Nee Rotterdam is niet meer te redden, ze hebben het opgegeven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie al dagen niets, behalve de politieheli.![]()
Rotterdam is safe, over.
Ligt er maar helemaal aan. Misschien wil je het wel over een fruitsoort hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:01 schreef Nismo91 het volgende:
Het is trouwens Fok!ers niet Fok!kers
Tja, waarom zag ik m laatst boven de arbeiderswijk vliegen dan, zonder dat er brand wasquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:47 schreef fokditforum369 het volgende:
[..]
Moet je wel het hele stuk lezen! "Bij grote branden."
Niet preventief dat mag niet dit heet inbreuk op privacy..
Interessant. Ik zou zeggen: Ga zelf eens kijken wat er allemaal in ONS luchtruim vliegt. En dat ze de drones "MET LAMPJES" inzetten; dit is niet altijd zo. Er zijn drones bij die een stuk met licht vliegen en dan hun route zonder licht uit vervolgen. Ik snap dat je moeite hebt met mijn verhaal; ik ken je niet persoonlijk en snap dat je het niet gelijk aanneemt, maar ik zou je eigen ogen eens gebruiken. En gebruik wwwflightradar24.com dan kan je checken of het geen vliegtuigen zijn. Fijn weekend Etto!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Valt me altijd op aan complotdenkers...
Ze gaan allereerst uit van een gigantisch intelligent en machtig gezelschap dat de zaken der wereld bestiert... Alles, van moordaanslagen, terreuracties, school shootings, coup d'etats, noem het maar op...
Vervolgens is dit hoog intelligente gezelschap steevast niet in staat om diens werkzaamheden te verrichten zonder steeds 'aanwijzingen', 'clues', 'hints' na te laten. (Het idee alleen al dat ze drones MET LAMPJES inzetten... Hoe dan???) Super geheimzinnig genootschap verder, maar bij werkelijk elk plot lukt het ze maar niet echt super geheimzinnig te blijven.
Is dat omdat we heel edele waarheidsbevinders op het internet hebben die deze snode Illoeminazi steeds een stapje voor zijn, of is dat omdat er geheel geen supergeheimzinnig gezelschap van wereldbestierders bestaat en die complotten niets anders zijn dan speculaties, paranoia, sensatiezucht, toegespitst op werkelijke (toevallige) gebeurtenissen?
Ik heb 3 duidelijke foto's bij mijn artikel gezet.. Zeker het checken waard. En nee, waanideeën heb ik geen last van en ik gebruik geen drug of dergelijken. Meld wat ik zie met mijn eigen ogen op dit forum en that's itquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:56 schreef illusions het volgende:
Vooral niet vergeten om FlightRadar te checken ja, het zou zomaar een Boeing kunnen zijn die op 5 meter hoogte door je buurt vliegt. Die dingen vergis je nogal vaak met drones inderdaad.
En ze vliegen pas als het donker is, maar doen dan wel de lichten aan. Man man man, hoe kom je erbij? Heb je behalve paranoide waanideëen ook iets van bewijs ofzo, of blijft het hierbij?
Ik zie er maar 2, en je hebt kennelijk een andere definitie van "duidelijk", want ik zie er helemaal niks op. Je zal het vast niet verzinnen, maar wat denk je dat het is dan? Het kan toch gewoon je buurjongetje zijn die lekker aan het kloten is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:18 schreef fokditforum369 het volgende:
[..]
Ik heb 3 duidelijke foto's bij mijn artikel gezet.. Zeker het checken waard. En nee, waanideeën heb ik geen last van en ik gebruik geen drug of dergelijken. Meld wat ik zie met mijn eigen ogen op dit forum en that's itfijne avond
Lijkt me sterk. Ik zit in mijn kamer vrij hoog en zie er meerdere per MINUUT boven de daken vliegen vanaf klokslag zeven uur. Oja inderdaad, correctie: 2 foto's. Op één van de 2 foto's kan je duidelijk zien dat het om een vierkant en zeer klein vliegend object gaat. Heb jij wel eens geprobeerd s nachts een foto te maken van iets in de lucht? Deze drone vloog letterlijk op niet minder dan 5 meter van mijn raam vandaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zie er maar 2, en je hebt kennelijk een andere definitie van "duidelijk", want ik zie er helemaal niks op. Je zal het vast niet verzinnen, maar wat denk je dat het is dan? Het kan toch gewoon je buurjongetje zijn die lekker aan het kloten is?
En met welke reden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:52 schreef fokditforum369 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik zit in mijn kamer vrij hoog en zie er meerdere per MINUUT boven de daken vliegen vanaf klokslag zeven uur. Oja inderdaad, correctie: 2 foto's. Op één van de 2 foto's kan je duidelijk zien dat het om een vierkant en zeer klein vliegend object gaat. Heb jij wel eens geprobeerd s nachts een foto te maken van iets in de lucht? Deze drone vloog letterlijk op niet minder dan 5 meter van mijn raam vandaan.
Ik blijf sceptisch. Nogmaals, wat is het dan volgens jou? Overigens zijn je nachtfoto's gewoon zwaar kut. Ik heb zeker 's nachts foto's gemaakt en dat ziet er een stuk beter uit, maar op één of andere manier komen UFO's enzo er altijd lekker grainy uit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:52 schreef fokditforum369 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik zit in mijn kamer vrij hoog en zie er meerdere per MINUUT boven de daken vliegen vanaf klokslag zeven uur. Oja inderdaad, correctie: 2 foto's. Op één van de 2 foto's kan je duidelijk zien dat het om een vierkant en zeer klein vliegend object gaat. Heb jij wel eens geprobeerd s nachts een foto te maken van iets in de lucht? Deze drone vloog letterlijk op niet minder dan 5 meter van mijn raam vandaan.
Okay je ziet ze vliegen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:52 schreef fokditforum369 het volgende:
[..]
Zet er de volgende keer een stevige zaklamp op en maak een video.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:52 schreef fokditforum369 het volgende:
[..]
Dan zal jij wel een betere camera op je tel hebben dan ik. Maar nvm, vind dit een beetje een nutteloze discussie. Mijn punt is duidelijk en als je het zelf wilt zien moet je je ogen opendoen en kijk wat je allemaal ziet vliegen s'avonds xdquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik blijf sceptisch. Nogmaals, wat is het dan volgens jou? Overigens zijn je nachtfoto's gewoon zwaar kut. Ik heb zeker 's nachts foto's gemaakt en dat ziet er een stuk beter uit, maar op één of andere manier komen UFO's enzo er altijd lekker grainy uit.
Ja mijn punt is dus ook duidelijk, ik zie namelijk helemaal niks vliegen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:54 schreef fokditforum369 het volgende:
[..]
Dan zal jij wel een betere camera op je tel hebben dan ik. Maar nvm, vind dit een beetje een nutteloze discussie. Mijn punt is duidelijk en als je het zelf wilt zien moet je je ogen opendoen en kijk wat je allemaal ziet vliegen s'avonds xd
Lijkt het op dit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:19 schreef fokditforum369 het volgende:
Beste fok!kers,
Ik zie de afgelopen maanden vanaf zonsondergang drones vliegen boven de daken, ze vliegen vooral boven steden; maar ook boven dorpen. Ik voel me bekeken en vraag me af wat er met de privacy gebeurd is in Nederland. Check vooral de foto's even en zet je scherm helder want dan zie je dat ze vlak boven de daken vliegen. Vaak s'avonds als ik mijn gordijnen dicht doe boven zie ik wel een paar drones vliegen. Gezien het er zo veel zijn vraag ik me af van wie deze dingen zijn. Als iemand foto's wilt zien comment dat even dan plaats ik de foto's. Kijk vanavond zelf even naar de lucht; grote kans dat je een drone ziet. Dit is geen grap.
Hieronder de afbeeldingen:
https://www.mupload.nl/img/pfpua3.jpeg
https://www.mupload.nl/img/bj7r3ll.jpg
Dat zijn Aliens, geen dronesquote:
Hoe weet je dat het "government drones" zijn, en niet die van de buurjongen of bijv. een energiebedrijf?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lijkt het op dit?
Als je een beetje zoekt zijn er inmiddels meer mensen die het melden. Overdag zag ik er laatst ook ene
Het enige wat ik hier nog wel eens zie is een traumaheli.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:54 schreef fokditforum369 het volgende:
[..]
Dan zal jij wel een betere camera op je tel hebben dan ik. Maar nvm, vind dit een beetje een nutteloze discussie. Mijn punt is duidelijk en als je het zelf wilt zien moet je je ogen opendoen en kijk wat je allemaal ziet vliegen s'avonds xd
Ik verklaar TS niet voor gek, flapdrol. Ik vraag simpelweg wat het is, en wat voor nut het zou dienen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat beweer ik niet flapdrol, de maker van het filmpje benoemt het zo. Er zijn inmiddels heel wat mensen die hetzelfde zien en melden. Om ts voor gek te verklaren is onzin. Lijkt me sterk dat dit allemaal recreatief gebruik is want daar is regelgeving voor of al die hobbyisten lappen de regels aan hun laars dat zal het vast zijn
Ik sta er ook van te kijken, vandaar mijn vraag wat TS denkt dat het is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Geen idee zeg jij het maar, recreatief lijkt me sterk en energiebedrijven? Ik sta ervan te kijken dat er best wat meldingen zijn van mensen die het regelmatig of zelfs elke avond zien. Trouwens je verklaarde ts niet voor gek inderdaad maar van het hebben van paranoïde waanideeën![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |