Het vreemde is dat ondanks dat ik super veel haarverlies heb, het nog steeds amper zichtbaar is.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
Geen idee, maar zou het er maar gelijk allemaal af halen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:23 schreef RedFever007 het volgende:
Ook rond je snikkel dit probleem of alleen op je hoofd? Super vervelend zeker!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht in het begin ook, maar ik heb het al 3 jaar lang non stop eigenlijk en ik verbaas me wel dat ik nog steeds flink veel haar heb. Soms denk ik dat het zelfs normaal is om zoveel haar te verliezen en dat het toch wel weer aangroeit of zo dat dit mijn natuurlijke cyclus is.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:18 schreef Maraca het volgende:
Ik had het er laatst met mijn kapper over en ze gaf aan dat het nu ook te maken heeft met de overgang van warm naar koud. Meer mensen hebben er last van.. andere klant na mij hoorde ik ook al aangeven dat ze ineens veel haarverlies had. Soort van “rui” is het blijkbaar.. zelfde wanneer je van koud naar warm gaat. Nu hopen dat het geen fabeltje is
Weet natuurlijk niet of dat bij jou de enige oorzaak is. Stress kan ook een rol spelen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:59 schreef Meridiaan het volgende:
TS, hoe is het haar van je vader en van je opa's vergaan?Hmmz, interessant, ik zit nu naar een foto van mijn overleden opa te kijken van 20 jaar geleden toen hij 81 jaar was, en volgens mij had hij nog redelijk wat haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn andere opa is momenteel 101 jaar en nog steeds in leven en hij is nagenoeg kaal maar volgens mij gebeurde dat pas rond zijn 90ste
Mijn vader is in de 60 en heeft nog redelijk wat haar, wel inhammen en dun haar op de kruin waar je wel doorheen kan kijken. Ik heb 1 oom die al vanaf zijn 20ste helemaal kaal was. De rest heeft geloof ik allemaal allemaal nog redelijk wat haar.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
Meer haren op de de zak als op de schedel.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:42 schreef tetsuo-shima het volgende:
[..]
Geen haar meer op zijn schedel?
Ah ja natuurlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:10 schreef halfway het volgende:
[..]
Meer haren op de de zak als op de schedel.
Heb je een kop om kaal te gaan? Zoja, gewoon doen, zoveel mannen hebben er last van. Mijn partner en zijn zoon zijn duidelijk voorbestemd om grijs te worden, geen inhammen. Dat is bij jou wel zo, het is wat het is en niks mis mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:53 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik schat dat ik gemiddeld 250 haren per dag verlies zo'n 3 jaar lang nu.
Dat zijn er dus in het totaal bijna 400.000 bij elkaar opgeteld in 3 jaar tijd. Gemiddeld gezien heeft een mens 100.000 haren op zijn hoofd. Ik heb nog steeds behoorlijk veel haar, mijn kruin is nog bedekt en onder felle licht omstandigheden zijn er ook nog geen kale plekken zichtbaar. Ik dacht dat dit een kwestie van tijd zou zijn. Ik heb wel flinke inhammen, Minimaal norwood 2 maar zeker geen norwood 3.
Mijn conclusie is dat ik heel veel haar verlies heb maar dat er blijkbaar ook weer heel veel haar weer voor in de plaats terug groeit.
Mijn haar voelt wel futlozer en zwakker aan ,en vroeger had ik zeker weten niet zo veel haar verlies.
Het blijft lastig soms, ik doe vingers door mijn haren heen en bam, zomaar 5 to 10 haren aan mijn vingers. Ik hoef mijn kussen maar amper aan te raken met mijn haren en het laat al los.
Daarom houd ik nu mijn achterhoofd vast tijdens het slapen zodat ik niet hoef te zien hoeveel haar erop mijn kussen ligt elke keerMaar als ik wakker word dan is het zover.
Ik ben redelijk in denial, ik weet echt niet wat er nou precies aan de hand is.
Het is balen omdat het super lastig is een oorzaak aan te wijzen.
ja het kan stress zijn, ja het kan mannelijke kaalheid zijn, ja het kan aan voeding liggen, ja het kan leeftijd gerelateerd zijn. BIjna onmogelijk om erachter te komen.
Nee heb ik niet helaas, anders had ik het wel gedaan. Ik heb geen goede gezichtsvorm en ik heb een heel fijn gezicht., geen grove mannelijke kenmerken, geen grofheid in mijn gezicht , geen mannelijke kaaklijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Heb je een kop om kaal te gaan? Zoja, gewoon doen, zoveel mannen hebben er last van. Mijn partner en zijn zoon zijn duidelijk voorbestemd om grijs te worden, geen inhammen. Dat is bij jou wel zo, het is wat het is en niks mis mee.
Haarimplantaten? Als je er zo mee zit.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:10 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee heb ik niet helaas, anders had ik het wel gedaan. Ik heb geen goede gezichtsvorm en ik heb een heel fijn gezicht., geen grove mannelijke kenmerken, geen grofheid in mijn gezicht , geen mannelijke kaaklijn.
Ik moet zeggen dat ik deze situatie behoorlijk vervelend vind.
Ja dat is een optie, ik bedoel, hoe vroeger je erachter komt dat je kaal aan het worden bent des te effectiever behandelingen zijn. De meeste mannen die beginnen met behandelingen zijn al te laat, als kaalheid in een vroeg stadium ontdekt wordt dan kan ik het proces iig stoppen met middelen als Finastride en Minoxidil.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Haarimplantaten? Als je er zo mee zit.
Zegt me niks, maar succes ermeequote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:13 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja dat is een optie, ik bedoel, hoe vroeger je erachter komt dat je kaal aan het worden bent des te effectiever behandelingen zijn. De meeste mannen die beginnen met behandelingen zijn al te laat, als kaalheid in een vroeg stadium ontdekt wordt dan kan ik het proces iig stoppen met middelen als Finastride en Minoxidil.
Dat is ook zo, het maakt op mijn leeftijd geen reet meer uit eigenlijk. Je kan jezelf goed verzorgen maar de uiterlijke schoonheid uit je jeugd kan nooit meer t erugkeren. Uiterlijke aftakelingsproces is in volle gang.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar succes ermeeLaat je iig niet onzeker maken, het is maar de buitenkant.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:22 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat is ook zo, het maakt op mijn leeftijd geen reet meer uit eigenlijk. Je kan jezelf goed verzorgen maar de uiterlijke schoonheid uit je jeugd kan nooit meer t erugkeren. Uiterlijke aftakelingsproces is in volle gang.
Een mooi, aantrekkelijk uiterlijk is maar tijdelijk, de overige 50 jaar moet je het doen met een onopvallend uiterlijk.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:16 schreef Intint het volgende:
Wil je een foto posten van je haar? Aan het patroon is vrij makkelijk ter herkennen of het androgenic alopecia is of iets anders en dan kun je zo snel mogelijk actie ondernemen (als dat is wat je wilt).
Overigens de meeste mannen die echt kaal worden beginnen al langzaam uit te dunnen net de puberteit en vaak is het pas jaren later dat je echt ziet dat je het aan het verliezen bent. We hebben zoveel haar en het gaat zo geleidelijk dat veel mannen pas in de gaten hebben dat ze kaal worden als ze 30% van hun oorspronkelijke haar verloren hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
Mee eens, ben toch bang dat het een kwestie van tijd is maar ja, ik heb op zich de leeftijd er wel voor dat het kan gebeuren. Mijn haarlijn is duidelijk verder teruggetrokken. Ik heb behoorlijk diepe inhammen wanneer ik mijn haar naar achteren kam. Toen ik 32 was kon ik mijn haar nog naar achteren kammen zonder dat er inhammen zichtbaar waren, als ik dat nu doe dan zijn er redelijk diepe inhammen zichtbaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:42 schreef Intint het volgende:
Lijkt me op dit moment nog niet veel aan de hand maar moeilijk te zeggen. Beter zou zijn een foto waar je je haarlijn bloot legt met een foto van hoe het er een paar jaar geleden uitzag.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]Waar is die teruggetrokken haarlijn!? En waar zijn je grijze haren, godverdomme!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je feliciteren. Je hebt hypochondrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Waar is die teruggetrokken haarlijn!? En waar zijn je grijze haren, godverdomme!?
Ik kan je feliciteren. Je hebt hypochondrie
Heheheh , morgen maybe, i'll show you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grijs ben ik blijkbaar nog niet, komt geloof ik ook niet vaak voor op mijn leeftijd. Meeste kerels van mijn leeftijd zijn grijzend of kalend.
[ Bericht 3% gewijzigd door -Deluzion- op 25-10-2019 00:01:59 ]ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
"obsessie" had ik al 3 jaar terug.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:45 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zie maar een kleine hoeveelheid haren op je foto's en op de foto van je hoofd een dikke bos. Is dit je nieuwe obsessie (en irreele visie) nu je kaak volgens jou redelijk in orde is?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kan jij nou onzeker zijn over je uiterlijk.
Je bent een leuke gast om te zien echt waar.![]()
![]()
Niet meer onzeker zijn ok?Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
[..]Je haar is onverzorgd en je kan duidelijk een kappertje gebruiken. Dit is een teken vriend dat je er wat aan moet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik dat danquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:50 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]![]()
Hoe kan jij nou onzeker zijn over je uiterlijk.
Je bent een leuke gast om te zien echt waar.![]()
![]()
Niet meer onzeker zijn ok?
Nah dat is een fabeltje, je moet naar beide kanten kijken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:47 schreef epicbeardman het volgende:
Ze zeggen hier dat het aan je vaders kant zit maar is het niet zo dat het juist van je moeders vader afkomt?
Dus vraag ff aan je moeder of haar vader kaal was, of misschien weet je dat zelf wel.
Lees je vorige topics even terug andersquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:44 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ben ik dat dan![]()
K dacht het niet hoor. Ook nooit geweest.
Heb 3 operaties achter de rug hé voordat ik er redelijk normaal begon uit te zien.
Onzeker zijn over iets is wat anders dan objectieve gebreken en afwijkingen die zijn vastgesteld door kaakchirurgen en plastisch chirurgen. 1 kaakchirurg met bijna 40 jaar ervaring noemde mijn geval ook extreem, dus ik luister liever naar hem en ik wist altijd al dat ik gelijk had.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lees je vorige topics even terug anders
Ik heb hem zelf niet uitgekozen,quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:45 schreef Cockwhale het volgende:
Je naam past iig goed bij je karakter.
Ja met deze optie heb ik ook zeker rekening gehouden. Misschien ben ik er gewoon meer van bewust dan andere mannen. En ik denk inderdaad dat het gewoon de leeftijd is. Ben immers over 10 jaar gewoon bijna 50quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme gast, dat is een prima haardos voor iemand van jouw leeftijd![]()
Je zal vast wel een begin van mannelijke kaalheid hebben, dat is doodnormaal op die leeftijd maar als ik het zo zie heb je op die inhammen na (die letterlijk elke man krijgt na zijn 30e) nog minstens 10 jaar te gaan voordat er voorzichtig wat kaalheid zichtbaar wordt, en dan waarschijnlijk nog héél voorzichtig ook.
Ik denk dat menige vrouw die jonger is jaloers is op de dikheid van je haar. Overigens wordt bij iedereen het haar dunner naarmate de leeftijd vordert. Dat volgt niet altijd het 'mannelijke kaalheidspatroon' maar dunner wordt het mettertijd so-wie-so.
Lijkt me zo koud om geen haar meer te hebben tijdens de winterquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:20 schreef Lotteke1977 het volgende:
Kaal worden kun je niet voorkomen. Als het gebeurt dan gebeurt het.
Je kunt het accepteren en verder gaan met leven. Of je gaat sparen voor een haartransplantatie.
Als je je blijft fixeren dan heb je een heel zwaar leven.
Niet tevreden over kinquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:44 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ben ik dat dan![]()
K dacht het niet hoor. Ook nooit geweest.
Heb 3 operaties achter de rug hé voordat ik er redelijk normaal begon uit te zien.
Nog een operatie en als dat goed verloopt en ik ben tevreden ga ik voor het eerst in - ja geen grapje- 13 jaar naar de kapperquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je haar is onverzorgd en je kan duidelijk een kappertje gebruiken. Dit is een teken vriend dat je er wat aan moet doen
Nah, ok, ik zie gewoon leuke jonge gast. Geinig gezicht.quote:Op maandag 28 oktober 2019 02:13 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nog een operatie en als dat goed verloopt en ik ben tevreden ga ik voor het eerst in - ja geen grapje- 13 jaar naar de kapper![]()
Vind mijn gezichtsvorm zo kut dat ik het camoufleer met haar, liever belachelijke kapsels dan dat ik het andere kan zien want ik word suïcidaal daardoor.
Aardig van je kerel.quote:Op maandag 28 oktober 2019 02:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nah, ok, ik zie gewoon leuke jonge gast. Geinig gezicht.
quote:
Al twee vrouwen die je er leuk uit vinden zien. Moet je goed doen dacht ik zo!quote:
Er bijlopen als een sloeber zal je hierbij niet helpen. Je camoufleert helemaal niet, maar je toont hiermee aan dat je weinig aan je uiterlijk doet. Je haar ziet er dof en levensloos uit.quote:Op maandag 28 oktober 2019 02:13 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nog een operatie en als dat goed verloopt en ik ben tevreden ga ik voor het eerst in - ja geen grapje- 13 jaar naar de kapper![]()
Vind mijn gezichtsvorm zo kut dat ik het camoufleer met haar, liever belachelijke kapsels dan dat ik het andere kan zien want ik word suïcidaal daardoor.
Mee eens ik loop erbij als een sloeber en ben het ook helemaal eens dat mijn haar dood en futloos oogt zo lijkt het alsof ik elke dag een bad hair day heb. Tocht lukt het nooit om er iets aan te doen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Er bijlopen als een sloeber zal je hierbij niet helpen. Je camoufleert helemaal niet, maar je toont hiermee aan dat je weinig aan je uiterlijk doet. Je haar ziet er dof en levensloos uit.
Eerlijk gezegd niet, als het 10 - 15 jaar geleden was gezegd dan wel. Wat anderen van mij vinden boeit mij sowieso niet meer. Alleen mijn eigen mening telt.quote:Op maandag 28 oktober 2019 07:54 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[..]
Al twee vrouwen die je er leuk uit vinden zien. Moet je goed doen dacht ik zo!
That's the life of an incel.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:52 schreef Lotteke1977 het volgende:
Enige wat ik gewend ben van vrouwen is dat ze mij niet moeten en mij graag belachelijk maken.
Is misschien bij een deel van die vrouwen de waarheid, maar ik denk ook dat je veel invult hoe andere mensen denken en jou zien.
Heb een soort haat en afkeer ontwikkeld tegen alle vrouwen in de wereld.
Oké, dat vind ik dus echt alarmerend.. Zoek alsjeblieft hulp
Waarom lukt het niet? Gun jezelf eens een kapperbezoek en je zal wel merken dat je helemaal gaat opfleuren.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:50 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Mee eens ik loop erbij als een sloeber en ben het ook helemaal eens dat mijn haar dood en futloos oogt zo lijkt het alsof ik elke dag een bad hair day heb. Tocht lukt het nooit om er iets aan te doen.
Hij kan beter een afspraak met een psychiater maken. En @AIVD moet hem even volgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waarom lukt het niet? Gun jezelf eens een kapperbezoek en je zal wel merken dat je helemaal gaat opfleuren.
Ik zie helemaal niks verkeerd aan je gezicht.
Dus hup, afspraak maken.
Eerst maar eens mijn operatie afwachten eind november en dan zie ik het welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waarom lukt het niet? Gun jezelf eens een kapperbezoek en je zal wel merken dat je helemaal gaat opfleuren.
Ik zie helemaal niks verkeerd aan je gezicht.
Dus hup, afspraak maken.
Dat is nogal wiedes, want dat is een vorm van zelfbescherming. Die zelfbescherming heb je straks niet meer nodig, als je ingrepen erop zitten en je jezelf kunt accepteren. Geef vrouwen nog eens een kans en het zal je misschien verbazen hoeveel leuke exemplaren ertussen zitten. Je zou niet de eerste man zijn die vooral oog heeft voor de vrouwen die hem vernederen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet, als het 10 - 15 jaar geleden was gezegd dan wel. Wat anderen van mij vinden boeit mij sowieso niet meer. Alleen mijn eigen mening telt.
Toen ik 20 was toen boeide het, was geen fijne tijd om telkens op uiterlijk te worden afgewezen. Toegeven ik zie er lang niet meer zo dramatisch uit als vroeger toen ik 45 - 50 kilo woog op mijn 20ste, toen ik zo wit was als een overleden persoon, toen mijn gezicht was scheefgegroeid en ik er altijd uitzag alsof ik een ernstige ziekte had. Toen werd ik direct keer op keer meteen vernederd door elke vrouw waarbij ik in de buurt kwam. Enige wat ik gewend ben van vrouwen is dat ze mij niet moeten en mij graag belachelijk maken. Heb een soort haat en afkeer ontwikkeld tegen alle vrouwen in de wereld.
In tegenstelling tot wat mensen denken hier heeft de eerste ingreep mij duidelijk heel erg goed gedaan. Ik voel mij veel minder slecht dan voor de ingreep ondanks dat de eerste ingreep eigenlijk mislukt is. En hoewel het mislukt is qua resultaat (ik had een onderbeet en nu heb ik nog steeds een onderbeet) is het toch een verbetering. Na een jaar helen , een extreme verbetering!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is nogal wiedes, want dat is een vorm van zelfbescherming. Die zelfbescherming heb je straks niet meer nodig, als je ingrepen erop zitten en je jezelf kunt accepteren. Geef vrouwen nog eens een kans en het zal je misschien verbazen hoeveel leuke exemplaren ertussen zitten. Je zou niet de eerste man zijn die vooral oog heeft voor de vrouwen die hem vernederen.
Reken maar dat er genoeg vrouwen zijn die zich een lelijk eendje voelen en niet begrijpen waarom lieve mannen als jij niet naar hen omkijken (en maar klagen dat vrouwen niet van lieve mannen houden).
Dat is aardig maar je hebt mijn before foto's niet gezien.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent bijna 40 en ziet eruit als 16. Bedenk zelf maar of je daar blij mee moet zijn.
Alle gekheid op een stokje: je hebt een volle bos haar en je bent knap. Je probleem zit tussen je oren. Je besteedt te veel aandacht aan een bepaald aspect van je uiterlijk en wordt daar onzeker door. Er is ook al helemaal niks mis met je kin. Zou je niet beter naar iemand kunnen gaan die je met het mentale aspect helpt?
Ik houd zelf van een volle bos haar bij een man, net als veel andere vrouwen. Maar net als veel andere vrouwen vind ik onzekerheid niet aantrekkelijk. Ik heb wel eens wat gelezen over de middelen die voorhanden zijn om mannelijke kaalheid een halt toe te roepen en ben erg geschrokken van de bijwerkingen die sommige mannen ondervinden. Als ik een geliefde had die zo'n middel zou willen gebruiken, dan zou ik benadrukken dat het voor mij niet hoeft. Liever niet zelfs.
Ik garandeer je dat geen enkele ingreep je zo aantrekkelijk gaat maken als het winnen aan zelfvertrouwen.
Een jaar geleden vertelde een collega mij nog" wtf ik kan fucking niet geloven dat je eind dertig bent."quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent bijna 40 en ziet eruit als 16. Bedenk zelf maar of je daar blij mee moet zijn.
Waarom zou je? Je weet toch dat een frisse coupe je gelijk aantrekkelijker en verzorger zal laten uitzien?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:19 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Eerst maar eens mijn operatie afwachten eind november en dan zie ik het wel
Je hebt echt issues.quote:Op maandag 4 november 2019 00:53 schreef -Deluzion- het volgende:
18 jaar lang zag ik mijzelf als de mannelijke versie van deze dame:
Nooit meer zeggen dat lelijkheid subjectief is graag! Mijn gezicht toonde veel overeenkomsten.
https://imgur.com/gallery/mvJb5
Waarom zou je mij haten als ik je een compliment geefquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet, als het 10 - 15 jaar geleden was gezegd dan wel. Wat anderen van mij vinden boeit mij sowieso niet meer. Alleen mijn eigen mening telt.
Toen ik 20 was toen boeide het, was geen fijne tijd om telkens op uiterlijk te worden afgewezen. Toegeven ik zie er lang niet meer zo dramatisch uit als vroeger toen ik 45 - 50 kilo woog op mijn 20ste, toen ik zo wit was als een overleden persoon, toen mijn gezicht was scheefgegroeid en ik er altijd uitzag alsof ik een ernstige ziekte had. Toen werd ik direct keer op keer meteen vernederd door elke vrouw waarbij ik in de buurt kwam. Enige wat ik gewend ben van vrouwen is dat ze mij niet moeten en mij graag belachelijk maken. Heb een soort haat en afkeer ontwikkeld tegen alle vrouwen in de wereld.
Absoluut never nooit, ik heb mijn haar nodig om mijn defecten te camoufleren anders kan ik niet functioneren. Misschien na de operatie, ik wacht geduldig af.quote:Op maandag 4 november 2019 14:58 schreef Fushia2 het volgende:
Al naar de kapper geweest om al dat onkruiden te onderhouden?
Ik benoem enkel het probleem. Ik heb kapsels nodig waar geen model in zit om mijn gezichtsvorm te camoufleren. Natuurlijk had ik het liever anders gehad, maar dit is de juiste keuze. Misschien na de volgende operatie dat ik nog van mening verander maar die kans is klein. Ik voel mij hier het prettigst bij ook al weet ik dat het een stom kapsel is maar het is het een of ander en een gezicht dat in balans lijkt is belangrijker voor mij dan een mooi kapsel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:47 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik heb bijna medelijden met je, deluzion...
Omdat ik de afkeer heb ontwikkelt in een cruciale tijd 16-35. Het zit erbij als een paplepel ingegoten dat vrouwelijke personen van mij walgen en de loop der jaren heb ik zelf walging, haat en afkeer ontwikkeld.quote:Op maandag 4 november 2019 17:35 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Waarom zou je mij haten als ik je een compliment geef![]()
Dat gaat er bij mij niet in vriend
Dan kan je nog steeds gewoon mij niet haten. Beetje makkelijk excuus dit.quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:55 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Omdat ik de afkeer heb ontwikkelt in een cruciale tijd 16-35. Het zit erbij als een paplepel ingegoten dat vrouwelijke personen van mij walgen en de loop der jaren heb ik zelf walging, haat en afkeer ontwikkeld.
Ja, ja... daarom... ik heb bijna medelijden met je...quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:50 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik benoem enkel het probleem. Ik heb kapsels nodig waar geen model in zit om mijn gezichtsvorm te camoufleren. Natuurlijk had ik het liever anders gehad, maar dit is de juiste keuze. Misschien na de volgende operatie dat ik nog van mening verander maar die kans is klein. Ik voel mij hier het prettigst bij ook al weet ik dat het een stom kapsel is maar het is het een of ander en een gezicht dat in balans lijkt is belangrijker voor mij dan een mooi kapsel.
Ja en nu? Wat moet ik met die info?quote:Op zondag 17 november 2019 17:15 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Ja, ja... daarom... ik heb bijna medelijden met je...
dacht ik ook..... maar een keertje naar de kapper of in ieder geval een keertje douchen en je haarquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 03:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme gast, dat is een prima haardos voor iemand van jouw leeftijd
Je bent goed in de war hoor.... daar lijkt je hélemaal op. écht niet!quote:Op maandag 4 november 2019 00:53 schreef -Deluzion- het volgende:
Nooit meer zeggen dat lelijkheid subjectief is graag! Mijn gezicht toonde veel overeenkomsten.
[..]Je hebt een héél normaal gezicht... écht waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou ja je zo zie je er wel uitquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:33 schreef -Deluzion- het volgende:
Opmerkelijk dat mensen schijnen te weten hoe vaak ik douche per week
Je bent goed in de war hoor.... daar lijkt je hélemaal op. écht niet!quote:Op maandag 4 november 2019 00:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]Je hebt een héél normaal gezicht... écht waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja nu wel ja... na een brute kaakoperatie daarvoor niet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:32 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja je zo zie je er wel uit, dan naar de kapper dan
![]()
maar voor de rest ... zei ik al...
[..]
Je bent goed in de war hoor.... daar lijkt je hélemaal op. écht niet!
[..]
Je hebt een héél normaal gezicht... écht waar
Ah..... oké ik ken je geschiedenis niet en ik hoef ook geen foto's te zien maar in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja nu wel ja... na een brute kaakoperatie daarvoor niet.
Dat ik bijna 40 ben en ben mijn hele leven single ben zonder ooit een date te hebben gehad ligt toch echt voor 90% aan mijn uiterlijk, dat gewoon was misvormd.
Dinsdag is de laatste operatie en dan moet ik klaar zijn met alles, dan heb ik 2 kaakoperaties gehad en een nosejob.
Je lijkt er totaal niet op. Laat aub de binnenkant van je hoofd nakijken, en niet de buitenkant. Of je bent een trol..quote:Op maandag 4 november 2019 00:53 schreef -Deluzion- het volgende:
Daarom ben je hier toch? Medelijden wekken?quote:Op maandag 18 november 2019 07:32 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja en nu? Wat moet ik met die info?
Dat je de Nazi's verheerlijkt heeft daar natuurlijk niets mee te maken.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:29 schreef -Deluzion- het volgende:
Ja nu wel ja... na een brute kaakoperatie daarvoor niet.
Dat ik bijna 40 ben en ben mijn hele leven single ben zonder ooit een date te hebben gehad ligt toch echt voor 90% aan mijn uiterlijk, dat gewoon was misvormd.
Dinsdag is de laatste operatie en dan moet ik klaar zijn met alles, dan heb ik 2 kaakoperaties gehad en een nosejob.
quote:Op zondag 24 november 2019 19:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat je de Nazi's verheerlijkt heeft daar natuurlijk niets mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |