:’)quote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:46 schreef Renesite het volgende:
Gewoon best veel mensen van Pub. Missen is een groot woord, die slangenkuil! Zoals een @:heroinjunk , @:renren @:markm iets met liizl carmiie xboxmaster @:jotcha en anderen.
BRING BACK PUBquote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:46 schreef Renesite het volgende:
Gewoon best veel mensen van Pub. Missen is een groot woord, die slangenkuil! Zoals een @:heroinjunk , @:renren @:markm iets met liizl carmiie xboxmaster @:jotcha en anderen.
Dat lijstje ook met haar aandoeningen en obsessies.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:00 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Die had nog wel meer namen, oa marjol3in
R&P / Marjolein D/Theelepel/Mien in Twee Vandaag
Ohja @k_i_mquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Wie van de miss en mr FOK!ers lopen nog rond eigenlijk?
https://frontpage.fok.nl/(...)verkiezing-2007.html
Nieuwe verkiezing Miss & Mister FOK! van start
toch wel rijtjes met memorable namen
Zijn er best veel van gehouden
Ik mis 'm wel. Maar Scarface88 is StefanP-light.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
Niet dat ik hem mis, maar StefanP staat me bij. Vanuit de USA zeiken en zaniken op Nederland
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 06:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig andere vriendin tegenwoordig.
Dat is zelfs een FAquote:
NJ!quote:
Hopelijk op een volgende meet wat langer.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 07:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Ik zag je ook nog kort bij ESF!
Ja, dat was wel heftig.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk op een volgende meet wat langer.
Zeker, alles onder controlequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
OMG je leeft nog
Hoop dat alles je goed gaat
Ook helemaal prima. Mijn hont heeft jouw naam realiseer ik me netquote:Op zaterdag 2 november 2019 09:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker, alles onder controle. Daar?
Mooie tijden.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:46 schreef Renesite het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |