En zijn klonen!quote:Op donderdag 19 december 2019 12:42 schreef Djeez het volgende:
Wie kan zich GHaven nog herinneren? Was ook wel een briljante gast
Ghaven en Bixister, nog steeds een van de leukste koppels (zijn ze nog een koppel?) die ik ken.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:42 schreef Djeez het volgende:
Wie kan zich GHaven nog herinneren? Was ook wel een briljante gast
@lambiekquote:Op maandag 30 december 2019 09:05 schreef StateOfMind het volgende:
Is Lambiek/Lambiekje eigenlijk nog actief?
Volgens mijn -tamelijk betrouwbare- bron wel!quote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Ghaven en Bixister, nog steeds een van de leukste koppels (zijn ze nog een koppel?) die ik ken.
Ik ben zeker de allerlaatste op de wereld die dit te weten komt. Altijd gedacht dat het Gellarboy was...quote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef speknek het volgende:
GHaven werd later natuurlijk kikkerlikker, maar wat was ook alweer zijn nickname daarna?
Zelfs ik wist hetquote:Op maandag 30 december 2019 10:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben zeker de allerlaatste op de wereld die dit te weten komt. Altijd gedacht dat het Gellarboy was...
Niet heel gek gedacht, Gellarboy was kikkerlikkerfan.quote:Op maandag 30 december 2019 10:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben zeker de allerlaatste op de wereld die dit te weten komt. Altijd gedacht dat het Gellarboy was...
Gefeliciteerd.quote:
Oh die goeie ouwe tijd!quote:Op donderdag 7 november 2019 17:01 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]![]()
Ik mis bloodhoundfromhell qua topics
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:41 schreef cherrycoke het volgende:
de ekte oldschool trollerlollers
@:barbapapamama
@:sanddr
@:pulzzar
@:markster
@:mikeymo
@:junkiesietze (zie ik soms nog wel eens voorbij schuiven)
@:bitterlemon (doet ook nog mee)
@:lookatme
ehmm ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |