abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189498171
Beste fok!kers,

Ik zie de afgelopen maanden vanaf zonsondergang drones vliegen boven de daken, ze vliegen vooral boven steden; maar ook boven dorpen. Ik voel me bekeken en vraag me af wat er met de privacy gebeurd is in Nederland. Check vooral de foto's even en zet je scherm helder want dan zie je dat ze vlak boven de daken vliegen. Vaak s'avonds als ik mijn gordijnen dicht doe boven zie ik wel een paar drones vliegen. Gezien het er zo veel zijn vraag ik me af van wie deze dingen zijn. Als iemand foto's wilt zien comment dat even dan plaats ik de foto's. Kijk vanavond zelf even naar de lucht; grote kans dat je een drone ziet. Dit is geen grap.
Hieronder de afbeeldingen:
https://www.mupload.nl/img/pfpua3.jpeg
https://www.mupload.nl/img/bj7r3ll.jpg

[ Bericht 19% gewijzigd door fokditforum369 op 18-10-2019 15:34:18 ]
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:20:18 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189498187
Wat is dit nu weer voor topic _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189498223
Edwin Posse is terug _O_
pi_189498227
Ja, ik zou hier graag wat foto's van willen zien :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_189498688
Drones :')
Het zijn gewoon aliens.
Schopje TRU.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_189498846
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 13:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Drones :')
Het zijn gewoon aliens.
Schopje TRU.
Haha lmao, wake up man
  Forum Admin vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:04:50 #7
58651 crew  murp
murp
pi_189498927
Geen topic voor in het JUB-subforum. Schopje naar BNW

[ Bericht 24% gewijzigd door ChatGirl op 18-10-2019 14:13:54 ]
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_189498977
Kwartiertje kwartiertje... Ik heb daar geen goed gevoel bij.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:09:50 #10
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_189499025
Die zijn van de CIA.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_189499101
Goedkopere en directere manier van beinvloeding dan chemtrails?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_189499204
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 14:12 schreef Karstman het volgende:
Goedkopere en directere manier van beinvloeding dan chemtrails?
Zou kunnen. Ik denk zelf dat ze drones gebruiken om een extra oogje in het zeil te houden. Maar dit mag niet en is inbreuk op de privacy. Bovendien mag je niet s'nachts vliegen met onbemande vliegende voertuigen. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/drone/regels-hobby-drone
pi_189499285
Die regels gelden voor ons, niet voor hun gekkie.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:22:12 #14
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_189499295
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 14:17 schreef fokditforum369 het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ik denk zelf dat ze drones gebruiken om een extra oogje in het zeil te houden. Maar dit mag niet en is inbreuk op de privacy. Bovendien mag je niet s'nachts vliegen met onbemande vliegende voertuigen. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/drone/regels-hobby-drone
Waar blijven je foto's?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_189499351
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 14:21 schreef Karstman het volgende:
Die regels gelden voor ons, niet voor hun gekkie.
Ja, dus? Dat betekent niet dat zij dit mogen doen zonder ons hierover op de hoogte te brengen! Het volk heeft ook een stem, en onszelf laten filmen door drones en er niks tegen doen vind ik enorm slap. In Hongkong gebruikt de regering gezichtsherkenning op camera's, check:
En kijk zelf eens s'avonds of je een drone kunt spotten !
pi_189499375
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 14:22 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Waar blijven je foto's?
Ik heb 3 foto's toegevoegt; klik maar op een van de mega links ;)
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:57:49 #17
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_189499891
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 14:27 schreef fokditforum369 het volgende:

[..]

Ik heb 3 foto's toegevoegt; klik maar op een van de mega links ;)
zo plaats je toch geen fotos :?

gebruik gewoon https://www.mupload.nl/ ofzo
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_189501462
Klopt wel, ook meerdere malen drones waargenomen die stoïcijns van links naar rechts overvlogen. Of drones erg hoog in de lucht op plekken waar je ze niet echt verwacht. Ik geloof ook wel dat er instanties zijn die drones gebruiken in de nachtelijke uren (om weet ik veel wat in kaart te brengen) misschien wel kwekerijen.
pi_189508161
Enig idee waarom ze die drones dan licht laten geven? :')
pi_189514908
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 23:26 schreef illusions het volgende:
Enig idee waarom ze die drones dan licht laten geven? :')
Ivm de veieligheid in het luchtruim misschien? Lol
pi_189515122
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:09 schreef fokditforum369 het volgende:

[..]

Ivm de veieligheid in het luchtruim misschien? Lol
Natuurlijk, daarom hebben vliegtuigen ook koplampen. Oh nee, wacht. :')

Slaat nergens op. Spionagedrones lekker met een lampie laten rondvliegen, heel slim.
pi_189516430
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Slaat nergens op. Spionagedrones lekker met een lampie laten rondvliegen, heel slim.
Laatst vloog hier' s nachts iets geruisloos vrij laag over dat de grootte van een vliegtuig leek te hebben zonder dat t ook maar 1 zichtbaar lampje aanhad. Is t vermelden wel waard in dit topic.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:18:35 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189518104
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 13:19 schreef fokditforum369 het volgende:
Beste fok!kers,

Ik zie de afgelopen maanden vanaf zonsondergang drones vliegen boven de daken, ze vliegen vooral boven steden; maar ook boven dorpen. Ik voel me bekeken en vraag me af wat er met de privacy gebeurd is in Nederland. Check vooral de foto's even en zet je scherm helder want dan zie je dat ze vlak boven de daken vliegen. Vaak s'avonds als ik mijn gordijnen dicht doe boven zie ik wel een paar drones vliegen. Gezien het er zo veel zijn vraag ik me af van wie deze dingen zijn. Als iemand foto's wilt zien comment dat even dan plaats ik de foto's. Kijk vanavond zelf even naar de lucht; grote kans dat je een drone ziet. Dit is geen grap.
Hieronder de afbeeldingen:
https://www.mupload.nl/img/pfpua3.jpeg
https://www.mupload.nl/img/bj7r3ll.jpg
Voor een prikkie kan je echt overal en nergens drones kopen.

Als je er toevallig een ziet die echt door luchtruim zwabbert of als een baksteen naar beneden flikkert dan is dat die van mij.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189518329
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Voor een prikkie kan je echt overal en nergens drones kopen.

Als je er toevallig een ziet die echt door luchtruim zwabbert of als een baksteen naar beneden flikkert dan is dat die van mij.
Ik zie ze elke avond vaste routes vliegen, ben vrij zeker dat dit geen hobbyisten oid zijn.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:41:33 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189518398
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:36 schreef fokditforum369 het volgende:

[..]

Ik zie ze elke avond vaste routes vliegen, ben vrij zeker dat dit geen hobbyisten oid zijn.
Ik zou zeggen knal m uit de lucht zodra die boven je tuin/huis hangt.

https://www.security.nl/p(...)en+je+tuin+vliegt%3F
pi_189531239
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zou zeggen knal m uit de lucht zodra die boven je tuin/huis hangt.

https://www.security.nl/p(...)en+je+tuin+vliegt%3F
En ze mogen hem zelf komen ophalen... ~O>
pi_189531364
Het is je buurjochie met zijn nieuwe speelgoed. Slotje.
Ik was hier...
  zondag 20 oktober 2019 @ 18:34:32 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189534552
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En ze mogen hem zelf komen ophalen... ~O>
Dat inderdaad.
over je tuin vliegen mag niet maar neerhalen mag eigenlijk ook niet, althans als je het ding beschadigd, zie artikel.

Maar goed zou al uberhaupt lef vinden als ze m ophalen.
pi_189535380
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:08 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Laatst vloog hier' s nachts iets geruisloos vrij laag over dat de grootte van een vliegtuig leek te hebben zonder dat t ook maar 1 zichtbaar lampje aanhad. Is t vermelden wel waard in dit topic.
Ik zet hem erbij hoor! Dankjewel dat je meedenkt met me ;)
pi_189553717
quote:

[..]

Zeker. Lijkt me ook best eng.
pi_189555090
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 21:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zeker. Lijkt me ook best eng.
Eng in de zin van dat er dingen door de lucht vliegen waar de gewone burger t bestaan niet van weet? Vond t zelf op dat moment niet echt eng, wel erg bijzonder. Mede omdat er meer vreemde activiteit waar te nemen was in de lucht die avond.
En nee, ik had niet gedronken, geen drugs gebruikt en ik hallucineerde niet.
Deze avond zag ik 's nachts een tweetal "drones" die duidelijk op een te hoge hoogte vlogen voor normale amateurdrones. Een aantal vallende sterren en met als klap op de vuurpijl dit grote object dat overvloog zonder belichting... Ik kon duidelijk zien dat het om een groot object ging toen het die heldere nacht langs de sterren en enkele wolken trok. Het silhouet van dit object liet de grootte zien.

Bijzondere nacht.... Ik zoek even op wanneer t precies was...

De nacht van 27 juli 2019 tot 28 juli 2019 dus.
Wie weet heeft iemand die ook iets heeft gezien die bewuste nacht ooit wat aan deze informatie :P
pi_189555500
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 22:15 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Eng in de zin van dat er dingen door de lucht vliegen waar de gewone burger t bestaan niet van weet? Vond t zelf op dat moment niet echt eng, wel erg bijzonder. Mede omdat er meer vreemde activiteit waar te nemen was in de lucht die avond.
Deze avond zag ik 's nachts een tweetal "drones" die duidelijk op een te hoge hoogte vlogen voor normale amateurdrones. Een aantal vallende sterren en met als klap op de vuurpijl dit grote object dat overvloog zonder belichting... Ik kon duidelijk zien dat het om een groot object ging toen het die heldere nacht langs de sterren en enkele wolken trok. Het silhouet van dit object liet de grootte zien.

Wie weet heeft iemand die ook iets heeft gezien die bewuste nacht ooit wat aan deze informatie :P
Het zou wel bijzonder zijn als meerdere mensen dit ook gezien hebben. Lijkt me best spectaculair zeker als dit alles geruisloos voorbijvloog.
pi_189555792
quote:

[..]

Driehoekig?

is US Space Force
  Moderator woensdag 23 oktober 2019 @ 15:18:21 #35
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189581467
TS woont in een wijk met veel wietplantages?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189581621
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Take me to your dealer.jpg
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_189581646
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
In Spanje doen ze dat wel zo, maar dat is dan de energiemaatschappij.
pi_189581651
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_189595451
There is only one religion
  donderdag 24 oktober 2019 @ 12:47:05 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189596557
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 22:15 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Regio?

Kijkt alvast op Ali express wat een flak88 kost tegenwoordig.
pi_189602251
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Regio?

Kijkt alvast op Ali express wat een flak88 kost tegenwoordig.
Regio Twente. Haha een flak88, dat zou een optie kunnen zijn om er in ieder geval achter te komen wat het is, moet ik wel zeker weten dat er niemand in zit ;)
pi_189602945
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 22:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het zou wel bijzonder zijn als meerdere mensen dit ook gezien hebben. Lijkt me best spectaculair zeker als dit alles geruisloos voorbijvloog.
Kijk zelf eens in de lucht vanaf ca. 7 uur (als het donker is vliegen ze pas). Kijk vanaf een plek waar je ver de hemel in kan kijken horizontaal dus iets verhoogd (slaapkamer bijv.) Gebruik flightradar24.com om te checken of het geen vliegtuig was ;)
Groetjes
pi_189602982
quote:
Moet je wel het hele stuk lezen! "Bij grote branden."
Niet preventief dat mag niet dit heet inbreuk op privacy..
pi_189603105
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 19:45 schreef fokditforum369 het volgende:

[..]

Kijk zelf eens in de lucht vanaf ca. 7 uur (als het donker is vliegen ze pas). Kijk vanaf een plek waar je ver de hemel in kan kijken horizontaal dus iets verhoogd (slaapkamer bijv.) Gebruik flightradar24.com om te checken of het geen vliegtuig was ;)
Groetjes
Ga ik zeker doen. Dit soort dingen fascineren me echt. Bedankt :)
pi_189603308
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 19:45 schreef fokditforum369 het volgende:

[..]

Groetjes
Die app gebruik ik ook. Ik wil graag even aanvullen dat bijvoorbeeld militaire vliegtuigen niet altijd op de radar verschijnen. Je hebt daarnaast ook nog websites om eventuele militaire vliegtuigen wél te volgen en te zien op een live-radar....
Maar ik ben er wel van overtuigd dat er meer hier over aarde vliegt dan dat de meeste mensen weten.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 21:10:10 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189604778
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 19:23 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Regio Twente. Haha een flak88, dat zou een optie kunnen zijn om er in ieder geval achter te komen wat het is, moet ik wel zeker weten dat er niemand in zit ;)
Ah mede Twentenaar, nja ik woon in centrum van pluskut.. maar heb er hier geen enkele gezien.

Even gezocht maar Ali heeft alleen schaal model.
¤ 53,75 | 1:18 schaal pre-gebouwd 88mm Flak 36 WWII Duitse anti-vliegtuigen anti-tank artillerie pistool hobby collectible p plastic model
https://s.click.aliexpress.com/e/r49OH4reL

Even verder zoeken en vond een Swiss Maxim MG11 op een tripod.
https://www.gunbroker.com/item/837932818

Nja helaas wonen we niet in de VS waar je waarschijnlijk zo'n type krijgt bij een visvergunning.
pi_189605032
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:22 schreef illusions het volgende:

[..]

_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189605144
Valt me altijd op aan complotdenkers...

Ze gaan allereerst uit van een gigantisch intelligent en machtig gezelschap dat de zaken der wereld bestiert... Alles, van moordaanslagen, terreuracties, school shootings, coup d'etats, noem het maar op...

Vervolgens is dit hoog intelligente gezelschap steevast niet in staat om diens werkzaamheden te verrichten zonder steeds 'aanwijzingen', 'clues', 'hints' na te laten. (Het idee alleen al dat ze drones MET LAMPJES inzetten... Hoe dan???) Super geheimzinnig genootschap verder, maar bij werkelijk elk plot lukt het ze maar niet echt super geheimzinnig te blijven.

Is dat omdat we heel edele waarheidsbevinders op het internet hebben die deze snode Illoeminazi steeds een stapje voor zijn, of is dat omdat er geheel geen supergeheimzinnig gezelschap van wereldbestierders bestaat en die complotten niets anders zijn dan speculaties, paranoia, sensatiezucht, toegespitst op werkelijke (toevallige) gebeurtenissen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189605660
Het is trouwens Fok!ers niet Fok!kers
Ik was hier...
pi_189608393
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 19:59 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Die app gebruik ik ook. Ik wil graag even aanvullen dat bijvoorbeeld militaire vliegtuigen niet altijd op de radar verschijnen. Je hebt daarnaast ook nog websites om eventuele militaire vliegtuigen wél te volgen en te zien op een live-radar....
Maar ik ben er wel van overtuigd dat er meer hier over aarde vliegt dan dat de meeste mensen weten.
Ik zie al dagen niets, behalve de politieheli. :7
Rotterdam is safe, over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')