Alsof er tegen die tijd nog een verzorgingstaat is.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik zal ze vertellen dat ze jouw kontje niet wassen wanneer je in het bejaardenhuis zit. .
En weer ontopic.
En de officiele van RBtwitter:ToroRosso twitterde op dinsdag 12-11-2019 om 11:12:05 It's @kvyatofficial and @PierreGASLY for 2020! 🤜🤛 We are pleased to confirm that Daniil Kvyat and Pierre Gasly will be continuing with the team in 2020!Full story 📲 https://t.co/Gh8s9MCiG5 https://t.co/tJjeUSTUyP reageer retweet
twitter:redbullracing twitterde op dinsdag 12-11-2019 om 11:22:00 ? "With a growing reputation as a tenacious, fiercely committed racer, Alex has proved that he fully deserves to continue his progress." Christian on 2020! ? More here ? reageer retweet
Was te verwachten. Rijdt zeer solide en haalt netjes zijn punten.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:11 schreef potjecreme het volgende:
Albon rijdt in 2020 voor rbr.
https://m.gpupdate.net/nl(...)-verstappen-in-2020/
ook commercieel interessanterquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Was te verwachten. Rijdt zeer solide en haalt netjes zijn punten.
Albon haalt de punten die Gasly liet liggen.quote:
"we kunnen geen betere vinden"quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Was te verwachten. Rijdt zeer solide en haalt netjes zijn punten.
Inderdaad. Ricciardo zat ook (voornamelijk in de race) makkelijk drie tienden of meer per ronde achter Max aan te hobbelen in de meeste races.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Albon haalt de punten die Gasly liet liggen.
Ricciardo kwam nog wel eens wat hoger dan een 6e plek, maar om nou te zeggen dat hij steevast met Ferrari/Mercedes vocht...
Inderdaad. Ricciardo is vaker op P4 of lager geëindigd, dan op het podium. Ook in het kampioenschap kwam-ie de laatste jaren niet veel verder dan P5 of P6.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Albon haalt de punten die Gasly liet liggen.
Ricciardo kwam nog wel eens wat hoger dan een 6e plek, maar om nou te zeggen dat hij steevast met Ferrari/Mercedes vocht...
Sja, met al die uitvallers van Renooit kwam Max ook ook niet veel verder. Overigens lag Max wel altijd voor Ric als hij uitviel, dus ja. Prima 2e rijder, maar waarom ze bij Renault nou 2 2e rijders wildenquote:Op dinsdag 12 november 2019 14:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Ricciardo is vaker op P4 of lager geëindigd, dan op het podium. Ook in het kampioenschap kwam-ie de laatste jaren niet veel verder dan P5 of P6.
Gebrek aan leesvermogen aan jouw kant. Er staat "key role", niet "de toekomst is alleen hybrid en niets anders".quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:09 schreef nils7 het volgende:
Voor degene die de F1 app hebben en de notificatie zagen binnen komen om de F1 CO2 neutraal te worden.
Man man man wat een treurige visie zeg.
Alles wordt elektrisch qua aandrijving voor straat auto’s (of je daar fan van bent of niet), zelfs de grote Duitse fabrikanten stappen er op over.
En dan lees ik in het persbericht dat Hybride motoren de way to go zijn volgens hen.
Om even te quoten:
[..]
Hybride techniek was hip in 2015!
Dat station zijn we voor de automotive industrie allang gepasseerd.
Waarom snappen ze dit niet?
Dat je er voor kiest om er toch een V6 of wat voor brandstof aangedreven motor er in te laten liggen snap ik ergens wel: nostalgie, geluid enzo.
Maar doe niet alsof dit de toekomst is van de automotive want het is al geschiedenis in de automotive.
Gebrek aan visie bij de FIA en FOM.
Een key rol vertaal ik als toch significant genoeg, ofwel groot aandeel qua nieuw geproduceerde auto’s.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Gebrek aan leesvermogen aan jouw kant. Er staat "key role", niet "de toekomst is alleen hybrid en niets anders".
Ik zie hybrid nog wel groeien hoor. Niet in de Prius-vorm, maar toch. Sowieso valt er in elke auto veel te winnen door remenergie terug te winnen. Dat werkt heel goed maar is alleen de moeite waard als je al een accu hebt die ook voor andere dingen gebruikt wordt. Maar we zitten ook nog met range en plekken op de planeet waar je gewoon veel nodig hebt. In die situaties kan hybrid wel degelijk een logische keus zijn. Als je na betere accuontwikkeling bv. 150-ish km kan rijden op de accu maar voor de rest van de dag een motor kan gebruiken, dan kun je 1. remenergie gaan terugwinnen, 2. de eerste 150 km van je rit schoon rijden en 3. gaan spelen met waar je op welke manier rijdt, denk bv. aan elektrisch only in de stad, of bij optrekken, wanneer fossiel het meest onzuinig is.
Fair enough.quote:
Dude, seriously?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:19 schreef nils7 het volgende:
Maar voor 90% van de wereldbevolking is de range van de huidige elektrische auto’s al ruim voldoende voor dagelijks gebruik
ben eens benieuwd naar de Honda motor als ze die eens op 100% zettenquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc krijgt een nieuw motortje in Brazilië. Ben benieuwd hoeveel van 2020 Ferrari daar al in gestopt heeft
Dat was in Oostenrijk en misschien doen ze het in de tweede helft van de race in Abu Dhabi wel weerquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben eens benieuwd naar de Honda motor als ze die eens op 100% zetten
Sorry maar voor 90% van de wereldbevolking is een dagelijkse range van 400 km (200km heen en 200km terug) toch echt ruim voldoende voor dagelijks auto gebruik.quote:
Ik had ergens gelezen dat die 14% binnen 1 autolengte eigenlijk het dubbele (28-30%) zou zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:04 schreef Dauthi het volgende:
En ook Ross Brawn is een opportunistische leugenaar...
https://www.motorsport.co(...)es-reduction/4595914
Zijn jullie nou echt zo naīef 90% van de wereld hééft geen auto, duh...quote:Op woensdag 13 november 2019 07:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Sorry maar voor 90% van de wereldbevolking is een dagelijkse range van 400 km (200km heen en 200km terug) toch echt ruim voldoende voor dagelijks auto gebruik.
En je weet dat Formule E het alleen recht heeft van de FIA voor elektrische motoren...?quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:09 schreef nils7 het volgende:
Voor degene die de F1 app hebben en de notificatie zagen binnen komen om de F1 CO2 neutraal te worden.
Man man man wat een treurige visie zeg.
Alles wordt elektrisch qua aandrijving voor straat auto’s (of je daar fan van bent of niet), zelfs de grote Duitse fabrikanten stappen er op over.
En dan lees ik in het persbericht dat Hybride motoren de way to go zijn volgens hen.
Om even te quoten:
[..]
Hybride techniek was hip in 2015!
Dat station zijn we voor de automotive industrie allang gepasseerd.
Waarom snappen ze dit niet?
Dat je er voor kiest om er toch een V6 of wat voor brandstof aangedreven motor er in te laten liggen snap ik ergens wel: nostalgie, geluid enzo.
Maar doe niet alsof dit de toekomst is van de automotive want het is al geschiedenis in de automotive.
Gebrek aan visie bij de FIA en FOM.
je vraagt het op FOK, de meesten komen niet van hun zolderkamer afquote:Op woensdag 13 november 2019 10:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zijn jullie nou echt zo naīef 90% van de wereld hééft geen auto, duh...
Kunnen we in de formule 1 dat hele klimaatgeneuzel niet gewoon overslaan? Who are we kidding als je denkt dat formule 1 daar ooit goed in zou passen. Gewoon schouders ophalen en door.quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:14 schreef twiFight het volgende:
[..]
Fair enough.
De FIA zit sowieso in een rare spagaat PR-technisch. Willen ze modern en innovatief overkomen dan promoten ze elektrisch en de FE en WRX, wat ze ook actief doen. Maar tegelijkertijd zetten ze daarmee 95% van hun productie in een achtergesteld daglicht. Misschien denken ze met hybride beide kanten te pleasen, ik weet niet.
Maar F1 is hun grootste markt en die is nu hybride dus voor nu snap ik wel dat ze daar positief over zijn. Anders zou iedereen gaan klagen over het 2021 regelement.
Fabrikanten zitten er niet op de wachten om nog 6 Liter V12's te maken, die ontwikkeling erin kan niet nog ergens anders worden ingezet.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kunnen we in de formule 1 dat hele klimaatgeneuzel niet gewoon overslaan? Who are we kidding als je denkt dat formule 1 daar ooit goed in zou passen. Gewoon schouders ophalen en door.
Ik ben behoorlijk klimaatgezeikmoe.
Klimaat staat voor de FIA ook laag in het lijstje van redenen. Het gaat ze meer om PR, fabrikanten behouden en innovatie.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kunnen we in de formule 1 dat hele klimaatgeneuzel niet gewoon overslaan? Who are we kidding als je denkt dat formule 1 daar ooit goed in zou passen. Gewoon schouders ophalen en door.
Ik ben behoorlijk klimaatgezeikmoe.
Tussen de regels doorlezen noemt men dat. Leer je al vrij snel in je jeugd.quote:Op woensdag 13 november 2019 10:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zijn jullie nou echt zo naīef 90% van de wereld hééft geen auto, duh...
Dat is dan ook sinds Bianchi veranderd. Maar je merkt al dat de sport er niet van geleerd heeft, niet echt. De reactie was voor de schone schijn.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:42 schreef Mothzor het volgende:
Zou toch wat zijn als zulke namen nu dit soort zaken onder geel zouden hebben. Max werd al afgebrand en die crashte nog geen eens
Dit is de eerste GP die ik me nog kan herinneren, was toen op een verjaardag bij iemand met een dijk van een huisquote:Op woensdag 13 november 2019 20:42 schreef Mothzor het volgende:
Net de Braziliaanse gp van 2003 terug gekeken. Man wat een race was dat.
Pizonnia, M. Schumacher en Alonso die allemaal onder geel crashen. Alonso zelfs wanneer de safety car al naar buiten was.
Bij de crash van Schumacher sprongen de marshals alle kanten op, stond er een kraanwagen op de baan en met droog commentaar van Brundle dat het hem deed herinneren aan Suzuka 1994 waar hij hetzelfde had met een kraanwagen en hierbij een marshal aanreed (bizar nu met Binachi zijn ongeval in gedachten).
Zou toch wat zijn als zulke namen nu dit soort zaken onder geel zouden hebben. Max werd al afgebrand en die crashte nog geen eens
Wat een sport in 16 jaar kan veranderen.
Naast deze blijft die met ongeluk van Bianchi en 2016 onvergetelijk.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:42 schreef Mothzor het volgende:
Net de Braziliaanse gp van 2003 terug gekeken. Man wat een race was dat.
Pizonnia, M. Schumacher en Alonso die allemaal onder geel crashen. Alonso zelfs wanneer de safety car al naar buiten was.
Bij de crash van Schumacher sprongen de marshals alle kanten op, stond er een kraanwagen op de baan en met droog commentaar van Brundle dat het hem deed herinneren aan Suzuka 1994 waar hij hetzelfde had met een kraanwagen en hierbij een marshal aanreed (bizar nu met Binachi zijn ongeval in gedachten).
Zou toch wat zijn als zulke namen nu dit soort zaken onder geel zouden hebben. Max werd al afgebrand en die crashte nog geen eens
Wat een sport in 16 jaar kan veranderen.
Terwijl de finish juist net zo bijzonder was. Fisichella die in de Jordan als eerste wordt afgevlagd onder de rode vlag. Maar men gaat bij een rode vlag een ronde terug waardoor ze Raikkonen als winnaar uitroepen, heel de paddock op zijn kop.quote:Op donderdag 14 november 2019 01:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is de eerste GP die ik me nog kan herinneren, was toen op een verjaardag bij iemand met een dijk van een huis
Grappig hoe dat dan bij blijft. Einde van de race kan ik me dan weer niet herinneren, zal wel zijn afgehaakt toen mijn held in de bandenstapel stond.
Ik dacht dat de Hulk geen interesse had in de Indycar omdat hij geen Ovals wilde rijden?quote:Op donderdag 14 november 2019 12:00 schreef ondeugend het volgende:
Er zijn geruchten dat Nico Hulkenberg samen met Rinus Veekay volgens seizoen Indycar gaan rijden.
https://www.gplatestnews.(...)5ZwDAMUs0dXNRWZ0yCwI
quote:Nico Hulkenberg has turned down an offer to drive for McLaren in the British marque's first full Indycar season next year.
"I have a lot of respect for those who race on ovals, it's just not my thing," said the German, after McLaren boss Zak Brown revealed the failed talks in Singapore.
Ik verwacht als het doorgaat Rinus fulltime en de Hulk parttime op de niet ovals. Carpenter rijdt zelf nog altijd een auto op de ovals.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Hulk geen interesse had in de Indycar omdat hij geen Ovals wilde rijden?
Ah hier had ik het van, McLaren had hem namelijk ook al gevraagd:
https://www.sportsmole.co(...)ar-offer_372238.html
[..]
Waarom hadden die eigenlijk ruzie met opa?quote:Op maandag 18 november 2019 18:59 schreef Snowsquall het volgende:
https://www.1limburg.nl/opa-frans-verstappen-hospice-overleden
Geen idee, ik weet alleen dat het een familie van heethoofden is......quote:Op maandag 18 november 2019 19:03 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Waarom hadden die eigenlijk ruzie met opa?
Als we zo gaan beginnen is het einde zoek. Het hele achterveld gun je het wel, ik noem een Russel, Norris, Giovinazzi?quote:Op woensdag 20 november 2019 07:34 schreef BroesWillems het volgende:
Iedereen op de rem, podium voor Hulk, Kubica en Albon.
Hulk en Kubica zwaaien af, albon vanwege afgelopen weekend. Russel en Norris komen er ooit nog wel.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:48 schreef ripe72 het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen is het einde zoek. Het hele achterveld gun je het wel, ik noem een Russel, Norris, Giovinazzi?
twitter:tgruener twitterde op woensdag 20-11-2019 om 09:13:52 Exclusive: The FIA has seized parts of the fuel system of Ferrari, one Ferrari customer and one Non-Ferrari. A thorough investigation of the parts will be conducted in the FIA laboratories.AMuS (in German): https://t.co/NTfLOzSWEv reageer retweet
Zijn hier voorbeelden van in het (korte) verleden? Neem aan dat de FIA niet zomaar onderdelen van 2 motoren opeist? Dan moeten er wel serieuze aanwijzingen zijn denk ik toch?quote:Op woensdag 20 november 2019 09:20 schreef Tarado het volgende:twitter:tgruener twitterde op woensdag 20-11-2019 om 09:13:52 Exclusive: The FIA has seized parts of the fuel system of Ferrari, one Ferrari customer and one Non-Ferrari. A thorough investigation of the parts will be conducted in the FIA laboratories.AMuS (in German): https://t.co/NTfLOzSWEv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |