Volgens mij heb ik alle afleveringen tussen dat ze aankwam op het vliegveld en haar vertrek gemistquote:
Leukquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:34 schreef Karina het volgende:
Volgend weekend marathonHele weekend kijken
Ja dat snap ik ook niet, oproepje doen denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2019 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
LeukZit altijd stomverbaasd te kijken
Hoe krijgen ze die types allemaal bij elkaar
Was ook wel te verwachten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:42 schreef hoe-die-nie het volgende:
Haha, weer niet geneuktmr. Nanny. En dan nu haar de schuld geven WTF.
Ik vind het inmiddels een beetje saai worden, maar de Tell All komt er aan en daar vliegen de vonken vanaf zag ik al in voorstukjesquote:Op zondag 3 november 2019 10:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Was ook wel te verwachten.Maar niet dat hij haar nu de schuld zou geven.
Ik heb hem nog niet gezien, is terugkijken de moeite waard?
Jaaa zin in!quote:Op zondag 3 november 2019 11:47 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels een beetje saai worden, maar de Tell All komt er aan en daar vliegen de vonken vanaf zag ik al in voorstukjes
Het is idd behoorlijk saai aan het worden. Gelukkig kan je wel doorspoelen met terugkijken.quote:Op zondag 3 november 2019 11:47 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ik vind het inmiddels een beetje saai worden, maar de Tell All komt er aan en daar vliegen de vonken vanaf zag ik al in voorstukjes
quote:Op maandag 4 november 2019 11:36 schreef Gruj0 het volgende:
De enige goede relatie en huwelijk in de historie van dit programma is die ene Amerikaan met die kleine latin vrouw die niet zolang, nadat ze eenmaal samen in Amerika waren een kindje kregen.Zowat het enige normale en leuke stel hier.
Die uit Israel toch ook.quote:Op maandag 4 november 2019 11:36 schreef Gruj0 het volgende:
De enige goede relatie en huwelijk in de historie van dit programma is die ene Amerikaan met die kleine latin vrouw die niet zolang, nadat ze eenmaal samen in Amerika waren een kindje kregen.Zowat het enige normale en leuke stel hier.
Dat gezicht van Darcy was priceless, ik bleef er bijna inquote:Op maandag 4 november 2019 10:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa zin in!
En Tom met die sleutel, briljant
Dit stel inderdaad.quote:
Bij hen heb ik soms zo'n gevoel:quote:
Ik heb weer een shotje genomen toen ze door die kerk liepen en ze het weer over een aanzoek/trouwen had.quote:Op maandag 4 november 2019 13:37 schreef rena het volgende:
[..]
Dat gezicht van Darcy was priceless, ik bleef er bijna in![]()
Kirlyam kwam uit Brazilië volgens mij. Waren dit niet die mormonen?quote:Op maandag 4 november 2019 14:18 schreef Gruj0 het volgende:
Waar heeft hij haar vandaan? Ik wil ook wel zo'n lief iemand.
Ik vind die man uit Samoa met zijn vriendin ook wel een leuk stel.quote:Op maandag 4 november 2019 11:36 schreef Gruj0 het volgende:
Dat gedoe met Caesar is toch hartstikke nep joh.quote:Op maandag 4 november 2019 14:56 schreef Karina het volgende:
Die ene gast, Caesar is wel de domste man op aarde hoormet dat Oekraïnse sletje. Je ziet van de foto al dat dat een golddigger is. En maar geld blijven sturen, zelfs die vriend van hem, die pretty boy snapte er niks van en die leek me ook niet de slimste.
Ik vind het wel een beetje zielig, maar hoe kan die gast geloven dat die griet verliefd op hem is. Nu wil hij weer naar Cubasjezus.
Dat moet wel jaquote:Op maandag 4 november 2019 14:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat gedoe met Caesar is toch hartstikke nep joh.
Dat verklaart wel dan, waarom ze elkaar hebben gevonden.quote:Op maandag 4 november 2019 14:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kirlyam kwam uit Brazilië volgens mij. Waren dit niet die mormonen?
Cesar is volgens mij geestelijk niet helemaal 100%, dus ik heb wel degelijk medelijden als het geen acteur is.quote:Op maandag 4 november 2019 14:56 schreef Karina het volgende:
Die ene gast, Caesar is wel de domste man op aarde hoormet dat Oekraïnse sletje. Je ziet van de foto al dat dat een golddigger is. En maar geld blijven sturen, zelfs die vriend van hem, die pretty boy snapte er niks van en die leek me ook niet de slimste.
Ik vind het wel een beetje zielig, maar hoe kan die gast geloven dat die griet verliefd op hem is. Nu wil hij weer naar Cubasjezus.
Ik niet, die jongen is veel te goed voor die vrouw, haar vader en zus.quote:Op maandag 4 november 2019 14:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind die man uit Samoa met zijn vriendin ook wel een leuk stel.
Ik vind dat niet zo'n leuk stel.quote:Op maandag 4 november 2019 11:36 schreef Gruj0 het volgende:
Ow ik zag ze gisteren voor het eerst, volg het niet zo lang. Leek me wel een leuk stel.quote:Op maandag 4 november 2019 18:22 schreef Gruj0 het volgende:
Ik niet, die jongen is veel te goed voor die vrouw, haar vader en zus.
Ze behandelen hem slecht en zien hem voor dom aan, vooral zijn vrouw, hoe heet zij ook alweer? Kolini?
Ik denk dat ze vooral bij elkaar zijn gekomen door het geloof dat ze delen.quote:Op maandag 4 november 2019 20:18 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo'n leuk stel.
Kirlyam zou niets met deze man begonnen zijn indien ze geen armoede wilde ontvluchten.
In de hoop op een beter leven voor zichzelf en haar familie transformeert ze zichzelf tot het Stepford wife dat deze man en zijn familie voor ogen hadden, inclusief gulle lach.
Je krijgt echt minachting voor die hele 29 jarige figuur, haar zus en vader en medelijden met die Samoaan.quote:Op maandag 4 november 2019 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik zag ze gisteren voor het eerst, volg het niet zo lang. Leek me wel een leuk stel.
Het raarste stel vind ik nog wel die dikke blonde met die Nigeriaan. Ze lijkt zijn moeder welhet viel me wel op dat ze heel aardig was tegen zijn moeder, leek me nog wel gemeend ook zelfs.
Nou dat laatste snap ik helemaal niks vanquote:Op maandag 4 november 2019 20:49 schreef Gruj0 het volgende:
Natuurlijk is die blonde lief tegen zijn moeder. Ze zijn vast van dezelfde leeftijd + deze vrouw staat toe dat haar zoon een veel oudere vrouw aandrukt.
Ik vind het een verschrikkelijk stel. Ze doen altijd alsof ze zo 'wholesome' zijn en dat wantrouw ik. Er is daar vast meer aan de hand.quote:Op maandag 4 november 2019 20:18 schreef Za het volgende:
eze man begonnen zijn indien ze geen armoede wilde ontvluchten.
In de hoop op een beter leven voor zichzelf en haar familie transformeert ze zichzelf tot het Stepford wife dat deze man en zijn familie voor ogen hadden, inclusief gulle lach.
Ze zijn niet bij elkaar gekomen, hij is haar tegengekomen toen ze 12 was, arm, geen stromend water, kwam nooit buiten.quote:Op maandag 4 november 2019 20:49 schreef Gruj0 het volgende:
Ik denk dat ze vooral bij elkaar zijn gekomen door het geloof dat ze delen.
Als ze niets met hem had gewild, was ze wel heel erg ver gegaan om met een persoon die ze niet aantrekkelijk vindt, kinderen te maken. In de afleveringen die ik zag, leek het erop dat ze echt van elkaar houden. Tenzij zij een goede actrice is.
Bovendien schijnt het zo te zijn dat ze er over aan het denken zijn te migreren naar Brazilië. Dat doe je niet als je de armoede wilt ontvluchten en als blanke man ben je daar ook niet overal even gewenst.
Dat heb ik gemist of niet meegekregen. Maar dat is idd behoorlijk creepy. Tering.quote:Op maandag 4 november 2019 23:10 schreef Za het volgende:
Ze zijn niet bij elkaar gekomen, hij is haar tegengekomen toen ze 12 was, arm, geen stromend water, kwam nooit buiten.
Hij was toen 22, en heeft al die tijd "contact gehouden" met het 12 jarige kind, tot ze huwbaar was.
Dat wist ik niet, zieke bedoeling dan idd.quote:Op maandag 4 november 2019 23:10 schreef Za het volgende:
[..]
Ze zijn niet bij elkaar gekomen, hij is haar tegengekomen toen ze 12 was, arm, geen stromend water, kwam nooit buiten.
Hij was toen 22, en heeft al die tijd "contact gehouden" met het 12 jarige kind, tot ze huwbaar was.
Misschien gaan ze in Brazilië wonen omdat hij daar ook kan werken, spreekt de taal en mogelijk een of andere opleiding, dus of hij haar en haar familie nu onderhoudt terwijl ze in de VS wonen of in Brazilië maakt geen verschil als je de armoede wilt ontvluchten.
Ik vind het een zieke toestand, ookal stralen ze kunstmatig geluk uit.
Die man met zijn enge familie en vrienden, hoe kan dit het leukste koppel zijn?
En de TV financiert en buit dit alles uit.quote:Op maandag 4 november 2019 23:10 schreef Za het volgende:
Veel van de relaties in deze show vinden hun oorsprong in gebruik/misbruik situatie, maar gelukkig niet allemaal.
Ze zal op den duur geen spijt meer hebben van haar keuze iig.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:38 schreef RipCity het volgende:
Jorge valt goed af in prison tijdens het doen van de laundry
https://www.instagram.com/p/B4erur0npz4/?igshid=5zp6d0s9g4t6
Ze zijn al uit elkaarquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, zieke bedoeling dan idd.
[..]
En de TV financiert en buit dit alles uit.
[..]
Ze zal op den duur geen spijt meer hebben van haar keuze iig.
Dat zegt in de VS (en heel veel andere landen) niet zoveel.quote:
Die vent van haar is een voormalige gokverslaafde, ze hebben dus geen geld om in een wijk te wonen die wel veilig is, dus ik snap wel dat ze daar niet wil blijven, ik zou m'n kind daar onder die omstandigheden ook niet willen opvoeden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:35 schreef MaJo het volgende:
Ik las laatst dat Jorge en Anfisa nog samen zijn dus ben benieuwd naar de bron
Vandaag 90 Days the other way gekeken. Waarom wil die Tiffany niet in zuid Afrika bevallen? Ze gaat nu voor onbepaalde tijd terug naar de VS. Als je zoveel van iemand houdt waarom zou je dan weer weggaanDe tell all ziet er heavy uit, het lijkt of geen van de stellen nog samen is zowat
![]()
90 days to wed moet ik nog even terugkijken
Des te meer vind ik die Tiffany een onnadenkende bitch, met deze move. Eerst na enkele weken al per se zwanger willen worden en dan besluiten dat je toch terug wilt..quote:Op woensdag 6 november 2019 01:26 schreef Za het volgende:
Dat zoontje van Tiffany over zijn dad was toch wel aandoenlijk, en die man de hele tijd met zijn "my boy".
Dat zo'n joche zo graag een vader wil en die vindt in deze man is toch wel mooi, hij is ook leuk met dat kind.
Het is wel hapklare en overmatig uitgemolken emo tv, maar toch.
wie heeft dat wel van de deelnemers van welke reeks dan ook?quote:Op woensdag 6 november 2019 09:54 schreef CarOnline het volgende:
Feit is wel dat het niet bepaald slim is hoe ze alles aangepakt heeft.
Nope, en sowieso nogal naïef richting ZA vertrokken is, alsof ze zich werkelijk niet ingelezen heeft in het land.quote:Op woensdag 6 november 2019 09:54 schreef CarOnline het volgende:
In eerste instantie wilde ze toch gewoon in ZA bevallen? Maar een privé kliniek was te duur een een gewone kliniek daar lig je met meerdere vrouwen op een kamer (als er al een kamer vrij is) te bevallen en mag de man er niet bij zijn.
Ze zag dat voordat ze gingen kijken daar wel zitten maar toen ze dat eenmaal gezien had wilde ze liever in de US bevallen.
Het zag er ook nogal sjofel uit, dus dat snap ik wel.
Feit is wel dat het niet bepaald slim is hoe ze alles aangepakt heeft.
Niemand gelukkig. En daar smullen we met z’n allen heerlijk vanquote:Op woensdag 6 november 2019 10:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
wie heeft dat wel van de deelnemers van welke reeks dan ook?
Heerlijke TVquote:Op woensdag 6 november 2019 10:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niemand gelukkig. En daar smullen we met z’n allen heerlijk van
Ik denk dat ze al zwanger was voor ze überhaupt naar Africa ging, misschien heeft ze medische risico's bij een bevalling en had ze geen keuze.quote:Op woensdag 6 november 2019 09:14 schreef SEMTEX het volgende:
Des te meer vind ik die Tiffany een onnadenkende bitch, met deze move. Eerst na enkele weken al per se zwanger willen worden en dan besluiten dat je toch terug wilt..
De vraag is dan wel: waarom zo snel zwanger worden van een vent die net uit een afkickkliniek komt in een vreemd, niet veilig land terwijl je nog niet zeker weet of 1) je zoon kan wennen in dat land en 2) je je vent niet echt vertrouwt n niet weet of hij het gokken echt heeft afgezworen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vent van haar is een voormalige gokverslaafde, ze hebben dus geen geld om in een wijk te wonen die wel veilig is, dus ik snap wel dat ze daar niet wil blijven, ik zou m'n kind daar onder die omstandigheden ook niet willen opvoeden.
Is dat wel dezelfde? Volgens mij hebben ze verschillen kleur ogen en andere huidskleur ook, tenzij je in de gevangenis lekker in het zonnetje kunt zittenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:38 schreef RipCity het volgende:
Jorge valt goed af in prison tijdens het doen van de laundry
https://www.instagram.com/p/B4erur0npz4/?igshid=5zp6d0s9g4t6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |