There a lot of harassment cases involving drones to be found, but here are just a couple of examples….quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Hier ook maar daar gaat het niet over. En harassment? Het lijkt me sterk.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Je snapt ook helemaal niks hè?Ik participeer in een discussie, dat kun je je kennelijk niet voorstellen, misschien omdat je zelf altijd alleen maar eenzijdig ratelt en nooit in discussie gaat.
Oh sure - we know about your manner of 'discussion'.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:56 schreef illusions het volgende:
Vooral niet vergeten om FlightRadar te checken ja, het zou zomaar een Boeing kunnen zijn die op 5 meter hoogte door je buurt vliegt. Die dingen vergis je nogal vaak met drones inderdaad.
En ze vliegen pas als het donker is, maar doen dan wel de lichten aan. Man man man, hoe kom je erbij? Heb je behalve paranoide waanideëen ook iets van bewijs ofzo, of blijft het hierbij?
Die persoonlijke aanval is nergens voor nodig.quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
[..]
Oh sure - we know about your manner of 'discussion'.
- als je denkt dat er iedere avond drones rondvliegen kan je die zelf waarnemen door naar buiten te kijken, ik zie ze nietquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ajb zeg, ts is hem ook al gepeerd nadat hij paranoïde waanideeën naar zijn hoofd geslingerd kreeg door meneer illusie.
Ik vind het nogal onvriendelijk om iemand voor dat soort zaken uit te maken maar zo te lezen vind jij het terecht bovendien slaat het totaal geen hout hoe jij het goed praat, je probeert hem alleen maar een hand boven het hoofd te houden.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
- als je denkt dat er iedere avond drones rondvliegen kan je die zelf waarnemen door naar buiten te kijken, ik zie ze niet
- er zijn 2,2 miljoen honden in Nederland die iedere avond uitgelaten moeten worden, ik zie geen massale meldingen van mensen die om 23:00 de hond uitlaten en drones horen of zien
- er zijn zo'n 60.000 mensen in Nederland met psychotische / schizofrene klachten (en een diagnose, de groep zal groter zijn), die kunnen allemaal vrij een account aanmaken en hun "waarnemingen" posten dus zo gek is die conclusie niet
- uiteraard is die conclusie vreemd als er wél dagelijks drones met lampjes worden gesignaleerd, daar zou onrust uit ontstaan maar tot op heden zie ik daar weinig van
Dit hele topic gaat over het feit dat TS elke avond een paar drones ziet als hij de gordijnen dicht doet. De enige bewijsvoering zijn 2 foto's met iets wat net zo goed een lantaarnpaal kan zijn. Sterker nog, je ziet ook strepen onder de 2 rechter lichten op https://www.mupload.nl/img/bj7r3ll.jpg. Al met al best mager, in het beste geval.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onvriendelijk om iemand voor dat soort zaken uit te maken maar zo te lezen vind jij het terecht bovendien slaat het totaal geen hout hoe jij het goed praat, je probeert hem alleen maar een hand boven het hoofd te houden.
Jij ziet hier 3 drones in? REALLY?quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het best duidelijk. Ik zie daar geen lantaarnpalen in. Bovendien blijken meer mensen dit te signaleren. Maar oké, jij als psych weet al voldoende om de conclusie te trekken en ts van paranoïde waanideeën te beschuldigen., topic kan op slot
Ze staan ook niet op FlightRadar, vergeet dat niet.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:09 schreef Karstman het volgende:
Een licht op een blauw vlak zonder enige referentie, lekker overtuigend.
Politiedrones in de USA.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:07 schreef controlaltdelete het volgende:
These Police Drones are Watching You
Best een interessant stukje.
Venus, niet goed scherpgesteld. Beweegt ook precies als een ster/planeet, vanwege de draaiing van de aarde.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Omdat het een soort van stalken is wetende dat ze er zijn heeft een intimiderende werking. Wat mij opgevallen is dat er best wat mensen zijn die precies hetzelfde zien, de meesten denken drones en weer anderen ufo's.
Veel meldingen uit de USA, opmerkelijk op het eerste oog zou men denken dat het een ster is Maar lantaarnpalen zijn het niet.
lol dat lijkt inderdaad op een ster out of focus, dat ziet er iig precies zo uitquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Venus, niet goed scherpgesteld. Beweegt ook precies als een ster/planeet, vanwege de draaiing van de aarde.
Het kleine vlekje daarboven zou ook mee moeten bewegen maar doet dat niet, dat is zorgwekkender.
Dat is nog wel een punt ja. Waarom heeft een spy drone een grote lamp aan boord.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:25 schreef illusions het volgende:
[..]
lol dat lijkt inderdaad op een ster out of focus, dat ziet er iig precies zo uit
Verder lijkt het me nog steeds averechts werken om een felle bouwlamp op je drone te zetten als je hem gebruikt voor spionage, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ja, vervelend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kan het me best voorstellen.
Oh, dan maar overal in meegaan hè?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Gaat om het gevoel te hebben bekeken te worden of het nou hobbyisten zijn of niet. Ts zien we niet meer terug dankzij jullie hartelijk ontvangst.
Some people believe that images of little white dots in the sky are of football field-sized international space stations at 400kms altitude which can be seen with the naked eye.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:09 schreef Karstman het volgende:
Een licht op een blauw vlak zonder enige referentie, lekker overtuigend.
6000 USD. Fairly cheap for such a thing. Hours of fun for your average sociopath.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:07 schreef controlaltdelete het volgende:
These Police Drones are Watching You
Best een interessant stukje.
Whether TS is bullshitting or not, drones can and are being used for creepy purposes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, vervelend.
Maar het zegt weinig over TS z'n waarnemingen, tenzij hij ook op Kinderdijk woont.
To let someone know they are being watched, which, depending on the circumstances, would be more intimidating,quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is nog wel een punt ja. Waarom heeft een spy drone een grote lamp aan boord.
Het verschil is wel dat ik een waarneming van het ISS 100% kan voorspellen met de ISS-tracker app of website.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Some people believe that images of little white dots in the sky are of football field-sized international space stations at 400kms altitude which can be seen with the naked eye.
Lekker 'overtuigend' ook.
Have you taken any photos of the little white dot in the sky?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat ik een waarneming van het ISS 100% kan voorspellen met de ISS-tracker app of website.
Als ik dan een paar minuten van tevoren naar buiten kijk zie ik hem ook echt.
[b]En met een Nik[b]on P900 of 1000 camera of een goede 600mm lens met teleconverter krijg je zelfs de contouren scherp.[/b][/b]
Ja, dat heb ik. Met een Nikon D810, Sigma 150-600 en een 1.4 TC op een monopod.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Have you taken any photos of the little white dot in the sky?
PS: It's a bit off-topic.
Can you post your photos which show that the little white dot is an actual space station and not something else which could be floating around up there?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik.
Heb jij die kleine witte stip inmiddels al eens met het oog voorbij zien trekken?
Ik heb de foto's niet bewaard, het is zo'n 4,5 jaar geleden toen ik de camera net had en de kwaliteit was niet zo impressive.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Can you post your photos which show that the little white dot is an actual space station and not something else which could be floating around up there?
Nee.
Zou het dan toch? Zouden we eindelijk Tingo zo ver krijgen om simpelweg eens een telescoop te ofzo te pakken en met z'n eigen ogen te zien dat verrek, het ISS gewoon bestaat? Maarja, daar zal wel een "Fake" op komen weer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb de foto's niet bewaard, het is zo'n 4,5 jaar geleden toen ik de camera net had en de kwaliteit was niet zo impressive.
Er zijn honderden foto's en filmpjes op het internet te vinden die minimaal 10x scherper zijn.
De foto zag er ongeveer zo uit qua kwaliteit:
[ afbeelding ]
Ik zal binnenkort eens een nieuwe maken met m'n Nikon D5 en dan ook de RAW uit m'n camera erbij plaatsen (met complete EXIF).
Maar het gaat er ook niet om dat ik de waarneming doe of de foto maak, ik ben al overtuigd.
Het gaat er juist om dat JIJ de foto maakt, leen of huur desnoods een Nikon P900 of P1000 voor die dag (als je weet dat het niet bewolkt wordt).
Want stel dat ik die foto maak? Wat zeg jij dan? "Fake"?
everything's a conspiracy to you, ain't it?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Can you post your photos which show that the little white dot is an actual space station and not something else which could be floating around up there?
Ik heb wel kleine witte stipjes in de lucht gezien maar als 't international space-ships zijn, weet ik niet.
Pray tell. What creepy purposes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Whether TS is bullshitting or not, drones can and are being used for creepy purposes.
Maybe TS will post more convincing recordings to back up the story a little bit.
Verdiep je eens in "flares".quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb wel kleine witte stipjes in de lucht gezien maar als 't international space-ships zijn, weet ik niet.
Lastig om scherp te krijgen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb de foto's niet bewaard, het is zo'n 4,5 jaar geleden toen ik de camera net had en de kwaliteit was niet zo impressive.
Er zijn honderden foto's en filmpjes op het internet te vinden die minimaal 10x scherper zijn.
De foto zag er ongeveer zo uit qua kwaliteit:
[ afbeelding ]
Ik zal binnenkort eens een nieuwe maken met m'n Nikon D5 en dan ook de RAW uit m'n camera erbij plaatsen (met complete EXIF).
Maar het gaat er ook niet om dat ik de waarneming doe of de foto maak, ik ben al overtuigd.
Het gaat er juist om dat JIJ de foto maakt, leen of huur desnoods een Nikon P900 of P1000 voor die dag (als je weet dat het niet bewolkt wordt).
Want stel dat ik die foto maak? Wat zeg jij dan? "Fake"?
13 weergaven sinds november 2018quote:
No.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
everything's a conspiracy to you, ain't it?
'Pray tell' ? FFS.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pray tell. What creepy purposes.
What kind of flares? Trousers?quote:
Forum.Fok.Nlquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
'Pray tell' ? FFS.
I've already posted several examples of how drones have been and are still being used for dodgy purposes. Maybe you should read the thread properly instead of trying to sound clever.
But anyway...
I don't think there are squadrons of government drones spying on us. Some of the drone reports from the U.S. may seem a bit hysterical, but I understand why people would be a little bit upset about harassment, stalking by drone etc.
As a side-note: There are some very large (120m or more in diameter) high-altitude drones which stay up there for months or sometimes even years (HAPS) and can simulate any 'space satellite' and are of course, way more economical, environmentally-friendly, efficient etc.
SpaceX 'technology' is not necessary (but that's different topic)
Je blijft het "kleine detail" negeren dat al 7x eerder genoemd is:quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
As a side-note: There are some very large (120m or more in diameter) high-altitude drones which stay up there for months or sometimes even years (HAPS) and can simulate any 'space satellite' and are of course, way more economical, environmentally-friendly, efficient etc.
SpaceX 'technology' is not necessary (but that's different topic)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |