abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189730584
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 15:27 schreef Defcon55 het volgende:

[..]

Hoe vaak je deze onzin wel niet leest hier :'). Er is 0,0 Westerse steun voor Koerdistan, anders was dat land er al lang geweest. Er is nooit enig risico geweest voor een "grootschalige NAVO oorlog met Turkije" omdat Erdogan alles keurig met Trump heeft afgestemd. De zelfoverschatting van Turken is echt waanzinnig.
Dat hebben navoisten niet voor over om in oorlog te gaan tegen turkije. Daar hebben ze niks aan. Ik betwijfel het zelfs of de NAVO in oorlog zou gaan tegen Turkije wanneer er een Grieks-Turks oorlog zou uitbreken. Volgens de Russen zou Amerika ook de Grieken in de steek laten:

US will ‘abandon’ Greece as it did with the Kurds, Russia’s EU ambassador warns

Russia’s EU ambassador Vladimir Chizhov has criticized a defense deal signed between Athens and Washington, while warning that the US might “abandon” Greece, as it did with the Kurds in Syria.

In an interview with TASS news agency on the sidelines of a conference on Rhodes island Tuesday, Chizhov said Greece was “wrong” to sign the revised defense deal with the US.

“You need to ask the Greek side why they made such a decision. But I do not rule out the possibility that they did so amid tensions between the US and Turkey. However, this does not mean that this decision is well weighed for the future,” Chizhov said.

Turning to Turkey’s military offensive in northeast Syria, the Russian envoy added: “We had warned the Kurds that the Americans will abandon them. And here, in Rhodes, I can personally warn the Greeks about it, that they will have the same fate as the Kurds.”

http://www.ekathimerini.c(...)-eu-ambassador-warns
pi_189730716
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 15:38 schreef Melbiek het volgende:

“You need to ask the Greek side why they made such a decision. But I do not rule out the possibility that they did so amid tensions between the US and Turkey. However, this does not mean that this decision is well weighed for the future,” Chizhov said.

Een negatieve reactie van een Russische ambassadeur m.b.t. tot een Grieks/Amerikaanse deal is inderdaad veelzeggend. Komen geen eigen geopolitieke belangen bij kijken.

En ja, gaat ome Erdo die Griekse eilandjes op luttele kilometers van de Turkse kust eindeiljk terugveroveren? Daarna gelijk door naar Rome en Jeruzalem?
pi_189730726
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 15:38 schreef Melbiek het volgende:

[..]

Dat hebben navoisten niet voor over om in oorlog te gaan tegen turkije. Daar hebben ze niks aan. Ik betwijfel het zelfs of de NAVO in oorlog zou gaan tegen Turkije wanneer er een Grieks-Turks oorlog zou uitbreken. Volgens de Russen zou Amerika ook de Grieken in de steek laten:

US will ‘abandon’ Greece as it did with the Kurds, Russia’s EU ambassador warns

[ afbeelding ]

Russia’s EU ambassador Vladimir Chizhov has criticized a defense deal signed between Athens and Washington, while warning that the US might “abandon” Greece, as it did with the Kurds in Syria.

In an interview with TASS news agency on the sidelines of a conference on Rhodes island Tuesday, Chizhov said Greece was “wrong” to sign the revised defense deal with the US.

Turning to Turkey’s military offensive in northeast Syria, the Russian envoy added: “We had warned the Kurds that the Americans will abandon them. And here, in Rhodes, I can personally warn the Greeks about it, that they will have the same fate as the Kurds.”

http://www.ekathimerini.c(...)-eu-ambassador-warns
de russische uitlatingen moet je vooral zien als anti navo beleid, het is met hun turkije/syrie beleid de russen gelukt om een bres te slaan in de zuidelijke flank van de navo, als het ff kan is grienland de volgende target.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189730827
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 15:54:14 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189730850
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:36 schreef Melbiek het volgende:
Turkije is in staat van oorlog tegen de gehele NAVO.
lol, natuurlijk niet _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189731388
ThePlaneteer

Op donderdag 31 oktober 2019 16:51 schreef Travnik het volgende:

[..]

Mag een volksvertegenwoordiger wapens vervoeren en/of bewaren/verstoppen, die bestemd zijn voor de PKK?

Mogen overheidsgebouwen gebruikt worden als recruteringsbureaus, om jongemannen en dames te ronselen voor de PKK?

Mogen volksvertegenwoordigers oproepen tot geweld?

https://www.amnesty.org/e(...)-offensive-in-Syria/

Mag je tweeten dat Turkse vliegtuigen ook burgerdoelen raakten?
Mag je vragen stellen bij Operation Peace Spring?
Mag je kritisch zijn op het feit dat de operatie zich voornamelijk op 1 groep lijkt te richten?
Mag je vredevol protesteren in Turkije?

Er wordt dagelijks getweet over de militaire operatie en de propagandamachine draait. Wel iets tracer nu, nu de groot en regionale machten de klus hebben geklaard.

Er gelden anti- terreur wetten in Turkije, en dit is niet uit de lucht komen vallen. In dit kader kan men op deze grond diezelfde wetten handhaven. Leuk is het absoluut niet.

Maar het is niet illegaal, en er is ook sprake van buitengewone omstandigheden.

Vanuit Nederland is het makkelijk veroordelen natuurlijk. De laatste Nederlandse operatie... Owja Srebrenica.

Maar mijn vraag:mag een volksvertegenwoordiger zware wapens vervoeren, in haar dienstauto, welke bestemd is voor terroristen?

[ Bericht 38% gewijzigd door Travnik op 01-11-2019 17:48:45 ]
pi_189745337
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:05 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Dus er is goedkeuring van de Syrische overheid?
Officieel niet maar in de praktijk is dat natuurlijk anders.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 2 november 2019 @ 14:58:46 #209
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_189747371

Hihi. Beetje jammer dat het niet mocht van de popo
https://nos.nl/artikel/23(...)-beslag-genomen.html
pi_189762035
YPG executeert Arabische vrouw en kind in Haseke Syrië waarna ze huisje in brand steken:

LET OP 18+ VIDEO

ALAMAWI twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 23:37:21 ??????? ?????? ????? ????? ?????? ???????? #PYD_PKK ????? ???????? ????? ?????? ??????? ????? (????????) ?? ??? #??????? ?????? ?? ?????. ??? ????? ??????? ?? ??? ??????? ??????? ???? ????? ????? ??? ??????? ?? ?????? ???????#???_?????#????_???? https://t.co/B7OtGT22zx reageer retweet
pi_189762215
Turkse leger is ondertussen opnieuw begonnen met zijn offensief tegen de YPG met straaljagers die de boel plat bombarderen.
pi_189762856
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 15:25 schreef Melbiek het volgende:
YPG executeert Arabische vrouw en kind in Haseke Syrië waarna ze huisje in brand steken:

LET OP 18+ VIDEO

ALAMAWI twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 23:37:21 ??????? ?????? ????? ????? ?????? ???????? #PYD_PKK ????? ???????? ????? ?????? ??????? ????? (????????) ?? ??? #??????? ?????? ?? ?????. ??? ????? ??????? ?? ??? ??????? ??????? ???? ????? ????? ??? ??????? ?? ?????? ???????#???_?????#????_???? https://t.co/B7OtGT22zx reageer retweet
Ik kwam deze een paar dagen geleden tegen op Twitter, daar werd gezegd dat het in scene is gezet door jihadisten.
pi_189764623
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik kwam deze een paar dagen geleden tegen op Twitter, daar werd gezegd dat het in scene is gezet door jihadisten.
Dit is haar man en dus de vader van dat kind die geëxecuteerd is:

zaHgWzi5xJG5Ipn twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 18:40:05 #الحسكةحصلت شبكة اخبار الفرات على هذا الفيديو للمدعو عبد الرحمن المحمد صاحب المنزل الذي احرقته مليشيا قسد وقتلوا زوجته وابنه الصغير في قرية ( المجيبرة ) بريف رأس العين قبل الانسحاب منهايظهر المقطع بعد عودت الأب إلى بيته وعثوره على جثة زوجته و ولده الوحيد بعد إحراق قسد للمنزل https://t.co/SbliroWYaJ reageer retweet
pi_189764766
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 17:14 schreef Melbiek het volgende:

[..]

Dit is haar man en dus de vader van dat kind die geëxecuteerd is:

zaHgWzi5xJG5Ipn twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 18:40:05 #الحسكةحصلت شبكة اخبار الفرات على هذا الفيديو للمدعو عبد الرحمن المحمد صاحب المنزل الذي احرقته مليشيا قسد وقتلوا زوجته وابنه الصغير في قرية ( المجيبرة ) بريف رأس العين قبل الانسحاب منهايظهر المقطع بعد عودت الأب إلى بيته وعثوره على جثة زوجته و ولده الوحيد بعد إحراق قسد للمنزل https://t.co/SbliroWYaJ reageer retweet
Vage beelden.

De 'vader' lijkt wel een balaclava op te hebben zodat hij niet herkend wordt.
pi_189764796
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 17:20 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Vage beelden.

De 'vader' lijkt wel een balaclava op te hebben zodat hij niet herkend wordt.
Het is allemaal wel een beetje vaag ja. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of dit allemaal wel waar is.
pi_189770061
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 15:27 schreef Defcon55 het volgende:

[..]

Hoe vaak je deze onzin wel niet leest hier :'). Er is 0,0 Westerse steun voor Koerdistan, anders was dat land er al lang geweest. Er is nooit enig risico geweest voor een "grootschalige NAVO oorlog met Turkije" omdat Erdogan alles keurig met Trump heeft afgestemd. De zelfoverschatting van Turken is echt waanzinnig.
Er is wel degelijk steun voor een onafhankelijk Koerdistan, maar niet tegen elke prijs.

Als de regionale machten tegen zijn, wordt het namelijk een probleem. Kijk maar naar Noord Irak met de onafhankelijkheidsreferendum. Turkije Iran en Irak waren tegen.

En geen enkel land wil een wereldoorlog riskeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Travnik op 03-11-2019 22:20:19 ]
  zondag 3 november 2019 @ 21:26:48 #218
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189770607
quote:

LET OP 18+ VIDEO

Kankerlijers zijn het.
pi_189772235
quote:

LET OP 18+ VIDEO

smells like vage propaganda filmpje to me
-Rabia Al-Basri
pi_189774072
Hier een Yazidi die de video deelt. Hij heeft een hekel aan de YPG. Wel opvallend dat de Yazidis en Assyriers die ik op internet tegenkom een hekel hebben aan de YPG, terwijl het westen doet alsof de YPG'ers de helden van de Yazidis en Christenen in de regio zijn.

https://twitter.com/Yazid_NL/status/1190959635869634560?s=20
pi_189774718
quote:

LET OP 18+ VIDEO

Propaganda moet kunnen maar dit is FC Knudde
pi_189774766
Iraakse en Syrische christenen zijn woedend op de Koerden die tot de YPG/PKK behoren.

https://twitter.com/iraqs(...)021729570840576?s=20
pi_189777520
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 23:44 schreef polderturk het volgende:
Hier een Yazidi die de video deelt. Hij heeft een hekel aan de YPG. Wel opvallend dat de Yazidis en Assyriers die ik op internet tegenkom een hekel hebben aan de YPG, terwijl het westen doet alsof de YPG'ers de helden van de Yazidis en Christenen in de regio zijn.

https://twitter.com/Yazid_NL/status/1190959635869634560?s=20
Recent in de balie was er nav de Turks invasie een meeting dat gefocust was op "de Koerden" voor een ieder geïnteresseerd in het conflict is deze video interssant om te bekijken, het is heel erg gekleurd en verre van objectief maar het is een interessante kijk op het Koerdisch nationalisme. helemaal aan het einde is er een vraag van een yezidi gozer die aangeeft dat hij aan een Koerdische gozer vroeg "waarom hebben jullie ons niet geholpen tegen Isis" waarop hij de reactie kreeg "omdat jullie geen moslim zijn". Het conflict is vreselijk complex en niet makkelijk te bevatten voor met name mensen die niet uit de regio komen.

https://debalie.nl/debalie-tv/koerdische-monologen/
-Rabia Al-Basri
pi_189777591
Interessant I true.

Elizrael twitterde op maandag 04-11-2019 om 00:03:58 Sources in the Turkish-backed Syrian factions tell me that while fighting will be paused in the Til Temir front, the next target will be the Kurdish town of Kobanî, which resisted months of ISIS siege & broke it thanks to US assistance. reageer retweet
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')