Krankzinnige 2e 3e inning... Diamondbacks waren het helemaal kwijt en volgens mij zon beetje alle werpers gebruiktquote:Op woensdag 1 november 2023 04:28 schreef MadMaster het volgende:
Final catch, Texas - Diamondbacks 11-7
3-1 overall…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat laatste is wel ruk... ik probeerde het vanochtend te vermijden maar niet geluktquote:Op woensdag 1 november 2023 11:26 schreef vivelafete het volgende:
Helaas nauwelijks wat gezien van het postseason.
Ik begin in de lente altijd weer met met heel veel zin aan het nieuwe seizoen, de middagwedstrijden in de US dan en wat samenvattingen van de Brewers. Maar het ebt gedurende het seizoen ook altijd weer weg en kijk maar zeer sporadisch een wedstrijd in de nacht. Ik vind het ook niet echt een sport om de wedstrijden integraal de volgende dag nog terug te kijken, vaak ook omdat ik dan alweer gespoilerd ben. Zonde eigenlijk
Ik kwam pas thuis tijdens de 4e inning en toen was het eigenlijk al klaar, hoewel Arizona op het eind nog wel wat kon scoren.quote:Op woensdag 1 november 2023 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Krankzinnige 2e 3e inning... Diamondbacks waren het helemaal kwijt en volgens mij zon beetje alle werpers gebruikt![]()
Vanavond dus mogelijk al de beslissing.
Was dat zo lastig dan?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat laatste is wel ruk... ik probeerde het vanochtend te vermijden maar niet gelukt
Nou vandaag lukte dat wel maar deze week zette ik 's ochtends de TV aan en stond NPO1 er op en kwam onderin dat tekstbalkje iets van Rangers lopen uit op Diamondbacksquote:Op donderdag 2 november 2023 06:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat zo lastig dan?
Goed, ik kijk vooral de samenvattingen van een minuut of tien op YouTube, maar het is me achteraf voor elke playoffwedstrijd gelukt om nog helemaal niks over de uitslag te weten (en game 3 van de World Series heb ik gisteren pas teruggekeken, dus toen game 4 ook al gespeeld was)
Alles gezien, knap hoor van Texas. Ik volg een NL podcast over MLB, laatste aflevering 28 augustus, kansloosquote:
Jonguh, ik heb MLB the show 24, ik kijk af en toe een halve wedstrijd op ESPN.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:01 schreef H.Vviv het volgende:
Zo dadelijk het debuut van Skenes, de nummer 1 pitching prospect. Gratis te zien op MLB.tv
Speelt bij de Pirates. Begint direct met twee K's.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jonguh, ik heb MLB the show 24, ik kijk af en toe een halve wedstrijd op ESPN.
Wel iets duidelijker zijn he
Speelt hij de Braves of Mets, dan ga ik even kijken )
Tnx voor de tip matequote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:13 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Speelt bij de Pirates. Begint direct met twee K's.
zag de eerste drie innings van Skenes. Beter kom je het niet tegen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:47 schreef H.Vviv het volgende:
Skenes weer op de heuvel. Twee innings ver en nog alleen maar strikeouts gegooid
Blijkbaar had dat dan weer te maken met Profar, die eerder een homerun had voorkomen en dat werd niet gewaardeerd door het thuispubliekquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:56 schreef Binge-watch het volgende:
In de NLDS staat het na twee wedstrijden bij beide ontmoetingen 1-1. Vooral in LA lopen de gemoederen hoog op. Daar werd de wedstrijd tussen de Dodgers en de Padres gestaakt nadat er voorwerpen op het veld werden gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |