Cool, mijn dank is groot! Ik ga daar vandaag en morgen eens voor zittenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf de Wildcard games, neem ik aan.
Blue Jays - Twins
Rangers - Rays
Diamondbacks - Brewers
Marlins - Phillies
Als je de geplaatste teams van de 1e ronde nog wil weten:quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cool, mijn dank is groot! Ik ga daar vandaag en morgen eens voor zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de Dbacks dus.... Wat een prestatie!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:32 schreef Binge-watch het volgende:
Gaat iemand de Phillies nog kunnen stoppen?
Vind het wel mooi dat de usual suspects eens een keer niet aan de World Series deelnemen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:46 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Gewoon de Dbacks dus.... Wat een prestatie!
Gaaf hoor! En inderdaad een leuke en onverwachte match-up dit jaar. De Rangers hebben zich in het off season goed versterkt, gingen ook goed van start, maar leken te imploderen in de laatste acht weken. Ze hebben zelfs nog even buiten de wildcard plekken gestaan vlak voor het einde van het seizoen. Toch de boel weer op de rit gekregen, maar wel op de laatste dag de AL West titel weggegeven... En nu toch de kans om de eerste World Series ooit te pakken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat de usual suspects eens een keer niet aan de World Series deelnemen.
In 2011 was ik in Dallas, Texas toen de Rangers voor het laatst deelnamen aan de Series. Reguliere kaartjes waren er voor ons helaas niet verkrijgbaar en de prijzen op de zwarte markt waren onbetaalbaar.
Maar die sfeer rond het stadion, waar we wel even naar toe gereden zijn, was onbeschrijfelijk.
Anders dan bij reguliere MLB wedstrijden, die ik wel heb kunnen bezoeken…
Toen geen overwinning voor de Rangers, nu hopelijk wel.
Ik kan het gelukkig weer 'live' voor de TV meemaken, omdat ik, min of meer toevallig, dan in dezelfde tijdszone verblijf…
Correct, ik heb de laatste weken van het regular season ook mijn hart figuurlijk vastgehouden wat de Rangers betreft. Maar je ziet het, het is en blijft zoals altijd in het honkbal:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:47 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Gaaf hoor! En inderdaad een leuke en onverwachte match-up dit jaar. De Rangers hebben zich in het off season goed versterkt, gingen ook goed van start, maar leken te imploderen in de laatste acht weken. Ze hebben zelfs nog even buiten de wildcard plekken gestaan vlak voor het einde van het seizoen. Toch de boel weer op de rit gekregen, maar wel op de laatste dag de AL West titel weggegeven... En nu toch de kans om de eerste World Series ooit te pakken.
De Diamondbacks heb ik minder goed gevolgd, maar die hebben wel een geweldige stap gezet na het zeer matige 2022.
Een post-season wedstrijd bezoeken staat ook op mijn bucket list! Ik ben zelf een Blue Jays fan en hoop ooit nog eens in een bomvol en luidruchtig Rogers Centre te zitten in oktober. Gelukkig bezoeken we volgend jaar mei weer twee reguliere wedstrijden, nu al zin in!
Krankzinnige 2e 3e inning... Diamondbacks waren het helemaal kwijt en volgens mij zon beetje alle werpers gebruiktquote:Op woensdag 1 november 2023 04:28 schreef MadMaster het volgende:
Final catch, Texas - Diamondbacks 11-7
3-1 overall…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat laatste is wel ruk... ik probeerde het vanochtend te vermijden maar niet geluktquote:Op woensdag 1 november 2023 11:26 schreef vivelafete het volgende:
Helaas nauwelijks wat gezien van het postseason.
Ik begin in de lente altijd weer met met heel veel zin aan het nieuwe seizoen, de middagwedstrijden in de US dan en wat samenvattingen van de Brewers. Maar het ebt gedurende het seizoen ook altijd weer weg en kijk maar zeer sporadisch een wedstrijd in de nacht. Ik vind het ook niet echt een sport om de wedstrijden integraal de volgende dag nog terug te kijken, vaak ook omdat ik dan alweer gespoilerd ben. Zonde eigenlijk
Ik kwam pas thuis tijdens de 4e inning en toen was het eigenlijk al klaar, hoewel Arizona op het eind nog wel wat kon scoren.quote:Op woensdag 1 november 2023 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Krankzinnige 2e 3e inning... Diamondbacks waren het helemaal kwijt en volgens mij zon beetje alle werpers gebruikt![]()
Vanavond dus mogelijk al de beslissing.
Was dat zo lastig dan?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat laatste is wel ruk... ik probeerde het vanochtend te vermijden maar niet gelukt
Nou vandaag lukte dat wel maar deze week zette ik 's ochtends de TV aan en stond NPO1 er op en kwam onderin dat tekstbalkje iets van Rangers lopen uit op Diamondbacksquote:Op donderdag 2 november 2023 06:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat zo lastig dan?
Goed, ik kijk vooral de samenvattingen van een minuut of tien op YouTube, maar het is me achteraf voor elke playoffwedstrijd gelukt om nog helemaal niks over de uitslag te weten (en game 3 van de World Series heb ik gisteren pas teruggekeken, dus toen game 4 ook al gespeeld was)
Alles gezien, knap hoor van Texas. Ik volg een NL podcast over MLB, laatste aflevering 28 augustus, kansloosquote:
Jonguh, ik heb MLB the show 24, ik kijk af en toe een halve wedstrijd op ESPN.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:01 schreef H.Vviv het volgende:
Zo dadelijk het debuut van Skenes, de nummer 1 pitching prospect. Gratis te zien op MLB.tv
Speelt bij de Pirates. Begint direct met twee K's.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jonguh, ik heb MLB the show 24, ik kijk af en toe een halve wedstrijd op ESPN.
Wel iets duidelijker zijn he
Speelt hij de Braves of Mets, dan ga ik even kijken )
Tnx voor de tip matequote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:13 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Speelt bij de Pirates. Begint direct met twee K's.
zag de eerste drie innings van Skenes. Beter kom je het niet tegen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:47 schreef H.Vviv het volgende:
Skenes weer op de heuvel. Twee innings ver en nog alleen maar strikeouts gegooid
Blijkbaar had dat dan weer te maken met Profar, die eerder een homerun had voorkomen en dat werd niet gewaardeerd door het thuispubliekquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:56 schreef Binge-watch het volgende:
In de NLDS staat het na twee wedstrijden bij beide ontmoetingen 1-1. Vooral in LA lopen de gemoederen hoog op. Daar werd de wedstrijd tussen de Dodgers en de Padres gestaakt nadat er voorwerpen op het veld werden gegooid.
Bij Cleveland zal Boyd starten, die vorig jaar nog bij de Tigers speelde en daar in totaal zeven jaar actief was..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 03:16 schreef Binge-watch het volgende:
Ook een game 5 tussen Cleveland en Detroit. Een belangrijke insurance run in de negende inning helpt Cleveland: 5-4.
Detroit heeft in de beslissende wedstrijd een belangrijke troef achter de hand: Tarik Skubal, de beste pitcher in de American League.
Verwacht ik niet. Zowel de Dodgers als de Padres zijn sterker dan de Mets.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:10 schreef franklop het volgende:
Gaat een finale Mets - Yankees erin zitten?
De Yankees gaan het wel halen verwacht ik. De Mets zullen op papier niet de favoriet zijn in de NLCS, maar zitten wel in een sterke flow. Vaak is dat nog bepalender dan welk team sterker is. Ik zet dus in op een Subway Series in de WS.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:10 schreef franklop het volgende:
Gaat een finale Mets - Yankees erin zitten?
Mets hebben ook het voordeel dat ze zelf hun volgorde kunnen bepalen wat starting pitchers betreft in de NLCS. Manaea, Severino en zelfs Senga kunnen allemaal in Game 1 starten. Ze zullen wel voor Manaea kiezen en Quintana voor Game 2 want beiden pitchen de tweede helft van het seizoen en in de postseason ontzettend sterk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:38 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
De Yankees gaan het wel halen verwacht ik. De Mets zullen op papier niet de favoriet zijn in de NLCS, maar zitten wel in een sterke flow. Vaak is dat nog bepalender dan welk team sterker is. Ik zet dus in op een Subway Series in de WS.
Net de beelden gezien, die Japanner is wel een fenomeen zeg.quote:Op maandag 14 oktober 2024 02:36 schreef H.Vviv het volgende:
Senga komt direct in de problemen. Na drie keer achter elkaar vier wijd te hebben gegooid, krijgt hij nu een honkslag tegen, waardoor de Dodgers op een 2-0 voorsprong komen.
Kun je zien dat het maar een marginale sport is. Een keertje een goede buitenlander en overklast gelijk alles en iedereen.quote:
In Japan kunnen ze ook wel goed honkballen. Er zijn zat goede buitenlandse spelers in de MLB.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je zien dat het maar een marginale sport is. Een keertje een goede buitenlander en overklast gelijk alles en iedereen.
Was ook maar een geintjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Japan kunnen ze ook wel goed honkballen. Er zijn zat goede buitenlandse spelers in de MLB.
Uiteindelijk een verkeerde keuze geweest om op Stanton te laten pitchen met een open eerste honk en één man uit. Geef Stanton opzettelijk vier wijd en probeer dan een dubbelspel te draaien om uit de inning te komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:58 schreef 3rr0r het volgende:
Nou Stanton slaat de wedstrijd (en serie?) binnen
Cleveland mag nog slaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:35 schreef H.Vviv het volgende:
Soto slaat Yankees naar de World Series met een 3-run homerun. Even daarvoor een error van de Guardians op een mogelijk dubbelspel om uit de inning te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |