• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..quote:Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
Dat gaat niet zomaar over datum, of het moet 1 of andere prutssoort zijn die niet verkoopt.quote:Op maandag 21 oktober 2019 00:37 schreef -Chakotay- het volgende:
heeft iemand wel eens thee of koffie meegekregen?
Dit ja, want dan zouden dingen als frisdrank en zo ook in de pakketten kunnen zitten, of pakken koek ofzo. Zulke dingen hebben een lange houdbaarheid, dus dat is (lijkt mij) allang verkocht voor de datum, daar zorgen ze wel voor (en terecht natuurlijk).quote:Op maandag 21 oktober 2019 01:25 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Dat gaat niet zomaar over datum, of het moet 1 of andere prutssdoort zijn die niet verkoopt.
Sowieso is dit bedoelt voor versproducten, wat thee of koffie dus niet is.
Lichtelijk offtopic, maar ik haal bij de lokale AH regelmatig zooi uit de schappen die al maanden over datum is. Van mayonaise tot jus d'orange. Vooral de jus d'orange zag er zeer onsmakelijk uit, helemaal bruin uitgeslagenquote:Op maandag 21 oktober 2019 06:33 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Dit ja, want dan zouden dingen als frisdrank en zo ook in de pakketten kunnen zitten, of pakken koek ofzo. Zulke dingen hebben een lange houdbaarheid, dus dat is (lijkt mij) allang verkocht voor de datum, daar zorgen ze wel voor (en terecht natuurlijk).
Ik heb ook wel eens cola gekocht die al maanden over datum was... Niet goed opgelet! Toen ik het terug bracht kreeg ik nieuwe flessen en geld terug, werd ook niet moeilijk over gedaan...quote:Op maandag 21 oktober 2019 07:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lichtelijk offtopic, maar ik haal bij de lokale AH regelmatig zooi uit de schappen die al maanden over datum is. Van mayonaise tot jus d'orange. Vooral de jus d'orange zag er zeer onsmakelijk uit, helemaal bruin uitgeslagen
Spelt pannenkoeken zitten er regelmatig inquote:Op maandag 21 oktober 2019 06:33 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Dit ja, want dan zouden dingen als frisdrank en zo ook in de pakketten kunnen zitten, of pakken koek ofzo.
Gewoon gaan wanneer jou het beste uitkomt. De meeste winkels hebben de pakketten vooraf al klaar staan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:25 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste Magic Box gekocht, spannend wel!Het is bij de Jumbo, tussen 16:00 en 19:00. Is het dan slim om er vroeg of juist laat te zijn, of verdelen ze de inhoud over het algemeen wel evenredig over meerdere boxen?
Bij Jumbo staan ze achter klaar en ze pakken gewoon een willekeurige tas, dus het maakt niet uit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:25 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste Magic Box gekocht, spannend wel!Het is bij de Jumbo, tussen 16:00 en 19:00. Is het dan slim om er vroeg of juist laat te zijn, of verdelen ze de inhoud over het algemeen wel evenredig over meerdere boxen?
Heb jij als je zoveel tassen op dezelfde dag haalt niet allemaal zooi die dezelfde dag nog op moet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Bij Jumbo staan ze achter klaar en ze pakken gewoon een willekeurige tas, dus het maakt niet uit.
Ik heb voor vandaag 2x Coop, 1x Spar (voor het eerstmet een 97% 4 sterren) en een bakker.
Ik vries heel veel in of ik maak de maaltijden van te voren en vries het in oid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij als je zoveel tassen op dezelfde dag haalt niet allemaal zooi die dezelfde dag nog op moet?
Jumbo is altijd wel leuk, Coop is (als het een kleine is zoals hier) alleen leuk op zaterdag en maandag (omdat ze zondag dicht zijn krijg je veel leuks).quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:22 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb al een paar keer TGTG gehaald bij een AH To Go hier in de stad. Ik kan je bijna garanderen dat je altijd iets van fabriekssushi meekrijgt, maakt niet uit wanneer.
TGTG van de Jumbo of Coop, is dat aan te raden?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon gaan wanneer jou het beste uitkomt. De meeste winkels hebben de pakketten vooraf al klaar staan.
Ik was er rond 18:00, maar helemaal vlekkeloos ging het niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Bij Jumbo staan ze achter klaar en ze pakken gewoon een willekeurige tas, dus het maakt niet uit.
Imgur app werkt heel fijn en snelquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat een schraal pakketje, hoe upload ik foto's nu tinypic het niet meer doet? dan zet ik mijn vangst er op
Ik had al een dm gehad, maar ik wil geen account aanmaken van ietsquote:
Abload.dequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat een schraal pakketje, hoe upload ik foto's nu tinypic het niet meer doet? dan zet ik mijn vangst er op
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind bananenvla zo vies he, afgelopen weekend kreeg ik 4! pakken.
Dat zegt al genoegmoet uit de vla collectie.
Geefquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Alles waar banaan in zit is vies!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Meestal zit in bananenvla helemaal geen banaanquote:
Nee maar die smaak is al erg genoegquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Meestal zit in bananenvla helemaal geen banaan
Klopt! Heb daar genoeg video's van gezien op internet!quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt! Heb daar genoeg video's van gezien op internet!
quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt! Heb daar genoeg video's van gezien op internet!
Pff, hoe vaker het in het nieuws komt hoe drukker het wordt qua bestellingen. Nog minder kans op appelflappenquote:
Misschien helpt het om de app te installerenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:43 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb echt nog nooit een pakket kunnen bemachtigen.
Slimpiequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:44 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Misschien helpt het om de app te installeren
Ja dat dacht ik ook wel, maar aan de andere kant kunnen nu weer extra veel ondernemers op het idee komen om voortaan een Magic Box aan te bieden (óók bakkers met appelflappenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, hoe vaker het in het nieuws komt hoe drukker het wordt qua bestellingen. Nog minder kans op appelflappen
Precies.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:28 schreef Vork het volgende:
Het hangt er ook wel vanaf welke box je wil bemachtigen. Sommige adressen zijn wel een stuk populairder dan anderen. Helemaal als ze niet vaak en op vaste momenten de box aanbieden, dan is het zo weg.
Op dat moment ben ik niet in de gelegenheid de app te checken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind het wel meevallen met hoe moeilijk een box te bemachtigen is.
Je moet er gewoon bovenop zitten rond de tijd dat ze erop komen.
Ik heb echt een schijthekel aan koken, maar nog erger om te verzinnen wat we moeten eten.
Dat is denk ik toch wel waarom ik zoveel/vaak magic boxen blijf kopen.
Ja, dan is het heel lastigquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Op dat moment ben ik niet in de gelegenheid de app te checken.
Daar kan een mens toch zo blij van worden hequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Heb net een bon gekocht van een turkse supermarkt hier in de buurtmooi op route naar de kinderopvang en precies rond dezelfde tijd. I love it when a plan comes together
![]()
Huisvrouwengelukquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar kan een mens toch zo blij van worden he
Daarom vind ik hier de tijden van de supermarkten op zaterdag zo chill.quote:
En het leek zo goed te gaan met de emancipatiequote:
Haha dat heb ik met een bakker, die ligt op de werk/thuis route en precies als ik klaar ben met werken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Heb net een bon gekocht van een turkse supermarkt hier in de buurtmooi op route naar de kinderopvang en precies rond dezelfde tijd. I love it when a plan comes together
![]()
2 kg komkommersquote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:26 schreef Najieto het volgende:
*meldt zich. Naar aanleiding van CUL / Wat maak ik met 2 kg komkommers was mijn interesse gewekt en heb ik gisteravond de app geïnstalleerd. Wat blijk, mijn buurtsuper doet er ook aan mee. Gelijk een box gekocht voor 4 euro. Vanavond ophalen. Ben benieuwd wat ik krijg
chocoladetaartquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:59 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Gister opgehaald bij de Jumbo!
Ik hou van gehakt, dus dat komt wel goed!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat wordt gehaktballen eten![]()
Maar ik vind het een leuk pakketje.
Dat zou niet mogen, kan je het niet melden. Hartstikke jammer zoiets!!quote:Hier doet een nieuwe bakker mee. Rare ophaaltijd wel half 2, dus denk dat je spul van de vorige dag krijgt. Dat is bij een andere bakker ook hier, ze zullen vast doen alsof het niet is, maar het brood is daar zo smerig wat je meekrijgt dat ik hoop dat het oud brood isen anders een hele slechte bakker.
Ja, je topic triggerde me wel. Box van vandaag was geannuleerd. Morgen nieuwe kans van de warme bakker. Ben heel erg benieuwd.quote:
Weet niet hoe je zoiets kan controleren, er staat geen datum op de zakken met brood.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik hou van gehakt, dus dat komt wel goed!!
[..]
Dat zou niet mogen, kan je het niet melden. Hartstikke jammer zoiets!!
Als de korst taai is, is het van gister of nog ouder.... Ik zou het melden...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Weet niet hoe je zoiets kan controleren, er staat geen datum op de zakken met brood.
Echt is echt heel vies iig, ik kom er niet meer.
Het is vooral het binnenste wat echt smerig is, het korrelde ook helemaal.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:59 schreef soapie het volgende:
[..]
Als de korst taai is, is het van gister of nog ouder.... Ik zou het melden...
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Het is vooral het binnenste wat echt smerig is, het korrelde ook helemaal.
Brood wat ik nog niet eens gebruik voor een tosti.
Het is nieuwnieuwNIEUW!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:17 schreef Myraela het volgende:
Optimel kefir zelfs, wist niet dat ze dat hadden.Ik denk dat je er wel prima platbrood van kunt maken.
Voor de rest wel prima pakketjes.
Dat klinkt ouder dan gisteren, dat korrelen. Ook niet slim van die bakker, want ipv dat je de potentiele klant laat zien wat voor geweldig lekker brood je hebt jaag je hem weg voor altijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Het is vooral het binnenste wat echt smerig is, het korrelde ook helemaal.
Brood wat ik nog niet eens gebruik voor een tosti.
Dit inderdaad!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt ouder dan gisteren, dat korrelen. Ook niet slim van die bakker, want ipv dat je de potentiele klant laat zien wat voor geweldig lekker brood je hebt jaag je hem weg voor altijd.
Lekkere pakketten hoor!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Twee boxen voor een tientje. Dit keer geen appels![]()
Bramen als toetje![]()
Ik weet alleen niet of ik enthousiast word van die kefir....
Achquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt ouder dan gisteren, dat korrelen. Ook niet slim van die bakker, want ipv dat je de potentiele klant laat zien wat voor geweldig lekker brood je hebt jaag je hem weg voor altijd.
Ben nu toch wel beneiuwd welke bakker dat is...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Achik kreeg er 3 gefrituurde kaassoufles bij omdat ze anders ook niet aan het bedrag kwamen.
Durf ik niet te zeggenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:07 schreef soapie het volgende:
[..]
Ben nu toch wel beneiuwd welke bakker dat is...
Geen probleem!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggenhet is echt een plaatselijke bakker.
Geen Klootwijk oid.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:18 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De Vomars doen sinds kort ook mee. Is best leuk.
- Bos Wortels
- Kilo krieltjes
- zes tomaten
- Zak Elstars
- 6 Royal Gala-appels
- Zakje snijbonen
- Verse pizza
- Kilo karbonades
puik pakketquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:18 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De Vomars doen sinds kort ook mee. Is best leuk.
- Bos Wortels
- Kilo krieltjes
- zes tomaten
- Zak Elstars
- 6 Royal Gala-appels
- Zakje snijbonen
- Verse pizza
- Kilo karbonades
Hahahahahaquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Center parcs doet ook mee
Mag je wel 5 euro toegang betalen als je geen gast bent
quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Center parcs doet ook mee
Mag je wel 5 euro toegang betalen als je geen gast bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is 9,98 euro afgeschreven, dus het lijkt erop dat ik voor 19,96 euro aan spullen krijg.... Geen idee of het een programma foutje is of dat ze stilletjes de waarde van de boxen hebben teruggeschroefd. Mailtje naar TGTG is al de deur uit en ik ga het bij het ophalen navragen en de waarde terugrekenen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hmmm... net twee boxen besteld bij mijn favoriete traiteur voor in totaal 9,98 euro![]()
App heeft een update gehad blijkbaar want toen ik de bon opende om te checken kreeg ik dit:Bij mij staat er bij totaal 4,99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is 9,98 euro afgeschreven, dus het lijkt erop dat ik voor 19,96 euro aan spullen krijg.... Geen idee of het een programma foutje is of dat ze stilletjes de waarde van de boxen hebben teruggeschroefd. Mailtje naar TGTG is al de deur uit en ik ga het bij het ophalen navragen en de waarde terugrekenen.
Dus ik denk een foutje.
Bij het bestellen stond er gewoon 4,99 > 14,99.
Toen ik net mijn boxen ging halen stond hij ook weer op 9.98 euroquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Bij mij staat er bij totaal 4,99
Dus ik denk een foutje.
Bij het bestellen stond er gewoon 4,99 > 14,99.
Ziet er heel goed uit!! Jammer dat het zo ver weg is...quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Toen ik net mijn boxen ging halen stond hij ook weer op 9.98 euro
Voor dat bedrag kreeg ik dit mee
[ afbeelding ]
Dikke prima weer! Salades, ovenschotel, gevulde eitjesen de blikjes Fanta zijn schattig
wowquote:Op maandag 4 november 2019 17:50 schreef Ynske het volgende:
5 euro bij de Coop.
Wokgroenten
Gesneden pompoen
Hutspot hachee
6 eieren
Optimel Griekse yoghurt kers
Oikos aardbei 2 bakjes
Bakje duet
Aioli
roomkaas ham hapjes
Tapenade
2 kipburgers
Gelders worst
Jong belegen kaas
Roomkaas gember
Alsof Griekse yoghurt
Oh dat is wel heel leukquote:Op maandag 4 november 2019 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Rosmalen zit een oliebollenkraam die nu meedoet. Geen idee hoeveel je krijgt en hoeveel het kost, ze staan nog als 'nieuw, niets te redden'. Wel een keer proberen als ik in de buurt ben.
Misschien zitten er wel appelbeignets bij.
Die maaltijden van Beijersquote:Op maandag 4 november 2019 21:44 schreef Loontjah het volgende:
[ afbeelding ]
La Place, Venray
Score 2/5 - Veel simpele items als (soep)broodjes. Veel minder, ook qua variatie als het filiaal in Sevenum.
💶 4,99 14,99
[ afbeelding ]
Beijers, Deurne
Score 4/5 - Prima verse maaltijden
💶 4,99 14,99
Genoeg ruimte in de vriezer?quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:09 schreef Frumzel het volgende:
Bij de bakker (¤4,99):
https://imgur.com/gallery/e6n7WHS
Paste netquote:Op dinsdag 5 november 2019 11:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Genoeg ruimte in de vriezer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |