Oh, dat is wel fraai om te zien. Leuk idee!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb maar voor een muur gekozen waar ik 16 kleine schilderijtjes heb van foto's van bijzondere kevers van overal over de wereld.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke het is af. En het is supergoed ook nog eens
Ik trok mij er ook niets van aanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pets lult uit haar nek, terk je daar niks van aan.
mooi is dat, dat sommige mensen overal verstand van denken te hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Petz. Mijn schilderij was doods zei ze. Maar ik geloof dat ze het later wel begreep.
Uiltje, een van mijn favoriete dierenquote:
Foto op instagram voor de geïnteresseerden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is wel fraai om te zien. Leuk idee!
Niet! Soms is het beter als alles bij het oude blijftquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
thnx anyway. wanneer ga je je naam veranderen?
Ja dag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Foto op instagram voor de geïnteresseerden.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke het is af. En het is supergoed ook nog eens
Petz kan ook leuk tekenen. Maar portretkunst is toch een specifieke kunde wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mooi is dat, dat sommige mensen overal verstand van denken te hebben
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Boodschappenlijstje aan het maken ook ik kom niet verder dan shampoo, pinda's en wijn.
Daar kom je het weekend wel mee door.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Boodschappenlijstje aan het maken ook ik kom niet verder dan shampoo, pinda's en wijn.
Het is ook leuker om je af en toe De Dees te noemen, als een soort koosnaampje, dan dat het je permanente nick is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet! Soms is het beter als alles bij het oude blijft![]()
Ik had laatst mijn UI veranderd, drama van hier tot ginder.
Ow ja ff die nieuwe van Lucky proberen.
ik vind het een gave.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Petz kan ook leuk tekenen. Maar portretkunst is toch een specifieke kunde wel.
Pinda's zijn niet voor mijquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kom je het weekend wel mee door.
Mutti is een echte kok.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die mario eet wel lekker elke dag
Wat is je insta-adres?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Foto op instagram voor de geïnteresseerden.
Moment dan load ik het op. Ook die eerdere die ik maakte.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind het een gave.![]()
is hij ergens te bewonderen of is dat te privé
Leuke UI.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Moment dan load ik het op. Ook die eerdere die ik maakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |