abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189645669
Amusant op de vroege zondagmiddag. Maar geen touw aan vast te knopen.
pi_189645738
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:31 schreef Ulx het volgende:
Amusant op de vroege zondagmiddag. Maar geen touw aan vast te knopen.
Net als je kindertjes op de kermis touwtjetrek doen en je de prijs niet weet.
En idd een feit maar het je zegt precies hoe de wereld werkt.Geen touw aan vast te knopen.Je mag vinden van wel maargoed een ieder die dat vind doet zichzelf tekort
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_189645778
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 00:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Noem mij maar logisch maar als Biden CEO was om Russisch gas onder EU controle te krijgen, hoe werkt dat dan precies? Kan Rusland dan die pijplijn niet meer dichtdraaien? Oh... En heeft de EU niet al meerdere gaspijplijnen met Rusland? Oh...

Leuk die conspiracy leuteraars maar 2 seconden logisch nadenken is al genoeg om het hele verhaal te laten zinken.
Als Nederlander ja...in Oekraïne lag dat iets anders.
Vraag mij dus hoe 50 miljoen verdeelde Oekrainers er over denken.Of de EU en aangaande VS politiek de VS.Hoe Rusland er over denkt etc. etc.

[ Bericht 7% gewijzigd door ZOA op 27-10-2019 13:24:16 ]
pi_189645785
Whatever, ik ga maar eens linkdumpen.

renato_mariotti twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 18:33:17 Notable—Trump ally Andrew McCarthy now argues that Trump should not deny the existence of a quid pro quo and instead argue that it is not an impeachable offense.That’s the only viable strategy Trump has left, if he is capable of admitting fault. https://t.co/g4rluecZgK reageer retweet
De ‘De POTUS doet het DUs het is legaal’ verdediging. Die werkte niet voor Nixon. Gaat ook niet werken voor Trump.
pi_189645804
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 10:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Het doet mij aan de hybrids van battlestar galactica denken.
De geopolitiek op ons aarde is veel erger
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 12:54:44 #281
236264 crew  capricia
pi_189645960
Klaar met dat off topic gepost.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_189645996
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:40 schreef Ulx het volgende:
Whatever, ik ga maar eens linkdumpen.

renato_mariotti twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 18:33:17 Notable—Trump ally Andrew McCarthy now argues that Trump should not deny the existence of a quid pro quo and instead argue that it is not an impeachable offense.That’s the only viable strategy Trump has left, if he is capable of admitting fault. https://t.co/g4rluecZgK reageer retweet
De ‘De POTUS doet het DUs het is legaal’ verdediging. Die werkte niet voor Nixon. Gaat ook niet werken voor Trump.
Trump wordt gewoon herkozen voor een 2e termijn en de wereld is te klein
pi_189646451
De senaat kan iemand met een gewone meerderheid verbieden zich verkiesbaar te stellen als Potus. Dat is ook nog een optie. Acceptabel wellicht voor een tiental Republikeinen.
pi_189646540
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:21 schreef Ulx het volgende:
De senaat kan iemand met een gewone meerderheid verbieden zich verkiesbaar te stellen als Potus. Dat is ook nog een optie. Acceptabel wellicht voor een tiental Republikeinen.
Als Trump maar afgezet wordt danwel niet herkozen.. de doelstelling is al sinds Trump verkozen werd als President en de wereld in zak en as met minder oorlog te klein werd duidelijk
pi_189646638
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zodra men Trump’s belastingpapieren heeft of eerder?
Voordat Trump herkozen wordt... anders is het mosterd na de maaltijd he
pi_189647110
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 08:34 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En daar heeft hij gewoon gelijk in, Je kunt beter direct ontkennen dan een president de hoop geven dat hij de dans nog kan ontspringen. Want echt, Trump probeert alle smerige trucjes uit die hij tot zijn beschikking heeft. En meer. Hij schopt nu wild om zich heen omdat hij zijn directe Nemesis (de klokkenluider) niet kan treffen. Ik kan alleen maar hopen dat patriotten die boven de partijen staan, nooit in de klauwen van Trump en zijn bende geraken.
Er zijn ook mensen die niet onder dictatoriaal democratische klauwen willen leven waar ze zowel de verkozen democratische depotaten hun paleizen en de onderkant van de samenleving in stand moeten houden.
pi_189647132
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:57 schreef ZOA het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die niet onder dictatoriaal democratische klauwen willen leven waar ze zowel de verkozen democratische depotaten hun paleizen en de onderkant van de samenleving in stand moeten houden.
Klopt, dat zijn de fascisten.
pi_189647250
Ik vraag me wel eens af of er nou zoveel bots op Fok! rondlopen of dat het Nederlandse onderwijs echt zoveel mensen aflevert die werkelijkwaar geen enkele coherente zin uit hun toetsenbord kunnen krijgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 27 oktober 2019 @ 14:22:32 #289
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_189647471
Wat een kleutertoespraak weer :')
pi_189647474
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 03:19 schreef trein2000 het volgende:
Wat wel confirmd is is dat er ene helicopteractie is geweest in noord west Syrië. Tussen de 8 en 12 zwarte helicopters hebben een konvooi onderschept waarbij tenminste 1 helicopter ook geland is en iets of iemand heeft meegenomen.

Dat schijnt nogal ongebruikelijk te zijn en alleen gedaan te worden voor de absolute toptargets. Dus er hangt nieuws in de lucht
Uiteraard is het ook een act of war die de soevereiniteit van Syrië aantast.
pi_189647541
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:07 schreef Monolith het volgende:
Ik vraag me wel eens af of er nou zoveel bots op Fok! rondlopen of dat het Nederlandse onderwijs echt zoveel mensen aflevert die werkelijkwaar geen enkele coherente zin uit hun toetsenbord kunnen krijgen.
Het Nederlands onderwijs levert slechts jaknikkend stemvee op die voornamelijk leren goed te luisteren en vooral niet lastig te zijn omdat je dan geen leven hebt en het nagenoeg onmogelijk is en een enorme strijd met een kleine kans van slagen om het wel te hebben.
En als je zoals ik bijvoorbeeld niet zo meegaand bent aanbevolen wordt voor het Pieter Baan.

[ Bericht 4% gewijzigd door ZOA op 27-10-2019 14:32:33 ]
pi_189647704
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jij mag mij als fascist kwalificeren.Mocht het anders blijken niet terugkrabbelen maar een grote jongen zijn en je inschattingsfout en gevolgen accepteren.
Je had bijvoorbeeld anarchist en talloze andere hokjes kunnen kiezen.
Maar nee Facist het is.
pi_189647706
'they used the internet better than anyone else in the world, besides Donald Trump', aldus Donald Trump over IS.

En waarom de constante nadruk op dat Baghdadi huilde en schreeuwde? Vertel de feitelijke informatie, niet meer niet minder.
pi_189647789
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:36 schreef archito het volgende:
'they used the internet better than anyone else in the world, besides Donald Trump', aldus Donald Trump over IS.

En waarom de constante nadruk op dat Baghdadi huilde en schreeuwde? Vertel de feitelijke informatie, niet meer niet minder.
Maar dat maakt Trump een nog stoerdere kerel want hij huilt niet! :Y)
pi_189647820
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

In Oekraïne zijn Oost Oekraïense pro Russische mensen door Poroshenko administratie 5 jaar lang als terroristen aangemerkt.
pi_189647830
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:36 schreef ZOA het volgende:

[..]

Jij mag mij als fascist kwalificeren.Mocht het anders blijken niet terugkrabbelen maar een grote jongen zijn en je inschattingsfout en gevolgen accepteren.
Je had bijvoorbeeld anarchist en talloze andere hokjes kunnen kiezen.
Maar nee Facist het is.
En wat had je liever gehad? Anarchist? Terwijl je een leider wenst te volgen?
pi_189647850
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:22 schreef Zelva het volgende:
Wat een kleutertoespraak weer :')
Kleuters begrijpt iedereen beter
  Redactie Games zondag 27 oktober 2019 @ 14:45:42 #298
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_189647881
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 23-10-2012 om 03:12:16 Stop congratulating Obama for killing Bin Laden. The Navy Seals killed Bin Laden. #debate reageer retweet
Kan geregeld worden Donnie.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_189647902
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:43 schreef Ulx het volgende:

[..]

En wat had je liever gehad? Anarchist? Terwijl je een leider wenst te volgen?
Het gaat er niet om wat ik liever wil het gaat er om wat jij stelt over mij
pi_189647923
Er protesteren mensen die er verstand van hebben nu al tegen de nogal grafische beschrijvingen van Trump:

AmbDana twitterde op zondag 27-10-2019 om 14:23:18 This gruesome, vivid and probably exaggerated description of dogs chasing down Baghdadi will endanger our personnel in the region. reageer retweet
AmbDana twitterde op zondag 27-10-2019 om 14:26:33 When bin Laden was killed, we were careful to be clear that he had been given a proper Muslim burial. Not because we gave a damn about him but because it was important for our relationships in the region and safety of our military and diplomats. reageer retweet
AmbDana twitterde op zondag 27-10-2019 om 14:34:29 Also, it’s how America rolls. With honor. We don’t delight in death like the terrorists do. This description is horrifying. reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')