Maris liegt als een malle.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:39 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Met Maris, zei Jens. Mariska had gezegd in haar praatje dat ze een goed gesprek met mylene heeft gehad. (denk off stream dan ofzo)
als je hoort hoe een aantal over haar praten, dan snap ik dat wel een beetje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:38 schreef snetje het volgende:
Jens: Laten ze nu de afspraak nakomen dat ze er voor je zijn ...
Mylene: IK WIL NIET DAT ZE ER VOOR MIJ ZIJN ...
Die instelling ook weer ...![]()
![]()
En toch blijven we kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:43 schreef VitaSackville het volgende:
Tis toch eigenlijk geestelijke mishandeling zo'n RLS...bah
Kiezen ze zelf voor, wat zeg ik ze betalen er zelfs nog voor...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:43 schreef VitaSackville het volgende:
Tis toch eigenlijk geestelijke mishandeling zo'n RLS...bah
Ik hoop het, of Dylan of Andrea, of alle drie, dat zou al lekker opruimen met de nietsnutten.quote:
Dat doet ze zelf precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
als je hoort hoe een aantal over haar praten, dan snap ik dat wel een beetje.
Dan Brandon er achteraan.....quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het, of Dylan of Andrea, of alle drie, dat zou al lekker opruimen met de nietsnutten.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze is geen bedreiging dus ik hoop het niet, laat maar lekker 2 maanden in bed liggen
Netjes had hij gister na de stemming al moeten doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat getuigt dus van klasse, niet natrappen en je niet verlagen tot hun niveau.
Dat is elke dag wel een keer raak.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mariska toch knuffelen,gisteren zei ze toch iets anders.
Dus datquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:47 schreef Verida het volgende:
Dat getuigt dus van klasse, niet natrappen en je niet verlagen tot hun niveau.
joh, het is ook een mens, logisch dat hij gisteren kwaad was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Netjes had hij gister na de stemming al moeten doen.
Verlicht ons?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:48 schreef danaqui het volgende:
Jens is zelf ook zo hypocriet als de tering
Echt hequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:50 schreef Magica het volgende:
Zat nog te hopen dat Jens de winnaar zou worden![]()
Maar fijn voor hem dit
Dat zou helemaal geweldig zijn. Maar die sukkel moet dit programma gaan winnen. Dat staat al een tijdje vast.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou helemaal geweldig zijn. Maar die sukkel moet dit programma gaan winnen. Dat staat al een tijdje vast.
dat mag jij vindenquote:
Die gaan buiten de poort echt niet samen blijven...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:51 schreef FOKoffieleut het volgende:
jens borg terug, borgje aftikken milani en op honeymoon
quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
als je hoort hoe een aantal over haar praten, dan snap ik dat wel een beetje.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Jessie gaat winnen............
Dat is dan ook de schuld van Jessie...
Achter de rug om dus. Maar niet privé de streamers konden het wel zienquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
joh, het is ook een mens, logisch dat hij gisteren kwaad was.
maar hij heeft dat gisteren niet tegen de hele groep gedaan, maar prive, dat is wel anders
quote:
Gotsamme wat een wijf die Maris....daar is Milani dan NIET mooi klaar mee...die Maris wil je toch niet dichtbij,griezelwijfquote:
Uiteindelijk beslist de Febo en dus komt het wel goed voor Jessie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]Jessie zou wel de terechte winnaar zijn. Maar dat wordt hem niet gegund door dat walgelijke zootje dat daar rondloopt hangt.
dat zou niet terecht zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]Jessie zou wel de terechte winnaar zijn. Maar dat wordt hem niet gegund door dat walgelijke zootje dat daar rondloopt hangt.
Hij zei net anders van wél hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaan buiten de poort echt niet samen blijven...
Hiske...1 brok onvermogen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:53 schreef zodeju het volgende:
Lex, snapt niet dat ze hun weer schijnheilig noemen.
Hiske snapt het wel, dit is haar onvermogen......
Oh wat gaat ie winnen, men zal hem straks buiten hem verwelkomen als een "betrouwbare" jongen. Ik zou met geld toe nog niet met hem samenwerken o.i.d. en ik ben echt niet de enige! Maar hij heeft mooi Utopia gewonnenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Jessie gaat winnen............
Dat is dan ook de schuld van Jessie...
ja wat wil je nou ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Achter de rug om dus. Maar niet privé de streamers konden het wel zien
Hij heeft dit programma wel leven in geblazen. Ook de Cos zou al zo dood als een pier zijn zonder hem. Driekwart van de posten gaan over hem. Hij heeft de meeste naamtopics van alle inwoners! Eigenlijk houdt iedereen gewoon van Jessiequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat zou niet terecht zijnmet boot en al binnenkomen in een gespreid bedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |