Intervalact met Michael van Gerwen die dart op een groot bord met dat logoquote:Op donderdag 28 november 2019 10:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk aan een dartbord
Even wennen
one hundred and eighty pwantsquote:Op donderdag 28 november 2019 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Intervalact met Michael van Gerwen die dart op een groot bord met dat logo
Als hij op je land gooit krijg je bonus punten
Ik weet overigens niet of een gewoon rond logo echt zo veel minder was geweest.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:09 schreef Greys het volgende:
Ik vind het leuk dat het voor 65 jaar Eurovisie (voor mij) voelt als een moderne dataversie van het oude logo van toen.
[ afbeelding ]
Ik vind deze die ze nu hebben toch een stuk moderner en meer arty dan gewoon rond.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet overigens niet of een gewoon rond logo echt zo veel minder was geweest.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 november 2019 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Intervalact met Michael van Gerwen die dart op een groot bord met dat logo
Als hij op je land gooit krijg je bonus punten
Ohja nu je het zegt, grappig!quote:Op donderdag 28 november 2019 12:14 schreef Jason22 het volgende:
Die licht blauwe strepen op de achtergrond (vooral aan de rechterkant) zijn de jaren dat Nederland won, volgens mij.
Het logo is leuk bedacht i.i.g.!
Wow je hebt er wel moeite in gestopt en dat je zelfs naar Hilversum ben geweest. Hoe hebben ze het daar ontvangen toen?quote:Op donderdag 28 november 2019 16:21 schreef fatix het volgende:
[ afbeelding ]
There is a lot more in the logo;
• the 5-blue-rays refer to 5 Dutch wins
• short summary of participating countries
• waiting of 45 years for the 5th win
• a hommage to 65 years of #eurovision
• a balanced logo 21 flags left 20 right
• just in the middel > IS & SI
#openup
dit was ook het idee dat ik een beetje
aanhaalde in mijn concept-dossier;
de 5-wins integreren in het logo-concept
geïnteresseerden al mijn uploads hier vinden;
>> https://imgur.com/user/fatixxx
ohjaquote:
Weer typisch Nederlandsquote:Op donderdag 28 november 2019 10:42 schreef Em31 het volgende:
Het is eigenlijk wel een beetje zoals met de slogan, de uitleg maakt het beter.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 28 november 2019 19:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Weer typisch Nederlands. Trijntje's act, het veenlijk, Waylon en zn dansers, die ikea-bol....
het was ook direct duidelijk he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |