abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:24:07 #52
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_189507015
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 21:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Pfffffff, moet ik straks speciaal daarvoor een auto aanschaffen om m'n pakketten steeds op te halen.
Meeste pakketjes passen ook prima op de pakjesdrager van de fiets.

Prima maatregel, wat mij betreft gaat alles gelijk naar het afhaalpunt.
pi_189507239
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Meeste pakketjes passen ook prima op de pakjesdrager van de fiets.

Prima maatregel, wat mij betreft gaat alles gelijk naar het afhaalpunt.
Als je een fatsoenlijk afhaalpunt hebt in de buurt prima.

Maar in het dorp waar ik woon zitten we opgescheept met een postagentschap dat maar tot 17.30u geopend is, waardoor je na werktijd moet haasten. Ook in de middagpauze gauw even gaan is geen optie, want ze zijn ook gesloten van 12.00 tot 13.30u.

Als klap op de vuurpijl zijn ze ook nog eens het hele weekend gesloten, waardoor je dus geen kant op kan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_189507256
ik ben benieuwd hoe webshops hier zelf over denken, het is erg plost ingevoerd volgens mij en erg onhandig voor de durke kerst periode, dit zal de nodige ophef geven denk ik zo, vooralls als blijkt dat veel pakjes weer onopgehaald retour gaan, is de verzender daar wel voor verantwoordelijk.

Veel online retailers klagen nu al over het feit dat ze de oorspronkelijke verzendkosten bij de wettelijke bedenktijd moeten vergoeden, als ze nu ook nog moeten opdraaien voor tweede pogingen zullen velen zich afvragen of ze nog wel zaken willen doen via postnl.

maar bij anderen is het ook niet veel beter, DHL bezorgt standaard bij ophaalpunten tenzij je als verzender bijbetaald voor bezorging aan huis. Daar is ook niet elke (vooral ontvangende ) retailer blij mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door yamazaki op 18-10-2019 22:48:47 ]
pi_189507287
EINDELIJK.

Nog niet elke shop regelt dat je zelf kan kiezen welk afhaalpunt je wilt dus dan ben je meteen 2 dagen zoet voordat het eindelijk bij een afhaalpunt lag. Breng het gewoon altijd daar en thuis moet je zelf aangeven.
pi_189507432
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:39 schreef yamazaki het volgende:
maar bij anderen is het ook niet veel beter, DHL bezorgt standaard bij ophaalpunten tenzij je als verzender bijbetaald voor bezorging aan huis. Daar is ook niet elke ontvangende retailer blij mee.
Dat lijkt mij juist een hele mooie manier van werken. Of misschien iets in de richting van een kleine verhoging van de prijs op het moment dat je aangeeft dat je het thuis wilt laten bezorgen en er vervolgens niet bent.
Conscience do cost.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:49:43 #57
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_189507453
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als je een fatsoenlijk afhaalpunt hebt in de buurt prima.

Maar in het dorp waar ik woon zitten we opgescheept met een postagentschap dat maar tot 17.30u geopend is, waardoor je na werktijd moet haasten. Ook in de middagpauze gauw even gaan is geen optie, want ze zijn ook gesloten van 12.00 tot 13.30u.

Als klap op de vuurpijl zijn ze ook nog eens het hele weekend gesloten, waardoor je dus geen kant op kan.
Als het niet mogelijk is om tijdens kantoortijden het pakje bij een afhaalpunt op te pikken, dan is thuisbezorgen al helemaal overbodige moeite. ;)
pi_189507827
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat lijkt mij juist een hele mooie manier van werken. Of misschien iets in de richting van een kleine verhoging van de prijs op het moment dat je aangeeft dat je het thuis wilt laten bezorgen en er vervolgens niet bent.
ik denk dat dit ook de realiteit zal worden, dat je op de niet-thuis briefje kan bijbetalen voor een nieuwe bezorgpoging op een door jouw aangegeven tijdstip.

maar ik verwacht dat veel consumenten gewoon lui zijn, en bewust of onbewust (of het ophaalbericht missen) niets doen, dan komt het pakje terug en moet de winkelier dus of crediteren of opnieuw opdraaien voor verzenden.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:14:15 #59
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_189507899
Prima toch. Een veel duurdere oplossing is pakketbrievenbussen in de wijk en iedereen een eigen sleutel waarmee die het kan openen. Alleen wel vandaalgevoelig dus niet geschikt voor wijken met veel straattuig en dieven.
pi_189508535
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 23:14 schreef Jellereppe het volgende:
Prima toch. Een veel duurdere oplossing is pakketbrievenbussen in de wijk en iedereen een eigen sleutel waarmee die het kan openen. Alleen wel vandaalgevoelig dus niet geschikt voor wijken met veel straattuig en dieven.
ja als het naar zo'n pakketbox gaat zit er een kluiscode bij je niet-thuis berichtje. die kun je ook scannen met je app. maar dan moet je wel een verzendcode hebben.

volgens mij zijn veel gemiste bezorgingen juist het gevolg van ontbrekende trackcodes of mensen die niet weten dat ze die kunnen volgen.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 00:01:31 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189508929
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:51 schreef kippieknaus het volgende:

[..]

omg jouw avatar...
Das MuskGOD _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189509391
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 19:25 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Je kan niet altijd voor een afhaalpunt kiezen en ook niet voor een bezorgmoment. Zelfs bij Bol niet, dit artikel bijvoorbeeld.
Ook in het buitenland bestellen is lastig..
Ik kan bij BOL gewoon daarvoor kiezen hoor?

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 19:09 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Je hebt bij PostNL nooit de optie om direct een afhaalpunt in te stellen.
Bol.com heeft de handige optie om het pakketje rechtstreeks naar de AH te sturen. Dat is ideaal, dan kan ik nadat ik thuis kom van m'n werk nog tot 10 uur m'n pakketje afhalen. :)
Kan ik wel.
Je kan idd bv de AH selecteren. Ideaal dan brengen ze het daar gewoon.
Ik laat nooit thuis bezorgen.
pi_189509680
Jammer dat de pakketpunten maximaal 7 dagen je pakketje bewaren (was 2 weken). Ben je een weekje weg en is er nog een vertraagd pakketje onderweg, loop je nu het risico dat het teruggestuurd wordt.
PostNL zou in de app een verlenging van die week mogelijk moeten maken (desnoods tegen 50 cent oid..)
dag
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 01:12:27 #64
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_189509899
Misschien moeten ze eens niet standaard overdag komen als alle normale mensen aan het werk zijn. Natuurlijk is er dan niemand thuis.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Forum Admin zaterdag 19 oktober 2019 @ 01:52:56 #65
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_189510222
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 01:12 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien moeten ze eens niet standaard overdag komen als alle normale mensen aan het werk zijn. Natuurlijk is er dan niemand thuis.
Ik ben werkzaam geweest voor PostNL en veel van hun werkprocessen stammen nog uit de tijd van columbus. Goed punt iig.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 06:19:09 #66
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189510752
quote:
Ik heb geen cijfers, maar ik verwacht dat bij heel veel gezinnen regelmatig overdag iemand thuis is eigenlijk. Ze hebben het zelf ook over 95% bezorgingsucces op de eerste poging.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189510770
quote:

[..]

Jawel hoor. Maar - en dit is het probleem - dan moet de webshop "pakjegemak" aanbieden.
En om een of andere reden doen velen dat niet.

https://www.postnl.nl/zak(...)-een-postnl-locatie/
pi_189510774
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 06:19 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik heb geen cijfers, maar ik verwacht dat bij heel veel gezinnen regelmatig overdag iemand thuis is eigenlijk. Ze hebben het zelf ook over 95% bezorgingsucces op de eerste poging.
Waarschijnlijk tellen ze daar pakjes die bij e buren zijn gedropt in mee. Waarbij die buren natuurlijk ook nooit thuis zijn als je bij hen langsgaat.
pi_189510928
quote:

[..]

Bol.com heeft de handige optie om het pakketje rechtstreeks naar de AH te sturen. Dat is ideaal, dan kan ik nadat ik thuis kom van m'n werk nog tot 10 uur m'n pakketje afhalen. :)
Jawel hoor. Ik kan het via de App instellen. Zodra er een datum + tijdstip bekend is kun je al een ander adres doorgeven, ook een afhaalpunt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 07:48:06 #70
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_189511031
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 06:19 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Bezorgen bij iemand anders dan de geadresseerde is wat mij betreft geen bezorgsucces.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_189511138
Prima. Zo'n ophaalbox is helemaal _O_
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 08:37:55 #72
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_189511318
Vreemd dat Post NL met dit besluit komt ze betalen de zzpers die dit allemaal afleveren helemaal niet voor de 2e bezorgpoging?
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 09:29:12 #73
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189511763
quote:
Als ze alles buiten kantooruren moeten gaan bezorgen dan krijgen ze het natuurlijk helemaal niet weg.
pi_189511841
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 21:17 schreef SugeLucky het volgende:
Goh ja, de meeste mensen werken overdag.

Ik snap sowieso al niet dat ze op deze tijden bezorgen.

Tussen 17:00 - 22:00 of zo zou denk ik veel beter werken.
Onze bezorger van PostNL werkt altijd rond deze tijden. Ideaal :)
Het is dan wel druk in de straat met busjes van PostNL, appie en picnic.
pi_189511858
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 07:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Bezorgen bij iemand anders dan de geadresseerde is wat mij betreft geen bezorgsucces.
Precies. Ik doe daar niet meer aan mee. Een tijdje fungeerde ik als distributie centrum voor een gehele straat. Ik werd het zat. Je voelt je toch verantwoordelijk voor al die pakketjes die je dan tijdelijk in huis hebt van een ander.
Maar ik ben over het algemeen overdag thuis en werk meestal in de avond en nacht. Post NL had dit al snel door dus die probeerde al die pakketjes bij mij af te leveren voor de straat.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 09:55:01 #76
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189511947
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 06:33 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Waarschijnlijk tellen ze daar pakjes die bij e buren zijn gedropt in mee. Waarbij die buren natuurlijk ook nooit thuis zijn als je bij hen langsgaat.
Ah ja, dat klinkt logisch.

Ik laat overigens altijd bij het pakketpunt op de hoek bezorgen om deze reden. Zelfs als ik thuis ben heb ik het pakket dan eerder vanwege het bezorgschema.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 10:18:02 #77
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189512140
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 09:45 schreef Cherni het volgende:

[..]

Precies. Ik doe daar niet meer aan mee. Een tijdje fungeerde ik als distributie centrum voor een gehele straat. Ik werd het zat. Je voelt je toch verantwoordelijk voor al die pakketjes die je dan tijdelijk in huis hebt van een ander.
Maar ik ben over het algemeen overdag thuis en werk meestal in de avond en nacht. Post NL had dit al snel door dus die probeerde al die pakketjes bij mij af te leveren voor de straat.
Was hier hetzelfde toen ik godverdomme twee weekjes verlof had :') Op het begin van de vakantie pakketje voor mezelf en de buren aangenomen, daarna stond die jongen drie dagen op rij voor de deur met iets voor iemand anders. Voor de derde keer heb ik vriendelijk bedankt. Ik run geen wijkcentrum.
pi_189512489
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 00:30 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik kan bij BOL gewoon daarvoor kiezen hoor?
Jij kan voor dat artikel een bezorgmoment en afhaalpunt kiezen? Ik heb er een aantal weken geleden zelfs contact over gehad met Bol en het was niet mogelijk zeiden ze.
pi_189512568
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 07:32 schreef HSG het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ik kan het via de App instellen. Zodra er een datum + tijdstip bekend is kun je al een ander adres doorgeven, ook een afhaalpunt.
Die optie is er idd wel, maar lang niet altijd te gebruiken. Toen mijn pakketten rond 11 uur kwamen, kon ik ze idd naar een afhaalpunt sturen.. maar pas nadat ze gesorteerd waren. Dat gebeurde meestal pas aan het begin vd nacht. Als de zending nog niet gesorteerd is, kan de bezorgdatum nog veranderen. Zodra de zending gesorteerd is, kun je hem in principe dan ook de aankomende bezorgdag verwachten. Misschien dat het daar mee te maken heeft..

Maar nu ze eind vd middag/begin avond komen (andere, latere route), worden ze pas rond een uur of 10 gesorteerd en daarna gaat het pakket al erg snel mee onderweg met de chauffeur. In de tijd die hier tussen zit, is het blijkbaar niet mogelijk om het pakket nog naar een afhaalpunt te sturen. Die melding krijg ik dan in de app, dat het op dat moment niet kan. Erg onhandig..

Ook is mijn vaste afhaalpunt (een AH) sinds kort geen zgn pakjegemak adres meer, en kunnen er alleen nog niet thuis zendingen gebracht worden. Deze zit op een winkelcentrum waar ik veel kom, maar pakketjes direct afhalen kan nu alleen nog op locaties waar ik normaal niet of nauwelijks kom. 1 daarvan is iig veel beperkter open. Dat is wel wat jammer. Veel mensen in de omgeving van dit afhaalpunt moeten trouwens sowieso al uitwijken naar een punt veel verder op, ook voor de niet thuis pakjes. Bij dat ene punt werd alles te veel, dus is een deel vd wijk afgestoten.

Zelf bezorg ik brievenbuspost, maar daar zitten ook met regelmaat pakjes bij die niet in de bus passen. De afspraak is tot 5 pakketjes per route per dag, maximaal formaat schoenendoos. Kan nogal aantikken met 2/3 routes per dag. Gaat bijna altijd om pakjes uit China, waarbij ik heel vaak voor een dichte deur sta. Zijn natuurlijk niet of nauwelijks te tracken :N. Bij mij gaan ze meestal wel naar het afhaalpunt, 2e bezorgpoging mocht bij ons toch al niet en bij buren vind ik vervelend en kost erg veel extra tijd.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_189512593
Geen last van bestel nooit wat via post nl
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:44:14 #81
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189513008
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 10:18 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Was hier hetzelfde toen ik godverdomme twee weekjes verlof had :') Op het begin van de vakantie pakketje voor mezelf en de buren aangenomen, daarna stond die jongen drie dagen op rij voor de deur met iets voor iemand anders. Voor de derde keer heb ik vriendelijk bedankt. Ik run geen wijkcentrum.
Spreek met je buren af dat je aanneemt voor een euro per pAkje
The End Times are wild
pi_189513102
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 10:55 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Jij kan voor dat artikel een bezorgmoment en afhaalpunt kiezen? Ik heb er een aantal weken geleden zelfs contact over gehad met Bol en het was niet mogelijk zeiden ze.
Ik ook gewoon hoor bij Bol.com
Maar dat artikel is niet van Bol zelf en komt misschien via een andere postbezorgdienst.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2019 11:54:41 ]
pi_189513141
quote:
Kan ik alles bij een afhaalpunt laten bezorgen?

Bijna alle artikelen kunnen bij een bol.com afhaalpunt bezorgd worden, op een paar uitzonderingen na:

Grote of zware artikelen (zoals wasmachines, trampolines, televisies etc).

Artikelen van externe bol.com verkopers.

Tweedehands artikelen.
Kan niet bij alle artikelen dus, nee.

Oh, dat gaat wel specifiek over de afhaalpunten van bol. Maar bij een externe verkoper is het idd ook nog maar de vraag waar ze mee verzenden.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_189513217
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:44 schreef PP_Sound het volgende:
Wordt het dan ook goedkoper om pakket te verzenden?
Nee de prijsstijging is dan minder hoog :')
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:07:59 #85
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_189513271
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 11:55 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Kan niet bij alle artikelen dus, nee.

Oh, dat gaat wel specifiek over de afhaalpunten van bol. Maar bij een externe verkoper is het idd ook nog maar de vraag waar ze mee verzenden.
De laatste x keer dat ik iets bestelde bij bol.com kon ik pas na de eerste bezorgpoging kiezen voor een afhaalpunt. Dan weet ik dus al dat ik niet thuis ben en moet alsnog die bezorger thuis aan laten bellen. Dat ze daar wat aan doen, aan die tijd- en geldverspilling.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_189513400
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 11:52 schreef LosMuertos het volgende:

[..]

Ik ook gewoon hoor bij Bol.com
Jij kan voor dat specifieke artikel een bezorgmoment en afhaalpunt kiezen?
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 11:52 schreef LosMuertos het volgende:

[..]

Maar dat artikel is niet van Bol zelf en komt misschien via een andere postbezorgdienst.
Dat weet ik, vandaar ook mijn oorspronkelijke reactie op bianconeri's post:
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 19:05 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Uhhh verander dan het afhaal moment 8)7 8)7 |:( |:(
Of zet dat naar een afhaalpunt.
Ik heb nog geen bezorgbedrijf gehad die dat niet kan doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 19:25 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Je kan niet altijd voor een afhaalpunt kiezen en ook niet voor een bezorgmoment. Zelfs bij Bol niet, dit artikel bijvoorbeeld.
Ook in het buitenland bestellen is lastig..
pi_189513426
Dat 95% van de pakjes bij de eerste bezorgpoging afgeleverd wordt verbaast met echt enorm. Zit natuurlijk een bulk zakelijk bij, maar toch.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_189513435
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 12:21 schreef nostra het volgende:
Dat 95% van de pakjes bij de eerste bezorgpoging afgeleverd wordt verbaast met echt enorm. Zit natuurlijk een bulk zakelijk bij, maar toch.
En 'buren'.
Somebody that I used to know
pi_189513964
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 12:22 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

En 'buren'.
En direct naar een 'pakjegemak' locatie.
pi_189514192
quote:
Ik weet niet hoe die tijden worden bepaald. Bij ons kwam de vorige PostNL bezorger standaard in de avond. Daarna kwam er een nieuwe en die kwam overdag en die baalde er van dat er in onze wijk zo weinig thuis waren overdag.

Geen idee of dan vanuit PostNL de instructie is dat hij per se zijn ronde overdag moet maken. Uit de statistieken van onze wijk bij de vorige bezorger was al redelijk duidelijk dat 's avonds een beter tijdstip zou zijn.
pi_189514208
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 12:21 schreef nostra het volgende:
En mensen die het adres van hun werk als afleverlocatie opgeven niet te vergeten
pi_189515292
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 10:55 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Ja? Ik kon gewoon aangeven dat ik het bij afhaalpunt wou hebben aangezien ik weinig thuis ben en dat gedoe niet wil.
pi_189528025
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja? Ik kon gewoon aangeven dat ik het bij afhaalpunt wou hebben aangezien ik weinig thuis ben en dat gedoe niet wil.
Dan vinden ze jou zeker heel speciaal O+ De meeste mensen hebben natuurlijk een veel minder goede reden :D
  zondag 20 oktober 2019 @ 10:53:33 #94
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_189528255
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 12:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

De laatste x keer dat ik iets bestelde bij bol.com kon ik pas na de eerste bezorgpoging kiezen voor een afhaalpunt. Dan weet ik dus al dat ik niet thuis ben en moet alsnog die bezorger thuis aan laten bellen. Dat ze daar wat aan doen, aan die tijd- en geldverspilling.
Tijd en geldverspilling van de bezorger, Post NL betaald toch maar anderhalve Euro voor de job ongeacht of iemand niet de 1e poging thuis is. De Post NL pakketjongens die hier rondrijden zijn jonge gasten in een oude afgetrapte Sprinter diesel. En ze maken lange dagen.
  zondag 20 oktober 2019 @ 11:08:28 #95
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_189528462
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:53 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Tijd en geldverspilling van de bezorger, Post NL betaald toch maar anderhalve Euro voor de job ongeacht of iemand niet de 1e poging thuis is. De Post NL pakketjongens die hier rondrijden zijn jonge gasten in een oude afgetrapte Sprinter diesel. En ze maken lange dagen.
Klopt, met PostNL heb ik sowieso geen medelijden. Walgelijk bedrijf.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_189667862
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 00:01 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Das MuskGOD _O_
Elon poept ook :')
kippieknaus
  maandag 28 oktober 2019 @ 15:17:06 #97
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189667942
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 21:02 schreef Bocaj het volgende:
Over het algemeen weet men wel wanneer een pakketje komt. (Meestal de volgende dag na bestelling.. en om dan niet thuis te zijn is ook suffig!) Bestel dan op vrijdag en ontvang op je vrije zaterdag of laat het brengen naar een afhaalpunt!
Tja, maar als je dan een berichtje krijgt: Uw pakket wordt tussen 8:00uur en 18:00uur bezorgt dan denk je ook. Ik ga toch niet de hele zaterdag wachten op een pakketje :D . Als ook nog boodschappen enz. moet doen is dat gewoon niet handig. :{w
  maandag 28 oktober 2019 @ 15:21:26 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189668015
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:09 schreef kippieknaus het volgende:

[..]

Elon poept ook :')
?????????
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189668060
quote:
Als ik niet naar klanten ben, ben ik overdag doorgaans thuis (heb praktijkruimte aan huis). Verder wonen er in de straat een aantal gepensioneerden, veel parttimers en ook mensen met een fulltime baan die elke week wel 1 of 2 dagen thuis werken. En dan ook nog een stel huisvrouwen. Hier in de straat bij de meeste huizen doorgaans wel iemand thuis. Weet niet of dat representatief is.
pi_189668110
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:17 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Tja, maar als je dan een berichtje krijgt: Uw pakket wordt tussen 8:00uur en 18:00uur bezorgt dan denk je ook. Ik ga toch niet de hele zaterdag wachten op een pakketje :D . Als ook nog boodschappen enz. moet doen is dat gewoon niet handig. :{w
Bij PostNL en de meeste bezorgdiensten heb je maar een korte tijdspanne, maar 2 uurtjes of zo. Maar DHL zegt gewoon glashard tussen 08.00 en 18.00. Vorige week had ik een grote bestelling toners en dozen papier. Dus afspraken afgezegd, niet weggeweest tussendoor om die tijd beschikbaar te staan, want ik had dat papier ook nog eens hard nodig. Krijg je om 18.15 een email: we hebben het niet gehaald, we komen morgen weer tussen 08.00 en 18.00. Ja fuck it DHL.
pi_189668140
Hier gaat het in de papiercontainer of legt hij hem in de garage als die weer eens niet op slot staat.

Wij zijn er alleen maar blij mee. Hebben we tenminste het pakje en hoeven we er niet nog langer op te wachten 👌🏼
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_189668170
Ja doen ze hier ook wel vaak, dan leggen ze het onder de carport. Woon gelukkig in een buurt waar dat kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')