Zoals ik al zei... ze hebben onderdak nodig dus zullen er mensen hun woning moeten verlaten voor deze mensen. Dit zou een onderdeel moeten zijn voor de migratiecrisis.quote:
Waarom is dit relevant?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... ze hebben onderdak nodig dus zullen er mensen hun woning moeten verlaten voor deze mensen. Dit zou een onderdeel moeten zijn voor de migratiecrisis.
Inderdaad, waar slaat dit op?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:44 schreef Nikonlover het volgende:
En dan krijgt de president van Ethiopië de Nobel prijs voor de vrede dit jaar... hoe dan als er een vliegtuig vol Ethiopiërs naar Duitsland komt om te vluchten????
Over je white privileges. Daarom komen ze hierheen omdat jij herstelbetalingen moet doen om wat je medemens vroeger heeft aangericht.quote:
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Over je white privileges. Daarom komen ze hierheen omdat jij herstelbetalingen moet doen om wat je medemens vroeger heeft aangericht.
Over je white privileges. Daarom komen ze hierheen omdat jij herstelbetalingen moet doen om wat je medemens vroeger heeft aangericht.quote:
Hoe is dit relevant?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Over je white privileges. Daarom komen ze hierheen omdat jij herstelbetalingen moet doen om wat je medemens vroeger heeft aangericht.
Als jij dat nou ook eens een keer gaat doen komen we een heel eind verder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ga je nog iets relevants plaatsen of niet?
Gemiddeld is in de eerste jaren van de 21e eeuw ongeveer de helft van het aantal asielaanvragers toegelaten, op grond van vrees voor vervolging of op humanitaire gronden. De toelatingsratio varieerde van 40 tot 70 procent in de jaren 2008-2015.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:51 schreef torentje het volgende:
[..]
Heb jij ook een betrouwbare bron waaruit blijkt dat er veel misbruik is? Waarschijnlijker is het, dat jij zoals alle mannen met veel kracht in armen en benen gewoon een xenofoob bent.
Dit zijn niet dat soort asielaanvragers, al die cijfers slaan op andere groepen. Dit is dus ook niet relevant.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:29 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Gemiddeld is in de eerste jaren van de 21e eeuw ongeveer de helft van het aantal asielaanvragers toegelaten, op grond van vrees voor vervolging of op humanitaire gronden. De toelatingsratio varieerde van 40 tot 70 procent in de jaren 2008-2015.
Oftewel, 30% tot 60% max (per jaar dus verschillend) van de asielzoekers hebben geprobeerd misbruik te maken. (Cijfers van 2000 tot 2015). Zelfs 30% is geenszins weinig te noemen.
Ik doe dat al de hele tijd. Jij moet er nog aan beginnen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Als jij dat nou ook eens een keer gaat doen komen we een heel eind verder.
Is niet relevant.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik doe dat al de hele tijd. Jij moet er nog aan beginnen.
Wat is de jouwe?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Geen mens is illegaal? In dit land wel hoor. Als je aanvraag voor een verblijfsvergunning is afgewezen of niet eens een aanvraag doet, dan ben je illegaal.
Prima dat deze mensen hier komen, maar wat is hun toegevoegde waarde aan onze samenleving?
Waarom beantwoord je de vraag niet gewoon ipv een wedervraag te stellen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat is de relevantie voor deze zaak, in jouw ogen?
Heb je cijfers die je argument onderbouwen ? Een gespecificeerde lijst van pak hem beet de afgelopen 10 jaar?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit zijn niet dat soort asielaanvragers, al die cijfers slaan op andere groepen. Dit is dus ook niet relevant.
Ik hoef niets te onderbouwen, ik wijs er gewoon op dat die cijfers niets te maken hebben met de genodigde vluchtelingen die al 50 jaar naar Nederland en Duitsland en alle andere landen komen. Dus dat die niet relevant zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je cijfers die je argument onderbouwen ? Een gespecificeerde lijst van pak hem beet de afgelopen 10 jaar?
Omdat ik vind dat het een irrelevante en domme vraag is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je de vraag niet gewoon ipv een wedervraag te stellen?
Het versterkt de aanzuigende werking. Per jaar worden dus circa 30% tot 60% mensen afgewezen, dat geeft al aan wat de grote is van de massa mensen die misbruik van ons immigratie beleid proberen te maken. Terwijl Duitsland nog veel meer in trek is voor asielzoekers, het zelfs nummer één, Frankrijk nummer twee. You do the math.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hoezo, te makkelijk om misbruik van te maken? Heb je uberhaupt door wat er speelt? Heb je cijfers over hoevaak er misbruik van gemaakt wordt? In Duitsland? In NL?
Wat voor polarisering zorgt, is dat zodra er iets met migranten gezegd wordt, randdebielen hier hun gebrek aan kennis en verknipte wereldbeeld bijesn komen schreeuwen op basis van zelfverzonnen gevolgen en claims, terwijl ze niet eens weten wat voor migranten dit zijn. Dát zorgt voor polarisatie, niet dit vliegtuig met genodigde migranten. Het achterlijke gedrag van politici als Baudet, die migratie bijkans gelijkstelt aan genocide, zorgt voor polarisatie. Wil je polarisatie tegengaan, lees je eens in in de verschillende migratiestromen die er zijn, en help wat fabels de wereld uit.
Welke hier nog vreemde aspecten van welke culturen acht jij een verrijking? Hoeveel van de uitgenodigde vluchtelingen hebben meer capaciteiten dan de gemiddelde Nederlander? Is het niet verstandiger om uit te gaan van de capaciteiten van het gemiddelde van degene die je binnenhaalt i.p.v. de uitzonderingen? En schommelt het gemiddelde IQ niet in de relevante regio's tussen de 60 en 80? En blijkt niet dat het afhankelijk is van de achtegrond in welke mate ze uiteindelijk belasting zullen afdragen? Blijkt het niet dat soms bijna de helft géén belasting afdraagt - en geenszins gedragen kan worden door de wél belastingbetalende van die groep. Wat heeft het 'geluk' hier geboren te worden ermee te maken? Is dat een reden om het 'hier' op te offeren aan de rest van de wereld? Is het dan niet verstandiger om te wieberen met je ondankbaarheid en je spaarpot boven Afrika te legen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:41 schreef Le1390achim het volgende:
Omdat ik vind dat het een irrelevante en domme vraag is.
Ik vind andere culturen een verrijking, ik denk dat er genoeg mensen tussen zitten met veel meer capaciteiten dan de gemiddelde Nederlander, en die uiteindelijk ook belasting gaan betalen en meedoen in de maatschappij. Daarbij, het enige verschil tussen mij een Syrische vluchteling is het feit dat ik het triviale geluk heb gehad dat mijn moeder mij in Nederland heeft geworpen.
Oh dat vind ik ook hoor. Alleen niet alle culturen, omdat het zo is dat er ook culturen zijn die compleet anders denken over normen en waarden, en daar erg vast in zijn. Dit is echt gewwon een stukje common sense.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:41 schreef Le1390achim het volgende:
Ik vind andere culturen een verrijking,
Dat komt dan mooi uit want het lukt je niet om ook maar iets te onderbouwen.quote:
Ik zou juist denken dat gestructureerd ophalen van echte politieke vluchtelingen, de aanzuigende werking tegen gaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:42 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Het versterkt de aanzuigende werking. Per jaar worden dus circa 30% tot 60% mensen afgewezen, dat geeft al aan wat de grote is van de massa mensen die misbruik van ons immigratie beleid proberen te maken. Terwijl Duitsland nog veel meer in trek is voor asielzoekers, het zelfs nummer één, Frankrijk nummer twee. You do the math.
Maar soit, mocht het zo blijken dat geselecteerde mensen ophalen met een vliegtuig er voor gaat zorgen dat een aanzienlijk groot aantal mensen niet meer in bootjes gaan stappen, dan ga ik je ooit nog eens gelijk geven.
Maar voor nu zorgt mn onderbuik ervoor dat ik daar een hard hoofd in heb. Komt ook mede door het Marrakesh pact.
Okee. We gaan het zien, en ik hoop dat jij gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat gestructureerd ophalen van echte politieke vluchtelingen, de aanzuigende werking tegen gaat.
De voordelen van dit systeem: Je hebt de tijd om ze vooraf te screenen, ze voor te bereiden op hun komst, ze hoeven geen mensensmokkelaars te betalen of op een andere manier hun leven te wagen om in een ander land terecht te komen.
Het huidigde systeem, waarbij alleen de mensen met genoeg geld naar Europa kunnen komen en er tal van corrupte tussenschakels zitten die dit in stand willen houden, kun je op deze manier ondermijnen.
Vervolgens bestaan de bootvluchtelingen in grotere hoeveelheden uit de restgroep, dat wil zeggen de economische vluchtelingen. De kans dat hún asielaanvraag, eenmaal in Europa of waar dan ook, wordt gehonoreerd, neemt dan juist af - omdat het dus economische vluchtelingen zijn - wat anderen ook weer ontmoedigd om op die manier naar Europa te trekken.
Dit systeem scheidt in feite de economische en politieke vluchtelingen vooraf al. Dat lijkt me niet verkeerd.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat gestructureerd ophalen van echte politieke vluchtelingen, de aanzuigende werking tegen gaat.
De voordelen van dit systeem: Je hebt de tijd om ze vooraf te screenen, ze voor te bereiden op hun komst, ze hoeven geen mensensmokkelaars te betalen of op een andere manier hun leven te wagen om in een ander land terecht te komen.
Het huidigde systeem, waarbij alleen de mensen met genoeg geld naar Europa kunnen komen en er tal van corrupte tussenschakels zitten die dit in stand willen houden, kun je op deze manier ondermijnen.
Vervolgens bestaan de bootvluchtelingen in grotere hoeveelheden uit de restgroep, dat wil zeggen de economische vluchtelingen. De kans dat hún asielaanvraag, eenmaal in Europa of waar dan ook, wordt gehonoreerd, neemt dan juist af - omdat het dus economische vluchtelingen zijn - wat anderen ook weer ontmoedigd om op die manier naar Europa te trekken.
Dit systeem scheidt in feite de economische en politieke vluchtelingen vooraf al. Dat lijkt me niet verkeerd.
Wat jij vind is dus niet relevant. Feit is dat er landen zijn die veiliger zijn die in de omgeving liggen. Daar kan je met je moralistisch gelul nog lang over doorgaan, dat feit blijft overeind.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:41 schreef Le1390achim het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat het een irrelevante en domme vraag is.
Ik vind andere culturen een verrijking, ik denk dat er genoeg mensen tussen zitten met veel meer capaciteiten dan de gemiddelde Nederlander, en die uiteindelijk ook belasting gaan betalen en meedoen in de maatschappij. Daarbij, het enige verschil tussen mij een Syrische vluchteling is het feit dat ik het triviale geluk heb gehad dat mijn moeder mij in Nederland heeft geworpen.
Nja, voorlopig (als in, de afgelopen 50 jaar) is deze vorm van asielverlening maar goed voor een fractie van alles wat er wereldwijd van land naar land trekt. Dus, tenzij dit ook door andere landen wordt opgeschroeft, gaan de effecten hiervan nihil zijn. Men moddert liever wat door in de politiek, omdat het nogal lastig is om je woorden en plannen niet verdraaid terug te vinden als het om immigratie gaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:58 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Okee. We gaan het zien, en ik hoop dat jij gelijk krijgt.
Ooh dan is het goed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een ander (luilekker)land willen?
Je hebt een groep die koste wat het kost naar het Verenigd Koninkrijk wil, maar ik verwacht niet dat deze mensen later naar Nederland gaan.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De meerderheid werkt nadat men hier voor een aantal jaren woont, bijvoorbeeld.
Er staan hier boven cijfers die dat ontkrachten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..], onzin. de meesten asielzoekers vluchtelingen genieten de eerste 20 jaar van de bijstand.
Die cijfers gaan niet over arbeidsparticipatie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er staan hier boven cijfers die dat ontkrachten.
Wel degelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die cijfers gaan niet over arbeidsparticipatie.
https://www.afdbundestag.(...)nten-sofort-beenden/quote:Weidel: Shuttle-Service für Sozialmigranten sofort beenden!
Berlin, 18. Oktober 2019. Der äthiopische Regierungschef Abiy Ahmed erhielt kürzlich den Friedensnobelpreis – da er sein Land befriedete und einen Dauerkonflikt mit dem Nachbarn Eritrea beendete. Man sollte nun annehmen, dass in Äthiopien keine Fluchtgründe bestünden, dennoch fliegt die Bundesregierung hunderte sogenannte Flüchtlinge aus Äthiopien nach Deutschland ein.
Die Internationale Organisation für Migration (IOM), die in Sachen Migrationspakt eng mit der UN zusammenarbeitet, feiert die Ankunft äthiopischer Migranten auf Twitter. Dazu Dr. Alice Weidel, AfD-Fraktionsvorsitzende:
„Migranten aus einem Land einzufliegen, dessen Regierungschef den Friedensnobelpreis dafür bekam, es befriedet zu haben, ist völlig bizarr. Hier passiert das, wovor die AfD-Fraktion als einzige gewarnt hat: Im Rahmen des UN-Migrationspakts werden Asylbewerber nach Europa umgesiedelt, bei denen keine akuten Fluchtgründe vorliegen. Dabei finanziert der Steuerzahler nicht nur den Transport, sondern alle weiteren Kosten, die durch die Neuankömmlinge in Deutschland entstehen.
Währenddessen nimmt die Zahl derer, die sich über die Balkanroute auf den Weg in die EU machen, drastisch zu. Tausende junge Männer verlassen Asyllager in Griechenland, Bilder wie jene von 2015 sind dieser Tage erneut zu beobachten. Die Bundesregierung verschläft diese Entwicklung nicht nur, sondern fördert sie im Gegenteil sogar.
Es darf kein Flugzeug aus Äthiopien oder anderen afrikanischen Ländern mehr landen, Deutschland hat sich aus dem Migrationspakt unverzüglich zu verabschieden. Darüber hinaus muss Horst Seehofer endlich die Grenzen schützen und dazu übergehen, Asylbewerber nicht nur beim Grenzübertritt zu zählen, sondern sie rigoros abzuweisen, bevor sie auch nur einen Fuß in unser Land gesetzt haben!“
Het is toch bizar dat jij weinig inhoudelijk op mijn posts reageert. Zie je vaak met links, dat ze in discussies over migratie er om heen draaien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ga zelf eens nadenken? Lees je fucking een keer in man. Nog steeds volhard je in het feit dat je geen tering begrijpt van deze hele vlucht. Je bent nu al 2 uur lang als een beperkte bezig om irrelevante opmerkingen te maken, omdat je dat makkelijker vindt dan daadwerkelijk iets weten over deze migranten. Het is toch ongelofelijk hoe je nu al voor de zesde post op rij nog steeds zonder enige inhoudelijke onderbouwing alleen maar dit soort meuk uit je toetsenbord krijgt. Lees eens wat hierover man. Waarom weiger jij om inhoudelijk iets voor te stellen, waarom ben je zo trots op het feit dat je momenteel nog altijd te dom bent om zinnige vragen te kunnen stellen? Lees je eens in. Lees je in. Kap met deze mongolenvragen en lees je eens in. Ben je ook zo iemand die klaagt dat er in politiek Den Haag niet naar je geluisterd wordt? Als dat zo is, heeft Den Haag extreem gelijk.
En dat is al 50 jaar onzin! Kappen daarmee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik hoef niets te onderbouwen, ik wijs er gewoon op dat die cijfers niets te maken hebben met de genodigde vluchtelingen die al 50 jaar naar Nederland en Duitsland en alle andere landen komen. Dus dat die niet relevant zijn.
Dat bepaal jij niet geloof ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:10 schreef Eendenkooi het volgende:
Is het dus nodig dat ze hierheen komen? NEE
Waarom ophalen, waarom kan het niet in de regio?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als het gaat om hulp wel degelijk, gewoon de wetten van de logica. Politieke vluchtelingen helpen kan ook zonder migratie naar het Westen, dat is gewoon een feit en niet iets wat ik bepaal.quote:
Waarom zouden omliggende landen de alle lasten moeten dragen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:50 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Waarom ophalen, waarom kan het niet in de regio?!
Als het niets voorstelt zoals VoMy suggereert is het geen last he.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom zouden omliggende landen de alle lasten moeten dragen?
Waarom zouden wij überhaupt Afrikaanse lasten moeten dragen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom zouden omliggende landen de alle lasten moeten dragen?
Omdat je op de lange termijn wil voorkomen dat nog meer mensen elders hun heil zoeken en niet 1 land, maar meerdere landen volledig worden ontwricht met alle gevolgen vandien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom zouden wij überhaupt Afrikaanse lasten moeten dragen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |