Maris liegt als een malle.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:39 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Met Maris, zei Jens. Mariska had gezegd in haar praatje dat ze een goed gesprek met mylene heeft gehad. (denk off stream dan ofzo)
als je hoort hoe een aantal over haar praten, dan snap ik dat wel een beetje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:38 schreef snetje het volgende:
Jens: Laten ze nu de afspraak nakomen dat ze er voor je zijn ...
Mylene: IK WIL NIET DAT ZE ER VOOR MIJ ZIJN ...
Die instelling ook weer ...![]()
![]()
En toch blijven we kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:43 schreef VitaSackville het volgende:
Tis toch eigenlijk geestelijke mishandeling zo'n RLS...bah
Kiezen ze zelf voor, wat zeg ik ze betalen er zelfs nog voor...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:43 schreef VitaSackville het volgende:
Tis toch eigenlijk geestelijke mishandeling zo'n RLS...bah
Ik hoop het, of Dylan of Andrea, of alle drie, dat zou al lekker opruimen met de nietsnutten.quote:
Dat doet ze zelf precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
als je hoort hoe een aantal over haar praten, dan snap ik dat wel een beetje.
Dan Brandon er achteraan.....quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het, of Dylan of Andrea, of alle drie, dat zou al lekker opruimen met de nietsnutten.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze is geen bedreiging dus ik hoop het niet, laat maar lekker 2 maanden in bed liggen
Netjes had hij gister na de stemming al moeten doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat getuigt dus van klasse, niet natrappen en je niet verlagen tot hun niveau.
Dat is elke dag wel een keer raak.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mariska toch knuffelen,gisteren zei ze toch iets anders.
Dus datquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:47 schreef Verida het volgende:
Dat getuigt dus van klasse, niet natrappen en je niet verlagen tot hun niveau.
joh, het is ook een mens, logisch dat hij gisteren kwaad was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Netjes had hij gister na de stemming al moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |