abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 november 2019 @ 20:36:53 #76
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189822105
Ik heb ook gamepass, goede dienst is dat ^O^

Maar dat zie ik meer als een soort games huren, maar dan beter dan dat je vroeger naar de videotheek moest gaan en 10 gulden betaalde om een game 7 dagen te huren :D. Games huren, bazen shit was dat toen ik jong was
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189822305
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb ook gamepass, goede dienst is dat ^O^

Maar dat zie ik meer als een soort games huren, maar dan beter dan dat je vroeger naar de videotheek moest gaan en 10 gulden betaalde om een game 7 dagen te huren :D. Games huren, bazen shit was dat toen ik jong was
De bibliotheek deed er jaren over om te beseffen dat we thuis massaal die CD-rommetjes aan het kopiėren waren _O-
-nee-
pi_189827773
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 18:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Gast, wie ben jij? Nog nooit iets met jou besproken over wat dan ook, dus ik weet niet waar je deze bullshit nou weer vandaan tovert :')
Wie ik ben doet er niet toe. Net zo min als dat jij er ook maar iets toe doet. Ik kan me ook niet herinneren dat we ooit iets besproken zouden hebben.

Ik zie dat je reageert op mijn maat @Buitendam dat iets in zijn betoog niet klopt, maar daarna nergens inhoudelijk meer op reageert. Dat sterkt me nogal in mijn stelling.
  donderdag 7 november 2019 @ 12:02:01 #79
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189830311
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 08:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wie ik ben doet er niet toe. Net zo min als dat jij er ook maar iets toe doet. Ik kan me ook niet herinneren dat we ooit iets besproken zouden hebben.

Ik zie dat je reageert op mijn maat @:Buitendam dat iets in zijn betoog niet klopt, maar daarna nergens inhoudelijk meer op reageert. Dat sterkt me nogal in mijn stelling.
Je kan beter het topic nog eens lezen dwaas
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189860267
Pfff was weer even bezig met Fallout 3 en dan gemod. Ben meteen heel de avond weer bezig geweest met modden en spelen. Fallout 3 blijft ook gewoon een heerlijke game. Niks geen MTX onzin gewoon een toffe open wereld single player game waar je heel veel uur in kan ronddwalen.
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:15:03 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189870867
Waarom.niet new vegas modden met die nieuwe speelbare wereld incl quests enzo? Ven even de naam kwijt maar was sick
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 17 december 2019 @ 16:53:25 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190498307
Fallout 76 levert dikke cash op

https://www.eurogamer.net(...)6-virtual-gunrunning

Ondanks alle negatieve berichten overal wordt het nog steeds veel gespeeld en zijn er blijkbaar mensen die flink de portemonnee willen trekken voor die game :') !
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 17 december 2019 @ 17:08:46 #83
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190498624
retards love shit news at 11
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 17 december 2019 @ 17:10:10 #84
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190498652
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
retards love shit news at 11
Maar jij vindt Fallout 76 toch kut :?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 17 december 2019 @ 17:20:56 #85
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190498858
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 december 2019 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar jij vindt Fallout 76 toch kut :?
Ja daarom zeg ik ook shit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190500182
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2019 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 76 levert dikke cash op

https://www.eurogamer.net(...)6-virtual-gunrunning

Ondanks alle negatieve berichten overal wordt het nog steeds veel gespeeld en zijn er blijkbaar mensen die flink de portemonnee willen trekken voor die game :') !
Overal? Er is best een actieve community die het spel wel waardeert, dit soort artikelen en YouTube filmpjes heb ik al genoeg voorbij zien. Speel het zelf ook nog met enige regelmaat, neem aan dat jullie het recentelijk niet meer gespeeld hebben (of wellicht nooit gespeeld hebben).

In een eerdere post schreef ik al over pay-to-win en de verkoop van items op internet; maar genoeg andere games die daar ook last van hebben. Zie nog steeds niet waarom dat uniek is voor deze game.

Wat natuurlijk wel weer niet zo handig is geweest:
- recente update die al vrij snel weer een hot fix nodig had, omdat armor effects stuk waren; vrij knullig omdat ze een issue probeerde te fixen dat sinds het begin in de game zat
- hoog gehalte aan cheaters op PC door het gebrek aan detectie vanuit Bethesda
- aantal exploits waardoor (alweer op PC) dat soort legendary gear gemaakt kan worden en weer doorverkocht wordt op eBay.

Ik speel op PS4 en geen PvP dus heb niet bepaald last van die laatste punten.
pi_190534648
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:42 schreef Marsenal het volgende:

[..]

De bibliotheek deed er jaren over om te beseffen dat we thuis massaal die CD-rommetjes aan het kopiėren waren _O-
Of het kon ze gewoon niet zo boeien.
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2019 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 76 levert dikke cash op

https://www.eurogamer.net(...)6-virtual-gunrunning

Ondanks alle negatieve berichten overal wordt het nog steeds veel gespeeld en zijn er blijkbaar mensen die flink de portemonnee willen trekken voor die game :') !
En nu is het helemaal gehackt.
pi_190534839
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2019 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 76 levert dikke cash op

https://www.eurogamer.net(...)6-virtual-gunrunning

Ondanks alle negatieve berichten overal wordt het nog steeds veel gespeeld en zijn er blijkbaar mensen die flink de portemonnee willen trekken voor die game :') !
Zolang het geld niet naar Bethesda stroomt vind ik het helemaal gezegend :D

F76 zelf staat volgens mij nog steeds zo zwaar in de rode cijfers dat het bijna zielig is :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_190610021
De laatste hack - op PC - die kan wel eens behoorlijk killing zijn. Het is mogelijk om items van andere spelers te stelen. Heb je dus 1000 uur rondgelopen om een bepaald wapen of outfit te vinden en dan jat iemand het van je _O-
pi_190610079
Ik zag het vanochtend op youtube.
Ook aankopen uit de Atomic Shop kunnen gejat worden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190620320
Echt dit kan toch niet meer. Stop gewoon met deze game en ga echt voor een nieuwe engine. Dit is echt te erg voor woorden hoelang Bethesda hier nog mee doorgaat.


Zie de video. Ik moest wel even lachen hoe snel het gaat, maar eigenlijk is dit om te janken dat dit zo makkelijk gaat in een onlinegame. Stel je bent zo lang bezig geweest voor je spullen en hoppa binnen een paar seconden alles weg door een hacker. Echt wordt wakker Bethesda en stop gewoon met Fallout 76.
pi_190623544
Roflcopter
pi_190624899
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt dit kan toch niet meer. Stop gewoon met deze game en ga echt voor een nieuwe engine.
Naaah. Gewoon deze al jaren geleden overleden engine nog een beetje oppoetsen en hij kan nog jaren mee, het is niet alsof elke andere game wel een fatsoenlijke engine heeft hoor. :{w
For great justice!
pi_190625140
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt dit kan toch niet meer. Stop gewoon met deze game en ga echt voor een nieuwe engine. Dit is echt te erg voor woorden hoelang Bethesda hier nog mee doorgaat.


Zie de video. Ik moest wel even lachen hoe snel het gaat, maar eigenlijk is dit om te janken dat dit zo makkelijk gaat in een onlinegame. Stel je bent zo lang bezig geweest voor je spullen en hoppa binnen een paar seconden alles weg door een hacker. Echt wordt wakker Bethesda en stop gewoon met Fallout 76.
Mensen blijven spelen en geld uitgeven, zolang dat blijft gebeuren zal de game gewoon live blijven.
pi_191398989
Ik krijg net gewoon een Fallout 76 reclame te zien op Youtube :o

Ziet er uit als een totaal andere game met menselijke NPC's en weet ik het.
Flesje bier
  vrijdag 7 februari 2020 @ 22:09:08 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191399063
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:05 schreef Gezicht het volgende:
Ik krijg net gewoon een Fallout 76 reclame te zien op Youtube :o

Ziet er uit als een totaal andere game met menselijke NPC's en weet ik het.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 9 februari 2020 @ 10:30:28 #98
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_191422014
Zin in de update! Speel het nog veel en zal dan alleen maar meer worden. Wel leuk die mega wendigo ding in de trailer!
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:00:40 #100
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_191877261
Wie denkt nog meer dat Bethesda hopeloos verloren is? Ik denk ook dat Starfield niet zo goed zal zijn als hun eerdere RPG's. Ik hoop het wel uiteraard, maar de laatste trends binnen Bethesda doen mij het ergste vrezen.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')