Gaat daar echt meer dan 1 komkommer in dan? Tenzij ik vijf liter maak ofzoquote:
Een paar komkommers kan je er wel in kwijt als je zo'n emmertje griekse/turkse yoghurt gebruikt. Maar 2kg is misschien wel een beetje veel van het goede jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Gaat daar echt meer dan 1 komkommer in dan? Tenzij ik vijf liter maak ofzo
Het zijn van die kleine units, ik denk een stuk of 25quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:21 schreef fespo het volgende:
zoveel is 2 kg komkommers ook weer niet toch?
Jampotten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Oooh ja zuur
En nee ik bezit geen weckpotten
He gezelligquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:22 schreef phoenyx het volgende:
Heel veel kaas kopen en mensen uitnodigen en dan de komkommer in stukjes snijden en dan met een prikkertje onderaan het kaasblokje plaatsen
Gewone lege glazen potten werken ook, maar je moet er maar net een voorraadje van hebben staan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Oooh ja zuur
En nee ik bezit geen weckpotten
Dagje posten bij de glasbakquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewone lege glazen potten werken ook, maar je moet er maar net een voorraadje van hebben staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |