Nee, weet ik wel, maar ik neem jullie wel serieus. Ik vind het hoogteverschil in het echt wel heel tof, maar ga ook een tekening laten maken met een lang, vlak eiland. Het is nogal wat geld, dus we denken er met liefde uitgebreid over na.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:01 schreef Lemijn het volgende:
Wat je al niet ontdekt over jezelf.
Je bent niet verplicht om wat met alle opmerkingen te doen he. Zoals dat hoogteverschil. Mag best. Misschien kan je nog wat plaatjes pinteresten voor jezelf?
Overigens denk ik dat een lang saai vlak wel minder saai wordt doordat er straks dingen op staan.
Ben benieuwd naar de volgende tekeningen!
Bij n lang eiland zou hoogte verschil misschien wel mooi zijn. Denk dat de combi van hoeken en dan verhoging t onrustig maakt maar in n lang strak eiland misschien niet.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, weet ik wel, maar ik neem jullie wel serieus. Ik vind het hoogteverschil in het echt wel heel tof, maar ga ook een tekening laten maken met een lang, vlak eiland. Het is nogal wat geld, dus we denken er met liefde uitgebreid over na.
En pinterest: check! En de brochure van de Eggo
Ik denk eerder dat de kookplaat op de verkeerde plek in het plaatje is geplaktquote:Op woensdag 13 november 2019 09:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Zit in jullie laatste ontwerp de spoelbak en de kookplaat niet wat ver van elkaar ?
Je zult dan toch iedere keer weer om dat eiland heen moeten lopen om iets af te kunnen gieten ?
Lijkt mij knap onhandig namelijk![]()
Ontwerpje 1 lijkt mij nog het handigst eigenlijk.
Weinig kastruimte in het laatste ontwerp toch niet? De vaatwasser kan in het stuk bij de spoelbak en dan is het hele eiland dus opbergruimte en ook nog een hoge kast naast koelkast + oven en de hoge kast naast de kolom aan opbergruimte. Dat leek mij genoeg...quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:57 schreef lipje het volgende:
Ik vind het wel weinig kastruimte. Ook vraag ik me af waar je de vaatwasser kwijt wilt.
Zo’n smalle bar is ook niet prettig om te zitten eten
Dat lijkt mij ook ja, dus daar gaan we voorlopig even voor.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:21 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Bij n lang eiland zou hoogte verschil misschien wel mooi zijn. Denk dat de combi van hoeken en dan verhoging t onrustig maakt maar in n lang strak eiland misschien niet.
quote:Op woensdag 13 november 2019 09:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Zit in jullie laatste ontwerp de spoelbak en de kookplaat niet wat ver van elkaar ?
Je zult dan toch iedere keer weer om dat eiland heen moeten lopen om iets af te kunnen gieten ?
Lijkt mij knap onhandig namelijk![]()
Ontwerpje 1 lijkt mij nog het handigst eigenlijk.
Klopt, die hoort op het lage deel. En dan zitten ze dus tegenover elkaar en dat vind ik dan weer onhandig. Dus denk dat we het lage deel wat verlengen.quote:Op woensdag 13 november 2019 09:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de kookplaat op de verkeerde plek in het plaatje is geplaktzittend aan de bar koken lijkt mij ook niets.
Veel beter!quote:Op woensdag 13 november 2019 15:50 schreef SQ het volgende:
ik doe nog 1 duit in het zakje, gewoon omdat het kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die deur er expres uitgehaald ja, want niet strikt noodzakelijk. En moet de hele schuifpui open om naar buiten te kunnen? Kan die niet een stukje open?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik leg hem even aan manlief voor...
Edit: twee dingetjes:
er zit nog een stuk muur achterin, naast het roze bureautje. Die moet blijven staan, dus daar komt dan nog een dwars stukje muur.
En... Er zit een loopdeur naast de schuifpui, waardoor de bank niet zo kan, want dan kun je niet meer naar buiten lopen zonder de hele schuifpui open te doen.
Maar other than that vind ik het wel een optie. Al wordt manlief vast niet blij van het leidingwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |