abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 november 2019 @ 10:48:19 #101
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_190095179
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2019 00:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik vind het altijd fascinerend wanneer non moslims, moslims de les lezen over hoe ze molsim zouden moeten zijn. Je bent niet de eerste maar ook niet de laatste persoon die met dit soort fatwas aan komt kakken . "ik bestuur al een jaar de koran, ik ben dus ondertussen een autoriteit en ik kom takfir roepen op elke moslim die rondbanjert op deze aardkloot. Immers al deze zogenaamde moslims hebben niks begrepen van de koran."

Overigens sjiieten bidden drie keer per dag? :') hoeveel onzin heb je te koop vanavond? :')
Ik weet dat je niet op mij reageert omdat je nou eenmaal zo kinderachtig bent maar:

Sjiieten bidden doorgaans vijf keer per dag in drie timeslots ja. Dat kan je zien als drie keer per dag bidden dus. Hiermee laat je dus al zien hoe weinig je weet.

Daarnaast zijn er genoeg non moslims die meer weten over de Koran dan moslims, er zit een soort superioriteitsdenken in dat dat niet zou kunnen.
pi_190095505
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik weet dat je niet op mij reageert omdat je nou eenmaal zo kinderachtig bent maar:

Sjiieten bidden doorgaans vijf keer per dag in drie timeslots ja. Dat kan je zien als drie keer per dag bidden dus. Hiermee laat je dus al zien hoe weinig je weet.

Daarnaast zijn er genoeg non moslims die meer weten over de Koran dan moslims, er zit een soort superioriteitsdenken in dat dat niet zou kunnen.
Soennieten en sjiieten staan er bekend om dat ze ezels zijn. Ze moorden elkaar overal uit. Zie Irak Syrie Yemen Afghanistan. Overal killen ze elkaar. En als je dan oprecht onderzoekt waar dit vandaan komt, dan zie je eigenlijk dat deze groeperingen ongelovigen zijn waarbij hen religie niet voorkomt in de koran.

Als je moslim bent dan moet jou religie en de daden die je praktiseert voorkomen in de koran. En dat zie ik dus niet bij de soennieten en sjiieten. Dit zijn groepen mensen die eigenlijk een groot verraad hebben gepleegd tegen God.

Volgens de koran ben je moslim en geen cm verder. Er is helemaal geen soenniet sjiiet of andere groeperingen. Het is ook opvallend om te zien dat de soennieten én sjiieten een hekel hebben aan de koran , alleen dat geven ze niet graag direct toe. Want de koran zou onvoldoende zijn en God zou dus vergeten hebben om bepaalde dingen in de koran te plaatsen. Dus volgens hen zou God dus een downie zijn of iets in dat richting , want hij is vergeetachtig. :D

Wat ik ook heb opgemerkt in de koran is dat mohammed ook vaak aangeeft dat hij alléén vanuit de koran verzen spreekt over de religie. Dat zou feitelijk ook betekenen dat mohammed de koran had gevolgd en niks anders. Wat ook logisch is want dat deed Jesus en andere gezanten van God ook.

21:45 Zeg: "Ik waarschuw jullie alleen maar met de openbaring, maar de doven horen de oproep niet, wanneer zij gewaarschuwd worden."

10:15 En wanneer Onze tekenen aan hen als duidelijke bewijzen worden voorgelezen, zeggen zij die niet op de ontmoeting met Ons hopen: "Kom met een andere Koran dan deze of verander hem." Zeg: "Het komt mij niet toe hem uit mijzelf te veranderen; ik volg alleen maar wat aan mij wordt geopenbaard. Ik vrees, als ik mijn Heer ongehoorzaam ben, voor een bestraffing op een geweldige dag."

46:9 Zeg: <ik vertegenwoordig niet iets ongehoords onder de gezanten. Ik weet ook niet wat er met mij en jullie zal gebeuren. Ik volg slechts wat aan mij geopenbaard wordt en ik ben alleen maar een duidelijke waarschuwer.>

Deze stukken in de koran zijn ook wel opmerkelijk:

29:51 Is het dan niet genoeg voor hen dat Wij tot jou het boek hebben neergezonden dat aan hen wordt voorgelezen?...

77:50 Aan welk bericht zullen zij dan hierna nog geloven?

Ik ben misschien geen moslim alleen heb wel die-hard , hardcore onderzoek gedaan. Ik heb me behoorlijk verdiept in de koran. En kan iedereen nu dus confronteren met de koran bij dit soort theologische discussies.
pi_190108048
New sexed-up dossier furore: Explosive leaked email claims that UN watchdog's report into alleged poison gas attack by Assad was doctored - so was it to justify British and American missile strikes on Syria?

https://www.dailymail.co.(...)as-attack-Assad.html
  zondag 24 november 2019 @ 23:35:33 #104
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_190110007
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2019 21:52 schreef LelijKnap het volgende:
New sexed-up dossier furore: Explosive leaked email claims that UN watchdog's report into alleged poison gas attack by Assad was doctored - so was it to justify British and American missile strikes on Syria?

https://www.dailymail.co.(...)as-attack-Assad.html
Ga ik dan toch gelijk krijgen?
pi_190110052
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 23:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ga ik dan toch gelijk krijgen?
Daar lijkt het wel op :P. Ik baal er trouwens van dat ik me dat topic in BNW niet weet te herinneren waarin je het eea mooi had uiteengezet.
pi_190115737
Als ik dit zo lees. Hoe verschillende partijen hun hakken in het zand steken, heb ik niet de indruk dat we in the foreseeable future zullen zien dat er werk zal worden gemaakt om het land, vergeet het opbouwen, de puin zal niet eens geruimd worden. De Russen/Iraniërs/assadisten zeggen de "Europeanen hebben ons meer nodig dan dat wij hen nodig hebben", immers vluchtelingen, onstabiel Syrië heeft ook negatief impact op Europa. Daarnaast zeggen de Europeanen, die Amerikaanse lijn volgen, "geen hulp zonder significante politieke hervormingen", iets wat het regime nooit en te nimmer zal doen. Ben benieuwd hoe lang Damascus zelfs hun meest loyale burgers zout kan houden onder de huidige omstandigheden.

Ways out of Europe’s Syria Reconstruction Conundrum

Rebuilding war-torn Syria poses a formidable challenge for European governments, which are unwilling to legitimise the Damascus regime by funding reconstruction. Instead, the EU and its member states could consider bankrolling small projects without regime involvement and testing an approach that trades aid for reforms.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190125199
Interesting.

QalaatAlMudiq twitterde op maandag 25-11-2019 om 20:59:46 #Syria: several casualties & large fires in several N. #Aleppo areas following what looks like, as per local observatories, #Russia|n airstrikes on oil-related facilities. If confirmed, 1st ever #RuAF bombardment on Turkish-controlled area since early 2017. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190125695
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2019 13:40 schreef Slayage het volgende:
Als ik dit zo lees. Hoe verschillende partijen hun hakken in het zand steken, heb ik niet de indruk dat we in the foreseeable future zullen zien dat er werk zal worden gemaakt om het land, vergeet het opbouwen, de puin zal niet eens geruimd worden. De Russen/Iraniërs/assadisten zeggen de "Europeanen hebben ons meer nodig dan dat wij hen nodig hebben", immers vluchtelingen, onstabiel Syrië heeft ook negatief impact op Europa. Daarnaast zeggen de Europeanen, die Amerikaanse lijn volgen, "geen hulp zonder significante politieke hervormingen", iets wat het regime nooit en te nimmer zal doen. Ben benieuwd hoe lang Damascus zelfs hun meest loyale burgers zout kan houden onder de huidige omstandigheden.

Ways out of Europe’s Syria Reconstruction Conundrum

Rebuilding war-torn Syria poses a formidable challenge for European governments, which are unwilling to legitimise the Damascus regime by funding reconstruction. Instead, the EU and its member states could consider bankrolling small projects without regime involvement and testing an approach that trades aid for reforms.

China kan een grote rol gaan spelen in de toekomst mbt de wederopbouw in Syrië. Alleen moet er wel meer stabiliteit komen en is het jammer voor Assad dat de Amerikanen hun handen lijken te hebben gelegd op de olie-rijke gebieden. China heeft een grote behoefte aan olie namelijk. Net zoals dat ze in Irak de grootste afnemer ervan zijn.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_190126604
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 22:19 schreef Aloulu het volgende:

[..]

China kan een grote rol gaan spelen in de toekomst mbt de wederopbouw in Syrië. Alleen moet er wel meer stabiliteit komen en is het jammer voor Assad dat de Amerikanen hun handen lijken te hebben gelegd op de olie-rijke gebieden. China heeft een grote behoefte aan olie namelijk. Net zoals dat ze in Irak de grootste afnemer ervan zijn.
In het stuk wordt china ook genoemd dat Rusland daar zO zijn bedenkingen bij heeft maar ook de Chinezen hun bedenkingen omdat alle olie en gas toezeggingen bzijn gedaan aan de Russen en Iraniërs. Theoretisch kan China veel betekenen maar vooralsnog lijkt het er niet op dat ze echt voet krijgen aan de grond. Ik ben benieuwd of de golf staten hun relatie kunnen versterken met Damascus ondanks Amerikaanse bezwaren.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190153276
iedereen zegt, "it wasnt me"

QalaatAlMudiq twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 18:46:04 #Syria: aftermath of airstrikes which destroyed last night oil-related facilities in N. #Aleppo. At least 3 were killed. https://t.co/zgDry6KHtw reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 27 november 2019 @ 17:14:57 #111
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190153401
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:06 schreef Slayage het volgende:
iedereen zegt, "it wasnt me"

QalaatAlMudiq twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 18:46:04 #Syria: aftermath of airstrikes which destroyed last night oil-related facilities in N. #Aleppo. At least 3 were killed. https://t.co/zgDry6KHtw reageer retweet
Dat was neem ik aan de Syrische luchtmacht.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_190157010
Dit is best slim van Assad. Als buitenlandse mogendheden gaan happen zou dit kunnen helpen om het isolement van het land te doorbreken. Het zal op zijn minst leiden tot discussie in oa Europese landen om de banden aan te halen, wat op zich ook al winst is voor het regime.

Assad: IS'ers in Koerdische kampen moeten door Syrië berecht worden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190157018
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:14 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat was neem ik aan de Syrische luchtmacht.
What makes you say that?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190161143
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190200396
Nos : 'Protesterende demonstranten' O-)



Premier Irak biedt ontslag aan na protesten

https://nos.nl/artikel/23(...)an-na-protesten.html
https://nos.nl/artikel/23(...)sulaat-in-brand.html
shift-knop defekt
pi_190223691
farnazfassihi twitterde op zondag 01-12-2019 om 20:40:57 Our exclusive story on the mass killing in Mahshar. Revolutionary Guards forces surrounded, shot and killed 40 to 100 demonstrators — mostly unarmed young men — in a sugar cane field where they had sought refuge. #IranProtests w/ @rickgladstone#ماهشهرhttps://t.co/42d0tXRhBk reageer retweet
de fuck
Incelfrikandel
pi_190226203
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190226304
quote:
15s.gif Op zondag 1 december 2019 22:37 schreef Frikandelbroodje het volgende:
farnazfassihi twitterde op zondag 01-12-2019 om 20:40:57 Our exclusive story on the mass killing in Mahshar. Revolutionary Guards forces surrounded, shot and killed 40 to 100 demonstrators — mostly unarmed young men — in a sugar cane field where they had sought refuge. #IranProtests w/ @:rickgladstone#ماهشهرhttps://t.co/42d0tXRhBk reageer retweet
de fuck
Het artikel leest als een stuk uit Syrië in 2011.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190226442
Foto reeks van de demonstraties in Irak https://www.nrc.nl/nieuws(...)er-dan-ooit-a3981993
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190279510
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190282586
interssant

abdullahawez twitterde op donderdag 05-12-2019 om 11:20:07 Within less than a month:KRG’s Nichervan Barzani has visited UAE twice (met with MbZ and intelligence chief Tahnoon); SDF’s Mazloum Abdi has also visited UAE; another SDF delegation is in Saudi. Now reports that three UAE planes full of weapons landed in Erbil. What is going on? reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190295275
Ook in Frankrijk geweld gebruikt tegen journalisten.

https://twitter.com/obk/status/1202886724751413248?s=20
pi_190320890
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2019 07:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het artikel leest als een stuk uit Syrië in 2011.
Wat me wel verbaast, voorheen gingen de Iraanse autoriteiten wel wat voorzichtiger om met onrust.
Incelfrikandel
pi_190328569
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190328595
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 00:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:

Wat me wel verbaast, voorheen gingen de Iraanse autoriteiten wel wat voorzichtiger om met onrust.
Het gaat momenteel niet zo best met Iran en hun export van invloed naar de regio. Misschien dat ze echt bang zijn en daarom zo hard ingrijpen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190328625
quote:
Ook in Libië staan de Turken er helemaal alleen voor tegenover een internationale coalitie. Er wordt zelfs een drone oorlog gevochten tegen de Chinezen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190331057
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 15:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ook in Libië staan de Turken er helemaal alleen voor tegenover een internationale coalitie. Er wordt zelfs een drone oorlog gevochten tegen de Chinezen.
Dat gaat Turkije dan toch wel weer winnen, altijd nummer 1, altijd.
pi_190335849
quote:
Ah de Ottomaanse verovering van Noord-Afrika is begonnen. Nog even de zoveelste genocide erbij en het plaatje is compleet.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_190347805
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190349835
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 15:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ook in Libië staan de Turken er helemaal alleen voor tegenover een internationale coalitie. Er wordt zelfs een drone oorlog gevochten tegen de Chinezen.
Het is meer in het belang van Rusland om de centrale regering van Libië te steunen.
Door de Turks-Libische middelandse zee deal kan het gas uit de middelandse zee niet zomaar het gebied verlaten.
pi_190350269
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:47 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het is meer in het belang van Rusland om de centrale regering van Libië te steunen.
Door de Turks-Libische middelandse zee deal kan het gas uit de middelandse zee niet zomaar het gebied verlaten.
De Russen zetten hun geld vooral strategisch in op de paard waarvan zij denken dat ze de beste papieren hebben om de strijd te winnen lijkt me.

Die Turks Libische deal wordt natuurlijk begraven als haftar wint.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190399458
Charles_Lister twitterde op donderdag 12-12-2019 om 15:22:38 When the NDAA is signed in by #Trump (pre-New Year), the Caesar Act will come into force.It's an extraordinarily expansive piece of legislation & looks set to cripple what remains of #Assad's economy & its ability to work beyond #Syria's borders.https://t.co/7SYV79lbog https://t.co/cANEnQ0AA8 reageer retweet
Charles_Lister twitterde op donderdag 12-12-2019 om 15:24:41 Perhaps more significantly, the Caesar Act will force the U.S to sanction #Russia (& its military) for any action in support of #Assad in #Syria. It'll also force the U.S to sanction any actor (including allies) anywhere in the world, who engages financially w. #Assad's regime. https://t.co/FYhHB8zm0d reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190456209
Het heeft er alle schijn van dat de gifgas aanvallen door het Assad regime niet door het Assad regime zijn geplaagd. Of dat er geen sprake was van een gifgas aanval

wikileaks twitterde op zondag 15-12-2019 om 01:10:00 RELEASE: Third batch of documents showing doctoring of facts in released version of OPCW chemical weapons report on Syria. Including a memo stating 20 inspectors feel released version “did not reflect the views of the team members that deployed to [Syria]”https://t.co/ndK4sRikNk reageer retweet
pi_190456586
Wat iedereen met een beetje gezond verstand en een objectieve kijk allang wist.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190456996
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 15:12 schreef zoost het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat de gifgas aanvallen door het Assad regime niet door het Assad regime zijn geplaagd. Of dat er geen sprake was van een gifgas aanval

wikileaks twitterde op zondag 15-12-2019 om 01:10:00 RELEASE: Third batch of documents showing doctoring of facts in released version of OPCW chemical weapons report on Syria. Including a memo stating 20 inspectors feel released version “did not reflect the views of the team members that deployed to [Syria]”https://t.co/ndK4sRikNk reageer retweet
Mwha, het lijkt niet bepaald bijzonder.

Revealed: OPCW whistleblower made false claims about 'suppressed' Douma report
Incelfrikandel
pi_190458451
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 15:31 schreef StateOfMind het volgende:
Wat iedereen met een beetje gezond verstand en een objectieve kijk allang wist.
Want het Assad regime zou nooit zoiets doen :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 16 december 2019 @ 00:15:24 #140
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_190469574
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2019 16:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Want het Assad regime zou nooit zoiets doen :')
echt he
pi_190520203
tja

swsjoerdsma twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 07:36:39 VVD dolblij dat meervoudige moordenaar straks naar Nederland komt. Maar Nederlandse kinderen uit Syrië halen is te gevaarlijk... https://t.co/QbofElokI7 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190522449
Echt een goede vergelijking ja.

Not.
pi_190523689
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 18:22 schreef BEFEM het volgende:
Echt een goede vergelijking ja.

Not.
Je hebt gelijk. De ene heeft bewezen dat ie een moordlustige type is en over de andere wordt gespeculeerd dat ie mogelijk ooit in de toekomst een moordlustige type zal zijn.

Een man die feitelijk moordlustig is willen we graag terug en de andere die enkelt moordlustig is in onze fantasieën motten we niet.

Nuchtere Hollanders, niet waar?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190525734
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. De ene heeft bewezen dat ie een moordlustige type is en over de andere wordt gespeculeerd dat ie mogelijk ooit in de toekomst een moordlustige type zal zijn.

Een man die feitelijk moordlustig is willen we graag terug en de andere die enkelt moordlustig is in onze fantasieën motten we niet.

Nuchtere Hollanders, niet waar?
De éne heeft tientallen mensen vermoord in Nederland waaronder onschuldigen. Als hij vast zit in Nederland gaat er veel minder dreiging van hem uit.

De andere hebben niks met Nederland te maken en zijn een potentieel gevaar.

Ik weet niet of ik nu hap of niet -O-
pi_190541200
op_shield twitterde op donderdag 19-12-2019 om 18:28:15 The regime launched the ground offensive to take Maarat al Numan & M5. The shelling is going on since weeks. Dozens of people are fleeing towards Idlib & TR borderhttps://t.co/ickNSon8Uu reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190541778
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 20 december 2019 @ 15:02:24 #148
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190556763
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 15:12 schreef zoost het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat de gifgas aanvallen door het Assad regime niet door het Assad regime zijn geplaagd. Of dat er geen sprake was van een gifgas aanval

wikileaks twitterde op zondag 15-12-2019 om 01:10:00 RELEASE: Third batch of documents showing doctoring of facts in released version of OPCW chemical weapons report on Syria. Including a memo stating 20 inspectors feel released version “did not reflect the views of the team members that deployed to [Syria]”https://t.co/ndK4sRikNk reageer retweet
Een of andere domme moderator heeft het meest recente gifgashoax topic gesloten, maar nu hier een update over het OPCW rapport en de false flag:


https://thegrayzone.com/2(...)-opcw-syria-scandal/

https://www.mintpressnews(...)a-douma-opcw/263292/

https://www.foxnews.com/m(...)r-tareq-haddad-quits

Main Stream Media mogen deze verhalen niet brengen, tot nu toe heeft alleen Tucker Carlson op Fox het false flag verhaal gebracht.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 20 december 2019 @ 15:22:35 #149
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190557023
quote:
quote:
Peter Hitchens • 5 days ago
Actually Mr Whitaker is being a bit elephantine here. The unredacted report says there are two possibilities: 'a. The victims were exposed to another highly toxic chemical agent that gave rise to the symptoms observed and has so far gone undetected. b. The fatalities resulted from a non-chemical-related incident.' It's quite clear that the reference to a 'highly toxic agent' which 'has so far gone undetected' is a polite way of saying. 'Either the Martians did it, or there wasn't a chemical incident' . The interpretation of it by the inspector quoted by 'Alex' in the 'Counterpunch' story is therefore accurate, and Mr Whitaker has not discovered anything of any importance. But one has to say 'Good Try!'
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 20 december 2019 @ 15:24:44 #150
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190557045
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. De ene heeft bewezen dat ie een moordlustige type is en over de andere wordt gespeculeerd dat ie mogelijk ooit in de toekomst een moordlustige type zal zijn.

Een man die feitelijk moordlustig is willen we graag terug en de andere die enkelt moordlustig is in onze fantasieën motten we niet.

Nuchtere Hollanders, niet waar?
Ja, het schijnt allemaal heel logisch te zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef BEFEM het volgende:

[..]

De éne heeft tientallen mensen vermoord in Nederland waaronder onschuldigen. Als hij vast zit in Nederland gaat er veel minder dreiging van hem uit.

De andere hebben niks met Nederland te maken en zijn een potentieel gevaar.

Behalve dat ze de Nederlandse nationaliteit w/ hebben en 0 mensen vermoord hebben omdat ze bijvoorbeeld pas 2 jaar oud zijn. En die dreiging hebben we er ook maar zelf bij bedacht.
pi_190558472
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:02 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Een of andere domme moderator heeft het meest recente gifgashoax topic gesloten, maar nu hier een update over het OPCW rapport en de false flag:


https://thegrayzone.com/2(...)-opcw-syria-scandal/

https://www.mintpressnews(...)a-douma-opcw/263292/

https://www.foxnews.com/m(...)r-tareq-haddad-quits

Main Stream Media mogen deze verhalen niet brengen, tot nu toe heeft alleen Tucker Carlson op Fox het false flag verhaal gebracht.
How a reporter who made mistakes became a hero on the internet


quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:22 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
quote:
The draft does not say there was "a non chemical-related event". What it does say is that "a non chemical-related incident" in Douma was one of the possibilities considered in connection with the reported deaths. It adds that investigators have "insufficient evidence at this time to be able to formulate an authoritative conclusion" but will continue to work on it.
Incelfrikandel
pi_190558592
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:24 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ja, het schijnt allemaal heel logisch te zijn.
[..]

Behalve dat ze de Nederlandse nationaliteit w/ hebben en 0 mensen vermoord hebben omdat ze bijvoorbeeld pas 2 jaar oud zijn. En die dreiging hebben we er ook maar zelf bij bedacht.
Ze hebben niet de Nederlandse nationaliteit, die kunnen ze krijgen. Net zoals (vaak) de Marokkaanse.
  vrijdag 20 december 2019 @ 17:11:02 #153
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190558639
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 17:07 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Ze hebben niet de Nederlandse nationaliteit, die kunnen ze krijgen. Net zoals (vaak) de Marokkaanse.
Die kinderen hebben de nl nationaliteit net als hun moeders.
pi_190558644
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 17:11 schreef VoMy het volgende:

[..]

Die kinderen hebben de nl nationaliteit net als hun moeders.
Niet als ze daar geboren zijn. Daarvoor moet je je inschrijven etc. Denk je dat ze dat gedaan hebben? Hetzelfde geldt voor de Marokkaanse cq Turkse nationaliteit.
pi_190616425
Erdo laat alweer man of 100 belegerd worden puur om politieke redenen. Snap wel dat iedereen zijn dienstplicht afkoopt op deze manier.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_190623078
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:46 schreef IPA35 het volgende:
Erdo laat alweer man of 100 belegerd worden puur om politieke redenen. Snap wel dat iedereen zijn dienstplicht afkoopt op deze manier.
Ik heb het idee dat de Turken gewoon meespelen met de plannen van de Russen. Wat is er gebeurd met die Turken bij morek? Zitten die daar nog?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 24 december 2019 @ 01:25:13 #157
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190623757
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2019 17:11 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Niet als ze daar geboren zijn. Daarvoor moet je je inschrijven etc. Denk je dat ze dat gedaan hebben? Hetzelfde geldt voor de Marokkaanse cq Turkse nationaliteit.
Nee dat hoeft niet. Lees je maar in op de site vd rijksoverheid en kom dan met betere argumenten.
pi_190624840
Groot vluchtelingenstroom uit lblid..

Bedankt Assad ! de held van Baudet.
pi_190625612
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_190633905
Echt hilarisch deze foto van koelkasten op een pick up terwijl er een svbied langs rijdt:D

HKaaman twitterde op dinsdag 24-12-2019 om 18:48:13 Today’s SVBIED by HTS passed by a group of Syrian loyalists unhindered in the town of Jarjanez, because the loyalists were busy looting the homes of civilians who escaped the town. Symbolic. https://t.co/3osS9Y9ncA reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190682607
Wtf :')

ragipsoylu twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 12:00:17 BREAKING — Turkish-backed Syrian rebels will be deployed to Libya, according to a senior official from UN-backed Libyan govt - Bloomberg reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190695981
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2019 16:15 schreef Slayage het volgende:
Wtf :')

ragipsoylu twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 12:00:17 BREAKING — Turkish-backed Syrian rebels will be deployed to Libya, according to a senior official from UN-backed Libyan govt - Bloomberg reageer retweet
Dan kunnen ze minder gemakkelijk vluchten naar Turkije als ze met Turks welbevinden door de Wagner Group omgebracht worden.
pi_190714296
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 23:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de Turken gewoon meespelen met de plannen van de Russen. Wat is er gebeurd met die Turken bij morek? Zitten die daar nog?
Ja
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_190719494
voor het eerst beelden van syrische milities in libie

bdrhmnhrk twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 19:57:37 Video of SNA fighters from Mutasem group claiming they have captured a camp from Haftar forces in Libya https://t.co/vSILv1x8mL reageer retweet
ze krijgen wel goed betaald als ik dit zo lees

Turkey to send Syrian rebel fighters to battle Haftar in Libya

Sultan Murad Division, Suqour al-Sham Brigades and Faylaq al-Sham among the armed groups to be deployed in North Africa
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190746605
toch weer een nieuwe escalatie tussen de VS en iran

QalaatAlMudiq twitterde op zondag 29-12-2019 om 18:29:57 #Syria-#Iraq: US officially announce for 1st time series of airstrikes, carried out tonight, targeting #Iran|ian-linked groups in retaliation for previous attack vs US forces in Iraq. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190747910
BarzanSadiq twitterde op zondag 29-12-2019 om 20:11:40 #BREAKINGMultiple rockets fired towards #Taji military base that host #US personnel northern #Baghdad. reageer retweet
pi_190751611
quote:
10s.gif Op zondag 29 december 2019 19:32 schreef Slayage het volgende:
toch weer een nieuwe escalatie tussen de VS en iran

QalaatAlMudiq twitterde op zondag 29-12-2019 om 18:29:57 #Syria-#Iraq: US officially announce for 1st time series of airstrikes, carried out tonight, targeting #Iran|ian-linked groups in retaliation for previous attack vs US forces in Iraq. reageer retweet
Zou het nu dan wel uit de hand gaan lopen? :o

Het is nog steeds geen directe aanval op Iran.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_190759889
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 20:14 schreef skysherrif het volgende:
BarzanSadiq twitterde op zondag 29-12-2019 om 20:11:40 #BREAKINGMultiple rockets fired towards #Taji military base that host #US personnel northern #Baghdad. reageer retweet
En een dode Amerikaans verder. Kijken wat Trump gaat doen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190759987
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Zou het nu dan wel uit de hand gaan lopen? :o

Het is nog steeds geen directe aanval op Iran.
De druk wordt langzaam opgebouwd. Wanneer de druk op kookpunt is hoeft er maar een relatief klein incident plaats te vinden en Israël krijgt eindelijk zijn zin. Na de vernietiging van Irak en Syrië is Iran de volgende target.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190762943
Op een zeker moment heeft de agressieve Iraanse buitenlandse politiek directe gevolgen voor haar thuisland en dat moment lijkt steeds dichterbij te komen.
  maandag 30 december 2019 @ 09:00:12 #171
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_190763564
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. De ene heeft bewezen dat ie een moordlustige type is en over de andere wordt gespeculeerd dat ie mogelijk ooit in de toekomst een moordlustige type zal zijn.

Een man die feitelijk moordlustig is willen we graag terug en de andere die enkelt moordlustig is in onze fantasieën motten we niet.

Nuchtere Hollanders, niet waar?
Je geeft weer eens aan niets van Nederlanders en de Nederlandse maatschappij te begrijpen, terwijl je hier geboren bent. Dat is best indrukwekkend, maar ook vrij triest.
  maandag 30 december 2019 @ 09:03:07 #172
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_190763589
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 07:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Op een zeker moment heeft de agressieve Iraanse buitenlandse politiek directe gevolgen voor haar thuisland en dat moment lijkt steeds dichterbij te komen.
Eerst was ik tegen actie. Ik vind het nog steeds zonde, maar intern heeft het het punt bereikt dat er net zo goed veel doden gaan vallen als er weer een revolutie komt.

Het enige is dat je nooit weet wat voor overheid er terugkomt als het Westen het nu weer afdwingt. Zucht, lastig.
pi_190765024
Damn

QalaatAlMudiq twitterde op maandag 30-12-2019 om 08:36:20 #Iraq: 75+ casualties (25 killed) among Kataeb Hezbollah ranks after unprecedented US strikes last night vs an #Iran|ian-backed group on border with #Syria (Al Qaim). https://t.co/DjKRdJdwPH reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 30 december 2019 @ 10:41:38 #174
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_190765079
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 09:00 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Je geeft weer eens aan niets van Nederlanders en de Nederlandse maatschappij te begrijpen, terwijl je hier geboren bent. Dat is best indrukwekkend, maar ook vrij triest.
beetje praten met respect eh kleine man
pi_190765274
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 10:41 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

beetje praten met respect eh kleine man
Don't feed the troll.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190767090
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

De druk wordt langzaam opgebouwd. Wanneer de druk op kookpunt is hoeft er maar een relatief klein incident plaats te vinden en Israël krijgt eindelijk zijn zin. Na de vernietiging van Irak en Syrië is Iran de volgende target.
Ah, natuurlijk. Iran en de VS doen dit zelf, maar jij verzint een manier om Israel de schuld te geven.
pi_190767127
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 09:03 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Eerst was ik tegen actie. Ik vind het nog steeds zonde, maar intern heeft het het punt bereikt dat er net zo goed veel doden gaan vallen als er weer een revolutie komt.

Het enige is dat je nooit weet wat voor overheid er terugkomt als het Westen het nu weer afdwingt. Zucht, lastig.
Er is helemaal niets lastig aan. Wat heeft men precies te winnen bij een oorlog met Iran?
  maandag 30 december 2019 @ 12:45:52 #178
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190767765
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

De druk wordt langzaam opgebouwd. Wanneer de druk op kookpunt is hoeft er maar een relatief klein incident plaats te vinden en Israël krijgt eindelijk zijn zin. Na de vernietiging van Irak en Syrië is Iran de volgende target.
Ja tuurlijk, Israël dwong Saddam Hussein om zijn eigen bevolking te vermoorden, Israël is verantwoordelijk voor de burgeroorlog in Syrie. :')

Israël.
pi_190768754
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 12:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Er is helemaal niets lastig aan. Wat heeft men precies te winnen bij een oorlog met Iran?
Ik denk niet dat hij specifiek doelt op oorlog.
Incelfrikandel
pi_190769776
Iraanse milities zijn sowieso uit op wraak:

quote:
An Iranian-backed militia said Monday that the death toll from U.S. military strikes in Iraq and Syria against its fighters has risen to 25, vowing to exact revenge for the “aggression of evil American ravens.”

The announcement in Baghdad came a day after U.S. Defense Secretary Mark Esper said Washington had carried out military strikes targeting the Iranian-backed Iraqi militia blamed for a rocket attack that killed an American contractor in Iraq last week.

...

The U.S. military said “precision defensive strikes” were conducted against five sites of Kataeb Hezbollah, or Hezbollah Brigades in Iraq and Syria.

“Our battle with America and its mercenaries is now open to all possibilities,” Kataeb Hezbollah said in a statement around midnight Sunday. “We have no alternative today other than confrontation and there is nothing that will prevent us from responding to this crime.”
https://worldisraelnews.c(...)vil-american-ravens/
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_190772289
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij specifiek doelt op oorlog.
Je kan niet blijven escaleren, en verwachten dat het allemaal wel zal meevallen...
pi_190773576
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 12:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah, natuurlijk. Iran en de VS doen dit zelf, maar jij verzint een manier om Israel de schuld te geven.
Israel lobbyt al jaren om Iran militair stevig aan te pakken. Ik zeg niks geks. Mensen onderschatten de lange arm van Tel Aviv ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190773691
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 12:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Er is helemaal niets lastig aan. Wat heeft men precies te winnen bij een oorlog met Iran?
Weer de uitschakeling van een belangrijk Israël vijandige land. Irak Syrië Libië nu nog Iran en dan is de "Axis of evil" niet meer. Kim daargelaten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190773881
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2019 16:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

Israel lobbyt al jaren om Iran militair stevig aan te pakken. Ik zeg niks geks. Mensen onderschatten de lange arm van Tel Aviv ;)
Nee. Jij overschat het. Jij lijkt bijna belang als synoniem voor invloed tot zelfs volledige controle te zien. Amerika en Iran doen dit helemaal zelf.
pi_190773951
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2019 16:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

Weer de uitschakeling van een belangrijk Israël vijandige land. Irak Syrië Libië nu nog Iran en dan is de "Axis of evil" niet meer. Kim daargelaten.
O, oke bruh..

Dit is echt een beetje zielig.
pi_190774196
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

O, oke bruh..

Dit is echt een beetje zielig.
Ik benoem feiten lieverd, ik verwijs naar de Axis of evil speech van bush w.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190774246
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee. Jij overschat het. Jij lijkt bijna belang als synoniem voor invloed tot zelfs volledige controle te zien. Amerika en Iran doen dit helemaal zelf.
Controle nee, maar immense invloed, ja zeker. Op het internationale toneel behartigen de Amerikanen altijd de belangen van Israël.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190775024
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2019 17:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik benoem feiten lieverd, ik verwijs naar de Axis of evil speech van bush w.
Je hebt 0 geopolitieke kennis. Vandaar je obsessie.
pi_190775034
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

Controle nee, maar immense invloed, ja zeker. Op het internationale toneel behartigen de Amerikanen altijd de belangen van Israël.
Dat is heel iets anders.
  maandag 30 december 2019 @ 18:45:41 #190
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_190776430
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

Controle nee, maar immense invloed, ja zeker. Op het internationale toneel behartigen de Amerikanen altijd de belangen van Israël.
Hihi. Je antisemitische blik laat je de macht van Israël op het wereldtoneel weer eens overschatten.
  maandag 30 december 2019 @ 18:46:34 #191
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_190776458
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 12:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Er is helemaal niets lastig aan. Wat heeft men precies te winnen bij een oorlog met Iran?
Oh, er is een heel gebied tussen oorlog en wat er nu gaande is. De vraag is: Wat moet er precies gedaan worden? Ik vind het lastig. Weet jij het?
pi_190776923
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 18:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hihi. Je antisemitische blik laat je de macht van Israël op het wereldtoneel weer eens overschatten.
Kritiek op Israël is gelijk antisemitisme? :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_190777253
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Oh, er is een heel gebied tussen oorlog en wat er nu gaande is. De vraag is: Wat moet er precies gedaan worden? Ik vind het lastig. Weet jij het?
Nee, dat hele gebied wordt nu juist steeds kleiner.
pi_190777270
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 18:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hihi. Je antisemitische blik laat je de macht van Israël op het wereldtoneel weer eens overschatten.
Ja, en dit dan antisemitisme noemen is ook weer treurig.

Wat is dit voor forum?
  maandag 30 december 2019 @ 19:19:31 #195
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_190777421
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 19:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, en dit dan antisemitisme noemen is ook weer treurig.

Wat is dit voor forum?
Nee, niet dit specifiek.
pi_190777541
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 19:19 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee, niet dit specifiek.
Antisemitisme is Jodenhaat. Niet meer, niet minder.

Je bent toch niet van het CIDI?
pi_190777567
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 18:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hihi. Je antisemitische blik laat je de macht van Israël op het wereldtoneel weer eens overschatten.
Het is vooral een typisch Turkse blik op de situatie, typisch islamitisch ook eigenlijk wel.
  maandag 30 december 2019 @ 19:28:11 #198
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_190777706
0s.gif Op maandag 30 december 2019 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:


quote:
Het is vooral een typisch Turkse blik op de situatie, typisch islamitisch ook eigenlijk wel.
Exact. Maar daar zit dus wel altijd een vleugje antisemitisme doorheen. Vanuit Turks oogpunt (Cyprus en de Koerden) zouden Israël haar acties prima gerechtvaardigd mogen zijn. Gek genoeg zijn ze dat niet. Rara.
pi_190777992
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 19:28 schreef Richestorags het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 30 december 2019 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]

Exact. Maar daar zit dus wel altijd een vleugje antisemitisme doorheen. Vanuit Turks oogpunt (Cyprus en de Koerden) zouden Israël haar acties prima gerechtvaardigd mogen zijn. Gek genoeg zijn ze dat niet. Rara.
Altijd...

Dus Turken zijn per definitie antisemitisch. Nee, top...

Antisemitisme bestrijden met een andere vorm van racisme. Jij komt er wel.
  maandag 30 december 2019 @ 19:47:03 #200
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_190778339
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 19:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Altijd...

Dus Turken zijn per definitie antisemitisch. Nee, top...

Antisemitisme bestrijden met een andere vorm van racisme. Jij komt er wel.
Ik zeg altijd in de context van deze blik. Zeg ik dat alle Turken zo denken? Flikker een eind op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')