Ik overleg even achter de schermen. Heb je een voorkeur? Ik verwacht veel van je.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer gaat FEE nou open?
Haha ik vrees toch dat ik je een beetje teleur moet stellen vriend. Ben niet zoveel aanwezig komende maand.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik overleg even achter de schermen. Heb je een voorkeur? Ik verwacht veel van je.
In november ga je toch pas weg?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ik vrees toch dat ik je een beetje teleur moet stellen vriend. Ben niet zoveel aanwezig komende maand.
Ja, begin november.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In november ga je toch pas weg?
Dat ligt dan misschien weer een beetje gevoelig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genot om dan Banny over te nemen.
@:banny
hee naatje. Langzaamaan ga je wennen aan dat burgerlijke leven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:41 schreef naatje_1 het volgende:
Tering kriebels, ben ik een uur eerder wakker omdat wekker van m'n huisgenoot staat te piepen door het huis... Echt zo'n pieperdepiep wekker waar je gooineigingen van krijgt maar dat kreng staat dus helemaal in een andere kamer...
15e wel waard toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat ligt dan misschien weer een beetje gevoelig.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit weggegaan. Nooit kloontje. Dat zijn de ekte
1 keer hard ingrijpen, dan gebeurt dit nooit meer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:41 schreef naatje_1 het volgende:
Tering kriebels, ben ik een uur eerder wakker omdat wekker van m'n huisgenoot staat te piepen door het huis... Echt zo'n pieperdepiep wekker waar je gooineigingen van krijgt maar dat kreng staat dus helemaal in een andere kamer...
Netjes netjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oké dan gaan we snel open. Ik ga er nu mee aan de slag!
Ik ga niet wennen aan zo'n wekker, niet voor niets heb ik een radiowekker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hee naatje. Langzaamaan ga je wennen aan dat burgerlijke leven.
Ik ben vaak 1 of 2 minuten wakker voordat mijn wekker gaat. Het is een gave.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga niet wennen aan zo'n wekker, niet voor niets heb ik een radiowekker.
He haags
Bedoel dat een naamsverandering naar Banny misschien niet mag, omdat het een variant is op Danny.quote:
Ga jij weer terug naar Chai?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Bedoel dat een naamsverandering naar Banny misschien niet mag, omdat het een variant is op Danny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |