Dan ga jij lekker naar Dubai toch. Elk uur een moskeealarm, geen alcohol, geen vrouwen zichtbaar op straat etc.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Echt? Halsemastad? Mocromaffiastad? Parkeren 7,50 per minuut!
puur natuurquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:15 schreef superniger het volgende:
Sophie moet gewoon weer naakt in films verschijnen.
Taghi als je buurmanquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:17 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
Dan ga jij lekker naar Dubai toch. Elk uur een moskeealarm, geen alcohol, geen vrouwen zichtbaar op straat etc.
Ik doelde op de laatste crimineel die in dat lijstje langskwam. Die zag er onnozel uit itt die andere vrouwen.quote:
Ken je een niet onnozele uitziende Belg?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik doelde op de laatste crimineel die in dat lijstje langskwam. Die zag er onnozel uit itt die andere vrouwen.
je moederquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij bent grappiger dan Jandino.
Hij moet haast wel een gebruiker zijn ja!quote:
hentaiquote:
Even Paay uit ranking the stars bellenquote:
Dat schuift die niet onder stoelen of bankenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij moet haast wel een gebruiker zijn ja!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat snuift die niet onder stoelen of banken
Eus heeft sex met een hoofddoek!quote:
quote:
Bron?quote:
je posts ookquote:
Kan best een leuke verrassing zijn.quote:
Erg gevat knul!quote:
Misschien knuffelen, voor het verhaal en om de statistiek te sarren.quote:
Van Goedele kan je nog wel wat leren lijkt mij!quote:
Ben je op zoek naar fellatio tips?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Van Goedele kan je nog wel wat leren lijkt mij!
Aandachtsgeile nichtquote:
ik ben geen 12 meer dus ik denk het niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Van Goedele kan je nog wel wat leren lijkt mij!
Je onderschat ons mannen weer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Hoe kunnen 2 mannen nou kinderen maken dan
In de poepert.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
@PausNicolaasquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Ruilen, met twee vrouwen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
papiertjes invullen en dan heb je zo lievvv chineesjequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoef daarvoor gewoon de hoek om te lopen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
papiertjes invullen en dan heb je zo lievvv chineesje
Zeker jaquote:
Kinderen lokken is wel iets typisch belgischquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:38 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik hoef daarvoor gewoon de hoek om te lopen.
Gisteren toevallig nog een paar ParaBrian compilaties gezien. Puur genot.quote:
in turkije, lekker goedkoopquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hij heeft een schaamhaartransplantatie gehad.
nu in beeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |