Jonguh, ik heb MLB the show 24, ik kijk af en toe een halve wedstrijd op ESPN.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:01 schreef H.Vviv het volgende:
Zo dadelijk het debuut van Skenes, de nummer 1 pitching prospect. Gratis te zien op MLB.tv
Speelt bij de Pirates. Begint direct met twee K's.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jonguh, ik heb MLB the show 24, ik kijk af en toe een halve wedstrijd op ESPN.
Wel iets duidelijker zijn he
Speelt hij de Braves of Mets, dan ga ik even kijken )
Tnx voor de tip matequote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:13 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Speelt bij de Pirates. Begint direct met twee K's.
zag de eerste drie innings van Skenes. Beter kom je het niet tegen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:47 schreef H.Vviv het volgende:
Skenes weer op de heuvel. Twee innings ver en nog alleen maar strikeouts gegooid
Blijkbaar had dat dan weer te maken met Profar, die eerder een homerun had voorkomen en dat werd niet gewaardeerd door het thuispubliekquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:56 schreef Binge-watch het volgende:
In de NLDS staat het na twee wedstrijden bij beide ontmoetingen 1-1. Vooral in LA lopen de gemoederen hoog op. Daar werd de wedstrijd tussen de Dodgers en de Padres gestaakt nadat er voorwerpen op het veld werden gegooid.
Bij Cleveland zal Boyd starten, die vorig jaar nog bij de Tigers speelde en daar in totaal zeven jaar actief was..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 03:16 schreef Binge-watch het volgende:
Ook een game 5 tussen Cleveland en Detroit. Een belangrijke insurance run in de negende inning helpt Cleveland: 5-4.
Detroit heeft in de beslissende wedstrijd een belangrijke troef achter de hand: Tarik Skubal, de beste pitcher in de American League.
Verwacht ik niet. Zowel de Dodgers als de Padres zijn sterker dan de Mets.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:10 schreef franklop het volgende:
Gaat een finale Mets - Yankees erin zitten?
De Yankees gaan het wel halen verwacht ik. De Mets zullen op papier niet de favoriet zijn in de NLCS, maar zitten wel in een sterke flow. Vaak is dat nog bepalender dan welk team sterker is. Ik zet dus in op een Subway Series in de WS.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:10 schreef franklop het volgende:
Gaat een finale Mets - Yankees erin zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |