Inderdaad. FOK! is een soort verslaving. Je keert altijd weer terug.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kon FOK! toch niet voorgoed vaarwel zeggen?
Nooit weggegaan. Nooit kloontje. Dat zijn de ektequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:37 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Inderdaad. FOK! is een soort verslaving. Je keert altijd weer terug.
Nederlandse portie friet. Het zal wel een zondag of feestdag zijn met zo een rijk gevulde portie.quote:
Ik wilde Monopoly doen en Moira dan naaktfoto's ontfutselen.quote:
Ik stuur je een tikkiequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde Monopoly doen en Moira dan naaktfoto's ontfutselen.
A C Tquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Straks in house dag bij pwc en dan kerk
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Straks in house dag bij pwc en dan kerk
Dan neem je vrijquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
jongens, ik heb 0.0 zin vandaag
Ik lig nog in bed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
jongens, ik heb 0.0 zin vandaag
luilakquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed.
@:drizzt vindt dit leuk
Als iemand nooit actief is geweest dan is het wel mogelijk om de naam van dat account te krijgen. Zag dat iig gebeuren bij iemand in dat namentopic.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Als iemand nooit actief is geweest dan is het wel mogelijk om de naam van dat account te krijgen. Zag dat iig gebeuren bij iemand in dat namentopic.
Wanneer gaat FEE nou open?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genot om dan Banny over te nemen.
@:banny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |