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 13 november 2019 @ 12:04:12 #174
37887 Dauthi
Progressive
pi_189921716
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 08:09 schreef nils7 het volgende:
Voor degene die de F1 app hebben en de notificatie zagen binnen komen om de F1 CO2 neutraal te worden.


Man man man wat een treurige visie zeg.
Alles wordt elektrisch qua aandrijving voor straat auto’s (of je daar fan van bent of niet), zelfs de grote Duitse fabrikanten stappen er op over.

En dan lees ik in het persbericht dat Hybride motoren de way to go zijn volgens hen.
Om even te quoten:
[..]

Hybride techniek was hip in 2015!
Dat station zijn we voor de automotive industrie allang gepasseerd.

Waarom snappen ze dit niet?

Dat je er voor kiest om er toch een V6 of wat voor brandstof aangedreven motor er in te laten liggen snap ik ergens wel: nostalgie, geluid enzo.

Maar doe niet alsof dit de toekomst is van de automotive want het is al geschiedenis in de automotive.

Gebrek aan visie bij de FIA en FOM.
En je weet dat Formule E het alleen recht heeft van de FIA voor elektrische motoren...?
En zelfs dan blijft fuelcell zeer interessant.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  woensdag 13 november 2019 @ 16:18:24 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189925227
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:44 schreef flipsen het volgende:

[..]

Zijn jullie nou echt zo naïef :? 90% van de wereld hééft geen auto, duh...
je vraagt het op FOK, de meesten komen niet van hun zolderkamer af :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')